Jump to content

Masina mea


aurelrico

Recommended Posts

  • 1 year later...

Am roti noi la masina.

Le vanez de patru ani (o vesnicie) si parca nu mai am satisfactie 100%. Sunt Alpina 15'' al.nichelat,stare buna 85%.

post-2406-1244536472_thumb.jpg

post-2406-1244536485_thumb.jpg

post-2406-1244536497_thumb.jpg

post-2406-1244536516_thumb.jpg

Edited by aurelrico
Link to comment
Share on other sites

Vazut aceasta masina live in Tg-Jiu -> Depasit + Analizat -> Uitat ceva timp in oglinda dupa ea <_<

Mi s-a parut si soferul sau copilotul (nu mai retin exact) foarte shod cu niste ochelari rotunzi din aia vechi de pilot (gen ochelari vechi de sudor).

Foarte frumoasa masina ! Bine bine intretinuta (sau sa zic restaurata atent). Felicitarile mele domnule pentru bijuteria pe care o deti.

Poti sa-mi zici la ce service in TgJiu ai lucrat la ea ?

Link to comment
Share on other sites

Selfservice&care, adica un garaj imprumutat,un mecanic exceptional + scule. Motorul l-am refacut complet la Oradea,bucsat,hornuit,pistoane,culbutori,semeringuri,pompa de apa noua...etc. Interiorul a fost refacut complet si pastrat designul original al cusaturilor, in piele biciolora (rosu si crem) si mocheta noua (multumesc nea'Mitica) Caroseria o sa intre in curand iarasi in lucru, dar de data asta fara chit,deoarece planuiesc sa-i schimb aripile fata-spate si alte elemente de caroserie ,noi. O sa primeasca si aprindere electronica, asta asa ca sa scap de platini.Rotile sunt un model deosebit de Alpina (7Jx15H2ET12),spun asta pentru ca sunt singurele care le-am vazut in finisare nichelata,superbe si foarte putin atinse. Roti de iarna am tot Alpina ,dar pe 13''. Curios este faptul ca masina era foarte putin ruginita ,acum patru ani cand m-am apucat de ea,adica in zona picioarelor. Fostul propietar a folosit-o timp de 12 ani (1994-2006),fara sa-i faca ABSOLUT nimic,masina cumparand-o de la o ambasada,deci era in stare perfecta de functionare. Are de altfel o poveste tare frumoasa (masina),pentru ca a fost fabricata in 1970 nov., cu un interior personalizat si livrata in Romania in 1971. Pe vremea aceea nefiind reprezentante BMW in Romania, masina avea un mecanic si cate un schimb de piese,multe dintre aceste piese le-am primit si eu o data cu masina. M-a cam luat valul,dar da, o iubesc pentru ca este ceva deosebit pentru mine si cred ca asta conteaza cel mai mult. Multumesc , Aurel BMW E10 1600-2 1970
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.