Jump to content

e39 530D


Recommended Posts

De aprox 1 luna am patit sa nu mai plece masina la prima cheie de pe loc de 2 3 ori iar la turatii sa zic peste 3.500 , la un kickdown sau ceva incepe sa dea rateuri , trage intrerupt ca si cum mar arunca in bot. Oare sa fie pompa de sub scaun? Sau sau infundat filtrele? (de motorina) (cand am pus o motorina mai buna a mers mai bine , porneste de pe loc dar parca nu mai are acceasi "vlaga" si tot face figuri la chick down sau la turatii mari.) (am pus si o alarma MAAT si a cam facut figuri cate ceva la electrica dar o dau jos, cam in aceeasi perioada au aparut problemele dar nu cred sa aiba vreo treaba) Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Cel mai probabil este o problema de alimentare,deci prima data verifica filtrul de motorina,de ulei.Daca nu merge,suspecteaza pompele de motorina.

 

Succes in gasirea problemei.

 

PS:Sa ne spui si noua rezolvarea,daca ai gasit-o.

 

PPS:Ti-am mutat topicul,data viitoarea incearca sa postezi unde trebuie,adica la problemele tehnice ale fiecarei serii.

Link to comment
Share on other sites

a vrut sa spuna kickdown.

 

pune-ti masina pe tester si vezi care din pompe nu face presiune si ce erori dau acolo.

poate fi pompa de inalta presiune infundata.

 

greseala de scriere kickdown :blink:

am postat in acelasi timp

Link to comment
Share on other sites

Si a mea, model identic, face la fel. E in service. Am cerut si tester. Problema la mine e de asta vara, insa, nu stiu de ce, in timp, si-a revenit, apoi a inceput sa faca la fel. Cum aflu ceva scriu aici.
Link to comment
Share on other sites

De aprox 1 luna am patit sa nu mai plece masina la prima cheie de pe loc de 2 3 ori iar la turatii sa zic peste 3.500 , la un chick down sau ceva incepe sa dea rateuri , trage intrerupt ca si cum mar arunca in bot. Oare sa fie pompa de sub scaun? Sau sau infundat filtrele? (de motorina) (cand am pus o motorina mai buna a mers mai bine , porneste de pe loc dar parca nu mai are acceasi "vlaga" si tot face figuri la chick down sau la turatii mari.) (am pus si o alarma MAAT si a cam facut figuri cate ceva la electrica dar o dau jos, cam in acceasi perioada au aparut problemele dar nu cred sa aiba vreo treaba)

 

Schimba prima data filtrul de motorina, si suflal pe cel de aer.daca problema persista este pompa de sub scaun sigur.Eu asa am patit.Nu mai pornea ca se bloca.Si nu mai tragea.Chiar azi am schimbat pompa si merge ca noua.Trage bine de tot.si uitasem cum este.aaaaaa...apropo scoate-i mufa de la senzorul de motorina si da-i o cheie.daca urca un turatii atunci este 100 % pompa de inalta presiune.Este sub scaunul soferului dar pe dinafara.Incearca asa prima data.Scoate-i mufa aia si poate merge.Sa sti ca poti merge cu mofa aia scoasa,nu dauneaza masini deloc.eu am mers cu ea scoasa timp de 1 luna pana am facut rost de banii sa imi iau pompa.

Link to comment
Share on other sites

inainte de toate eu zic sa pui un aditiv in motorina, faci un plin, si vezi dupa 2-3k km daca mai face figuri, asa am patit eu, ce e drept la fosta masina o skoda octavia 1.9 tdi. si-a revenit dupa ce am pus aditiv, alimentam numai din lukoil pt ca am carduri. si la 5-ul pe care il am acuma tot asa alimentez, dar previn chestia asta cu aditivi, la fiecare 25-30k km pun un aditiv. sper sa te ajute.
Link to comment
Share on other sites

am pus plin , am pus aditiv ... tot asha .. nu face o perioada lunga probleme la pornire si face cand mie lumea mai draga ... dar destul de rarut , in schimb la turatii mari de foarte multe ori se intampla sa faca figuri ca si cum nu ar primi motorina destula (dupa parerea mea) + ca parca nu mai trage asha bine. Din ce stiam si eu e posibil sa fie "filtru de motorina infundat" (ar fi cel mai ieftin defect) sau pompa de sub scaunul soferului. As vrea sa stiu daca mai poate fi si din alte cauze .. sa nu schimb piese aiurea, nu e momentul de investitii :blink:
Link to comment
Share on other sites

acuma m-ai pus intro dilema ... cand nu mai porneste , nu porneste dar se aude pompa de sub scaun si dupa mai multe rotirii de cheie (fara sa incerc sa o pornesc) cand ii dau cheie porneste bine. asha in mers regim normal se comporta ok , nu e sesizabil.
Link to comment
Share on other sites

100% deacord cu Bavaria se distruge pompa de inalta presiune

 

si metoda de curatarea a injectoarelor in care solutia trece prin pompa face mai mult rau decat bine -> da stiu :blink:

 

ce priveste pompa de sub sofer daca auzi un sunet infundat care scade in intensitate mai mult ca sigur este pompa

 

la mine se auzea sunetul pompei doar daca te apropiai de prag si sunetul era un fel de "tiuit"

 

la un moment dat sunetul a devenit un "barait" care pe masura ce pompa crea presiune scadea in frecventa -> de parca ai "ineca" o bormasina

