Jump to content

Accidente BMW


alex

Recommended Posts

  • Replies 606
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va multumesc si sa aveti grija de voi.Cind am luat BMW am vrut siguranta,putere si...stiti voi,orgoliu.

Eu nu sunt dezamagit de masina,dar .....Cind e scris Acolo Sus sa se rupa firul poti sa fii in Hummer sau Dacia ca tot aia este.

Ce sa mai spun.Am cumparat acum tot BMW dar e 520d si sunt destul de multumit de el.Nu fuge tot asa si are cutie manuala dar e ok.

Link to comment
Share on other sites

Sa stii ca asta cred si eu.Deci o lovitura in capatul aripii fata laterale este de obicei cel mai prost lucru care se poate intimpla.La masina mea daca impactul avea loc frontal sau cu 20 cm mai in fata sau spate fata de locul impactului cred ca nu se intimpla nenorocirea.asa a lovit copacul exact la 15 cm in spatele rotii fata dreapta.

Copacul a intrat ca in "brinza".

post-990-1144048975_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

exact asa un accident a patit cineva din arad.....cu un e34 care din pacate a murit....lateral stanga fata pom....si incredibil de rau arata masina....din pacate nu am poze...dar poate fac.... Edited by Calin325
Link to comment
Share on other sites

terifiant!!!

de vina e tractiunea pe spate...nu numai viteza

eu am avut un 525 tds -1995 ....incepuse sa ninga si nu aveam mai mult de 40-50 km/h....in linie dreapta mi-a plecat de spate , m-am invartit de doua ori pt ca am lovit un parapet pe partea stanga, in sensul invers de mers,(noroc ca nu venea nimeni), si m-am oprit cu ea tot pe sens invers, intr-un sant.

am avut doar bara fata ...rupta la un colt si atat.

dar senzatia de neputinta..imi persista.

desigur, destept ce am fost, nu aveam cauciucuri de iarna, dar pana atunci nu vazusem strop de fulg.

dar la 40km/h, drum drept, sa-mi fuga spatele, fara sa fac nici o manevra care sa ma puna in situatia aia...

Link to comment
Share on other sites

@dascalescutn: Dumnezeu s-o odihneasca in pace? Avea centura pusa?

 

Aveti grija mare. Nici o maina nu e invincibila, nu va luati dupa cum arata masinile de curse dupa un impact.

 

Si purtati centura intotdeauna. Spun deoarece in dimineata asta am vazut un E46 lovit rau. Soferul avea centura si a scapat cu multe fracturi, dar a scapat. Pasagerul a murit, Dumnezeu sa-l odihneasca! Problema e ca masina practic nu lasa sa se creada ca cineva putea supravietui in partea soferului. Spatiul pasagerului era practic neatins.

 

Purtati centura si aveti grija. E si maine o zi. Viata e mai importanta.

 

Vorba unui pilot. Citez aproximativ din memorie: "Seful meu imi spune ca nu trebuie sa ma ingrijorez, intotdeauna mor colegii tai, tu cand va fi sa mori, nu o sa afli, doar colegii tai vor sti..."

 

Ti se poate intampla si tie!

Link to comment
Share on other sites

Din masina aia nu cred ca putea scapa cineva. S-a rupt pana si stalpul dintre usi, ce sa mai spun de pavilion care e adunat. N-am mai vazut masini in halul asta de distruse. A fost prea mare impactul.
Link to comment
Share on other sites

desigur, destept ce am fost, nu aveam cauciucuri de iarna, dar pana atunci nu vazusem strop de fulg.

dar la 40km/h, drum drept, sa-mi fuga spatele, fara sa fac nici o manevra care sa ma puna in situatia aia...

77826[/snapback]

 

anvelope vara.....atunci unde este nelamurirea?

Link to comment
Share on other sites

cert e ca m-am intrebat de multe ori cum ar fi un bmw cu tractiune pe fata?

77890[/snapback]

 

:blink: - Audi? Ce intrebare e asta... Daca pe seria 1 s-au chinuit sa-l faca tractiune spate... Iti dai seama ca sunt decisi rau...

Link to comment
Share on other sites

nu am accelerat, nu am franat si aveam 40. poate aderenta a fost diferita pe roti si una atras mai mult si a intors-o.

cert e ca m-am intrebat de multe ori cum ar fi un bmw cu tractiune pe fata?

77890[/snapback]

 

Iti dai seama ca e mai grav cu tractiunea fatza daca iti derapeaza rotile? Nu mai ai nici un control, misti de volan in gol, si in plus de asta, faptul ca misti de el foarte usor, si sa zicem ca ai deviat deja ceva grade, in momentul in care apuca sa prinda aderenta, te va smuci rau intr-o parte si te mai poti si rasturna.

Macar la spate daca fuge o roata cu tractiune, mai ai niste sanse infime sa controlezi masina din volan, binenteles daca mai ai aderenta la rotile din fata.

Link to comment
Share on other sites

cred ca as prefera sa aiba pe fata tractiunea...e mai sigura

77893[/snapback]

Da-mi voie sa-ti atrag atentia ca in cazul asta marca BMW sigur nu e pentru tine. DSC-ul isi face treaba foarte bine, crede-ma. In plus, la o masina, teoretic, conteaza tractiunea doar cand pedala de acceleratie este calcata sau lasata brusc, altfel toate sunt la fel.

