Jump to content

Intrebari


Cristi_E36

Recommended Posts

Momentan sunt posesorul unui BMW E36 din 1995 auto se prezinta intr-o stare foarte buna dar motorul este 1,8 M40(norma de poluare E2) si sunt hotarat sa-l schimb,

din acest motiv am nevoie de cateva informatii de la cei mai cunoscatori in tainele BMW si anume:

1. Motorul la care m-am hotarat este 2,5, 24 V M50 (192 CP) este Euro 2? Cutie viteze si diferential autoblocant M50B25 care este pretul corect pe piata la noi sau afara?

2.Trebuie sa schimb si instalatia si computerul?

3.Trebuie sa schimb toata evacuarea sau numai saxofonul( serpisorii)

4.Masina are in prezent sistemul de franare cu discuri fata si tamburi spate, mai mult ca sigur tre schimbat sistemul spate cu discuri este posibil si ce anume implica?

4.Care ati mai facut acest transplant va rog sa-mi comunicati costul total ca sa-mi pot face si eu niste socoteli..

 

Bafta la toata lumea.

Link to comment
Share on other sites

Odata cu motorul vei schimba calculatorul de injectie....evacuarea... nu se va mai potrivi ca lungime... vei schimba tot traseul, cutia de viteze, ar fi bine sa pui discuri pe spate, se schimba relativ usor si gasesti la dezmembrari punte spate cu discuri cu 200 euro, vei schimba bordul pentru ca bordul de M40 nu se mai potriveste la motorul care il pui pentru ca are alt timing si trebuie bord de 6 pistoane... de preferinta ar fi sa muti bateria in spate... pt ca motorul este mult mai greu ..si la modelele cu 6 pistoane a fost mutata bateria in spate.

succes :blink:

Link to comment
Share on other sites

Momentan sunt posesorul unui BMW E36 din 1995 auto se prezinta intr-o stare foarte buna dar motorul este 1,8 M40(norma de poluare E2) si sunt hotarat sa-l schimb,

din acest motiv am nevoie de cateva informatii de la cei mai cunoscatori in tainele BMW si anume:

1. Motorul la care m-am hotarat este 2,5, 24 V M50 (192 CP) este Euro 2? Cutie viteze si diferential autoblocant M50B25 care este pretul corect pe piata la noi sau afara?

2.Trebuie sa schimb si instalatia si computerul?

3.Trebuie sa schimb toata evacuarea sau numai saxofonul( serpisorii)

4.Masina are in prezent sistemul de franare cu discuri fata si tamburi spate, mai mult ca sigur tre schimbat sistemul spate cu discuri este posibil si ce anume implica?

4.Care ati mai facut acest transplant va rog sa-mi comunicati costul total ca sa-mi pot face si eu niste socoteli..

 

Bafta la toata lumea.

 

 

1. e non-euro. M52-urile sunt euro 2 din cate stiu eu. motorul si cutia sunt ~1000E, LSD-ul 2-300E, asta daca gasesti :blink:

2. da, dar astea vin cu motorul.

3. toata evacurea trebuie schimbata. Cele in 4 cilindrii au o teava din fata pana in spate, cele in 6, au 2.

4. schimba puntea spate si pe fata pune discuri ventilate (cred ca ai pline acum).

5. undeva pe la 1500-2000e te duce toata povestea cred

Link to comment
Share on other sites

Momentan sunt posesorul unui BMW E36 din 1995 auto se prezinta intr-o stare foarte buna dar motorul este 1,8 M40(norma de poluare E2) si sunt hotarat sa-l schimb,

din acest motiv am nevoie de cateva informatii de la cei mai cunoscatori in tainele BMW si anume:

1. Motorul la care m-am hotarat este 2,5, 24 V M50 (192 CP) este Euro 2? Cutie viteze si diferential autoblocant M50B25 care este pretul corect pe piata la noi sau afara?

2.Trebuie sa schimb si instalatia si computerul?

3.Trebuie sa schimb toata evacuarea sau numai saxofonul( serpisorii)

4.Masina are in prezent sistemul de franare cu discuri fata si tamburi spate, mai mult ca sigur tre schimbat sistemul spate cu discuri este posibil si ce anume implica?

