Jump to content

Cum se manifesta debitmetru cand nu functioneaza corect ?


Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

inca o intreb.Debitmetrul asta poate sa nu functioneze in parametrii normali,ci doar in proportie de 70% ,spre exemplu? Sau cand pica,pica de tot si trebuie schimbat? ( ex: un bec care se arde)

exact.

Link to comment
Share on other sites

inca o intreb.Debitmetrul asta poate sa nu functioneze in parametrii normali,ci doar in proportie de 70% ,spre exemplu? Sau cand pica,pica de tot si trebuie schimbat? ( ex: un bec care se arde)

exact.

 

Omul a intrebat : se poate x ,sau se poate y ?

Si tu ai raspuns : Exact !

 

Fi mai explicit te rog !

Link to comment
Share on other sites

inca o intreb.Debitmetrul asta poate sa nu functioneze in parametrii normali,ci doar in proportie de 70% ,spre exemplu? Sau cand pica,pica de tot si trebuie schimbat? ( ex: un bec care se arde)

exact.

 

Omul a intrebat : se poate x ,sau se poate y ?

Si tu ai raspuns : Exact !

 

Fi mai explicit te rog !

andrei draga , am fost destul de explicit pt el , daca nu ai inteles cumva , DAAAA debitmetrul ori pica de tot , ori merge perfect. nu exista proportii de...%

Link to comment
Share on other sites

Clar ca lumina noptii :blink: . Si explicit.

De multe ori e foarte greu sa-ti dai seama ca este defect debimetrul tocmai pentru ca aparent pare ca functioneaza. Dar nu in parametrii normali.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

@cristi880. Ai pus masina pe un tester sa vezi ce erori ai? Dupa ce faci acest lucru, discutam despre M50B25 6S1. Nu ca, as fi eu atoatestiutor, insa nu poti schimba piese dupa ureche. Pana la urma, ce tip de calculator ai? Ce cod are debitmetru? Care este valoarea compresiei motorului? Cum functioneaza injectoarele (test)?

 

Sunt intrebari la care nu este obligatoriu sa-mi raspunzi mie, dar pe care trebuie sa studiezi pentru a avea certitudinea ca BMW-ul tau functioneaza in parametri. Si toate acestea doar la un service.

 

Bafta! :blink:

Link to comment
Share on other sites

inca o intreb.Debitmetrul asta poate sa nu functioneze in parametrii normali,ci doar in proportie de 70% ,spre exemplu? Sau cand pica,pica de tot si trebuie schimbat? ( ex: un bec care se arde)

exact.

 

nu stiu cum e la m50, dar la m20 nu se strica dintr-o data.. se poate sa mearga mai prost din cauza ca se toceste banda aia de grafit.. E ca si cu ambreiajul.. zici ca merge bine pana incerci cu unul nou :blink:

Link to comment
Share on other sites

debitmetru se deterioreaza in timp -> isi pierde sensibilitatea

 

el sesizand ca trece o cantitate mai putina de aer se reduce cantitatea de combustibil pulverizata si apare

 

frana de motor la accelerare brusca sau consum ridicat -> debitmetru mort

 

delay la accelerare e pe duca

 

in multe posturi sa afirmat ca daca e pe duca nu apare pe tester

 

pe testere profesionale apare daca e pe duca cel putin pt e46 si e39

 

nu imi vine sa cred ca pt alte modele ar fi diferit dar never say never :blink:

Link to comment
Share on other sites

debitmetrele nu sunt la fel,eu zic sa-l scoti si sa te uiti prin el si tre sa vezi osarmulita ca un fir de par,daca aia nu e inseamna ca e ars.un debitmetru bun e ala care cand motorul e la relanti su scoti mufa de multe ori trebuie sa se opreasca motorul.
Link to comment
Share on other sites

asa crezi tu .!

ba nu , asa crezi tu ! daca asa cred eu , cu ce argument reusesti sa ma convingi ca "asa cred eu" ?

 

mai bine te abtii daca nu stii. citeste de 2 ori bine : "e se reduce cantitatea de combustibil pulverizata consum ridicat"

 

citesti inainte sa vorbesti ?

