Jump to content

Consum E46


Netcrusher

Recommended Posts

Buna!

Acesta este primul meu post pe forum si in primul rand vreau sa-mi cer scuze daca cumva gresesc regulamentului cu postul meu, in vreun fel.

 

Citesc discutiile de aici de ceva vreme, si sper ca in viitorul nu foarte indepartat sa achizitionez un E46 de afara, an aprox. 2000.

 

Am cateva mici nelamuriri. In primul rand, am inteles ca motoarele pe benzina pe aceste masini sunt mult mai fiabile decat cele diesel. Nu fac multi km pe an (15k-20k), deci m-am decis asupra unui "i". Imi surade foarte mult cuplul mare si consumul mic al "d"-ului, dar totusi prefer sa evit neplaceri cum ar fi schimbarea turbinei sau a injectoarelor. Inca un punct in plus pentru benzina ar fi faptul ca intretinerea si consumabilele sunt mai ieftine.

 

Lamurind aceasta mica problema, am o nelamurire: daca 318i (1895 cm3) are 116 caluti iar 320i (1991 cm3) are 148 de cai, care ar fi punctul forte pentru a cumpara un 318 in locul unui 320? Diferenta intre capacitatile motoarelor este foarte mica, banuiesc insa ca cele 2 pistoane in plus si consumul fac diferenta.

 

Deci, intrebarea mea: cu cat mananca mai mult acei 148 de cai fata de cei 116?

Am observat ca este foarte greu de gasit un 320i cu 148 de cai, dar cred ca daca consumul nu este foarte mare fata de cealalta masina, merita asteptata ceva vreme in plus...

 

Desigur, as dori sa stiu si consumurile masinilor, nu doar diferentele intre ele.

Daca am gresit cu ceva in postul meu, rog sa fiu corectat.

 

Astept opiniile dumneavoastra in legatura cu aceste doua masini!

 

Va multumesc anticipat, si astept cu interes sa-mi raspundeti!

Link to comment
Share on other sites

Dar motorul tau este de aprox. 2200 cm3, nu?

 

Majoritatea timpului voi circula in oras. Inca o intrebare, cand se precizeaza consumul din afara, la ce viteza este acesta?

acuma nu pot sa-ti zic exact dupa carte....eu scot in afara 8-8.5 la o medie de 80km/h ca e drumul cum e pe la noi plus faptul ca a inceput sa devina aglomerat si pe aici.Dar daca numai in oras asteapta-te la un 318 undeva peste 10l/100km.

L.E. da, e motor de 2.2i

Edited by saplacan
Link to comment
Share on other sites

Un 320 i in varianta de 110 KW, respectiv 150 CP (nu 148), in varianta de caroserie E46, modelul 6 cilindrii in linie, 24 v, dublu vanos, are multe plusuri fata de un 318 i, iar daca doar criteriul de consum sta intre posibilitatea de a alege 318 i si un 320 i, nu mai sta pe ganduri si ia 320.

Un argument in sprijinul acestei idei ar fi faptul ca BMW este recunoscut pentru motoarele in 6 cilindrii, iar daca te-ai hotarat la benzina ar fi pacat sa nu "te bucuri" si tu de unul. In plus, motorul de pe 320 i (care are 1991 cmc, deci fiind considerat pana in 2.000 cmc platesti taxe si impozite mai mici), este unul mult mai fiabil in comp cu cel de pe 318. El se trage dintr-un motor cu istorie in spate, cel de pe E36, iar 1998 cand a fost lansat pe E46 i s-a facut un update. Din acest motiv se numeste M 52 TU (technical update). Deci este clar ca toate problemele de fiabilitate si nu numai, au fost rezovate de-alungul timpului, motorul fiind si un pic imbunatatit o data cu lansarea pe E46 (dublu vanos, curea accesorii cu role intinzatoare hidraulice, update soft, etc).

Despre consum, te asigur ca varianta E46 320 i de 1991 cmc si 150 CP nu va sari de 13 in Buc in aglomeratii iar afara la un mers civilizat va consuma 7.5%.

Sper sa faci cea mai buna alegere!

 

O zi buna!