4.Care ati mai facut acest transplant va rog sa-mi comunicati costul total ca sa-mi pot face si eu niste socoteli..

 

Bafta la toata lumea.

 

 

1. e non-euro. M52-urile sunt euro 2 din cate stiu eu. motorul si cutia sunt ~1000E, LSD-ul 2-300E, asta daca gasesti :)

2. da, dar astea vin cu motorul.

3. toata evacurea trebuie schimbata. Cele in 4 cilindrii au o teava din fata pana in spate, cele in 6, au 2.

4. schimba puntea spate si pe fata pune discuri ventilate (cred ca ai pline acum).

5. undeva pe la 1500-2000e te duce toata povestea cred

 

Daca e non euro, de ce au catalizator si sonda lambda? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Este non euro! am facut si ITP-ul si RAR-ul de curand, deci nu zic din auzite :)

Al meu e din 92, fara vanos. Poate M50TU sa fie euro 2, dar nu cred. Eu stiu ca de la M52 au avut euro 2

 

ok al meu este m50 fara vanos 1995 si este euro2 :)

 

fara vanos din 1995? :blink:

eu stiam ca din 92 au bagat vanos

Link to comment
Share on other sites

Este non euro! am facut si ITP-ul si RAR-ul de curand, deci nu zic din auzite :)

Al meu e din 92, fara vanos. Poate M50TU sa fie euro 2, dar nu cred. Eu stiu ca de la M52 au avut euro 2

 

ok al meu este m50 fara vanos 1995 si este euro2 :)

 

fara vanos din 1995? :)

eu stiam ca din 92 au bagat vanos

 

asa e dar se pare ca alei mele au uitat sa ii bage :blink:

Link to comment
Share on other sites

Este non euro! am facut si ITP-ul si RAR-ul de curand, deci nu zic din auzite :)

Al meu e din 92, fara vanos. Poate M50TU sa fie euro 2, dar nu cred. Eu stiu ca de la M52 au avut euro 2

Al meu e Euro 2, conform rarom.ro.

http://www.rarom.ro/RO/article--Stabilesc_...netei--116.html

Numarul de omologare e ACBM14121H10CX1, deci Euro 2.

 

ok al meu este m50 fara vanos 1995 si este euro2 :blink:

N-are cum sa fie fara vanos daca e din 1995. Esti sigur ca nu e motorul schimbat? Ce tip de motor ai in cartea de identitate/talon? Codul pentru motor cu vanos "25 6S 2".

 

pai 325i cu m52 nu au fost. M52 sunt decat pe 323 si 328.

 

http://www.bmwinfo.com/23380.html

 

320i M50 6 cylinder 150 HP 214 km/h 1990 - 1994

320i M52 6 cylinder 150 HP 214 km/h 1994 - 1998

Link to comment
Share on other sites

Este non euro! am facut si ITP-ul si RAR-ul de curand, deci nu zic din auzite :)

Al meu e din 92, fara vanos. Poate M50TU sa fie euro 2, dar nu cred. Eu stiu ca de la M52 au avut euro 2

Al meu e Euro 2, conform rarom.ro.

http://www.rarom.ro/RO/article--Stabilesc_...netei--116.html

Numarul de omologare e ACBM14121H10CX1, deci Euro 2.

 

ok al meu este m50 fara vanos 1995 si este euro2 :blink:

N-are cum sa fie fara vanos daca e din 1995. Esti sigur ca nu e motorul schimbat? Ce tip de motor ai in cartea de identitate/talon? Codul pentru motor cu vanos "25 6S 2".

 

pai 325i cu m52 nu au fost. M52 sunt decat pe 323 si 328.

 

http://www.bmwinfo.com/23380.html

 

320i M50 6 cylinder 150 HP 214 km/h 1990 - 1994

320i M52 6 cylinder 150 HP 214 km/h 1994 - 1998

 

da a fost schimbat motorul - codul este 25 6S 1

nu bag mana in foc ca este din 95 dar euro2 este mai mult ca sigur

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.