Jump to content

Tramlining


Recommended Posts

da am facuto la astia de la bmw,,deci nu asa ma trage,ca sa deie de inteles ca nu este directia reglata bine,,deci masina merge drept pe autoband,,las volanul din mana si merge drept,,si dintro data cum da de drum care este putin denivelat,,gata si imi scoate volanul din mana cand dreapta o ia cand stanga,,si este rau de tot,,incontinul tin tare de volan,,de imi oboseste si mana sincer,,nu stiu ce o putea avea,,cauciucurile nu se vede ca ar fi uzate,,sau uitat si aia de la bmw si miau spus ca este ok cauciucurile,,si nici ei nu stiu ce are masina,,si un mester de acolo a luato sa incerce si a vazut cum te duce cand la stanga cand la drepta,,si el mia spus ca sunt prea mari jentile si cauciucurile,dar eu sincer nu am incredere ce zice astia de Ä‚Å la bmw,,sia dat si el o parere ,,dar sigur nu stie nici el ,,sunt convins de asta,,si acum sa bag bani in alte jante,,cand nici nu stiu sigur care este problema eu nu am chef..

 

Icearca sa nu mai tii volanul strans asa tare , lasa-l mai liber , nu pleaca masina ,doar impresia asta e . Eu am 205/55/16 fata + spate Pirelli noi-noute si la drumurile noastre am aceeasi senzatie , insa nu tin volanul strans , il las sa miste , nu pleaca mult.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
daca schimbi anvelope, jante etc tre sa ai in vedere urm lucruri. cele de fata si cele de spate trebuie sa fie la fel ca si inaltime per total. adica daca ai pe spate jante mai mari si cauciucuri joase iar pe fata jante mai mici si cauciucuri mai inalte, masurand circomferinta balonului sau inaltimea propriuzusa a rotilor, trebuie sa fie egale. altfel nu prea o sa poti sa mergi decat cu asc/dsc decuplat. am facut eu proba si se taia gazu si se intrana masina pt ca el , calculatorul inregistreaza diferit nr de rotatii ale rotilor fata comparativ cu spate , spune ca masina intra in derapaj si atunci ia masuri ca sa evite derapajul. concluzia. nu pune roti de capul tau ci apeleaza la specialisti. asa o sa fie bine.

 

 

 

 

gata sa rezolvat problema,,cu sfaturile lui ciupanezu,,am pus cauciucuri noi,,si este ok acum,,erau cauciucurile de vina..

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
daca schimbi anvelope, jante etc tre sa ai in vedere urm lucruri. cele de fata si cele de spate trebuie sa fie la fel ca si inaltime per total. adica daca ai pe spate jante mai mari si cauciucuri joase iar pe fata jante mai mici si cauciucuri mai inalte, masurand circomferinta balonului sau inaltimea propriuzusa a rotilor, trebuie sa fie egale. altfel nu prea o sa poti sa mergi decat cu asc/dsc decuplat. am facut eu proba si se taia gazu si se intrana masina pt ca el , calculatorul inregistreaza diferit nr de rotatii ale rotilor fata comparativ cu spate , spune ca masina intra in derapaj si atunci ia masuri ca sa evite derapajul. concluzia. nu pune roti de capul tau ci apeleaza la specialisti. asa o sa fie bine.

 

referitor la asta: daca am pe fata 245/40/18 si spate 255/40/18..(o diferenta de 1,2% dupa tire calculator)...crezi ca se intampla ceva cu asc/dsc?

Bobo a zis ca este ok si-l cred pt ca nu este o diferenta foarte mare ca si diametru total (se incadreaza in toleranta de +/- 3%)

Link to comment
Share on other sites

Diferenta e mai putin de jumatate de cm (0,4 cm). Sigur n-o sa ai probleme.

Dar n-o sa scapi de tramlining. :)

Eu am patit asa la un e36 ce l-am avut.I-am pus roti pe 17 si imi smulgea volanu` din mana.Am schimbat cauciucuri si tot degeaba.Solutia a fost jante pe 16.

Link to comment
Share on other sites

Diferenta e mai putin de jumatate de cm (0,4 cm). Sigur n-o sa ai probleme.

Dar n-o sa scapi de tramlining. :)

 

:) de tramling am reusit sa scap pana acum cu cauciucuri de 225 pe 16 doar cu niste toyo snowprox cu garda de 60 (mai mare cu 5).

sunt constient ca la 245/40/18 fata, n-am nicio sansa :) , dar imi asum riscul.

ce ma intereseaza este sa n-am probleme cu asc/dsc...dar dc no sa fie e super :)

ibnca odata, merci mult bobo!

Link to comment
Share on other sites

225/40-18 3.5in 12.5in 25.1in 78.8in 804 0.0%

255/40-18 4.0in 13.0in 26.0in 81.8in 775 3.8%

 

 

Cu asa ceva spun din experienta ca am avut probleme cu DSC-ul,

Referitor la tremling, s-a sesizat putin efectul dar nu exagerat, si ideea era ca daca simteam in general insemna ca mergeam pe unde au mai fost tiruri, si chiar daca nu se observa cu ochiu liber ca e ceva pe sosea, daca trageam masina "intre urme" disparea efectul...

