Jump to content

Accidente BMW


alex

Recommended Posts

  • Replies 606
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai constructiva in sensul "cum sa evitati pietonii care o iau la fuga cu 2 metri inainte de trecerea de pietoni cu glugile pe cap in timp ce dvs va dati cu masina de-a latul pe polei din cauza lor"?  :)

5023[/snapback]

Sau pietonii care atunci cand traverseaza se uita in directia opuse din care veniti?

Ce parere aveti? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Va reamintesc ca in legatura cu pietonii sunteti offtopic!

 

"Ce accidente, in care a fost implicat un BMW, cunoasteti? Puteti explica daca cel de la volanul BMW-ului a gresit sau provocat accidentul? Si cel mai important cum putea fi evitat? Cat de rezistente sunt la coliziuni reale masinile produse de BMW?"

 

Se discuta despre accidentele in care sunt implicate masini BMW fie vazute fie traite. Topicul este despre ce s-a gresit si cum se evita, cat si despre cum se comporta masinile in caz de coliziuni.

 

Chiar daca nu va place, discutia relativ la M3-ul rosu, este on-topic, cea cu pietonii, nu.

Link to comment
Share on other sites

Va reamintesc ca in legatura cu pietonii sunteti offtopic!

 

"Ce accidente, in care a fost implicat un BMW, cunoasteti? Puteti explica daca cel de la volanul BMW-ului a gresit sau provocat accidentul? Si cel mai important cum putea fi evitat? Cat de rezistente sunt la coliziuni reale masinile produse de BMW?"

 

Se discuta despre accidentele in care sunt implicate masini BMW fie vazute fie traite. Topicul este despre ce s-a gresit si cum se evita, cat si despre cum se comporta masinile in caz de coliziuni.

 

Chiar daca nu va place, discutia relativ la M3-ul rosu, este on-topic, cea cu pietonii, nu.

5026[/snapback]

Multumim frumos pt lamurire! :) Dar noi incercam sa schimbat subiectu pt ca lumea mai are putin si se ia la bataie de la topicul asta!

Nu mai postez aici :blink:

Link to comment
Share on other sites

Multumim frumos pt lamurire! :) Dar noi incercam sa schimbat subiectu pt ca lumea mai are putin si se ia la bataie de la topicul asta!

Nu mai postez aici :blink:

5028[/snapback]

 

nu ai dreptate. oricum faci cum crezi, e o tara libera.

 

cred ca subiectul este foarte interesant tocmai pentru a preintampina asa accidente. daca sunteti implicati emotional, puteti sa va abtineti.

 

cine stie ce a provocat totusi accidentul si cum putea fi evitat?

Link to comment
Share on other sites

Si apropos, am sa incerc sa sanctionez orice abatere, nu doresc sa infieram pe nimeni aici, ci doar sa invatam ceva din lectiile de viata (cum bine spunea cineva de mai sus) ale altora.

 

Nu?

5032[/snapback]

Asa e!Dar decat sa ne luam la cearta eu mai bine ma abtin :blink:

Link to comment
Share on other sites

Si apropos, am sa incerc sa sanctionez orice abatere, nu doresc sa infieram pe nimeni aici, ci doar sa invatam ceva din lectiile de viata (cum bine spunea cineva de mai sus) ale altora.

 

Nu?

5032[/snapback]

 

Nu voi lasa nici eu nici moderatorii sa se certe nimeni. Daca aveti o parere pertinenta, on-topic, o s-o ascultam cu mare placere.

Link to comment
Share on other sites

Aparent soferul a pierdut controlul la puntea spate. Stie cineva cu siguranta? Trebuie sa admit ca la felul cum arata masina, una din doua: ocupantii sunt foarte norocosi sau masina a protejat eroic.

 

Aveau centuri amandoi ocupantii? Avea DSC-ul pornit?

Link to comment
Share on other sites

eu cunosc unul pe viu: eu cu vechiul meu e21. plecam de la o petrecere de la flamingo din otopeni, masina parcata in spatele halei. am plecat usor cu viteza I pe aleea dintre hala si gard, pavata cu piatra cubica de trotuar (cum e pe la universitate) si ingusta (5 metri maxim). era ora 2-3 noaptea, cam 4 grade si ceva mizga pe jos. pornisem dupa cum spuneam extrem de usor, si cind am dat a II-a masina s-a sucit instantaneu si s-a infipt cu botul in zidul halei. ghinion, fix acolo era un fel de stilp iesit din perete cam 20 cm. impact foarte subtire, am zis ca e, asta e, scap cu rusinea si plec (era multa lume pe acolo). am dat cu spatele, dar nu mai puteam indrepta volanul. de sub capota a inceput sa iasa un mare abur... m-am dat jos si am admirat urmatoarele: capota indoita, bara, tabla de sub bara, suportul de radiator, radiatorul, aripa stinga plecata si infipta in roata. aveam o coarda de remorcare cu care am agatat aripa, am tras de ea 3 oameni si am scos-o din roata (nu o taiase) si am plecat frumos spre casa cu ochii pe ceasul de temperatura. masina fiind dupa un mare transplant de motor, cutie, bord, electrica, ceasul respectiv functiona corect doar daca apasam cu mina pe sub bord pe mufa albastra... asa ca imaginati-va cum mergeam la 3 noaptea, jumate sub bord, cu ochii ingroziti sa nu calez motorul, din otopeni pina la podul grant. culmea e ca mai sus de prima linie dupa mijloc nu s-a ridicat... si motorul a fost ok. ala a fost ultimul drum al respectivei masini cu propriile forte... dupa ce a zacut citeva luni am vindut-o ieftin sa scap de ea si noul proprietar a trecut la un nou transplant, facind-o 318i. acum se chinuie si el sa o vinda :)