 

Iti dai seama ca e mai grav cu tractiunea fatza daca iti derapeaza rotile? Nu mai ai nici un control, misti de volan in gol, si in plus de asta, faptul ca misti de el foarte usor, si sa zicem ca ai deviat deja ceva grade, in momentul in care apuca sa prinda aderenta, te va smuci rau intr-o parte si te mai poti si rasturna.

Macar la spate daca fuge o roata cu tractiune, mai ai niste sanse infime sa controlezi masina din volan, binenteles daca mai ai aderenta la rotile din fata.

77894[/snapback]

 

Wlf, ne putem lansa intr-o discutie, dar UNANIM acceptat este faptul ca tractiunea fata este mult mai usor de stapanit de oameni normali. Tractiunea spate, se foloseste asa de rar pe masinile de serie, tocmai pentru acest motiv. Altfel toate masinile ar avea tractiune spate, frane bune si directie fata.

Link to comment
Share on other sites

Wlf, ne putem lansa intr-o discutie, dar UNANIM acceptat este faptul ca tractiunea fata este mult mai usor de stapanit de oameni normali. Tractiunea spate, se foloseste asa de rar pe masinile de serie, tocmai pentru acest motiv. Altfel toate masinile ar avea tractiune spate, frane bune si directie fata.

77896[/snapback]

 

Da, in conditii normale, dar noi vorbim aici de cazul in care masina scapa de sub control, cam ce sanse ar fi sa o mai poti redresa. Daca masina doar tinde sa scape de sub control, cu tractiune fatza e mai simplu intr-adevar, pentru ca la tractiunea spate in momentul in care masina incepe sa se dezechilibreze, o manevra gresita va accentua acest lucru. Deci sunt de accord cu tine, e mult mai usor de stapanit tractiunea fatza.

 

Dar o masina deja intrata in derapaj, o poti controla mai usor cu tractiunea spate, zic eu. Vorbesc doar de cazul rotilor motrice, ca daca toate rotile nu mai au aderenta, nu mai ai ce sa faci. Dar avantajul faptului ca iti ramane directia cu aderenta, te poate ajuta, ceea ce nu este posibil la tractiunea fatza, ti-ai pierdut aderenta pe rotile motrice, ti-ai pierdut si controlul. Si cum spuneam, daca misti de volan incercand sa o redresezi, si la un moment dat aderenta revine pe rotile motrice din fatza, socul e foarte puternic si risti sa te si rastorni.

Link to comment
Share on other sites

Tu de fapt, vrei sa spui ca poate fi un avantaj ca puntea cu directia si puntea motoare, pot pierde diferit aderenta. Adevarat, dar cred ca nu sunt multe cazuri in care se va intampla asta. De obicei, in fractiuni de secunda, daca nu e redresata, puntea care mai are aderenta va urma calea celei care a pierdut-o deja.
Link to comment
Share on other sites

Tu de fapt, vrei sa spui ca poate fi un avantaj ca puntea cu directia si puntea motoare, pot pierde diferit aderenta. Adevarat, dar cred ca nu sunt multe cazuri in care se va intampla asta. De obicei, in fractiuni de secunda, daca nu e redresata, puntea care mai are aderenta va urma calea celei care a pierdut-o deja.

77912[/snapback]

 

La viteze mari nu prea mai ai sanse, dar respectivu zicea de 40 la ora. Eu zic ca e o viteza la care mai poti face ceva.

Link to comment
Share on other sites

In ultimii 3 ani am avut 8 masini diferite.Au fost cu tractiune fata ,spate sau integrala.Sincer pentru perioada de iarna am fost mai relaxat cu tractiunea integrala insa doar in anumite conditii.La BMW e greu sa pleci de pe loc,insa daca ai cauciucuri bune si ASC/DSC dupa asta nu prea ai probleme.

In schimb pe drumuri fara zapada sau gheata BMW e net superior ca manevrabilitate.De asta am luat acum al 2 BMW si nu m-am intors la Audi sau Vw.Ideal ar fi sa ai o masina de iarna(tractiune integrala) si una de vara(BMW).

Lucrez pentru o firma ca director de vinzari si am facut cu fiecare din masini peste 100000 km .Deci as putea zice ca am ceva expierenta.

Link to comment
Share on other sites

de ce spui ca bmw nu e pt oameni normali? doar pt ca parerea mea este ca fata e mai sigura?

eu am avut 3 masini bmw pana acum si sunt pe cale sa il iau pe al 4-lea.

325 tds - 1994, 525 1992 si 525 tds 1995 parca.

deci am mers ceva cu bmw-uri.

faptul ca la 40 am pierdut controlul mi se pare si mie incredibil, dar asa s-a intamplat.

sa va dau un ex....nasol: un prieten de-am meu a avut un A6, 2,5 tdi, quattro, cu toate inventiile de sisteme pe el. In drum spre Slatina , pe drum drept, i-a fugit spatele , s-a invartit, si s-a rasturnat cu el. Ce mai spuneti acum? Inexplicabil, dupa mine, in conditiile in care nu e sofer de ieri. Asta in conditii de zapada.ne place sa credem ca masinile astea nu sunt pt oameni normali, dar nu e asa, e doar o autoflatare. real este ca masinile astea te imping sa le calci!

e o nebunie sunetul motorului de bmw.

am avut si calibra de 180 cp care rupea asfaltul, dar e zero pe langa bmw.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.