 

Cu cat gumele sunt mai late si talon mai mic, cu atata se simte mai tare efectul respectiv.. simti mult mai bine , in volan, orice imprefectiune din sosea

Link to comment
Share on other sites

am montat cauciucurile de 245/40/18 fata si 255/40/18 spate, este asa cum mi-a zis Bobo (`no problem`).

diferenta intre cauciucurile de le-am dat jos si cele noi puse acum este ca nu mai face masina tramlining asa rau ca innainte, desi cauc vechi aveau garda de 45. iInca mai face tramlining dar nu sa nu poti controla masina, este finut, omeneste.

Link to comment
Share on other sites

wow.. are rost 245 pe fata ? nu nenorocesti directia ? daca n-ai servotronic creca tragi de volan de numa

 

nu este nici o diferenta la trasul de volan intre altele cu gard mare sau unele mai inguste. se misca f f usor, cu degetul chiar :)

are rost 245...sta masina mai bine pe curbe.

Link to comment
Share on other sites

wow.. are rost 245 pe fata ? nu nenorocesti directia ? daca n-ai servotronic creca tragi de volan de numa

 

nu este nici o diferenta la trasul de volan intre altele cu gard mare sau unele mai inguste. se misca f f usor, cu degetul chiar :)

are rost 245...sta masina mai bine pe curbe.

se poate

cu a mea, fiind nevoit sa merg cu dsc oprit, i-am dat pe curbe.. si nici un suierat nimic.... statea pe curbe foarte foarte bine cu 225/40 255/40 ...

 

Te-am intrebat cum e, ca un prieten cu experienta la bmw-uri.... stiu ca pe fata nu-si ia niciodata mai late de 235... ala e cam maximul pe care-l ia.. fie ca avea seria 3 fie ca avea seria 5.. zicea ca merge greu directia, si se duce mult mai repede... plus de asta.. ca daca pot pune 225/45 daca pun 245 merge doar 40 :) si pentru directie oricand e mai bine 45 decat 40 :)

Link to comment
Share on other sites

pai sa pun si ele in urma unor calcule nu asa aiurea...ca asa apar probleme.

nu prea ma intereseaza ce dureri apar in articulatile directiei sau ale suspensiei....cand o doare ceva schimb repede ce trebe schimbat si gata.

da dece mergi cu dsc oprit?? din cauza rotilor??

Link to comment
Share on other sites

pai cu jantele pe 18" cu gumele alea 225/40 255/40 la accelerare brusca se aprindea in bord becu de la DSC si apoi si de la frane :), si daca-l dezactivam eu.. nu se mai aprindeau alea de la frane, si atunci am decis ca mai bine dsc oprit da macar sa am abs...

 

Acum am jantele vechi pe 15" si gumele de iarna.

Link to comment
Share on other sites

normal, dar cand am stiut ce trebuie facut era prea tarziu, adica era vorba de septembrie... si atunci am lovit masina, am luat farul, si am luat gume pe spate, ca alea erau praf... si am pus rotile pe masina... ca am lovit-o cand umblam dupa flanse sa-mi pot pune rotile sus... Si am zis ca decat sa iau in septembrie gume, ca in noiembrie sa pun rotile de iarna, mai bine iau la primavara 4 gume, si intre timp m-am hotarat sa le vand.
Link to comment
Share on other sites

am montat cauciucurile de 245/40/18 fata si 255/40/18 spate, este asa cum mi-a zis Bobo (`no problem`).

diferenta intre cauciucurile de le-am dat jos si cele noi puse acum este ca nu mai face masina tramlining asa rau ca innainte, desi cauc vechi aveau garda de 45. iInca mai face tramlining dar nu sa nu poti controla masina, este finut, omeneste.

 

mentionez faptul ca pe fata am cauciucuri noi Pirelli Sottozero de iarna iar pe spate Snowsport sau wintersport (numai stiu exact modelu), tot pirelli.

Link to comment
Share on other sites

geometria ai facut-o?

 

nu este nevoie!

Dar daca as face-o, si as regla si convergenta rotilor fata inchisa spre limita maxima recomandata de fabrica BMW, cred ca nu ar mai face tramlining chiar de loc avand in vedere comportamentul masinii acuma.

Edited by micky
Link to comment
Share on other sites

Aoleau da ce faceti fratilor cu jante de x5 pe seria 3 sau chair si 5 :) o fi mai bine pe viraje cu ele dar pe drumuri proaste e cam belea.Am 205/55/r16 si face stanga dreapta si cu astea (BMW E90) parca copieaza terenul pe care mergi si daca e cu valuri soseaua e clar trebuie sa fii atent.....probelema e ca a inceput sa ma enerveze si pe mine probelema asta.....cred ca e un minus la comfort.La Passat nu aveam nici o treaba mergea de rupea ala si pe drumuri denivelate.Acum sper sa nu fie ceva pe la directie.....dar nu prea cred avand in vedere parerile de aici ....cam asta e masina :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.