Jump to content

Ce probleme pot sa apara la un BMW


Recommended Posts

Mie mi-e sparta serpentina aia prin care trece oloiu de servo (ca sa il raceasca) si imi curge cam un litru la luna poate chiar mai bine .

Vezi poate nu ai completat destul(trebuie sa fie la maxim , arpoape pana la capac) sai poate nu folosesti un ulei destul de gros (vezi ca undeva scrie la masina de care ii trebe) desi asta nu prea cred :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din poza vad ca ai un 5.Banuiesc un M30 cu EML.

 

Nu este normal sa nu se stinga becul.Nu ar fi rau sa te duci sa verifici.

Daca becul sta aprins masina merge in "avarie".

Plus ca ar trebui sa il cureti.Dupa aia masina va raspunde mai repede la acceleratie.

 

Cred :)

7522[/snapback]

 

 

Da,asa este e un 535 cu EML.

 

In primavara o sa ii fac o revizie generala,chiar vreau sa desfac si motorul sa vad ce e prin el,sa stiu cam cat ma mai tine :blink:

 

Se intampla rar chestia cu EML.O data,am resetat OBC la un 750iL si imediat s-a aprins si EML-ul si nu mai puteam accelera masina.Dar dupa cateva minute si-a revenit.La mine cand a ramas aprins,am putut accelera cat doream,chiar si sa merg cu ea ca si cum nu era nimic.Ma gandeam ca pe regim de avarie se aprinde "check engine" sau ca nu mai merge normal masina.

Link to comment
Share on other sites

Si...am ajuns si la 10.000(am uitat sa fac poza :) )

Masina merge brici,se simte ca s-a mai lasat motorul,nu troncane,nu bate nimic,desi 7000 de km au fost facuti in oras.

Am identificat si zgomotul care venea din volan(era o cutiuta in torpedoul din stanga,de care uitasem :blink: )

Consumul de ulei a disparut(cel putin pe joja este acelasi nivel).Benzina este batuta in cuie pe la 17% in oras,dar tinand cont ca mai mult stau pe la semafoare,mi se pare OK.

Cd player-ul se pare ca si-a mai revenit,face figuri doar la doua cd-uri(unul f.zgariat).

Revizia se pare ca va fi pe la 22.000 de km,dupa cum spune OBC.

post-10-1106327700_thumb.jpg

post-10-1106327710_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Si...am ajuns si la 10.000(am uitat sa fac poza :) )

Masina merge brici,se simte ca s-a mai lasat motorul,nu troncane,nu bate nimic,desi 7000 de km au fost facuti in oras.

Am identificat si zgomotul care venea din volan(era o cutiuta in torpedoul din stanga,de care uitasem :) )

Consumul de ulei a disparut(cel putin pe joja este acelasi nivel).Benzina  este batuta in cuie pe la 17% in oras,dar tinand cont ca mai mult stau pe la semafoare,mi se pare OK.

Cd player-ul se pare ca si-a mai revenit,face figuri doar la doua cd-uri(unul f.zgariat).

Revizia se pare ca va fi pe la 22.000 de km,dupa cum spune OBC.

8509[/snapback]

 

felicitari. mai ales ma bucur ca a disparut tzacanitul de la volan :blink:

Link to comment
Share on other sites

sa nu mai deschid un topic nou:

 

am probleme la cd player, e cd original bmw business.

 

pe langa faptul ca imi incalzeste cd-urile de zici ca le topeste

 

la un moment dat , imi ramane cd-ul blocat in unitate, dau eject , nu vrea.

 

dau pe fm , merge radio

 

dau iar pe cd , nu mai merge ramane blocat de tot

 

trebuie sa opresc radio cam 2-3 ore ca sa pot scoate cd-ul normal.

 

vi sa intamplat si voua ?

8511[/snapback]

 

 

La ce masina se intampla asta?

Link to comment
Share on other sites

Tocmai din acest motiv am si dat raspunsul :blink: !

Cunosteam problema lui Dan98

 

Off topic

 

Mersi pt.link-ul cu efectul Hall !

Mi-am adus aminte ca si in liceu se invata despre asa ceva ! :)

Edited by zixx
Link to comment
Share on other sites

Tocmai din acest motiv am si dat raspunsul :blink: !

