Jump to content

Imi moare masina peste 2000 de ture


Recommended Posts

salut

sa va zic ce s-a intamplat

 

mergeam sa alimentez , pe drum mi s-a aprins becul de la benzina si dupa vreo 2 minute masina abia mergea , nu ma lasa sa depasesc 2000 de ture , cand acceleram parca franam , alimentez si cand sa plec , imi moare motorul , masina nu trecea de 2000 de ture nici in ruptul capului , si tremura la renlanti .Norocul meu cu un baiat de acolo .Ne uita sa vedem daca a prins aer in istalatia de alimentare ( dam scutul jos de pe motor si apasa pe acel ventil, sau ce e acolo si masina tasneste benzina ) dar degeaba , tot la fel :blink: :)

 

scoatem mufa de debitmetru si iar nimic , ne mai invartim noi pe acolo si scoatem si filtrul de aer si debimetrul si isi da drumul

ce credeti ca are??

 

baiatul care m-a ajutat mi-a zis ca poate a dat o eruoare debimetrul

 

este vorba de un E39 525I

Link to comment
Share on other sites

Cred ca si-a revenit singura, nu cred ca are legatura cu faptul ca ati scos filtrul si debitmetrul.

 

Sunt doua sonde litrometrice sub bancheta din spate.

 

S-ar putea ca cea dreapta sa fie stricata si sa nu mai indice corect.

 

Mie imi indica pe bord doar 0 chiar daca aveam benzina, am schimbat-o si si-a revenit.

Cea dreapta arata cantitatea de combustibil din prima jumatate a rezervorului iar ce stanga restul.

 

Piesa 2: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=16&fg=15

 

Eu nu as schimba inca piesa, vezi daca se mai intampla.

Costa 270 Ron la AB.

Link to comment
Share on other sites

asa fece cand ai masina pe gaz si n ai presiune ca esti aprope gol. si la cum ai formulat topicu era o intrebare de parca am stii noi daca iti moare sau nu. nu o mai lasa fara benz ca se dezamorseaza pompa si ramai in drum si mai mult deatat se poate chiar bloca pt ca ea isi face ungerea cu lichidul pe care il pompeaza adica n ai benz, freaca in gol se ezeaza si in final se duce. asa ca decizia cum si ce vei face e la tine
Link to comment
Share on other sites

asa fece cand ai masina pe gaz si n ai presiune ca esti aprope gol. si la cum ai formulat topicu era o intrebare de parca am stii noi daca iti moare sau nu. nu o mai lasa fara benz ca se dezamorseaza pompa si ramai in drum si mai mult deatat se poate chiar bloca pt ca ea isi face ungerea cu lichidul pe care il pompeaza adica n ai benz, freaca in gol se ezeaza si in final se duce. asa ca decizia cum si ce vei face e la tine

 

m-ai aveam cam vreo 8 litri de benzina , la range imi mai indica 70 de km

Link to comment
Share on other sites

m-ai aveam cam vreo 8 litri de benzina , la range imi mai indica 70 de km

 

noi iti sugeram ceva,nu inseamna ca este bine asa,dar ai totusi liberul arbitru la indemana, daca ti se pare ok numai lasi masina sa ajunga sa ti se aprinda becul la gazolina ,daca nu ti se pare ok ,o lasi ...nu se supara nimeni :blink:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

salut

sa va zic ce s-a intamplat

 

mergeam sa alimentez , pe drum mi s-a aprins becul de la benzina si dupa vreo 2 minute masina abia mergea , nu ma lasa sa depasesc 2000 de ture , cand acceleram parca franam , alimentez si cand sa plec , imi moare motorul , masina nu trecea de 2000 de ture nici in ruptul capului , si tremura la renlanti .Norocul meu cu un baiat de acolo .Ne uita sa vedem daca a prins aer in istalatia de alimentare ( dam scutul jos de pe motor si apasa pe acel ventil, sau ce e acolo si masina tasneste benzina ) dar degeaba , tot la fel :blink: :)

 

scoatem mufa de debitmetru si iar nimic , ne mai invartim noi pe acolo si scoatem si filtrul de aer si debimetrul si isi da drumul

ce credeti ca are??

 

baiatul care m-a ajutat mi-a zis ca poate a dat o eruoare debimetrul

 

este vorba de un E39 525I

Cind ajunge sa traga din rezervor ultimii litri trage si depuneri, rugina...Si atunci infunda filtrul de benzina. De ce sa nu mergi tot timpul cu rezervorul de la jumatate spre plin? E mai bine si pentru pompa de benzina.

Link to comment
Share on other sites

la restul masinilor cu care am mers nu are nimica daca mergi cu rezerva ( inca mai sunt 7-8 litri) , din acesta cauza mi se pare cam ciudat , ca defectiunea sa fie din lipsa de benzina , si am mers

 

 

poate sa fie debimetrul de vina??

cum face cand e pe duca?

 

se pune pe tester se masoara valorile si acolo iti scoate o foaie cu cat ar trebui sa aiba si cat are debitmetrul tau ,deaci rezulta ca este sau nu este bun :blink:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.