Jump to content

E46 320D


cipsu

Recommended Posts

Bine v-am gasit, e primul meu post pe acest forum!

 

Sunt pe cale sa devin proprietarul unui BMW, cum am scris si in forum - primul meu BMW.

Un ochi imi rade(de fericire, evident) dar celalalt imi plange, pentru ca inseamna ca AM IMBATRANIT daca imi permit un BMW :blink:

Daca cu ceva ani in urma visam cu ochii deschisi la un ursulet, a venit ziua in care imi cumpar primul BMW, si intentionat tot repet primul ca sunt convins ca vor urma si altele, e o marca oarecum addictive.

 

Masina e in stadiul de comanda, o cumpar SH din Belgia, ar trebui sa ajunga cam in doua saptamani in tara.

Cei de la care o cumpar fac un assessment complet masinilor si ofera garantie pentru acestea

 

masina mea are urmatoarele principale dotari:

 

ABS, Aut. airconditioning, Central locking with remote control, 2 elec windows, Electric mirrors, Leather interior, Alloy wheels, Fog lights, Radio/CD, Service Book, 6 Airbags

 

Este fabricata 09/04, Euro IV, are 125000 km garantat reali, costa 11600E + TVA, plus transportul in tara si taxa de inmatriculare.

 

Mi-ar placea sa-mi spuneti ce parere aveti, e o afacere buna, e o alegere buna, orice feedback e binevenit!

 

Si pozele, evident:

post-10218-1206971532_thumb.jpg

post-10218-1206971542_thumb.jpg

post-10218-1206971552_thumb.jpg

post-10218-1206971562_thumb.jpg

post-10218-1206971570_thumb.jpg

post-10218-1206971582_thumb.jpg

post-10218-1206971591_thumb.jpg

post-10218-1206971599_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Multumesc!

 

Taxa este 1092 Eur http://www.autosos.ro/taxe-inmatriculare.html

Se pare ca dupa noua metodologie ar costa numai 680 eur, daca ramane neschimbata.

Problema e ca ar intra in vigoare de la 1 iunie.

Nu stiu cat o pot lungi cu numere provizorii, dar e cam greu de crezut ca as putea sa ajung la 1 iunie, insa ar fi o economie de 400 eur...

 

De la 1 iulie 2008 ar intra noua taxa... :blink:

 

Pai,ai putea sa iei o luna normal,o luna mai iei ca te duci la comandant si-i ceri si speri sa-ti dea...si...inc-o luna asa...:) si vine iulie...

Link to comment
Share on other sites

Nu stiam ca se poate sa ceri in mod special provizorii pentru mai mult de 30 de zile...acum am aflat si ma interesez :blink:

Daca e cum spui tu, chiar e o varianta de luat in calcul sa stau in expectativa, economia de 400 de euro minus, probabil, 100 collaterals pentru prelungirea numerelor, tot renteaza :)

Link to comment
Share on other sites

Nu stiam ca se poate sa ceri in mod special provizorii pentru mai mult de 30 de zile...acum am aflat si ma interesez :)

Daca e cum spui tu, chiar e o varianta de luat in calcul sa stau in expectativa, economia de 400 de euro minus, probabil, 100 collaterals pentru prelungirea numerelor, tot renteaza :)

 

Am auzit si eu,nu am procedat astfel....nu am masina...nici macar carnet...dar,din ce-am auzit pe forum. Insa,nu cred ca daca iti da odata comandantul numere iti mai da si-a doua oara.De fapt,stai sa vezi ca-ti da prima data... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Deci daca se poate, am si eu sansa mea sa obtin ce ma intereseaza:)

Oricum, o sa depun toata diligenta necesara, la nevoie enumar si vreo suta doua de motive din astea noi :):D:D

Multam de informatie Andrei, e valoroasa!

 

Cu multa placere...doar de-asta sunte pe forum,sa ne-ajutam ! :)

 

Apeleaza cu incredere si alta data ! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pentru o suma care nu o mai tin minte acum, se pot lua numere provizorii pe 3 luni de zile din tara care o importi. De ex, din DE a venit un prieten cu numere de Germania, valabile 3 luni de zile. Dupa ce expira acelea mai poti lua 1 luna de zile la noi numere provizorii.
Link to comment
Share on other sites

Pentru o suma care nu o mai tin minte acum, se pot lua numere provizorii pe 3 luni de zile din tara care o importi. De ex, din DE a venit un prieten cu numere de Germania, valabile 3 luni de zile. Dupa ce expira acelea mai poti lua 1 luna de zile la noi numere provizorii.

