Jump to content

Angel Eyes


CrissXL

Recommended Posts

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Poti sa-ti iei becuri H7 pentru faza lunga cu temperatura de culoare mai ridicata (6000K) si culorile se vor apropia una de cealalta.

Calin, are H7 si pe scurta si pe lunga. 2 faze, 4 becuri de acelasi tip.

Edited by BoBo
Link to comment
Share on other sites

Am avut o Vectra inainte si aveam faza scurta si cea lunga pe acelasi bec. Aveam xenon doar pe faza scurta dar avand faza lunga pe acelasi bec, se amestecau culorile si nu dadea chiar asa urat.

 

Stiu ce zici Bobo dar probabil Lawrence s-a exprimat gresit, probabil vroia sa zica in acelasi far.

Link to comment
Share on other sites

Adica H4 cu xenon pe scurta si halogen pe faza lunga? Pe acelasi bec? :twoup:

 

Scuze. Am vrut sa spun pe acelasi far sau mai bine zis, pe aceeasi suprafata din far, adica nu ca la BMW, faza scurta intr-o suprafata a farului ( intr-un cerc ) si cea lunga in celalalt cerc. La Vectra erau foarte apropiate becurile fazelor pe far. La BMW sunt mult mai distantate.

 

Sigur, n-ar fi nici o problema, doar te-am atentionat ca va trebui sa renunti la flash-uri.

Cand am zis ca iti trebuie 2 instalatii independente de xenon, ma refeream la unele simple (bec H7), nu bi-xenon (H4).

 

Ce nu inteleg eu BoBo este de ce nu mai pot da flash-uri. Stiu ca un prieten si-a pus bi-xenon, ma rog...pe un Logan, si putea da flashuri fara probleme. Deci depinde de masina?

Link to comment
Share on other sites

Nu depinde de masina, e o problema tehnica. Xenon-ul are nevoie de cateva secunde ca sa ajunga la temperatura optima de functionare. In jumatatea de secunda sau secunda de flash, xenon-ul nu ajunge nici macar la 25% din intensitate... Nu mai vorbesc de intensitatea curentului de pornire pentru balasturi. Iti consuma mult ca sa porneasca, dar apoi consumul scade la un nivel mai mic decat al becurilor cu halogen. Ori daca supui balast-urile la o dubla incarcare in timp de 1-2 secunde... nu cred ca instalatiei electrice a masinii ii place :twoup:.
Link to comment
Share on other sites

Adica H4 cu xenon pe scurta si halogen pe faza lunga? Pe acelasi bec? :twoup:

 

Scuze. Am vrut sa spun pe acelasi far sau mai bine zis, pe aceeasi suprafata din far, adica nu ca la BMW, faza scurta intr-o suprafata a farului ( intr-un cerc ) si cea lunga in celalalt cerc. La Vectra erau foarte apropiate becurile fazelor pe far. La BMW sunt mult mai distantate.

 

Sigur, n-ar fi nici o problema, doar te-am atentionat ca va trebui sa renunti la flash-uri.

Cand am zis ca iti trebuie 2 instalatii independente de xenon, ma refeream la unele simple (bec H7), nu bi-xenon (H4).

 

Ce nu inteleg eu BoBo este de ce nu mai pot da flash-uri. Stiu ca un prieten si-a pus bi-xenon, ma rog...pe un Logan, si putea da flashuri fara probleme. Deci depinde de masina?

 

Pot sa dai flash-uri dar problema e ca dureaza putin pana xenonul ajunge la intensitate maxima. Ce-ai vazut la Logan era H4 bixenon

Credca am postat amandoi odata

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

cum adica arata urat? cat de des mergi tu cu faza lunga si cine se uita la cum arata masina cu faza lunga?

asa ca nu prea are ce sa te deranjeze xenon normal + halogen pe farul de faza lunga

 

bi-xenonul de fabrica pe e46 inseamna xenon pe un singur far din cele doua (de pe o parte), iar la selectarea fazei lungi lupa isi modifica unghiul pentru a ridica raza de lumina (xenon) si se aprinde si al 2-lea far (halogen). asta este bi-xenonul. nu 2 faruri cu xenon pe fiecare parte.

Link to comment
Share on other sites

Nu, E46 are becuri H7. H4 e pentru instalatii bi-xenon...

 

Lamureste-ma cu ceva te rog BoBo, deoarece chiar nu cunosc domeniul asta....H7 este un tip de bec? Adica nu reprezinta neaparat Xenon?

Edited by lawrence
Link to comment
Share on other sites

Nu, E46 are becuri H7. H4 e pentru instalatii bi-xenon...

 

Lamureste-ma cu ceva te rog BoBo, deoarece chiar nu cunosc domeniul asta....H7 este un tip de bec? Adica nu reprezinta neaparat Xenon?

h4, h7, h11, etc sint modele de becuri. Pot sa fie si xenon si halogen

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru lamuriri. Pana la urma Calin are dreptate...nu-mi trebuie xenon pe faza lunga, e doar un pitic ce mi s-a pus pe creier si nu vrea sa fuga :twoup: Ok, sa zicem ca imi pun xenon doar pe faza scurta, exista vreun bec de halogen de culoare asemanatoare cu cea a xenonului de pe faza scurta ( adica mai alb ) si care sa poata face fata fazei lungi fara probleme?

 

PS: Nu am lupa la faruri.

