Jump to content

328i E46 putin bolnav.


nyhctrip

Recommended Posts

salut .

 

am un 328i e46 din 2000.

 

mentionez ca momentan nu sunt in romania si stau intr-o tara in care foarte putini mecanici vorbesc engleza , de aceea va cer ajutorul vostru.

 

am o problema care apare rar . de obicei masina merge perfect .

o sa incerc sa descriu problema ( eu lucrez in IT asa ca nu va asteptati sa ma exprim foarte tehnic ) :

 

se intampla in mers de obicei , niciodata dupa acelasi tipic , sau in regimuri de condus asemanatoare .... pur si simplu moare motorul .

sunt in trafic si o scot pe liber sau pur si simplu vreau sa schimb viteza , in momentul asta tremura putin motorul si se opreste , sau daca nu se opreste tremura in continuare la relanti , de asemenea tremura si cand o accelerez , evident creste destul de greu in turatie si nu are vlaga. in conditiile astea evident nu poti conduce o masina asa ca trag pe dreapta si opresc motorul . peste 10-20 secunde ii dau o cheie . ori porneste mai greu ca si cum ar fi innecata , ori porneste din prima perfect. In ambele cazuri dupa pornire problema dispare. si iar merg o gramada fara sa mai apara problema asta. in ultima vreme nu a mai facut asta , dar nu pot sa cred sa pur si simplu a avut o raceala si ia trecut. ( benzina care o folosesc zic eu ca e de calitate - SHELL .. de obicei bag natural 95 ,rareori bag vpower. )

 

o alta intrebare . motorul rece , pornesc motorul , relantiul sta la 900 rpm.

dupa ce se incalzeste motorul , opresc de exemplu la un stop relantiul sta constant la 600-700 rpm. e normal ? ( problema asta este in permanenta , dar nu afecteaza deloc funtioneaza in parametrii , nu tremura , se accelereaza perfect ) iar performantele sunt in conformitate cu cei 2800 cmc si 197 de cai pe care ii are.

Edited by benarcis
Link to comment
Share on other sites

ai fi mirat sa iti spun ca eram in Germania la granita cu Franta ,iar acul la MOTORINA arata spre rosu ,am oprit la prima benzinarie iesita in cale "blestematul" SHELL ,am facut plinul cu cea mai scumpa motorina de la ei ,am trecut granita in Franta moment in care am parcurs aproximativ 60-80km si surpriza...

mi s-a oprit masina in mers :) ,am repornit-o am mai mers 1 km si iar s-a oprit ....faza asta s-a repetat de freo 4 ori...imi puneam probleme existentiale serioase....pornea si greu.... :blink: :) :) proaste amintirii....dupa ceva chinuri am reusit sa ajungem la o benzinarie TOTAL moment in care am alimentat de la ei cu motorina lor si surpriza a fost ca nu s-a mai oprit insa mai trepida in mers si alte alea... :)

dupa ce am scapat de motorina din rezervor ,nu am mai avut asemenea probleme...

 

eu zic sa ocolesti SHeLL

Link to comment
Share on other sites

Benzina de la Shell e una din cele mai proaste.

Unui prieten care statea in SUA si care avea un X5 i s-a zis de catre dealer-ul BMW sa nu mai foloseasca shell.

Partea cu turatia care scade pe masura ce se incalzeste motorul e normala.

Link to comment
Share on other sites

nu are cum ca doar benzina sa-ti faca asemenea probleme. e destul de probabil (intr-un caz fericit) sa ai unul sau mai multe injectoare infundate. intr-un caz nefericit poate fi rampa de injectoare. sunt oarecum in 'tema' pentru ca vroiam sa cumpar o Alfa Romeo cu aceleasi simpotome si se dovedise a fi rampa de injectoare de vina.

cu relanti-ul nu pot sa te ajut pentru ca nu stiu cum ar trebui sa stea la 328i, dar probabil e ok din moment ce la 'rece' sta la 900rpm (la rece orice masina sta mai turata pana se ajunge la o anumita temperatura).

Link to comment
Share on other sites

Este sonda lamda.... care intra in functiune doar dupa incalzirea motorului ... fii atent daca scad turatiile sub 700 si daca simti ca o limitare undeva la 2500 3000 de ture...

debitmetrul... a doua posibilitate.

Pentru inceput poti deconecta mufa de la sonda lamda ...si sa mergi un pic fara...

pana se incalzeste motorul

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
merci baieti ...

 

in fine am fost la renocar aici pentru inspectia 2 si s-a dovedit a fi sonda lambda ...

 

mutumesc inca o data pentru sfaturi.. numai bine

Salut...stai cumva in Cehia?

 

Culmea e ca am si eu o problema asemanatoare cu a ta....adica 2 daca consideram si faza cu vorbitorii de engleza :)

 

Mi-au schimbat si mie sonda lambda dar iar am probleme. Sonda lambda a rezolvat doar becul "Check Engine" din bord :blink:

Link to comment
Share on other sites

Salut, am avut un 318TI, automat din 1997.

Aveam cutie automata pe el si aveam aceleasi simptome cum zici si tu. Am mers la tester, nu au gasit nimic. Eroarea aparea pe tester DOAR cand murea motorul, si cum murea foarte rar, era mica sansa sa o nimereasca.

Dar am dat de noroc si au gasit eroarea. Era un senzor care intra in motor (camshaft sensor position), sau mai usor, senzor de la axa cu came.

Ma costat 310 lei senzorul, si l-am schimbat singur.

 

Multa bafta

Link to comment
Share on other sites

Salut, am avut un 318TI, automat din 1997.

Aveam cutie automata pe el si aveam aceleasi simptome cum zici si tu. Am mers la tester, nu au gasit nimic. Eroarea aparea pe tester DOAR cand murea motorul, si cum murea foarte rar, era mica sansa sa o nimereasca.

Dar am dat de noroc si au gasit eroarea. Era un senzor care intra in motor (camshaft sensor position), sau mai usor, senzor de la axa cu came.

Ma costat 310 lei senzorul, si l-am schimbat singur.

 

Multa bafta

 

pe ala l-am schimbat primul :blink:

oricum am curatat azi regulatorul de relanti (sau cum i-o zice), corpul de acceleratie si am pus bujiile originale inapoi (ca alea bosch erau numai cu 2)...am dat o tura cu masina si parca merge mai bine..i.s curios daca mai apare problema...

Link to comment
Share on other sites

a venit timpul sa schimb uleiul si sa fac inspectia periodica .

 

am fost la renocar aici in brno-slatina si ghici ce am dat peste un vorbitor de engleza.

 

referitor la problema care am expus-o mai devreme . dupa un test complet al motorul au gasit un "valve sensor" defect. ei mi-au spus ca de acolo era problema. oricum problema aparea rar. azi am scos-o din service. sa vedem daca s-a rezolvat.

 

contrar asteptarilor renocar ( service si importator autorizat bmw ) nu este asa scump. pana acum am fost numai la ei . masina are 210.000 km rulati si este intr-o stare excelenta.

 

detinatorilor bmw le recomand vizitarea numai service`urilor bmw si evitarea atelierelor gen "garaju' lu gigi" . cu siguranta masina voastra va avea o viata mult mai lunga .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.