 

Asa este ! Cu tot cu asigurare pe acele 3 luni,mi se pare ca costa 300-400 euro...insa,aici,mai bine o inscrie si nu mai face "tiganii"...parerea mea... :blink:

Nu stiu daca treaba asta este valabila si in Belgia,in Germania stiu sigur !

Link to comment
Share on other sites

Masina arata bine! Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea cand iti calca pragul :blink:

Intereseaza-te bine de taxa auto ca stim cu toti ca Romania poate produce nenumarate bucurii :)

Edited by Tato
Link to comment
Share on other sites

Au zis ca vor da inapoi dif intre taxa noua si cea veche ..La tine nu e chiar asa mult 400 E...Eu zic sa o inscrii ..mai mult cheltui cu asigurari spagi timp pierdut ...

1. Ai dreptate, nu stiu daca merita agitatia!

2. Confirm, tocmai am aflat, se aplica principiul legii mai favorabile, deci noua taxa se calculeaza retroactiv, cine castiga la noua taxa va primi inapoi diferenta.

 

P.S.: pe mine ma roade rau sa sustin scheme electorale de rahat cu banutii mei, nu e neaparat vorba de valoarea sumei.

Edited by cipsu
Link to comment
Share on other sites

Pentru o suma care nu o mai tin minte acum, se pot lua numere provizorii pe 3 luni de zile din tara care o importi. De ex, din DE a venit un prieten cu numere de Germania, valabile 3 luni de zile. Dupa ce expira acelea mai poti lua 1 luna de zile la noi numere provizorii.

 

Asa este ! Cu tot cu asigurare pe acele 3 luni,mi se pare ca costa 300-400 euro...insa,aici,mai bine o inscrie si nu mai face "tiganii"...parerea mea... :blink:

Nu stiu daca treaba asta este valabila si in Belgia,in Germania stiu sigur !

Ai dreptate, nu e o varianta. Numere de Belgia provizorii pe o luna costa (cu asig cu tot) 350 Eur. Numere de tranzit din Germania pt 5 zile costa 140 eur.

Masina nu vine pe roti, va veni pe trailer, deci este neinmatriculata, eu o voi inmatricula direct cu numere de RO, discutia era daca vor fi provizorii sau permanente.

 

@touring boy

Multam frumos, si mie mi-a placut mult culoarea, am speranta ca nu e genul ala de culoare pe care se vede praf permanent.

 

@kretzu

Astept sa vad cat de bine isi fac treaba farurile si becurile actuale, daca am vreo umbra de indoiala ii pun xenon.

Despre chip, as vrea sa stiu mai multe, nu stiu exact care sunt colateralele la cresterea puterii, trebuie sa ma documentez, presupun ca info a mai fost discutata pe acest forum.

Cu jantele sunt fericit pentru moment, poate o toba sport m-ar incanta mai mult.

 

@tato

Si mie mi-a placut mult, crede-ma ca nu a fost o alegere usoara, pendulam intre mai multe modele, gen Mazda 6, Volvo V50, cealalta dragoste a mea secreta, Mercedes...

Edited by cipsu
Link to comment
Share on other sites

chip tuning :

 

E46 320d

110 KW / 150 HP 330 Nm ( stock )

 

132 KW / 185 HP 390 Nm ( chip )

 

astea sunt specificatiile unuia dintre tunerii din bucuresti prin mufa "obd"

 

Si desrpre consum nu precizeaza acel "tuner" ? Stiam ca scade cu 1 litru... :blink:

Link to comment
Share on other sites

chip tuning :

 

E46 320d

110 KW / 150 HP 330 Nm ( stock )

 

132 KW / 185 HP 390 Nm ( chip )

 

astea sunt specificatiile unuia dintre tunerii din bucuresti prin mufa "obd"

 

Si desrpre consum nu precizeaza acel "tuner" ? Stiam ca scade cu 1 litru... dry.gif

 

 

Sigur!

 

Performante mai bune, consum mai mic :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

Putere mai mare la consum mai mic?!?

Dupa care legi ale fizicii?

