Jump to content

E92 330i vs. E92 335i


dcnitu

Recommended Posts

salutare,

vreau in cateva luni sa achizitionez un 3 coupe si sunt intr-o mica dilema.

sigur, ca si motor cred ca toti m-ar sfatui sa aleg biturbo. are multe avantaje iar ca si dezavantaje la o prima vedere as spune ca exista doar 2.

pretul de achizitie si consumul, care oficial este cu 3% mai mare urban.

in fine, sa spunem ca aici totul se egalizeaza, ma refer la ce dai si ce primesti.

 

ce ma roade pe mine insa este altceva.

de exemplu, 335 vine din standard cu suspensii sport, iar garda la sol coboara de la 14.3 la 12.5 cm.

de asemenea, pachetul M-sport ma tenteaza, insa nu stiu exact sub ce forma afecteaza garda la sol.(aici cred ca am nevoie de ceva ajutor, daca stie cineva)

nu am fost inca la dealeri dar nici incredere oarba in ei nu as avea.

personal cred ca M-sport la 335i nu ii scade garda la sol, in schimb, la 330i il duce tot la 12.5 prin schimbarea de suspensii.

daca nu ma insel la ce am scris mai sus, cred ca am 2 variante: 330i sau 335i cu M-sport

 

trebuie sa spun ca sunt innebunit dupa pachetul M, arata ca o alta masina dar oare se preteaza la drumurile de la noi???

ce vreau sa va rog e sa discutam despre confort, performante, cum te simti in masina (am citit aici de cineva care avea nevoie de transplant de rinichi :blink: :) :) )etc.. si nu despre pret.

bine, nu vreau sa sune cum ca nu ma intereseaza pretul, dar despre asta stiu, sunt constient si, cand trag linie o sa atarne in balans destul de mult.

 

asadar, despre suspensii, confort, dimensiuni roti .... daca aveti ceva sfaturi.

si inca ceva, apreciez foarte mult dieselu din ziua de azi, dar nu vreau sfaturi sau intrebari de genu:

de ce "i" si nu "d".

multumesc.

Link to comment
Share on other sites

parerea mea, ca fiabilitate si costuri de intretinere, un 330 ar fi mai indicat , si diferenta de cai nu e atat de mare;

pe de alta parte am mers cu un 335, si m-a speriat cum trage masinuta aia(dar era si cipuita, undeva la 360 de cai)

depinde si cum mergi. daca o alergi constant, si vrei sa o tii mult timp, ia un 330, daca o schimbi dupa un an, ia 335, si nu vei mai avea timp sa iti faci probleme de fiabilitate :blink:

 

ps : 335 cu care am mers avea jante pe 19 si suspensie aftermarket bilstein reglabila in inaltime si duritate, fiind mult mai jos ca un 335 standard, proprietarul chiar merge destul de tare, si inca nu a busit-o pe jos(cel putin nu vizibil )

Edited by mihai20
Link to comment
Share on other sites

as merge pe 335i. costurile de intretinere sunt la fel.. consumul este putin mai mare.. dar daca ai bani sa iei un 335i cred ca o sa conteze mai putin. un turbo este mult mai agresiv .. are o acceleratie mult mai violenta. mai bine iei un 335 decat sa regreti dupa aia.

parerea mea.

oricum .. orice varianta ai alege... e92-ul este vis :blink:

Link to comment
Share on other sites

335 din principiu... Motor mai mare senzatie beton... Si ma gandesc ca daca ai bani de BMW nou nu-ti mai pui problema de o mie doua de euro cand ti-o pica turbina peste cativa ani... Macar daca dai un ban sa simti ca trage masina.... Si obligatoriu cu pachet de M ca doar nu te duci pe camp....
Link to comment
Share on other sites

335 din principiu... Motor mai mare senzatie beton... Si ma gandesc ca daca ai bani de BMW nou nu-ti mai pui problema de o mie doua de euro cand ti-o pica turbina peste cativa ani... Macar daca dai un ban sa simti ca trage masina.... Si obligatoriu cu pachet de M ca doar nu te duci pe camp....

 

Oare ? :blink:

Link to comment
Share on other sites

335 din principiu... Motor mai mare senzatie beton... Si ma gandesc ca daca ai bani de BMW nou nu-ti mai pui problema de o mie doua de euro cand ti-o pica turbina peste cativa ani... Macar daca dai un ban sa simti ca trage masina.... Si obligatoriu cu pachet de M ca doar nu te duci pe camp....

 

Oare ? :blink:

 

 

:) Parerea mea.... Ma rog... Cai mai multi... Acum mai conteaza si diferenta de pret pt caii aia in plus diferenta pe care n-o stiu....

