Jump to content

Nivel lichid racire


alex mihalciuc

Recommended Posts

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Da? Nu stiam. De ce? Ca sa se duca apa si prin circuitul climei? Oricum, motorul fiind abia pornit, n-o sa sufle cald, ca n-are de unde. Sau tre sa apas si butonul de ac?

-lasa climatronicul la temperatura maxima,sau robinetul de caldura deschis,ca sa faca circuitul si prin radiatorul de incalzire.

-cand nu mai ies bule de aer pe la aerisitor,il strangi inapoi,daca mai trebue complectezi cu lichid si pui capacul la vasul de expansiune.

Edited by ovy318i
Link to comment
Share on other sites

Am inteles, deci toate astea cu motorul pornit si cu busonul de la vas desfacut. Dar nu am inteles faza cu robinetul de caldura deschis. Unde este acest robinet? Sau la cele cu AC manual, te referi la "robinetele" acelea din bord? Eu am clima. Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

Am inteles, deci toate astea cu motorul pornit si cu busonul de la vas desfacut. Dar nu am inteles faza cu robinetul de caldura deschis. Unde este acest robinet? Sau la cele cu AC manual, te referi la "robinetele" acelea din bord? Eu am clima.

la climatronic se da pe temperatura maxima si rotita din centrul bordului pe rosu.

Link to comment
Share on other sites

Am facut aerisirea, nu a iesit aer pe la aerisitor. Nici nu am putut sa-l desfac de tot pentru ca curgea lichid, fara sa bolboroseasca bule de aer. Am completat ca sa fie exact la semn si am insurubat bine (am strans bine busonul ala sa nu aiba pierderi pe acolo). Acum, dupa vreo 600km am sa mai verific nivelul sa vad cum stau. Nu imi trece niciodata acul de la temperatura de jumate. Cum pot sa-mi dau seama daca termostatul functioneaza cum trebuie? Dimineata cand plec cu masina (3-4 grade afara), parcurg cam 2-3km pana incepe sa bage caldura (acul de temperatura ajunge la prima liniuta, deci nu este inca la jumate). Este normal? Mentionez ca nu trec de 2500 de ture pana nu ajunge acul in segmentul din mijloc. Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
baiatu cu vasccuplaju sudat.. iati unu nou cat nu ai patit nimik.. dupa un anumit timp si mai ales daka o forjezi.. nu o sa reziste elicea presiunii daca e sudata sa se invarta odata cu motoru.. ea e calculata ca sa aibe o infranare.. or sa ti se rupa paletele si or sa zboare in radiator sau mai rau in capota cum am patit eu mai demult.
Link to comment
Share on other sites

salutare ...........

 

am un e 46 din 2000 ... acu intr o zi mi sa spart vasul de expansiune ..dp un drum de aprox 35 de km mers normal , am oprit motorul si sa spart.

bun .. ajung in buc dp ce am lipit vasul cu poxipol poxilina ....

schimb vasul nou pun antigel ... a doua zi mi se aprinde becul de apa...vb cu mecanicul si mi spune ca e posibil sa si mai fi tras apa si sa completez,, completez .... dp 2 zile becul de la apa din nou ( deja ma durea capul de nervi ) dupa lungi consultari ...ajunge mec la concluzia ca ar fi pompa de apa ....oki.... schimb pompa, schimb antigelul ( din nou ) ..dupa o perioada.. se aprinde becul din nou ( deja disper ca vine si gerul puternic ) vb cu mecanicul din nou merg la el si vede ca ar picura pe la un furtun din stanga radiatorului de jos , care intra in motor, scoatem furtunul se parea ca ar fi ciupit putin , schimbam colierul ....si antigelul ... plec linistit acasa ...dp o perioada ...becul de la apa frumos in bord aprins .....merg din nou la mecanic ....

 

ferifica furtunele pe acolo... completeaza cui apa ... dp care pornesc motorul si nu pun capacul la vas ... apa a inceput sa se miste ....scadea nivelul creste fara sa dea afara ...la care mecanicul dupa ce m a pus sa cumpar capac nou la vasul de ex ... imi spune ca e garnitura de _chiulasa_ ....

 

tre sa mentionez ca furtunul acela gros care pleaca din vasul de ex si intra in motor ...dupa ce opresc motorul se suge ca si cum nu ar avea apa deloc ......

 

sa nu mai spun uleiul e curat ca lacrima ......apa nu trece de mijloc exact pe mijloc ...desi am mers mult cu ea nu incinge deloc.......

 

acu o sa schimb si garnitura dar ...am innebunit nu stiu ce sa mai fac

 

dati mi o mana de ajutor ca simt ca innebunesc

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa verifici calumea toate furtunele. Daca uleiul este curat, nu-ti da fum si nu se incinge eu nu cred ca este chiulasa.

 

La mine tre sa completez cu aprox 500ml de apa/antigel la vreo 2000 km. Banuiesc vreun furtunas. Dar deocamdata e destul de mica pierderea ca sa incep sa ma agit.

Link to comment
Share on other sites

sa nu mai spun uleiul e curat ca lacrima ......apa nu trece de mijloc exact pe mijloc ...desi am mers mult cu ea nu incinge deloc.......

 

acu o sa schimb si garnitura dar ...am innebunit nu stiu ce sa mai fac

 

dati mi o mana de ajutor ca simt ca innebunesc

 

 

poate pierde pe undeva pe la o imbinare ..verifica f bine cu maisna pe rampa pornita si accelereaza Poate vezi pe unde scuipa ...La asa cantitate sigur curge garla pe undeva ...

Link to comment
Share on other sites

salut,

 

am un e46 316 i 1895

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=35

 

verifica piesa 9,7,5...80% din cazurile in care pierd apa multe bmw-uri,problema se afla la piesa 9

 

As vrea sa verific si eu aceste piese. Vreau sa rezolv problema pana nu se agraveaza (deocamdata pierd aprox 500ml la 2000 km).

Din ce vad eu in poza aia, piesa 9 pare a fi in spatele motorului. Sau nu este motorul ala? Te rog ajuta-ma, cand ai timp, (daca se poate cu poze) cam pe unde vin piesele astea si cum se verifica. Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.