Jump to content

Alta problema la 320d


Recommended Posts

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai cam asta vroiam sa zic si eu.. daca apesi o singura data butonul te lasa putin mai liber, daca ti butonul apasat esti pe cont propriu. :blink:

47922[/snapback]

 

 

Da!Am crezut ca te referi numai la cele cu ASC sau ASC+T.Acolo nu exista cale de mijloc.Ori este activat,ori nu! :)

 

Pacat ca nu se poate dezactiva si ABS-ul,cum era la Audi.

Link to comment
Share on other sites

dezactivezi dsc-ul, nu? :blink:

47864[/snapback]

 

nu .... cu el cuplat...... asta e cel mai bun demaraj pe care l'am avut ... dar simt ca pierd in treapta 1.

 

si 2. chiar care e treaba cu debitmetru asta..?? se poate curata ?? se poate verifica ?? cum iti dai seama ca e "bolnav" ??

Link to comment
Share on other sites

problema asta am avut-o si eu... multe luni la rand. la inceputul verii am dus masina la Bav. si mi-au facut o reprogramare la "computer" ... cum s-au exprimat ei. masina are reprize bune acum intre 2000 rpm si 3000. inainte de reprogramare nu avea. avea intreruperi mari.

48025[/snapback]

 

 

Vrei sa spui ca intre 2000 si 3000 turatii, accelera f. greu si la tine ? Cand trecea de 3000 rotatii, accelera foarte brusc(te baga in scaun) ??

Link to comment
Share on other sites

Astazi, am schimbat ulei, filtre aer, motorina si ulei. Nu sa rezolvat acea "sugrumare" a motorului de la 2000 turatii, se pare ca urmatorul pas e sa schimb valvele alea doua de langa debitmetru.Baietii spun ca e imposibil sa se strice debitmetru la E46 320d cu facelift.. cica alea n-au moarte (au rezolvat problema vechiului E46 320d).

Cu okazia asta am depistat ca pompa de la rezervor, avea alimentarea electrica dusa(fir intrerupt), si singura pompa care muncea era cea de langa filtru.Asta ptr. ca dupa ce am schimbat filtrul de motorina, masina nu a mai pornit neam :blink: .. ca sa vezi. Sa remediat. Uite cum un simplu schimb de ulei si filtre, sa transformat intr-o dupaamiaza la service.

Link to comment
Share on other sites

nu m-a costat nimic ........ @ oserx

 

intre 2-3000 nu accelera bine , normal asta e faza cand "te baga in scaun" daca pot sa zici asa lol

 

dupa 3000 cam pana in 3500 rpm trage bine un 2.0 d de 136 cp.

 

pe mine m-a interesat sa imi repare repriza intre 2000-3000

48157[/snapback]

 

Exact asa se intampla si la mine, intre 2-3000 nu accelereaza bine. daca totul se rezolva prin software.. e totul ok.Exact de 2-3000 ai nevoie cand faci o depasire.

Am gasit pe cineva care iti rescrie "softul" si castigi in putere 20 CP.Daca te intereseaza, te pun in legatura.

Link to comment
Share on other sites

CrisXXL@ si cam cat costa treaba cu rescrierea !?!?? si garantia ca e ok ??

48182[/snapback]

 

Nu stiu exact, tipul pune "soft" de M, pe 320d, fara cip, sau alte chestii, iar castigul de putere e de 20 cai.L-am contactat ptr. "ANGEL EYES" ptr. 320d cu facelift, si are chiar in stoc.Se ocupa si de tuning de orice fel...etc Ma vad sambata cu el ptr "cerculete faruri" si o sa-l intreb mai multe.

Garantia pare ok... ptr ca azi m-am luat dupa un 320d ca al meu pe strada.. de fapt eu alergam dupa el (abia ma tineam) sa-mi spuna de unde are Angel Eyes :blink:, la intersectie, i-am pus masina in fata, ala gata sa sara la scandal...pana i-am spus de ce fugeam dupa el :) :) . Are soft "M" pe 320d, si are cam 170cp...asta fara cip. Plus ca mi-a garantat ca are consum mai mic. Asta era clientul. Mi-a dat datele de contact ale celui care se ocupa de toata "tarasenia".

 

Vorbim.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu exact, tipul pune "soft" de M, pe 320d, fara cip, sau alte chestii, iar castigul de putere e de 20 cai.L-am contactat ptr. "ANGEL EYES" ptr. 320d cu facelift, si are chiar in stoc.Se ocupa si de tuning de orice fel...etc Ma vad sambata cu el ptr "cerculete faruri" si o sa-l intreb mai multe.

