Jump to content

Recommended Posts

cati dintre voi au avut probleme cu valva EGR si cum ati rezolvat?

In cazul meu masina se comporta ciudat: relantiul oscileaza intre 700 si 400rpm dar motorul nu se opreste. Motorul da sa se opreasca la plecarea de pe loc. Masina trage bine dar scoate mult fum.Am anulat valva EGR si masina se comporta impecabil.

totusi as vrea sa revin asupra deciziei si sa o repun in circuit (dupa zgomot pare a lucra).

 

M47R diesel de 2L

Link to comment
Share on other sites

cati dintre voi au avut probleme cu valva EGR si cum ati rezolvat?

In cazul meu masina se comporta ciudat: relantiul oscileaza intre 700 si 400rpm dar motorul nu se opreste. Motorul da sa se opreasca la plecarea de pe loc. Masina trage bine dar scoate mult fum.Am anulat valva EGR si masina se comporta impecabil.

totusi as vrea sa revin asupra deciziei si sa o repun in circuit (dupa zgomot pare a lucra).

 

M47R diesel de 2L

 

 

Nu te mai bucura de mirajul (anularii EGR-ului) ,da merge bine asa este ...insa exista si dezavantaze :

 

1.la 140km/h cand bagi piciorul in ea ,doooarme pe sosea :blink:

2.cu timpul ai sa obtii niste depuneri de calamina foarte insemnate in admisie ,ceea ce va face ca si senzorul ce citeste presiunea din admisie sa intre intr-un con de umbra si sa numai aibe nici o treaba(someaza)

3.depunerile or sa afecteze si sistemul de clapete ale admisiei...

 

deci ...trage si tu concluziile

Edited by POIUYT
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

cauze posibile :

 

1. valva EGR este actionata de o electrovalva ,nu isi mai face treaba fie ca e plina cu calamina ,fie nu a lucrat bine electrovalva si a ajutat depunerile ..

2.electrovalva este arsa...ai doua una care actioneaza EGR si una care actioneaza turbo (exceptie fac motoarele dupa 06.2004 in colo,turbina fiind actionata de un modul electronic)

3.furtunelele de vaccum sunt crapate...

4.pompa de vaccum, asta este un caz extrem de rar si ar afecta si altele

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine ar fi sa o cureti.

 

 

 

OK am prins ideea! Intrebare este cum pot face asta? Folosind ce?

Multumesc!

 

 

orice spray de curatat,e 8 lei sau dak nu la o spalatorie cu presiune mare ar fi mai bine eu asa am facut si ai grija sa lucreze bine daca e foarte usor de apasat nu e bine

Link to comment
Share on other sites

POIUYT: nici gand "1.la 140km/h cand bagi piciorul in ea ,doooarme pe sosea " -- ajunge la 160 fara probleme si nu ar da semne de neputinza ...numai ca nu am mai avut unde sa incerc mai mult. :blink:

"2.cu timpul ai sa obtii niste depuneri de calamina foarte insemnate in admisie" de ce am impresia ca acest proces este imposibil atata timp cat valva nu mai permite recircularea gazelor nearse din galeria de evacuare catre admisie?

 

"clauberty" chiar am dat search dupa "EGR" inaintea deschiderii acestui topic dar fara rezultat. Multumesc pt link pe care-l consider destul de explicit. O sa-i dau tema de casa mecanicului inainte sa decida schimbarea valvei;)) Poate am noroc si este doar blocata.

 

O ultima intrebare: au vre-o legatura aceste simptome cu o valoare ridicata a debitmetrului? "peste 500 tot timpul"

reamintesc ca fara EGR masina se comporta impecabil fara nici un fel de plafonare la orice turatie.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O ultima intrebare: au vre-o legatura aceste simptome cu o valoare ridicata a debitmetrului? "peste 500 tot timpul"

reamintesc ca fara EGR masina se comporta impecabil fara nici un fel de plafonare la orice turatie.

 

deci...cand ai sa reactivezi e.g.r. si ai sa cureti senzorul din admisie care iti da valori mari la debitmetru si cei de la atelier au sa iti recomande schimbarea lui....ai sa vezi ce fuge masina

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
O ultima intrebare: au vre-o legatura aceste simptome cu o valoare ridicata a debitmetrului? "peste 500 tot timpul"

reamintesc ca fara EGR masina se comporta impecabil fara nici un fel de plafonare la orice turatie.

 

deci...cand ai sa reactivezi e.g.r. si ai sa cureti senzorul din admisie care iti da valori mari la debitmetru si cei de la atelier au sa iti recomande schimbarea lui....ai sa vezi ce fuge masina

 

 

am reusit zilele astea sa bibilesc impreuna cu mecanicul aproape 4 ore la problema EGR.

POIUYT ai avut dreptate cu senzorul: l-am curatit pt ca era imbacsit, am curatit si orificiul din admisie insa fara rezultate.

Am scos EGR-ul sa-l curat si am observat ca functiona .. mai exact axul era curat semn ca lucreaza.

Intrebarea este de ce admisia este plina de praf?? la tine este la fel? nu am stiut cu ce sa o curat ...am dat-o jos am scuturat dar tot nu am reusit sa curat deajuns. la mers nici o diferenta :twoup: acum merg tot cu EGR-ul scos.

cu EGR masina are momente de potihneala cand apas pedala si scoate fum fara s-a turez, plus ca se intampla frecvent sa-i moara motorul. nici nu stiu daca-i bine sa merg cu ea asa :twoup:

 

alte idei?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.