Eu stiam de la tara, cand faci tuica....o fierbi mai mult, iese mai tare, dar asta inseamna ca arzi mai mult gaz si ca iese mai putin material.

Nu se aplica si aici regula?!?!?

 

Si inca o chestie care nu o inteleg...tot se vorbeste de 320 D si cei 150 de naravasi ai sai...

A mea are acest motor pe o cutie cu 6 inainte, dar are numai vreo 120 de caluti. Nu ca m-ar deranja, e masina de zi cu zi, nu de burnout, dar care e explicatia? Sa fie gatuit sa iasa dupa standardul E IV?

Link to comment
Share on other sites

Putere mai mare la consum mai mic?!?

Dupa care legi ale fizicii?

Eu stiam de la tara, cand faci tuica....o fierbi mai mult, iese mai tare, dar asta inseamna ca arzi mai mult gaz si ca iese mai putin material.

Nu se aplica si aici regula?!?!?

 

Si inca o chestie care nu o inteleg...tot se vorbeste de 320 D si cei 150 de naravasi ai sai...

A mea are acest motor pe o cutie cu 6 inainte, dar are numai vreo 120 de caluti. Nu ca m-ar deranja, e masina de zi cu zi, nu de burnout, dar care e explicatia? Sa fie gatuit sa iasa dupa standardul E IV?

Daca zici ca are 120 de cai, inseamna ca e 318d (116 cai)

Frumos interiorul tot negru!

Link to comment
Share on other sites

Putere mai mare la consum mai mic?!?

Dupa care legi ale fizicii?

Eu stiam de la tara, cand faci tuica....o fierbi mai mult, iese mai tare, dar asta inseamna ca arzi mai mult gaz si ca iese mai putin material.

Nu se aplica si aici regula?!?!?

 

Si inca o chestie care nu o inteleg...tot se vorbeste de 320 D si cei 150 de naravasi ai sai...

A mea are acest motor pe o cutie cu 6 inainte, dar are numai vreo 120 de caluti. Nu ca m-ar deranja, e masina de zi cu zi, nu de burnout, dar care e explicatia? Sa fie gatuit sa iasa dupa standardul E IV?

Daca zici ca are 120 de cai, inseamna ca e 318d (116 cai)

Frumos interiorul tot negru!

Este 320 D, 6 trepte, 126 cai. Nu mai inteleg nimic, eu n-am mai vazut motorul asta pe site :S

Poate sa ma lamureasca cineva?

Am datele din brief daca ajuta cu ceva....

 

 

@cos - intr-adevar interiorul m-a castigat si pe mine, n-ai cum sa nu-ti placa, masina e oricum senzatie si o stiam demult, dar s-a potrivit ca sapt. trecuta m-am suit in una la fel cu asta de am cumparat-o. MI-A PLACUT!!!

Link to comment
Share on other sites

Putere mai mare la consum mai mic?!?

Dupa care legi ale fizicii?

Eu stiam de la tara, cand faci tuica....o fierbi mai mult, iese mai tare, dar asta inseamna ca arzi mai mult gaz si ca iese mai putin material.

Nu se aplica si aici regula?!?!?

 

Si inca o chestie care nu o inteleg...tot se vorbeste de 320 D si cei 150 de naravasi ai sai...

A mea are acest motor pe o cutie cu 6 inainte, dar are numai vreo 120 de caluti. Nu ca m-ar deranja, e masina de zi cu zi, nu de burnout, dar care e explicatia? Sa fie gatuit sa iasa dupa standardul E IV?

Daca zici ca are 120 de cai, inseamna ca e 318d (116 cai)

Frumos interiorul tot negru!

Este 320 D, 6 trepte, 126 cai. Nu mai inteleg nimic, eu n-am mai vazut motorul asta pe site :S

Poate sa ma lamureasca cineva?

Am datele din brief daca ajuta cu ceva....

 

 

@cos - intr-adevar interiorul m-a castigat si pe mine, n-ai cum sa nu-ti placa, masina e oricum senzatie si o stiam demult, dar s-a potrivit ca sapt. trecuta m-am suit in una la fel cu asta de am cumparat-o. MI-A PLACUT!!!

salut te refereai ca are 150 cai daca ii modelul cu face-lift

iar daca ii modelul fara face-lift are doar 136 pentru ca ii 320d :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.