 

alte accidente... trei subtiri: masina parcata regulamentar, pe linga ea trece un nene cu un mercedes vechi si o rulota de 5 m... imi atinge bara spate si da inainte cu incredere...eu eram in fata lui si tzipam si dadeam din miini, el nimic. rezultat: bandoul de cauciuc de pe bara nu va mai sta niciodata la locul lui :blink:

 

al doilea, faceam dreapta de pe o straduta in barbu vacarescu, si un nene depaseste toata coloana si face dreapta prin mine. noroc ca am fost pe faza si am avut si loc... am tras tare dreapta si mi-a spart doar plasticul de pe coltul stinga al barei fata. rezolvat amiabil.

 

ultimul, pe stefan cel mare la semaforul din fata spit. colentina, aveam o singura masina in fata si rosu. se da verde, plecam, dupa 2m nenea pune semnal stinga (acolo e un mare "interzis la stinga), se duce cam la 30 grade si opreste brusc. am frinat cit am putut, degeaba, m-am proptit in el. rezultat: el o zgirietura (fiat panda, bara spate de plastic f inalta si rezistenta), eu aripa stinga, capota deplasata, suport de far deplasat.

 

desi conduc un bmw si am ceva nebunie in singe, fac tot posibilul sa nu fac timpenii. imi place viteza si aventura, dar nu pun in pericol viata mea, a celor din masina sau a altora de pe sosea. daca nu e loc, stau in banca mea.

3548[/snapback]

 

M-am lovit si eu o data cu un e21-323i-nu ti se par cam proaste la stabilitate?

Link to comment
Share on other sites

Am vazut un BMW facut praf pe autostrada soarelui. A derapat, a iesit de pe autostrada si s-a rostogolit pe camp, facandu-se praf. Doi morti. Cred ca pe zona pe care nu sunt parapeti in exterior. Numere de italia. Nu am reusit sa inteleg ce masina. Parea albastra inchis.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

3 ian. 2005, un serie1 a lovit un stilp de curent pentru tramvaie intre show-room-ul Skoda si Elvila; partea stinga fata storcita pina la usa soferului, nimeni ranit, n-am vazut daca a deschis pungile :blink:

Banuiala mea e ca a pierdut aderenta pe sina tramvaiului si n-a mai putut controla directia, intr-o depasire executata cu viteza.

Link to comment
Share on other sites

3 ian. 2005, un serie1 a lovit un stilp de curent pentru tramvaie intre show-room-ul Skoda si Elvila; partea stinga fata storcita pina la usa soferului, nimeni ranit, n-am vazut daca a deschis pungile :blink:

Banuiala mea e ca a pierdut aderenta pe sina tramvaiului si n-a mai putut controla directia, intr-o depasire executata cu viteza.

7229[/snapback]

 

Cred ca tractiunea spate nu e pentru toata lumea...

Link to comment
Share on other sites

E vorba de un M5 3.6

 

La 260 km/ora s-a spart blocul asa cum se vede in poze,iar uleiul a curs pe esapamentul fierbinte si a luat foc.Cam asta am inteles eu din poveste.

 

Pun si varianta in germana ca poate ne traduce un cunoscator povestea.

 

Diesen M5 3.6 haben wir uns zum Schlachten gekauft - auch wenn dabei das Herz blutete. Der Wagen war an einem Pleuellagerschaden gestorben, laut Vorbesitzer gab es bei 260km/h einen Knall, der Motor ging aus und das Ăl verteilte sich auf der Strasse. Leider auch auf dem heissen Auspuff, wodurch im Motorraum ein Brand entstand, der sich durch den Kardantunnel in den Innenraum ausdehnte. Fazit: Motor Totalschaden, handtellergrosses Loch im Block, da ein Pleuel an der Kurbelwelle festgefressen und abgerissen war, wobei es dieses Loch in den Block schlug. Auch der Innenraum wurde in Mitleidenschaft gezogen, die Heizungs-/Radio-/BC-Konsole war praktisch nicht mehr vorhanden, und auch das Armaturenbrett und der Himmel zeigten bereits starke Beschädigungen als die Feuerwehr endlich eintraf (und dabei noch die hintere linke Seitenscheibe einschlug, obwohl der Wagen nicht abgeschlossen war. Zum GlĂźck haben die Ledersportsitze und TĂźrverkleidungen nichts abbekommen. Lediglich der vordere Teil der Vollleder-Mittelkonsole war nicht mehr zu gebrauchen. Das Instrumentenkombi leider auch nicht. DafĂźr lebt dieser M5 in Einzelteilen in ganz Deutschland verstreut weiter.

post-116-1105619424_thumb.jpg

post-116-1105619433_thumb.jpg

post-116-1105619442_thumb.jpg

post-116-1105619453_thumb.jpg

post-116-1105619462_thumb.jpg

post-116-1105619473_thumb.jpg

post-116-1105619484_thumb.jpg

post-116-1105619493_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.