Edited by lawrence
Link to comment
Share on other sites

exista vreun bec de halogen de culoare asemanatoare cu cea a xenonului de pe faza scurta ( adica mai alb ) si care sa poata face fata fazei lungi fara probleme?

PS: Nu am lupa la faruri.

 

Philips Blue Vision sau Night Vision sint excelente

Link to comment
Share on other sites

exista vreun bec de halogen de culoare asemanatoare cu cea a xenonului de pe faza scurta ( adica mai alb ) si care sa poata face fata fazei lungi fara probleme?

PS: Nu am lupa la faruri.

 

Philips Blue Vision sau Night Vision sint excelente

 

 

sunt INUtile ..diferenta intre ele si xenon e de 100% ...la cat costa un kit xenon acum aprox 100E ..merita montat

Link to comment
Share on other sites

exista vreun bec de halogen de culoare asemanatoare cu cea a xenonului de pe faza scurta ( adica mai alb ) si care sa poata face fata fazei lungi fara probleme?

PS: Nu am lupa la faruri.

 

Philips Blue Vision sau Night Vision sint excelente

 

Am inteles. Deci spui ca o instalatie xenon pe faza scurta cu un bec Philips Blue Vision sau Night Vision pe faza lunga ar fi solutia ideala? Becurile de pe faza lunga sunt in general mai puternice?

Si inca o intrebare Calin, daca mi-as lua faruri originale cu lupa si cu xenon incluse ar fi mai bune? Eu am fost la astia de la Filaret si mi-au dat un pret de 700 de euro pe BUCATA deci 1400 de euro pe SET, insa mi se pare extrem de mult. Daca era 700 de euro setul le luam dar 1400 e mult.

Link to comment
Share on other sites

Oricum, el vrea sa "acopere" culoarea. Cele mentionate de Calin sau Xtrem-Power se apropie de xenon ca temperatura de culoare si te ajuta sa pastrezi flash-ul :twoup:.

 

http://www.autoaccesorii.ro/standard_products.php?id=2145

 

Ced ca asa am sa fac...pun xenon de 55W pe faza scurta si un set de 55w X-treme Power sau NightVision pe faza lunga. BlueVision am vazut ca e cam albastru si vreau sa fie cat mai alb.

Link to comment
Share on other sites

eu am xenon pe faza scurta si halogen pe faza lunga, si eu m-am intalnit cu aceeasi problema ca a ta si am ajuns la concluzia ca e mai bine halogen pe faza lunga (X-treme Power sau NightVision), o alta chestie care nu imi place si banuiesc ca o sa te lovesti si tu, dupa ce am pus xenon-ul se vad foarte urat becurile de pozitie de lumina galbena, cand pui xenon-ul sa iti iei si angel eyes daca vrei sa arate bine
Link to comment
Share on other sites

eu am xenon pe faza scurta si halogen pe faza lunga, si eu m-am intalnit cu aceeasi problema ca a ta si am ajuns la concluzia ca e mai bine halogen pe faza lunga (X-treme Power sau NightVision), o alta chestie care nu imi place si banuiesc ca o sa te lovesti si tu, dupa ce am pus xenon-ul se vad foarte urat becurile de pozitie de lumina galbena, cand pui xenon-ul sa iti iei si angel eyes daca vrei sa arate bine

 

Mersi de raspuns Zender. Ai cumva vreunul din becurile de mai sus pe faza lunga? M-ar interesa f mult ce culoare dau exact.

Clar imi pun angel eyes, inteleg ce zici...

Link to comment
Share on other sites

Oricum, el vrea sa "acopere" culoarea. Cele mentionate de Calin sau Xtrem-Power se apropie de xenon ca temperatura de culoare si te ajuta sa pastrezi flash-ul :twoup:.

http://www.autoaccesorii.ro/standard_products.php?id=2145

 

...pun xenon de 55W pe faza scurta si un set de 55w X-treme Power sau NightVision pe faza lunga. ...

xenon de 55 W ??? vrei sa iti bulesti toata electrica?

eu stiam ca sunt de 35 W... oricum daca nu ai faruri cu lupa, cu siguranta vei face lumina-n sat, dar in acelasi timp ii vei orbi si pe cei de pe contrasens sau din fata ta (in oglinzi)... mai ales cand vei avea farurile murdare...

daca fabricantul a conceput xenonul pentru faruri cu lupa si cu spalator, inseamna ca a stiut el ceva. sa vezi ce frumos e iarna, cand e mizerie pe jos (de parca vara nu ar fi) se intuneca devreme si toti isi aprind farurile ...

xenonul OEM e ceva, este o OPTIUNE, cel aftermarket e cu totul diferit... face doar lumina mai multa si numai pt tine, atat!

la angel-eyes e cu totul altceva...

bafta.

 

PS: si eu am vrut sa imi pun xenon, dar cand am vazut ce se petrece, am ales H7 halogen, Philips BlueVision.

Edited by b50xxl
Link to comment
Share on other sites

xenon de 55 W ??? vrei sa iti bulesti toata electrica?

 

Of, ce-mi plac mie cei care vorbesc din auzite :twoup: .

Poftim xenon de 55W montat de 8 luni pe masina. N-a cazut nimic, n-am primit un singur flash.

frumos... pacat ca e ziua...

e drept ca "din auzite" am vorbit, dar cele care m-au convins sa renunt la ideea xenon au fost persoane credibile, totusi... sau nu?! erau niste amarati de electricieni de la BMW Stuttgart Niederlassung...

Edited by b50xxl
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.