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

de exemplu, 335 vine din standard cu suspensii sport, iar garda la sol coboara de la 14.3 la 12.5 cm.

.... pachetul M-sport ma tenteaza, insa nu stiu exact sub ce forma afecteaza garda la sol ....

personal cred ca M-sport la 335i nu ii scade garda la sol, in schimb, la 330i il duce tot la 12.5 prin schimbarea de suspensii.

daca nu ma insel la ce am scris mai sus...

nu te inseli.

 

trebuie sa spun ca sunt innebunit dupa pachetul M, arata ca o alta masina dar oare se preteaza la drumurile de la noi???

+1. a mea a venit de citeva zile. e92 335d cu pachet M. e super. cum se preteaza la drumurile (bordurile!) noastre pachetul M, inca nu stiu. despre suspensie un pic mai jos. insa stiu ca sigur, sigur nu mai pot parca si sa intru cu bara/botul masinii "peste" bordura. si am fost placut surprins sa vad ca PDC-ul vede destul de jos, adica si bordura si afiseaza cu rosu cind ajung la bordura. asta e foarte, foarte bine.

 

ce vreau sa va rog e sa discutam despre confort, performante, cum te simti in masina (am citit aici de cineva care avea nevoie de transplant de rinichi :blink: :) :) ) etc..

eu am fost in aceeasi dilema ca si tine. am avut inainte un e60 cu roti pe 18'' si cit am umblat prin tara era cam infricosator daca ar fi devenit si mai rau prin faptul ca mai adaugam si suspensie sport in ecuatie (pe e60 aveam Dynamic Drive, nu si suspensie sport - de fapt cred ca nici nu se pot impreuna). in plus, stiam ca pachetul M inseamna si o suspensie sport un pic mai tare decit cea sport standard. am luat jantele 193M, pe 18''. supriza a fost cu atit mai placuta. masina pare mai confortabila decit 5ul. nici vorba de punguta pentru dinti. singurul impediment ramine ca nu poti sa te apropii de borduri. de fapt, si faptul ca e mai joasa decit masina precedenta. dar sper ca o sa ma obisnuiesc cu asta.

Link to comment
Share on other sites

ma bucur sa aud asta.

din pacate , dupa parerea mea, trebuie sa conduci o masina mai mult timp pt ca sa vezi cu adevarat cum se comporta.Adadar, test225, daca poti sa ma ti la curent te rog, despre cum convietuiesti cu suspensia, eventual la drumuri ceva mai lungi.

normal, alegerea nu ar fi prea grea daca stau sa ma gandesc ca la optionalele pe care le vreau, diferenta de pret nu e foarte mare.

insa masina probabil ca am sa o tin vreo 4 ani, deci nu prea ar fi bine sa ma pripesc in decizie.

de aceea as vrea sa stiu cam care ar fi diferenta intre suspensia standard de pe 330 si cea sport.

nu cred ca la un test drive as putea vedea foarte clar diferenta dintre cele 2.

a condus cineva masini cu ambele suspensii?

 

a facut cineva vreu drum de peste 500km cu suspensia sport?si daca da, cum s-a simtit?

Link to comment
Share on other sites

din pacate , dupa parerea mea, trebuie sa conduci o masina mai mult timp pt ca sa vezi cu adevarat cum se comporta.Adadar, test225, daca poti sa ma ti la curent te rog, despre cum convietuiesti cu suspensia, eventual la drumuri ceva mai lungi.

am 600 km de vineri :blink: ma tot pregatesc sa scriu niste impresii despre masina, dar nu prea apuc. deh, deocamdata e greu sa te dai jos din ea si sa nu vrei sa mergi inapoi sa te mai dai o tura, doua. o sa postez in topicul ce l-am facut cind am comandat masina.

Link to comment
Share on other sites

kit-ul de M este superb pe orice masina, am vazut un E92 cu kit si este bestial. acum ca si motorizare, am inteles si eu ca 335i este superb, dar este de goana, iar garda mica plus viteza plus drum de Romania rezulta spoiler zgariat si vopsea sarita, crapata si etc.

dar nu cred ca mai conteaza, go for 335i, si asteptam detalii.

bafta :blink:

Link to comment
Share on other sites

kit-ul de M este superb pe orice masina, am vazut un E92 cu kit si este bestial. acum ca si motorizare, am inteles si eu ca 335i este superb, dar este de goana, iar garda mica plus viteza plus drum de Romania rezulta spoiler zgariat si vopsea sarita, crapata si etc.

