Jump to content

Probleme motor! NU fuge cum trebuie.


Recommended Posts

Salut.

 

La E39-meu din 2002 am o problema destul de deranjanta si anume, mi se pare mie ca nu fuge cum trebuie.

 

Am motor de 2500 D 120 KW 163 cp cutie Steptronic.

 

Problema pe care o am, ar fi ca masina nu prea fuge cum trebuie zic eu,am schimbat absolut tot ce tine de filtre (fara ala de gaze epurator),ulei si mai nou cele 2 EGR-URI pe care am inteles ca sunt deja consumabile la acest model.

 

Masina merge super bine,motorul merge rotund nu scoate fum,nu da in nas si nu consuma ulei, dar am io impresia ca nu prea fuge cum trebuie pt cei 163 cp ai sai. Mentionez ca am avut un mondeo care fugea mai tare ca asta, si avea 116 cp.

 

Poate o mai fi ceva infundat sau ma rog nu stiu. Daca cineva a mai avut aceeasi problema poate imi spune si mie ce ar putea fi ca deja ma dispera. Am fost la Dormag si acolo mi-au schimbat acele EGR-uri dar degeaba nici o schimbare. La test la Dormag a iesit super bine.

 

Poate si din cauza ca am roti pe 18 nu stiu.

 

Help.

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa fuga pe 400m, nici o sansa! Pe 300-400 km drum intins vei observa diferenta, fata de Mondeo. Nu poti face o comparatie. BMW-ul este facut pt. autostrazile din Germania, nu pt. santurile din Romania.
Link to comment
Share on other sites

problema este una...ti se pare ca nu fuge...sau chiar nu fuge???

 

pentru ca 100 km/h se vor petrece in doua moduri diferite in mondeo si in bmw....fa un test cu ceasul, vezi niste reprize....pentru ca bmw este mult mai silentios si mai....rasat decat un mondeo..care in primul rand are un zgomot la motor de tractor ( au 3 prieteni de-ai mei si unchi-miu, nu vorbesc din "auzite")

Link to comment
Share on other sites

Vin la intalnire vineri si va dau o tura poate dau si peste vreun membru BMW club cu E39 la fel ca al meu sa dau o tura cu el sa vad daca este vreo diferenta fata de a mea.

 

Problema este ca la test(ieri am pus-o iar pe tester) au iesit 2 injectoare care nu baga chiar la parametrii care ar trebui .

 

Nu stiu acum daca poate fi si de la astea.

 

Apropo viteza maxima care am atins-o este de 225 Km/h nu stiu daca atat poate sau poate mai mult.

 

Nu am facut test in cat timp ia 100 dar fac si va zic.

 

PS.-Ciupanezu Scuze omu pt. jante dar mi-am luat si nu am avut timp sa iti spun.

 

Mersi oricum.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

dute la un service si bago pe tester si pune un mecanic priceput sa vada dc. cumva nu e vreun furtun un pik crapata de la turbo....

ieri asa mia facut si mie masina nu a mai avut putere si ma`m dus cu ea la tester si mia zis ca e turbina si cu debitmetru ala si cand sa uitat mecanicu pe sub ea era un furtunas mai subtire ca degetu mik de la mana un pic spart , la`m inlocuit si BINGO rupe masina , chiar mai bine ca inainte :twoup:)

 

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

am patit-o si eu...am dus-o la tester si imi gasea electrovalva de la turbina. am schimbat-o , am schimbat debitmetru si nimic....sa aflu ca era catalizatorul infundat si nu avea cum sa il dea la tester. desfa toba de la catalizator sa vezi cum trage...mai incearc-o si pe asta
Link to comment
Share on other sites

asta nu stiu... dar chiar vreau sa aflu si eu ... poate e cineva cu mai mult brain care stie pe acilea sa ne ajute si pe noi.... la mine la e39 iese dc. ii desfac capacelul ala de ulei ... niste gaze mai albe asea... da acu poate asa trebuie sa faca? :twoup:
Link to comment
Share on other sites

"era un furtunas mai subtire ca degetu mik de la mana un pic spart , la`m inlocuit si BINGO"

 

Poti da detalii mai multe despre acel furtun? Intreb pentru ca, la a mea, in service am vazut exact un ...furtunas ca asta copt/rupt si aia mi-au spus ca nu stiu ce e si sa-l las asa... Trece cumva pe sub plasticul ala pe care se afla busonul de ulei ATF?

