Jump to content

325 td din 94


Recommended Posts

distributia e pe curea sau lant ? e36 325 TD din 94 ??

 

am observat... la relanti merge rotund motorul la cald toate bune, cand pun consumatori mari tip dezaburire luneta farururi si proiectoare motorul incepe sa mearga neregulat ceva de beun vuuum--- vummmm... ? de la ce paote fi? alternatorul sau ??

 

frana de mana nu tine,nu e rupta dar trasa barbar parca tot se mai misca masina daca e inclinatia drumului mai mare, de cateva zile a inceput sa faca un zgomot ciudat ca si cum ar freca ceva... la viteza face un suierat asa, cred ca e de la frana de mana ? ce parere avetzi si ce pot face ? ...am fost la un service sa zic fantoma si mecanicii de acol' sau speriat... aa tre' date jos rotile bla bla

 

vreau sa o pun pe test in Constanta? imi recomanda cineva un service cu test bun ? si la ce pretz ar ajunge...

 

are momente cand porneste greu la cald dar doar cateodata...

 

azi am tinuto cca 100 km in juru la 150 170 km/h si apa sarise de jumate, se dusese juma de gradatie spre dreapta (rosu)... e de speriat sau e normal ?

 

inchiderea centralizata ... incui si se descuie , a doua oara ramane incuiata??? indiferent daca o fac din cheie sau din masina?!?! unde e modulul de inchidere de la e36 ? poate il schimb sau il verific

 

un service serios in Constanta ? unde va reparati masinile aici ?

 

scuze daca multe intreabari sunt idioate dar... e primul bmw :blink:

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Acel fluierat poate sa fie de la un cablu de la frana de mana blocat, am patit si eu la 5-ar, l-am schimbat a costat vreo 60 de lei.

 

azi am tinuto cca 100 km in juru la 150 170 km/h si apa sarise de jumate, se dusese juma de gradatie spre dreapta (rosu)... e de speriat sau e normal ?

 

Cum sa fie normal :blink: uita de celelalte probleme si mergi in service ca cine stie ce problema poti avea la sistemul de racire.

Link to comment
Share on other sites

Acel fluierat poate sa fie de la un cablu de la frana de mana blocat, am patit si eu la 5-ar, l-am schimbat a costat vreo 60 de lei.

 

azi am tinuto cca 100 km in juru la 150 170 km/h si apa sarise de jumate, se dusese juma de gradatie spre dreapta (rosu)... e de speriat sau e normal ?

 

Cum sa fie normal :blink: uita de celelalte probleme si mergi in service ca cine stie ce problema poti avea la sistemul de racire.

 

 

termostat ,ventilator sau vascocuplaj dupa caz :)

Link to comment
Share on other sites

Garnitura chiulasa arsa, chiulasa....etc

 

hey lasati-mi chiloasa in pace... sa dus de la mijloc juma de gradatie spre dreapta dupa 100 km ? chiar asa grav e ? adica ma gandesc ca tinundo mai mult turata sa se mai incalzeasca si ea ? sau nu e normal

Link to comment
Share on other sites

sal in leg. cu inchiderea ori ai un fir rupt undeva la un motoras ori un motoras e defect si da intoarcere.daca se inchid toate usile si portbagaju si rezervorul inseamna ca ai un motoras d

efect iar daca inchizi si portbagajul ramane deschis sau altceva inseamna ca ai un fir rupt si nu isi face circuitul si se deschide singura.cu apa !!eu am avut 2 bmw-uri TD de 2443 si la unu am patit si eu asa sa stii ca chiulasa nu e si nici garnitura :poate fi antigelul daca e prea gros si nu e diluat destul;furtunasul de retur apa care intra in vasul de apa ori e infundat ori gaura de la mustiucul ala de la vas e obturata ,baga un burghiu;eu am mai pus si un vscocuplaj putin blocat si apa sta putin sub jumate si la 200km/h;mai poate fi si supspa de refulare din capacul de la vas si nu poate da aerul afara in mers ptr. ca se formeaza presiune in mers.sau daca ai umblat la distributie sau la avansul pompei apa se poate ridica

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.