Edited by alinutza
Link to comment
Share on other sites

Un 320 i in varianta de 110 KW, respectiv 150 CP (nu 148), in varianta de caroserie E46, modelul 6 cilindrii in linie, 24 v, dublu vanos, are multe plusuri fata de un 318 i, iar daca doar criteriul de consum sta intre posibilitatea de a alege 318 i si un 320 i, nu mai sta pe ganduri si ia 320.

Un argument in sprijinul acestei idei ar fi faptul ca BMW este recunoscut pentru motoarele in 6 cilindrii, iar daca te-ai hotarat la benzina ar fi pacat sa nu "te bucuri" si tu de unul. In plus, motorul de pe 320 i (care are 1991 cmc, deci fiind considerat pana in 2.000 cmc platesti taxe si impozite mai mici), este unul mult mai fiabil in comp cu cel de pe 318. El se trage dintr-un motor cu istorie in spate, cel de pe E36, iar 1998 cand a fost lansat pe E46 i s-a facut un update. Din acest motiv se numeste M 52 TU (technical update). Deci este clar ca toate problemele de fiabilitate si nu numai, au fost rezovate de-alungul timpului, motorul fiind si un pic imbunatatit o data cu lansarea pe E46 (dublu vanos, curea accesorii cu role intinzatoare hidraulice, update soft, etc).

Despre consum, te asigur ca varianta E46 320 i de 1991 cmc si 150 CP nu va sari de 13 in Buc in aglomeratii iar afara la un mers civilizat va consuma 7.5%.

Sper sa faci cea mai buna alegere!

 

O zi buna!

uite cine stie! Imi place, dif. de la 4 la 6 cilindri e foarte mare.Merita. :blink:...si pentru 5-6 ron ca dai in plus la 10litri...nu mai conteaza!

Link to comment
Share on other sites

Un argument in sprijinul acestei idei ar fi faptul ca BMW este recunoscut pentru motoarele in 6 cilindrii, iar daca te-ai hotarat la benzina ar fi pacat sa nu "te bucuri" si tu de unul. In plus, motorul de pe 320 i (care are 1991 cmc, deci fiind considerat pana in 2.000 cmc platesti taxe si impozite mai mici), este unul mult mai fiabil in comp cu cel de pe 318. El se trage dintr-un motor cu istorie in spate, cel de pe E36, iar 1998 cand a fost lansat pe E46 i s-a facut un update. Din acest motiv se numeste M 52 TU (technical update). Deci este clar ca toate problemele de fiabilitate si nu numai, au fost rezovate de-alungul timpului, motorul fiind si un pic imbunatatit o data cu lansarea pe E46 (dublu vanos, curea accesorii cu role intinzatoare hidraulice, update soft, etc).

eu stiam ca motoarele cu dublu vanos sunt M54, nu cred ca M52 TU (1991 cmc 150 hp) are asa ceva ci doar cele de 2171 cmc de 170hp

daca nu stiu bine, zcuze

 

edit: eu as merge pe 320 , am avut 318 si nu-mi mai cumpar NICIODATA BMW benzina in 4 cil :blink:

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

edit: eu as merge pe 320 , am avut 318 si nu-mi mai cumpar NICIODATA BMW benzina in 4 cil :)

 

nu ma dezamagi, vrei sa zici ca bmw in 4 clindrii nu e bun de nimic ?! :blink:

 

tocmai vreau sa-mi achizitionez un 318i 143CP, imi dai bataie de cap... :)

Edited by attila318i
Link to comment
Share on other sites

eu am E90 318i 2.0 129 cai.......si e bun :blink: consum 12.7 in oras masina are 29.500 km e destul de vioaie ......cu consumu in afara nu stiu am fost acum 2 sapt pana la costanta consuma cam jumatate de rezervor dus-intors cu 120-160 const .....am mers si cu 225 dar dupa ce m`a luat radaru pe soarelui si m`au oprit de 2 ori pt rovinieta am lasat o mai moale :)
Link to comment
Share on other sites

edit: eu as merge pe 320 , am avut 318 si nu-mi mai cumpar NICIODATA BMW benzina in 4 cil :)

 

nu ma dezamagi, vrei sa zici ca bmw in 4 clindrii nu e bun de nimic ?! :blink:

 

tocmai vreau sa-mi achizitionez un 318i 143CP, imi dai bataie de cap... :)

nu stiu nimic de cel de 143 hp dar tot nu mi-as lua

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

Deci, intrebarea mea: cu cat mananca mai mult acei 148 de cai fata de cei 116?