Cunosteam problema lui Dan98

8516[/snapback]

 

 

 

Am crezut altceva :)

 

Dan e posibil sa fie in legatura cu ventilatia(trebuie sa imi amintesc la ce model e problema asta) .

 

CD-ul are protectie ptr supraincalzire.Din cauza asta nu iti da CD-ul afara.

 

Daca nu rezolvi o sa iti spun care este problema(din pacate nu pot acum ptr ca nu imi amintesc exact si trebuie sa verific).

Link to comment
Share on other sites

am mers la Bav aici , nu are nimic. pentru cele aftermarket trebuie mers la dealer-ul local sau un service care se ocupa de marca respectiva.

 

btw, stie cineva ce firma sunt de fapt cd-urile de pe bmw ?

8902[/snapback]

 

Pe vremuri erau de la Blaupunkt.Aveam in e34 '95 BAVARIA CD RADIO BUSINNESS si era Blaupunkt.De atunci cine stie.

Link to comment
Share on other sites

sa nu mai deschid un topic nou:

 

am probleme la cd player, e cd original bmw business.

 

pe langa faptul ca imi incalzeste cd-urile de zici ca le topeste

 

la un moment dat , imi ramane cd-ul blocat in unitate, dau eject , nu vrea.

 

dau pe fm , merge radio

 

dau iar pe cd , nu mai merge ramane blocat de tot

 

trebuie sa opresc radio cam 2-3 ore ca sa pot scoate cd-ul normal.

 

vi sa intamplat si voua ?

aceiasi intrebare apare si pe forumurile germane...

rezolvarea pe care au gasit-o ei, de comun acord, a fost de a lasa CD-ul in aparat mai multa vreme si sa-l scoata doar atunci cand se va fi racit aparatul... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pe vremuri erau de la Blaupunkt.Aveam in e34 '95 BAVARIA CD RADIO BUSINNESS si era Blaupunkt.De atunci cine stie.

8907[/snapback]

Da depinde ce masina ai si an si luna de fabricatie mai demult erau de la Blaupunkt,dar cu timpul s-a trecut la Philips si cred ca astea le aveti voi in masina 2000-2004.

Link to comment
Share on other sites

Da depinde ce masina ai si an si luna de fabricatie mai demult erau de la Blaupunkt,dar cu timpul s-a trecut la Philips si cred ca astea le aveti voi in masina 2000-2004.

8987[/snapback]

 

Philips in BMW-uri?Pai nu au fost ma si ei in stare sa bage ceva Bose sau mai ca lumea.Tocmai la Philips s-au gandit.Damn

Link to comment
Share on other sites

mai mult ca sigur am sa stric in primavara plansa de bord si o sa inlocuiesc cd-player-ul cu unul cu MP3 ! ma seaca , nu am magazie de cd, ba ca mai ramane si cd-ul blocat, asa ca imi iau unul aftermarket cu mp3 si gata. ce-mi pare rau ca o sa arate bordul urat :blink:

10462[/snapback]

 

Uita-te in topicul cu schimbarea de head-unit. Mie nu mi se pare urat, plasticul inlocuind liniile casetofonului. Poti oricand sa revii cu player-ul stock oricum :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

km la bord 11.000

 

Bataia din volan a reaparut si s-a amplificat ! :)

Ma voi duce la service sa vad despre ce este vorba.

Am condens in ambele proiectoare :)

Am mai completat nivelul de ulei cu 1/2 litru !

Telescoapele nu mai deschid portbagajul pana la capat,decat daca il imping putin cu mana !

O fi de la frig :blink:

Edited by zixx
Link to comment
Share on other sites

km  la bord 11.000

 

Bataia din volan a reaparut si s-a amplificat ! :)

Ma voi duce la service sa vad despre ce este vorba.

Am condens in ambele proiectoare :)

Am mai completat nivelul de ulei cu 1/2 litru !

Telescoapele nu mai deschid portbagajul pana la capat,decat daca il imping putin cu mana !