Garantia pare ok...  ptr ca azi m-am luat dupa un 320d ca al meu pe strada..  de fapt eu alergam dupa el (abia ma tineam) sa-mi spuna de unde are Angel Eyes :),  la intersectie, i-am pus masina in fata, ala gata sa sara la scandal...pana i-am spus de ce fugeam dupa el :) :) . Are soft "M" pe 320d,  si are cam 170cp...asta fara cip. Plus ca mi-a garantat ca are consum mai mic. Asta era clientul. Mi-a dat datele de contact ale celui care se ocupa de toata "tarasenia".

 

Vorbim.

48187[/snapback]

 

 

sa-mi spui si mie daca e Ok ce ai dupa aia si cat te costa... eu am benzinar de 105 cai si as vrea sa-i cresc ceva puterea... stiu ca nu se poate chiar cu 20 de cai dar vreo 10-15 merge si poate imi mai scade consumul in oras (acum e pe la 10.5-11)...

 

da-mi de veste despre asta... thx...:blink:

Link to comment
Share on other sites

Da!Am crezut ca te referi numai la cele cu ASC sau ASC+T.Acolo nu exista cale de mijloc.Ori este activat,ori nu! :)

 

Pacat ca nu se poate dezactiva si ABS-ul,cum era la Audi.

47924[/snapback]

 

Eu am ASC+T si cand apas pe butonul "ASC" se aprinde becu in bord si pot "da scartz" dar tot intra ASC-ul(mai tarziu da intra...se simte). In schimb daca tin apasat vreo 5 sec pe buton se aprinde si martorul de frana de mana, dar nu rosu ca at cand tragi frana ci portocaliu,ca cel al ASCului. Eh..atunci sunt "pe cont propriu"...parca e saniuta daca afara ploua :blink:

 

Deci,

exista cale de mijloc si la cele cu ASC+T.

 

Cat despre cealalta discutie cu lipsa demarajului...si la mine se mai simte.Nu stiu daca e chiar atat de grava...adica mie nu mi s-a parut ca un deficit major al masinii. Mereu am considerat ca e lag-ul obisnuit al dieselului. Mi-ar placea totusi daca ne-am intalni sa facem o comparatie.

Edited by ironm
Link to comment
Share on other sites

Eu am ASC+T si cand apas pe butonul "ASC" se aprinde becu in bord si pot "da scartz" dar tot intra ASC-ul(mai tarziu da intra...se simte). In schimb daca tin apasat vreo 5 sec pe buton se aprinde si martorul de frana de mana, dar nu rosu ca at cand tragi frana ci portocaliu,ca cel  al ASCului. Eh..atunci sunt "pe cont propriu"...parca e saniuta daca afara ploua  :)

 

Deci,

exista cale de mijloc si la cele cu ASC+T.

 

48230[/snapback]

 

 

Interesant!Nu stiam ca mai exista ASC+T la masini din 2002.

 

Am crezut ca de prin 2000 este numai DSC :blink:

Link to comment
Share on other sites

Mi-ar placea totusi daca ne-am intalni sa facem o comparatie.

48230[/snapback]

 

Tu ai modelul cu facelift ? Poate ne vedem maine , ca e sambata, dar pana la ora 14, ma ocup de "angel eyes".. apropo, te intereseaza angel eyes ?, tipul are 2 perechi, din alea albe , ptr. model e46 facelift, si xenon.

Link to comment
Share on other sites

Tu ai modelul cu facelift ? Poate ne vedem maine , ca e sambata,  dar pana la ora 14, ma ocup de "angel eyes"..  apropo,  te intereseaza angel eyes ?,  tipul are 2 perechi,  din alea albe , ptr. model e46 facelift, si xenon.

48282[/snapback]

 

Ma intereseaza dar nu am bani momentan. Si da,e modelul cu facelift. Probabil nu am DSC ca a fost prima "transa" de E46 facelift.

Cat despre maine...nush exact. Zi-mi pe unde te gasesc si daca pot trec io pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

Ma intereseaza dar nu am bani momentan. Si da,e modelul cu facelift. Probabil nu am DSC ca a fost prima "transa" de E46 facelift.

Cat despre maine...nush exact. Zi-mi pe unde te gasesc si daca pot trec io pe acolo.

48298[/snapback]

 

Stau pe la Cinema Gloria. langa I.O.R Tel : 0744.426.426 ( Cristi ). Cel mai bine e sa ne vedem dupa ce o sa-mi montez "angelaizurile" sa-mi spui daca-ti place :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.