Jump to content

BMW 123d...fĂŁrĂŁ cuvinte...doar senzaĂžii!


florin3

Recommended Posts

  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Rx-8 cu al sau motor rotativ este o masina foooarte pretentioasa....cand vrei sa o pornesti sau sa o opresti este un intreg ritual...consumul este destul de mare....te scoti la impozit ca are cilindree de 1300...asa ca mai bine nu....
Link to comment
Share on other sites

Prin definitie un motor Wankel nu prea este fiabil... Suprafetele de contact dintre piston si camasa sunt foarte mici (practic niste linii), supuse la niste stresuri mari...

 

http://britton.disted.camosun.bc.ca/wankel.jpg

 

Oricat de interesant este, si oricat de pro-benzina sunt, trebuie sa recunosc ca diesel de 2 litiri cu 204CP si cuplu de 400 Nm suna bine rau.

Cred ca nu mai exista alt producator care sa ofere asemenea performante...

Link to comment
Share on other sites

:) 323d cand apare pe piata?

 

323d va aparea in momentul in care 325d va fi scos din productie pt ca aceste doua motoare nu vor exista niciodata in paralel pe aceeasi masina.

cum odata cu faceliftul lui e90 nu s-a renuntat la 325d inseamna ca nici 323d nu va fi pus pe aceasta masina. cel mai probail 323d va fi pus pe seria 3 in 2010 2011 odata cu aparitia noului model de seria 3.

 

cel mai probabil prima data va aparea 523d odata cu aparitia noului model la inceputul anului viitor si 525d va fi scos din productie. am citit pe germancarfans ca si bmw va renunta treptat la o mare parte din motoarele aspirate si va trece la motoare mai mici+turbo din motive de taxe si co2.

se pare ca *25d si *25i vor fi primele sacrificate.

 

mercedes au si ei un biturbo diesel in 4 cilindri ce pare a fi mai potent adica 204 cp si 500nm si ei au aplicat aceeasi strategie pt clasa C: au renuntat la 280cdi ce avea 3000 cm cubi (parca) si l-au bagat pe acesta in 4 cilindri si se numeste 250cdi.

acelasi lucru se va intampla cu noul e klasse.: renunta la 280 cdi si il pun pe 250cdi.

audi au si ei pe teava un biturbo diesel in 4 cilindri de 224cp si 450 NM si vor sacrifica 2.7tdi-ul insa asta nu se va intampla mai devreme de sfarsitul lui 2010.

 

cam atat cu off-topicul.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

1. Mercedes Lanseaza un nou diesel de 2.2L si 500Nm Cuplu!

 

E vorba de un motor in 4 cilindri, cu o capacitate de 2.2L, cu 204 cp si un cuplu de 500Nm. Editia speciala de la C-Klasse ofera astfel 0-100km/h in 7 secunde, si o viteza maxima de 250 km/h.

 

2. A3 TDI Clubsport Quattro nu este pur ºi simplu un A3 tunat, ci un model aproape nou, bazat pe tehnologii avansate atât În privinÞa performanÞelor motorului cât a elementelor de aerodinamicã.

 

Motorul diesel common-rail dezvoltĂŁ o putere maximĂŁ de 224 de cai Âşi un cuplu motor de 450 Nm, fiind ataÂşat la o cutie automatĂŁ cu Âşase trepte ce transmite puterea cĂŁtre ambele punĂži, prin sistemul de transmisie integralĂŁ Audi Quattro. Sprintul de la 0 la 100 km-h se realizeazĂŁ ĂŽn 6,6 secunde iar viteza maximĂŁ ajunge la 240 km/h.

 

Nota : Nu este specificat cilindree-ul ( nu am gasit ceva concret ).

 

 

3. BMW va face un remap la *23d, pana apar motoarele astea ( Abi astept sa-mi expire garantia :) )

 

Exemplu :

2.3d performance upgrade for E82 with 2.0l Diesel engine (N47 D20 T0) :

Standard => AC Schnitzer

150/204/400 => 177/240/480 ( KW/CP/NM )

 

Original document :

http://dev.ac-schnitzer.de/fileadmin/media...E82_E87_E88.pdf

Link to comment
Share on other sites

Stiai ca pentru aceiasi bani poti lua o Mazda RX-8 ? :)) Care il face pe 123d rau de tot....

 

 

tu vorbesti serios aici sau esti mai glumet? :)

 

la masina asta te referi:

 

What Edmunds.com says

 

Providing sports car performance along with four-passenger capacity, the 2008 Mazda RX-8 would be the ultimate in a practical sports car were it not for its disappointing fuel mileage and lack of torque.