dar nu cred ca mai conteaza, go for 335i, si asteptam detalii.

bafta :blink:

 

 

330i E92

Link to comment
Share on other sites

de exemplu, 335 vine din standard cu suspensii sport, iar garda la sol coboara de la 14.3 la 12.5 cm.

de asemenea, pachetul M-sport ma tenteaza, insa nu stiu exact sub ce forma afecteaza garda la sol.(aici cred ca am nevoie de ceva ajutor, daca stie cineva)

nu am fost inca la dealeri dar nici incredere oarba in ei nu as avea.

personal cred ca M-sport la 335i nu ii scade garda la sol, in schimb, la 330i il duce tot la 12.5 prin schimbarea de suspensii.

daca nu ma insel la ce am scris mai sus, cred ca am 2 variante: 330i sau 335i cu M-sport

 

trebuie sa spun ca sunt innebunit dupa pachetul M, arata ca o alta masina dar oare se preteaza la drumurile de la noi???

ce vreau sa va rog e sa discutam despre confort, performante, cum te simti in masina (am citit aici de cineva care avea nevoie de transplant de rinichi :) :) :) )etc.. si nu despre pret.

bine, nu vreau sa sune cum ca nu ma intereseaza pretul, dar despre asta stiu, sunt constient si, cand trag linie o sa atarne in balans destul de mult.

 

asadar, despre suspensii, confort, dimensiuni roti .... daca aveti ceva sfaturi.

si inca ceva, apreciez foarte mult dieselu din ziua de azi, dar nu vreau sfaturi sau intrebari de genu:

de ce "i" si nu "d".

multumesc.

 

Ma dau cu 335i din septembrie 2007, am facut deja vreo 12 mii cu el (asta include zilnic si deplasarea prin Bucuresti de acasa la birou). O luam cu inceputul.

 

Garda la sol : poti sa-ti iei linistit suspensie sport (de 12,5 sau cat o avea), eu nu am dat niciodata cu masina de ceva pe jos. Daca e sa dai, o sa dai si cu aia normala. Si am condus pe drumuri variate. E mai tare ce-i drept fata de una normala, dar vei ramane surprins sa vezi ca e destul de confortabila (incredibil de confortabila). Am inteles de la un prieten care a trecut de pe runflat pe normal ca e si mai confy dupa aia (eu unu nu as trece pe normal pt ca nu am roata de rezerva si mi-e cam frica de ce arunca romanii pe strada).

 

Pachetul M: masina cu pachet M arata intr-adevar altfel. La 335i e mai ieftin decat la 330i ! De fapt o sa vezi ca daca te apuci sa pui optionale la 330i vei vedea ca te apropii de pret cu 335i care are multe dintre ele standard.

 

Roti: Eu am de 18". In brosura de la BMW scrie ceva cum ca la 19" se pierde din confort destul de mult. Este posibil ca la 19" sa ai nevoie de transplantul ala .. do no ... Arata destul de bine si cu modelul asta de'l am eu .. vezi ca am postat cateva pe aici pe undeva

 

Alte impresii: cand te sui la volan si pleci ai impresia ca te-ai suit pe o racheta. In legatura cu 330i vs 335i - nu m-am dat cu 330i decat cu 530i asa ca nu pot sa-ti zic nimic de 330i, dar avand in vedere ce masina vrei sa-ti iei, nu inteleg ce te atrage la 330i. Probabil o sa-ti para rau 4 ani ca nu ti-ai luat 335i si o sa te uiti lung la aia care care au 335i :blink:. Poate doar daca intr-adevar conteaza foarte mult 2-3.000 de euro. Referitor la consum, dupa ce vezi cum merge 335i, nu o sa mai conteze, o sa dai banii la pompa cu bucurie :)). Diesel sau benzina nu mai conteaza intr-adevar. Ia-l pe cel maiieftin daca asta conteaza cand tragi linie. Despre PDC, la mine nu vede bordurile ... e de kko.

 

N-ai zis mai nimic de optionale, cutie manuala/automata .... Keep in touch.

Link to comment
Share on other sites

am fost cu un X3 3.0d si m-a impresionat cum schimba automata. deci, automata pt mine.

da, si mie mi-e frica sa-mi para rau ca nu mi-am luat 335i.

nu cred ca 2-3mii mai conteaza la masina.

de altfel, asa cum ai spus tu, diferenta de pret nu e foarte mare, mi-am facut ceva calcule si e undeva la sub 1000Euro.

 

ms mult de raspuns, am sa mai citesc din post-urile tale hyper335i iar cand mai am intrebari, mai vorbim.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.