Jump to content

316ti compact


marius2000

Recommended Posts

iar la consum cum sta.?..ma refer fara demaraje spectaculoase, afara la 100-120 max.....deci la un mers mai mult decat decent ...as dori niste informatii cat de cat concrete... nu ce arata BC...

frate,stai linistit.masina e chiar ok.dupa cum au spus-o multi:e bmw pana la oase.daca ar fi sa ne uitam in istoria bmw o sa dam de Isetta.un model tare haios,care si ala a fost si va fi tot un bmw.deci in concluzie compactul nu are cum sa fie o jignire la o marca de automobile care a mai produs si cate ceva exclusivist from time-to-time.nu a facut doar masini de fuga sau cine stie ce muscle cars.au facut cat de cat pt toate categ de pers(bine fara sa se intinda prea mult)asa ca ia-ti compactul si simte-te bine pt ca nu va rade nimeni de tine.e bmw doar.

cu compactul faci vw golf,audi a3 ,etc ..............

concluzia MERITA sa iti iei compact :blink:

Link to comment
Share on other sites

Era cumva in discutie pretul masinii?!? :blink: Mititelu, stai parcat! Nu postez sa fac record...

sper ca nu jignesc pe nimeni dar daca ai avea 30.000eur si poate ca ai

bani alocati pentru masina ti-ai lua compact sau un e92 e60 face-lift e65 si asa mai departe

Link to comment
Share on other sites

merita sa iei compactu`

consuma putin

putere destula parerea mea,daca vrei sa te dai la concurs si sa faci liniute atunci i-ati 320 compact

 

se incadreaza mai mult sau mai putin in ceea ce da producatorul ?

1.8 116 Cp valvetronic

Fuel consumption combined: ca 6.9 l/100km

Fuel consumption (urban): ca 9.7 l/100km

Fuel consumption (extra-urban): ca 5.3 l/100km

As vrea niste opinii de la posesori nu de la persoane in necunostiinta de cauza...adica consumult acestui motor...si ce inseamna valvetronic....multmesc !

Link to comment
Share on other sites

Nu te uita la ei ba! Daca tie-ti place, ia-ti! Pana la urma toata filosofia asta din jurul Compactului provine de la faptul ca arata diferit. Adica sedan/coupe/M3/Touring arata toate (in linii mari) la fel. Compactul e diferit si d-aci toata discutia.

Ca sa intelegi cum trebuie: Compactul e hatchback-ul din seria 3 BMW. Grosso-modo vorbind, e aceeasi masina - E46.

Deci daca-ti plac hatch-urile si vrei un BMW... GO FOR IT, ai facut alegerea perfecta. Alte optiuni: Compactul E36 sau seria 1.

Jignitii de mai sus sunt doar niste incordati care considera ca doar masina lor merita sa fie fabricata, restul de pe strada sunt doar niste idioti care le incurca traseul spre scoala/munca. Ii recunosti usor pe traseu ca-ti vin din fata pe sensul tau de mers si tu trebuie sa franezi si sa tragi cat mai pe dreapta ca sa eviti coliziunea frontala; apoi se duc si se lauda la scara cat de tari sunt ei in depasiri si ca toti fraierii se dau din calea lor cand ies ei cu bienveu'.

 

Iar ca informatii concrete: motorul de 1,8 de pe Compact e N42B18, care a fost ales motorul anului 2001. Pe berlinele E46 din 1998 pana in 2000 (parca) s-a folosit motorul M43, care echipa Copactul E36... adica de prin 94... Sper ca incepi sa intelegi de ce Compactul e jignire pe sedanisti... Valvetronic a inlocuit VANOS... echivalentul japonezului VVT (variable valve timing - cauta pe wikipedia).

 

Discutia e lunga... si mie sedanurile mi se pare ca au prea multe usi, iar touringurile mi se par mai potrivite pentru dricuri sau ambulante, dar nu sar la gatul celor care le poseda, ci dimpotriva cand un amic imi zice ca vrea masina il intreb la ce-i trebuie si daca-mi zice ca vrea sa mearga cu multi prieteni si multe bagaje chiar ii recomand sa-si ia ori sedan ori touring (dupa caz). Daca nu-mi plac mie, asta nu inseamna ca nu-s masini.

