Jump to content

Inlocuirea catalizatoarelor cu o toba intermediara


Recommended Posts

Am o vibratie in motor / traseu de evacuare care persista de cand am skimbat / umblat la toba finala (inlocuit toba veke cu una Borla, probleme, data jos, pusa la loc toba veke..)

 

Ma gandesc sa nu fie de vina si catalizatoarele.. poate ca s-au infundat sau mai stiu io ce.. asa ca mi-a venit ideea inlocuirii lor cu o toba intermediara (ca tot nu am asa ceva pe M50), ceva de genul

post-24-1128238950_thumb.jpg

 

Intrebari:

 

1. Merge pusa orice fel de toba intermediara (sau finala dar mai mica) cu doua intrari / doua iesiri?

 

2. Sa ma risc si sa ma imi pun toba intermediara Borla? :blink:

 

3. Ce probleme pot aparea?

- creste / scade consumul si dece?

- creste / scade zgomotul si dece?

- se strica senzorul de oxigen?

 

Nu imi fac probleme cu RAR-ul / ITP-ul.. vreau sa pastrez traseul intermediar cu tot cu catalizatoare, iar toba intermediara sa o grefez pe un traseu luat dela dezmembrari, sau facut complet pana la traseul final

In felul acesta la o eventuala vanzare/verificare o sa pot reveni la configuratia originala..

Link to comment
Share on other sites

Am o vibratie in motor / traseu de evacuare care persista de cand am skimbat / umblat la toba finala (inlocuit toba veke cu una Borla, probleme, data jos, pusa la loc toba veke..)

 

 

3. Ce probleme pot aparea?

- creste / scade consumul si dece?

- creste / scade zgomotul si dece?

- se strica senzorul de oxigen?

 

Nu imi fac probleme cu RAR-ul / ITP-ul.. vreau sa pastrez traseul intermediar cu tot cu catalizatoare, iar toba intermediara sa o grefez pe un traseu luat dela dezmembrari, sau facut complet pana la traseul final

In felul acesta la o eventuala vanzare/verificare o sa pot reveni la configuratia originala..

48531[/snapback]

 

Pai daca renunti la catalizator sigur ai consum mai mare, zgomot mai mare si o sa stai mai prost si cu noxele. Pe de alta parte, un (cenzurat) de catalizator e o gramada de bani... io am optat pentru varianta: luat kat nou.

Edited by ironm
Link to comment
Share on other sites

este o idee misto sa renunti la catalizator:).........faptul ca renunti la el o sa-ti aduca cateva satisfactii........mai exact o sa ai cativa cai in plus si un consum insesizabil mai mic! sonda lambda este pusa acolo pt reglarea amestecului si nu are nimic de a face cu catalizatorul, iar catalizatorul este pus pt a cataliza gazele! problema e sa apara la itp......acolo nu o sa-ti mai iasa gazele ca si pt un euro3-4 , o sa-ti iasa ca la o dacie buna :blink:

 

.....eu mi-am disecat toba si mi-am scos catalizatorul ......este un pic de zgomot mai mult

Link to comment
Share on other sites

este o idee misto sa renunti la catalizator:).........faptul ca renunti la el o sa-ti aduca cateva satisfactii........mai exact o sa ai cativa cai in plus si un consum insesizabil mai mic! sonda lambda este pusa acolo pt reglarea amestecului si nu are nimic de a face cu catalizatorul, iar catalizatorul este pus pt a cataliza gazele! problema e sa apara la itp......acolo nu o sa-ti mai iasa gazele ca si pt un euro3-4 , o sa-ti iasa ca la o dacie buna :blink:

 

.....eu mi-am disecat toba si mi-am scos catalizatorul ......este un pic de zgomot mai mult

49259[/snapback]

 

corect

 

ba chiar consumul poate scade cu peste 1 litru/100km daca vechiul catalizator a fost infundat.

Link to comment
Share on other sites

O sa incerc sa gasesc la dezmembrari un traseu complet de esapament pt E36 325, iar "testele" :blink: o sa le fac pe el..

 

In felul acesta nu mai repet greseala pe care am facut-o cu toba Borla - am dat-o jos si am sudat la loc toba veke; daca vreau acum sa vad cum merge cu Borla, alti bani, alta distractie

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.