Link to comment
Share on other sites

e se reduce cantitatea de combustibil pulverizata

consum ridicat

 

Este posibil asa ceva? :blink:

 

 

debitmetru se deterioreaza in timp -> isi pierde sensibilitatea

 

el sesizand ca trece o cantitate mai putina de aer se reduce cantitatea de combustibil pulverizata

 

(asta pt a mentine amestecul optim de combustibil aer -> chiar daca cantitatea de aer este ok reducandu-se combustibilul apar oscilatii in turatia motorului

 

De ce apar oscilatiile -> pt ca intra automentinerea care masoara turatia si atunci cand scade sub un anumit nr modifica cantitatea de combustibil pt a evita oprirea motorului)

 

si apare

 

frana de motor la accelerare brusca (aici masina ruleaza si urmeaza sa se schimbe treapta de viteza sau se face o depasire la mustata si se aplica metoda „pedal to metal” pe romaneste „talpa” )

 

 

sau consum ridicat (acesta va fi un alt efect care daca se va urmari se va constata pe langa frana de motor nedorita) -> debitmetru mort

 

delay la accelerare e pe duca

 

 

si bineteles ar mai fi de adaugat ca si sonda lambda are aceste simptome fiind tot un senzor care insa monitorizeaza cantitatea de O2 rezultata in urma arderii

 

Bavaria sa stii ca nu e un proces usor de explicat precum ar fi diferenta intre micro switch si electromagnet

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...20&start=20

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=30093

 

si te rog nu citi pe diagonala cele scrise de mine, recunosc e si vina mea pt ca am omis multe precizari / etape din postul initial insa intentia mea nu a fost sa explic modul / logica de functionare a debitmetrului ci sa dau cateva simptome pt un debitmetru defect sau „uzat”

 

Presupunerea e mama tuturor eroarilor ....

Link to comment
Share on other sites

un debitmetru bun e ala care cand motorul e la relanti su scoti mufa de multe ori trebuie sa se opreasca motorul.

 

:blink:

 

Computerul masinii are memorate niste date primare, sa le zicem. In momentul in care detecteaza nefunctionarea debitmetrului, trece in modul in care citeste informatiile alea primare, care corelate cu masurarea apasarii acceleratiei ii permit motorului sa functioneze si fara debitmetru. Deci pe baza acceleratiei si a unor valori prestabilite, el aproximeaza de cat aer ar avea nevoie motorul si optimizeaza amestecul.

 

PS: Nu stiu daca se aplica si la masini mai vechi decat generatia lui E46 :) .

Edited by BoBo
Link to comment
Share on other sites

De ce apar oscilatiile -> pt ca intra automentinerea care masoara turatia si atunci cand scade sub un anumit nr modifica cantitatea de combustibil pt a evita oprirea motorului)

 

Am citit Creanga cand eram mic, acum nu mai am chef de asa ceva. :blink:

 

 

Bavaria sa stii ca nu e un proces usor de explicat precum ar fi diferenta intre micro switch si electromagnet

 

Indiferent de situatie, nu esti tu in masura sa imi explici diferenta.

 

 

Nu inteleg care este treaba cu linkurile date de tine.

"am facut service pe motoare navale asa ca nu subestima persoana cu care vb ti-am cerut respect"

 

 

Aici vorbim despre BMW-uri nu despre vapoare.Daca tot vrei sa imi explici ceva despre BMW, incearca sa scrii mai corect, esti cam agramat, no offence.

Link to comment
Share on other sites

"sau plastiucul pe care loveste incuetoarea de pe capota portbagajului e ros -> nu apasa destul sa inchida contactul -> raporteaza open

 

cel mai biine se vede la usa sofer in interiorul carligului veti observa un plastic proeminent -> apasati pe el si lumina din interior se va stinge cu delay "

 

 

Se spune "plasticul",nu plastiucul, se spune " incuietoarea", nu incuetoarea.

Nu se spune cel ma biine, corect este, cel mai bine.

Incearca sa vorbesti romaneste, mai esti si moderator...

 

 

[ si bineteles

 

Ai vrut sa spui bineinteles, restul sunt prostii. :blink:

Link to comment
Share on other sites

BoBo: tu incerci sa te dai mare cu teoria dar daca te pun sa faci un motor de bmw nu stiu ce ai putea tu sa faci.te bazezi pe teoria care o iei de pe net?

 

Sa fac un motor de BMW ? :blink:

O fi documentatie de pe net, dar atat timp cat e publicata sub sigla BMW AG, eu zic ca e buna. :)

Link to comment
Share on other sites

BoBo: tu incerci sa te dai mare cu teoria dar daca te pun sa faci un motor de bmw nu stiu ce ai putea tu sa faci.te bazezi pe teoria care o iei de pe net?

dar tu cu ce incerci sa te dai mare danbmw ?cu niste posturi pe care ii sfidezi pe altii ?

pe ce ne putem baza daca nu luam si informatii de pe net ? pe mecanicii de la service-uri ?pai daca o luam asa...aia nu cunosc nici jumate din ce stim noi :)

 

in multe posturi sa afirmat ca daca e pe duca nu apare pe tester

 

omg omg omg :blink: unde ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.