 

Concluzie (inchei): Daca-ti place, ia-ti Compact, o sa fii multumit. Eu sunt la al doilea (e46 dupa E36) si dupa juma de an inca am zambetul pe buze cand urc la volan.

Link to comment
Share on other sites

Nu te uita la ei ba! Daca tie-ti place, ia-ti! Pana la urma toata filosofia asta din jurul Compactului provine de la faptul ca arata diferit. Adica sedan/coupe/M3/Touring arata toate (in linii mari) la fel. Compactul e diferit si d-aci toata discutia.

Ca sa intelegi cum trebuie: Compactul e hatchback-ul din seria 3 BMW. Grosso-modo vorbind, e aceeasi masina - E46.

Deci daca-ti plac hatch-urile si vrei un BMW... GO FOR IT, ai facut alegerea perfecta. Alte optiuni: Compactul E36 sau seria 1.

Jignitii de mai sus sunt doar niste incordati care considera ca doar masina lor merita sa fie fabricata, restul de pe strada sunt doar niste idioti care le incurca traseul spre scoala/munca. Ii recunosti usor pe traseu ca-ti vin din fata pe sensul tau de mers si tu trebuie sa franezi si sa tragi cat mai pe dreapta ca sa eviti coliziunea frontala; apoi se duc si se lauda la scara cat de tari sunt ei in depasiri si ca toti fraierii se dau din calea lor cand ies ei cu bienveu'.

 

Iar ca informatii concrete: motorul de 1,8 de pe Compact e N42B18, care a fost ales motorul anului 2001. Pe berlinele E46 din 1998 pana in 2000 (parca) s-a folosit motorul M43, care echipa Copactul E36... adica de prin 94... Sper ca incepi sa intelegi de ce Compactul e jignire pe sedanisti... Valvetronic a inlocuit VANOS... echivalentul japonezului VVT (variable valve timing - cauta pe wikipedia).

 

Discutia e lunga... si mie sedanurile mi se pare ca au prea multe usi, iar touringurile mi se par mai potrivite pentru dricuri sau ambulante, dar nu sar la gatul celor care le poseda, ci dimpotriva cand un amic imi zice ca vrea masina il intreb la ce-i trebuie si daca-mi zice ca vrea sa mearga cu multi prieteni si multe bagaje chiar ii recomand sa-si ia ori sedan ori touring (dupa caz). Daca nu-mi plac mie, asta nu inseamna ca nu-s masini.

 

Concluzie (inchei): Daca-ti place, ia-ti Compact, o sa fii multumit. Eu sunt la al doilea (e46 dupa E36) si dupa juma de an inca am zambetul pe buze cand urc la volan.

 

multumesc de incurajare...spune mi mai multe despre compact e46..ai avut ceva probleme, cat cat iti consuma real la un mers normal, costuri de intretinere mai exacte daca iti aduci aminte....... altii imi spuneau pisele sunt scumpe rau..dar toti vorbesc in necunostiinta de cauza....etc...ms

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

sunt si eu tanar posesor de 316ti. As dori ca in continuare discutiile sa fie decente si la subiect.

Nici mie nu mi-au placut farurile la prima vedere, dar acum pot spune ca "m-am indragostit". Motorizarea mi se pare ok pt ce vreau eu.

A mea mi se pare putin rigida pt oras (are jante pe 17). In rest cum spunea cineva... sa fie fara probleme.

Link to comment
Share on other sites

La costuri de intretinere sunt aceleasi ca si la sedan. Partea mecanica e identica ca la sedan. Vorbesc din cunostinta de cauza deoarece fratele meu are un 316ti. Avantajul e ca masina e mai ieftina la achizitie, nu au asa de multi km si sincer mie mi se pare mai sportiv decat un sedan in ceea ce priveste suspensia si cum se comporta masina la condus sportiv. La aspectul legat de confort am ramas surprins deoarece am facut un drum 4000 km pana in Ge si nu am fost rupt,doar puterea (in comparatie cu 525d). In rest mi se pare o masina super ok raportand la pret, calitate. Sa stii ca e destul de spatioasa.Parera mea masina merita banii.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.