Am observat ca este foarte greu de gasit un 320i cu 148 de cai, dar cred ca daca consumul nu este foarte mare fata de cealalta masina, merita asteptata ceva vreme in plus...

 

Desigur, as dori sa stiu si consumurile masinilor, nu doar diferentele intre ele.

 

Daca te preocupa consumul de ce nu te orientezi spre un 318i cu facelift euro4, 1995cmc, 143hp (model 2002 - ), acesta consuma semnificativ mai putin fata de modelul 320i datorita sistemului valvetronic si iti ofera performante chiar mai bune! :blink:

 

Uite un link unde poti sa vezi diferenta dintre cele doua masini

http://www.ultimatespecs.com/?option=10&am...6,4959&do=1

 

 

Bafta la cumparare :)

Edited by attila318i
Link to comment
Share on other sites

edit: eu as merge pe 320 , am avut 318 si nu-mi mai cumpar NICIODATA BMW benzina in 4 cil :)

 

nu ma dezamagi, vrei sa zici ca bmw in 4 clindrii nu e bun de nimic ?! :blink:

 

tocmai vreau sa-mi achizitionez un 318i 143CP, imi dai bataie de cap... :)

 

 

am aceeasi motorizare (318i 143cp). ia-ti cu toata increderea. sunt f putini pe forum care au aceasta motorizare si de aceea majoritatea cand spun 318i se gandesc la cel de 116 cai care intr-adevar este cam putoare..

iti spun ca in momentul cand o sa-l conduci o sa ai un zambet larg pe fata.

 

PS. cum il iei sa ii schimbi filtrul de benzina. eu l-am schimbat recent la al meu .. si simt ca am alta masina.

Edited by leoberti
Link to comment
Share on other sites

motoarele 2.0D aparute dupa facelift nu mai au probleme atat de dese cu debitmetrul...daca te tine buzunarul si te decizi sa zicem spre un diesel...ia un model minim 2003:P desi pe benzina e mai vanjoasa masina...merita mai mult benzina(pacat cu drumurile astea :blink: ) Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

am aceeasi motorizare (318i 143cp). ia-ti cu toata increderea. sunt f putini pe forum care au aceasta motorizare si de aceea majoritatea cand spun 318i se gandesc la cel de 116 cai care intr-adevar este cam putoare..

iti spun ca in momentul cand o sa-l conduci o sa ai un zambet larg pe fata.

oh man, de-abia astept acel zambet :blink:

 

PS. cum il iei sa ii schimbi filtrul de benzina. eu l-am schimbat recent la al meu .. si simt ca am alta masina.

mersi pt info :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
diferentele se vor vedea mai mult in oras poate...in afara un 320i ia cam 8-8.5(cel putin atata ia al meu care are 170CP). In schimb in oras ia cam 14%...pe cand un 318 nu cred ca sare de 11-12%.

 

 

da da sa o crezi tu al meu se duce si in 17 am un 318is si papa de rupe din 2003 cu 150 de caluti dar afara merge bine cu 7.5-8 depinde cum mergi dar in oras nu prea scade sub 15 niciodata

Link to comment
Share on other sites

diferentele se vor vedea mai mult in oras poate...in afara un 320i ia cam 8-8.5(cel putin atata ia al meu care are 170CP). In schimb in oras ia cam 14%...pe cand un 318 nu cred ca sare de 11-12%.

 

 

da da sa o crezi tu al meu se duce si in 17 am un 318is si papa de rupe din 2003 cu 150 de caluti dar afara merge bine cu 7.5-8 depinde cum mergi dar in oras nu prea scade sub 15 niciodata

 

inseamna ca ai probleme cu el .. sau ii dai talpa toata ziua :twoup:. al meu nu sare de 11-12.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.