 

si intr-o zi de luni (cand nici iarba nu creste :) ) a facut o mica ezitare la pornire, eu inainte de a porni motorul o las 3-5 secunde sa isi faca presiunea abia dupa ii dau la demarol

 

si pe drum la un moment dat nu se mai auzea "baraitul" specific

 

primul gand a fost -> e si-a revenit :) dar cum asa ceva nu se intampla in electronica :) cred ca a murit pompa internediara

 

si asa a si fost am ajuns la destinatie si cand sa plec catre casa dupa 8 ore numai porneste masinuta :)

 

oricum de cand sunetul a devenit sesizabil era evident ca va ceda -> deci m-a si anuntat nu m-a lasat brusc :D a fost fair play :)

 

am citit ulterior in TIS ca daca in timp ce merge motorul moare pompa intermediara motorul nu se opreste <- s-a intamplat si la mine :D

Link to comment
Share on other sites

Eu acum am venit de la service. Eu ii tot trageam cu pompele astea doua...ca o fi cumva vreuna din ele stricata...

Stiti ce mi s-a spus: ca nu exista decat doua pompe, una intermediara si una de inalta presiune, aia de la motor. Si, la mine, dupa tester, rezulta ca aia de la motor e stricata....si costa numai 3000...noi.

 

Acum sunt intr-o mare dilema. :)

 

Simptomele la mine sunt exact asa cum scrie clauberty mai sus... dar nu tiuit, ci barait. :blink:

 

Poate cineva, pentru sufletul meu, sa puna linkurile de pe realoem cu toate cele trei pompe de motorina, la un 530 D facelift?

 

Si totusi...daca in electronica ceva "nu-si revine"... la mine si-a revenit cateva luni si a luat-o apoi de la capat...

Link to comment
Share on other sites

http://www.realoem.com/bmw/select.do

 

La Serial Number: ultimele 7 din seria de sasiu -> Browse Parts si nu te va mai aburi nimeni ca are 2 sau nici una :blink: sunt 3

 

asta e din rezervor

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=16&fg=15

 

asta e intermediara (sub sofer) piesa 9

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=16&fg=15

 

si 1 mamica lor :)

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

Link to comment
Share on other sites

"tiuitul" e pentru etapa cand inca pompa functioneaza

 

"baraitul" e "anuntul" ca voi ceda in curand :)

 

Stii cum e cu "revenitul" -> odata ce anuntul a fost facut -> ca va ceda in 2 zile sau in 2 luni finalul se apropie :blink:

 

da s-a rezolvat problema prin schimbarea pompei intermediare

 

si mai ceva dupa ce se schimba pompa fie intermediara fie din rezervor trebuie pus contactul fara a porni motorul si lasata 2-3 minute sa se autoaeriseasca la fel si pt pompa de inalta :)

Link to comment
Share on other sites

Hopaaaa. M-am uitam acum bine, bine, pe linkuri...

 

Ceva nu se leaga. Cei de la service mi-au spus ca eu as avea doar o singura pompa intermediara pentru ca tipul asta de motor nu ar fi fost gandit sa functioneze si cu un anumit tip de carburant... nu mai retin exact denumirea.

Ma uit pe linkuri si, la pompele intermediare (de la rezervor si de sub scaunul soferului) scrie "rape methyl ester version (RME) version/capability...

 

Masina mea are motorul de 193 (facelift). E posibil ca versiunea mai veche, aia de 184 cai putere, sa nu aiba doua astfel de pompe?

Link to comment
Share on other sites

Mi-am pierdut actele (eu sunt ala cu apa chioara turnata in motor :blink: ).

 

masina e din 07.2001. 142 kw.

 

 

piesa 1 pompa rezervor

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=16&fg=15

 

Piesa 9 pompa intermediara

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=16&fg=15

 

 

eu zic sa o schimbi daca baraie cu ocazia asta ar fi bine sa schimbi si filtrul de motorina

 

nu stiu ce se duce la ea ca nu am desfacut-o dar am sa o desfac (curiozitate :) )

 

poate sunt periile, poate e mecanismul de pompare in sine. Daca e ultima varianta inseamna ca e frecare => pilitura si asta nu unge pompa de inalta presiune :)

 

uite asa arata pompita ta post-2935-1207223943_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

pompa de inalte SH...300 EURO....am schimbat eu.....pot sa iti povestesc multe despre cate am patit si eu,,,,cu pompa de inalte,pompa de portbagaj....furtun infundat...blablabla....cel mai bine testeaza-le inainte....deci : cea din rezervor ....scoate pompa si alimenteaz-o si vezi raspunsul ei...pompa de sub scaun: scoate furtunul care intra in filtru si masoara presiunea ( la mine a fost in jur de 6,5 ) ...cea de inalte : da la automat si dupa aceea desfa usor la rampa si vezi daca a bagat motorina...( daca ai pe cineva mai priceput poti atasa la rampa un manometru si vezi daca iti baga mia de atmosfere....din aproape in aproape te descurci.....eu asa am luat-o ptr ca dupa ce am schimbat pompa de inalte aveam eroare necunoscuta ( 2560 parca ) si a trebuit sa o iau babeste...pana am descoperit ca aveam returul infundat...am scos furtunul si a pornit masina la sfert.....te mai pot ajuta cu ceva...ma cauti....ca am incercat 1000 de solutiii in 3 saptamanii pana sa o pornesc....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.