Jump to content

Ce ii pot face la Pisicuta?


alr277

Recommended Posts

Sunt posesorul unui 318i din 1993 si m-am indragostit de masin asta desi am avut o gramada de probleme

Vreau si eu sa stiu daca ii pot mari performantele prin tuning si mai exact cum si cu ce?

Va rog din suflet sa ma ajutati sa imi fac pisica sa manance asfalt :blink:

Link to comment
Share on other sites

Deci motorului de 1,8 chir nu pot sa ii fac nimic sa ii maresc performantele.

Chiar este nevoie de un motor mai mare, pe mine ma intereseaza daca pot face ceva din acest 1,8

asa stiu si eu ca un motor mai mare cu 6 cilindrii cu evacuare pe fiecare piston cu turbina cu nebunii

mananca asfalt.

Inca o data va intreb daca ii pot face ceva acestui 1,8i e36

Link to comment
Share on other sites

Vre-o 300 ron. Adica identificare RAR, taxa talon si inca ceva, nu mai stiu...

 

Vezi cu 2.8-ul ala, ca e posibil sa nimeresti un nikasil. Mai bine un 2.5 24v M50. Are aceiasi CP ca ala de 2.8, 192.

 

Ai 2 conditii de indeplinit, si anume:

1 - norma de poluare a motorului nou trebuie sa fie cel putin la fel cu cea a motorului actual.

2 - Motorul sa fie pt. masina ta (adica sa fi fost pus si de fabrica pe modelul tau. Sa nu pui motor de Ford pe BMW, sau sa nu pui motor de E60 pe E36)

 

Conditia a 2-a poate fi incalcata, insa te costa mai mult, ca se face omologare artizanala.

Link to comment
Share on other sites

Blocurile cu Nikasil de pe BMW-uri au suferit din cauza benzinei cu continut ridicat de sulf. In sensul ca a fost uzat tare si in 100.000 km a pierdut compresia. Asa de mare a fost problema, incat multe BMW-uri au avut motoarele schimbate in garantie. Deci nu e de glumit. Daca nimeresti unul deja schimbat, sau unul care a functionat cu benzina de calitate e ok, insa poti fi sigur?

 

Din motivul asta BMW-urile cu nikasil sunt de evitat.

 

Cat despre citit, citeste mai atent :blink:

 

Nikasil was very popular in the 1990s. It was used by companies such as BMW, Ferrari and Jaguar Cars in their new engine families. However, the sulfur found in much of the world's low quality gasoline caused the Nikasil cylinders used by BMW to break down over time [1], causing costly engine failures. BMW eventually abandoned its Nikasil coating after replacing a number of M60 V8 engines in the USA and the UK.

 

Pe tine nu cred ca te intereseaza V8-urile, deci citeste (atent) aici:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52

Link to comment
Share on other sites

Pai pana la urma nu imi ramane decat sa ma duc la Germania patria noastra natala :blink: si sa imi iau un 25 cu 24v ca alta solutie din cate am intels nu prea am si sa ma multumesc doar cu tuning la evacuare, cutie de viteze si chip

Turbina am inteles ca imi scade din viata motorului si deocamdata nu sunt asa de dibaci si de bazat finaciar sa stapanesc 350Hp

Deci la momentul potrivit si cand detin capitalul necesar o iau pe calea Deuchland-ului

Link to comment
Share on other sites

Daca doar sprintul la 0-100km/h te intereseaza, schimba cutia. Pune una cu rapoarte mai scurte. Sau schimba diferentialul, poate dai si de unul LSD.

 

Insa, daca vrei sportivitate in general, in trafic, si nu te satisfac cei 192 CP (plus ce ti-a mai dat cipul ala) pe un E36, probabil ca ceva nu merge calumea pe la motor. Pune-o pe un dyno si afla in clar cati CP ai. are.

 

[ai mai deschis un topic pe aceeasi tema. Nu trebuia, putem continua discutia foarte bine chiar aici, ok?]

Link to comment
Share on other sites

am un 325i din 91.E normal sa ating (din incercarile mele) suta in 8.45s.As vrea o sugestie,ce as putea face la motor sa fuga mai tare.Cip am pus si am inteles ca am 200cai.Dar vreau mai mult..mult..

Poate ai ceva stricat la masina, debitmetrul de exemplu.

 

In mod normal ar trebui sa faci suta in 7.4 - 7.5 secunde.

 

Sau e un motor uzat.

 

Ar trebui sa o pui pe un tester.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
gunoaie e putin spus...sunt niste moristi de la evacuarea de apa de pe barcile cu motor...un motor aspirat are debitul de aer pe inductie mult mai mare decat o astfel de "turbina" chiar si numai la 3000 ture....nu cumpara asa ceva !!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.