Link to comment
Share on other sites

vreau sa stiu si eu daca la un motor turbo diesel ies gaze de culoare deschisa atunci cand desfaci capacul la _chiulasa_ ( acolo pe unde torni ulei cand motorul consuma sau cand faci schimbul) inseamna neaparat ca turbosuflanta este pe duca?

 

Orice motor scoate gaze pe la busonul de ulei, chiar si alea noi.

Link to comment
Share on other sites

La test la Dormag a iesit super bine.

 

Mie la Dormag imi spunea cel mai cunoscator de acolo pe care-l respectau toti ca termostatul la E46 320d deschide la 105 grade. De atunci nu cred sa mai calc pe acolo vreodata.

 

Probabil s-a referit la faptul ca este deschis la maxim, la aprox 100C.

De deschis incepe pe la 88C.

Link to comment
Share on other sites

de ce trebuie sa dati jos capacul de la ulei cu motorul pornit?

investigam de ce nu trage acest autovehicul mizer si daca exista scapari de gaze de ardere in anumite zone

si la afirmatia ca :nu orice motor scoate gaze pe acolo ... ei bine , ieri am desfacut busonul la un e39 si nu scotea gram de fum pe acolo (530d bineinteles) si masina are mai multi km ca a mea

sa fie faptul ca e60 este euro 4 si e39 euro 3 si sistemele de depoluare sa afecteze recircularea gazelor DE EVACUARE sau a celor scapate din camera de ardere

repet faptul ca neavand niciodata diesel nu stiu cum trebuie sa se comporte acesta si de aceea nu mi separe in regula sa iasa gazele pe acolo si mai mult miros si f urat .. si va intreb pe voi care poate ca stiti sau ati patit pe pielea voastra asa ceva

Link to comment
Share on other sites

Eu nu sunt expert in diesel-uri cu EGR-ul lor si cu alte alea. Dar, daca simti ca turbo-ul functioneaza, adica intra cand apesi dupa ce intra acceleratia atunci motorul e ok. Din cate stiu turbo ori merge ori nu merge si e defect, nu se poate sa "mearga putin".

 

Frate-mi-o care s-a urcat de pe Rover 214 de 110 CP si 1100 kg pe a mea a spus ca merge ca dracu' BMW-ul :twoup:) Asta pentru ca era obisnuit cu masina usoara care pana in 50 kmh fuge de rupe pamantul si pana a condus BMW-ul la drum intins nu in centrul Clujului.

 

Sorry de comparatie, dar ca sprint de pe loc pana la 10-15 kmh Matizul prietenei mele e mai rapid ca BMW-ul meu, dar asta este pt ca Matizul are 800 kg si bmw-ul 1600 kg adica dublu !

 

Mai ales la 525 pe motorina efectul BMW il vei simti doar la drum lung.

Link to comment
Share on other sites

Mai ales la 525 pe motorina efectul BMW il vei simti doar la drum lung.

Un 525d se pune mai greu in miscare. Adica in prima viteza la cutie manuala e un pic infranata cu dsc on pentru ca ar rupe altfel aderenta destul de usor daca nu este bine dozata acceleratia. Dar intr-a doua si a treia ar trebui sa zboare. Nu pot sa-mi inchipui cum aveti impresia ca un Ford, Rover sau alta din aceeasi categorie cu 100 si ceva de cai pot oferi senzatii mai puternice decat un 525d. Nu mai vorbesc de reprize la drum unde 525d sta foarte bine si se accelereaza spontan indiferent de viteza cu care mergi. Evident discutam de viteze sub 180-200 km/h. :twoup:

Deci incearcati sa vedeti si alte masini similare cum merg, pentru ca un 525d nu ar trebui sa fie o masina lenesa cu care sa te faci de ras in trafic.

Link to comment
Share on other sites

Problema la mine a fost urmatoarea:

 

-2 injectoare care nu bagau in parametrii optimi.

-furtun turbo putin crapat.

-la saxofon sub masina are o garnitura, aceasta garnitura fiind uzata scapa pe acolo aer.

 

Am inlocuit aceste piese.

 

2 injectoare second ,furtun turbo nou,garnitura saxofon noua.

 

Dupa aceste piese pe care le-am schimbat tot mi se pare ca nu trage cum trebuie. :twoup:

 

 

Oricum am zis sa schimb toate 6 injectoarele cu unele noi si turbina cu una noua

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.