O fi de la frig :blink:

12613[/snapback]

 

Proiectoarele nu se pun pentru ca ziceai ca le-au pus nashpa la loc :)

Cu telescoapele alea nu cred ca ar fi normal sa nu deschida complet, mie mi-a inghetat lacatul la garaj si alea tot erau ok. Dar poate ale mele fiind mai uzate, s-au dus pana sus. La alea de la capota e vreo problema cu ele?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

probleme la E36:

 

rear shock absorber mounts se duc dupa 30.000km

rulmentzi (mai ales pe spate) se duc dupa 40.000km

rocker cover (garnitura de la culbutori?!) incepe sa prelinga ulei dupa 30.000km

pompa de apa se duce garanat dupa 110.000km deoarece e din plastic (cele noi au impeler din metal)

termostat housing crapa dupa 110.00km (e din plastic, cel nou e din metal)

buchsele din fatza se duc dupa 60.000 km (sunt foarte slabe, inlocuieste cu bucse de la M3 din 96 (sunt cele mai tari))

daca ai cutie automata schimba uleiul la 60.000 nu asculta ce zice BMW!

bobinele de inductzie sunt teribile la totate E36 pana in martie 1995

exhaust manifold cracks dupa vro 80.000 km

furtunul ala gros de sub pompa de servo directzie curge pe la vro 80.000km

 

Cam atat la E36 cu motoare in 6 cilindri

Link to comment
Share on other sites

probleme la E36:

 

rear shock absorber mounts se duc dupa 30.000km

rulmentzi (mai ales pe spate) se duc dupa 40.000km

rocker cover (garnitura de la culbutori?!) incepe sa prelinga ulei dupa 30.000km

pompa de apa se duce garanat dupa 110.000km deoarece e din plastic (cele noi au impeler din metal)

termostat housing crapa dupa 110.00km (e din plastic, cel nou e din metal)

buchsele din fatza se duc dupa 60.000 km (sunt foarte slabe, inlocuieste cu bucse de la M3 din 96 (sunt cele mai tari))

daca ai cutie automata schimba uleiul la 60.000 nu asculta ce zice BMW!

bobinele de inductzie sunt teribile la totate E36 pana in martie 1995

exhaust manifold cracks dupa vro 80.000 km

furtunul ala gros de sub pompa de servo directzie curge pe la vro 80.000km

 

Cam atat la E36 cu motoare in 6 cilindri

23035[/snapback]

 

Pai unde mai gasesti tu E36 nou?Ca sa vezi ce pica in primii 50.000 km?

Ideea topicului este la un bmw nou ce se intampla in primii km.

Link to comment
Share on other sites

Io din cate tin minte pe Casetofonul-radio cu care era echipata masina(dec 2001) scria CLARION !!! (L-am schimbat cu un cd-bussines din 2004:D )

Probleme...(am luat-o la 44000 si acu are 49000)inafara de consumabile nu prea are...

Am schimbat placute,discuri(de fapt doar le-am cumparat si le schimb la urmatorea revizie,peste 1-2miikm)nush ce cablu am mai luat,bucse...si cam atat

In schimb, 2 "probleme" am obs...

1. geamurile fata mai zdrangane cateodata pe gropi(cand sunt inchise complet)

2. pe gropi se aude un sunte ciudat de la roti/amortizoare...adik troncane la gropi...nu se aude ca suspensia de la ...sa zicem, ford focus

O fi mai rigida, s-or fi dus bucsele...tipu de la care am luat-o zice ca ar fi suspensii mai sport(se poate??? dar cutia de viteze??)

Si cam atat!

 

aaa...inca ceva...unui amic cu 330xd/2004 i se aprinde cateodata,in mers(cred ca si pe loc) fabricuta aia portocalie(antigelu,nu?)Zicea ca i-a pus dar tot face.Ce sa fie?

Link to comment
Share on other sites

Pai unde mai gasesti tu E36 nou?Ca sa vezi ce pica in primii 50.000 km?

Ideea topicului este la un bmw nou ce se intampla in primii km.

23038[/snapback]

 

eu am atins 90.000 cu E36 al meu, anul trecut avusem numai 45.000 si am decis sa trag de el cat pot, vrau sa vad cat tzine .. pana acum e o masinutza superba

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.