 

Pros

 

Bargain starting price, nimble handling with a comfortable ride, smooth and thrilling rotary engine, can carry four adults in relative comfort.

Cons

 

Poor fuel economy and mediocre torque output, some quirky interior ergonomics, aging design.

 

 

 

si performantele astea penibile la cuplu:

 

Performance

Base Engine Size: 1.3 liters Base Engine Type: Rotary

Horsepower: 212 hp Max Horsepower: 7500 rpm

Torque: 159 ft-lbs. Max Torque: 5500 rpm

Drive Type: RWD Turning Circle: 34.8 ft.

Edited by crisjohn
Link to comment
Share on other sites

Nu am intentionat sa se ajunga aici cu off-topic-ul. Daca te uiti putin mai bine pe site-ul Mazda oficial, vei gasi RX-8 care face suta in 6.6 sec, in aceeasi bani cat e 123d-ul.

 

Nu am spus nici pe departe ca e mai confortabila, sau alte aspecte.

 

Stop the off topic pls, ca ma simt prost deja. Deschidem thread separat daca vreti sa intram in detaliile astea.

 

Am gasit mai multe detali de acel Audi : http://www.netcarshow.com/audi/2008-a3_tdi...uattro_concept/

Edited by MMarkus
Link to comment
Share on other sites

Nota : Nu este specificat cilindree-ul ( nu am gasit ceva concret ).

doi litri.

 

 

am plecat cu offtopicul de la faptul ca *23d si *25d nu vor exista niciodata in paralel pe nici un bmw.

 

"Motoru de pe 523d... va fi L6 ? sau ... 4 tronca tronca ? "

 

pai cum sa fie in 6 cilindri ?

este acelasi motor de pe seria 1.

insa sa nu ne avantam prea tare pt ca cei de la bmw au calculele lor si e posibil ca *23d sa ramana doar pe seria 1 cu toate ca sansele sunt mici.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Cred ca realizati ca acest motor BMW in 4 cilindri de 2 litri si 204 cai e doar un test pentru chestiile mai serioase care vor veni... Daca se dovedeste fiabil in functionare si piata il accepta cu siguranta vom avea si 2.5 litri biturbo diesel precum si 3.0... Puterile vor fi insa altele si nu m-as mira ca un 3.0 biturbo sa se apropie de 320-350 CP... tousi de la o anumita cilindree in sus cred ca bi-turbo nu mai e o solutie viabila si vor fi alte inventii tehnologice...

ma astept ca BMW sa aiba 2 motoare diesel in oferta din punct de vedere a cilindreii oferite in 4 variante de putere, adica un 2 litri de 200 cai si un altul de vreo 250 si un 3 litri, eventual 2.5 de 300 si 350 CP... in felul asta acopera o plaja mai larga si pot oferi preturi bune la motoare avand volume mai mari... deasemenea ma astept ca motorul oferit acum in zona 318-118 d de 145 CP sa fie tot un 2.0 dar dus pe la vreo 170 de CP... oricum observ faptul ca BMW ridica stacheta din punct de vedere a motoarelor si daca inainte puteai sa ai un e46-316 la 105 CP acum cea mai mica putere este 129 CP pe noul 316i. La diesel noul 318 d are 145 CP (fata de cei 118 CP pe vechiul model)...

 

Concluzia mea este ca per total BMW va ridica stacheta din punct de vedere al puterilor oferite cu valori mai mari pe modelele de intrare (316i-116i, 318d si 118d) scazand in acelasi timp emisiile... pana la urma un 318i e46 facelift avea 143 CP si acum are tot 143 CP dar performantele sunt aceleasi in conditiile in care emisiile pe noul model sunt mult mai jos si masina este ceva mai grea (un cuplu mai bun)... Totusi e remarcabil acest progres in conditiile in care normele de poluare sunt din ce in ce mai dure si masinile din ce in ce mai grele datorita tehnologiei si optionalelor inglobate...

Edited by crisjohn
Link to comment
Share on other sites

PĂŁi 3.0 biturbo existĂŁ deja. :)

 

Motorul 3.0sd...

 

mda... uitasem..:) oricum, per total ideea este ca nu cred ca vor mai avea mai multe variante de cilindree ciu mai degraba mai multe puteri disponibile... acelasi motor va fi setat pe diferite puteri din motive de Marketing... din punct de vedere al productiei, piseslor de schimb si testarii este mult mai bine asa... nu m-as mira sa avem acelasi motor cu 3 variante de putere...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.