Jump to content

3.5 turbo vs. 3.8 M5


Guest butcky

Recommended Posts

Ma intereseaza si care se monteaza mai usor. Am inteles ca cel turbo nu intra intre oale! Sau intra dar f greu si va sta inclinat! E adevarat?

Dupa ce o sa termin masina, sigur o sa o forjez si ma intereseaza un motor rezistent, nu sa stau cu ia prin service-uri! Astept comentarii... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu as lasa sub capota un motor de 1,6 si in portbagaj mi-as pune un motor periculos. Dupa ce as face vreo cateva masini tari, le-as deshide capota si le-as arata, domne, e doar 1,6, du-te si da-ti foc la masina.

In afara de Audi TT care avea doua motoare, nu prea am mai auzit de asa ceva. Asta ar fi proiect ambitios.

Link to comment
Share on other sites

pai vezi...

deci care e mai bun? Care merita sa-l pun tinand cont de performante, costuri de achizitie, intretinere si montaj, fiabilitate etc.

M-am sfatuit cu un prieten si mi-a spus sa nu-mi pun motorul asta de prima oara, ci sa-mi iau un 2,5 vanos si sa-l schimb dupa ce ma plictisesc de el! :blink: :) :)

Link to comment
Share on other sites

pai tu ai de gand sa mergi cu ursu cu motor de m5 zilnic?

eu as pune m5 ..

 

dar mai bine iei motoru de m5 si il pui pe tico, vei fi cu adevarat deosebit :blink:

 

si daca eram eu in locul tau puneam si turbina pe motorul de m5 de pe tico :) si intram in guiness book pt cel mai curajos om in viata :)

Link to comment
Share on other sites

pai tu ai de gand sa mergi cu ursu cu motor de m5 zilnic?

eu as pune m5 ..

 

dar mai bine iei motoru de m5 si il pui pe tico, vei fi cu adevarat deosebit :)

 

si daca eram eu in locul tau puneam si turbina pe motorul de m5 de pe tico :) si intram in guiness book pt cel mai curajos om in viata :)

47971[/snapback]

 

:) :) :) Am si plecat spre garaj... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pai din punctul de vedere al performantelor, merge M5-ul ca e mai puternic. Dar mi se par tot atat de importante si kilogramele, ca ursuletul e usor pe spate si daca-i pui motor greu in fata nu faci mare branza decat la viteze mari.
Link to comment
Share on other sites

M102 - Straight 6 cylinder SOHC 12V Turbo. Big Six Turbo. 1984-1986. 145kg 320lbs.

Used only in the E23 745i

3.2L or 3.4L Turbo (252bhp)

 

S38 - Straight 6 DOHC 24V Solid Lifter Valvetrain and Individual Throttle Bodies. 1988-1996. 151kg 332lbs

Used in E34 M5

3.6 (315bhp), 3.8 (340bhp)

Link to comment
Share on other sites

A nu e diferenta foarte mare,raman la ideea ca motorul turbo se poate duce mai usor la peste 350 cai

48059[/snapback]

Da si e mult mai ieftin decat M5-ul, ca sa nu mai vb de costurile de intretinere! Dar am inteles ca nu intra intre oale din cauza turbinei! Are cineva vre-o solutie? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.