Jump to content

amortizoare e60


shtefu1

Recommended Posts

faza e ca mie mi se pare cam ciudat, am 40k km si am facut un test de amortizoare si mi-a iesit 60 - 55 % pe fata si pe spate, adica is uzate in proportie de 40-45%, la km astia nu e cam mult? dintre care 29k rulati in germania.

la voi cam cat tin amortizoarele?

si poate influneta rezultatul testului presiunea f ridicata in pneuri ? am 225-55-r17 cu run flat si a bagat baiatul de acolo unde am facut testul 2,2 fata si 2,6 spate.

 

am uitat sa zic, e vorba de un e60 din 08.2006

Edited by shtefu1
Link to comment
Share on other sites

faza e ca mie mi se pare cam ciudat, am 40k km si am facut un test de amortizoare si mi-a iesit 60 - 55 % pe fata si pe spate, adica is uzate in proportie de 40-45%, la km astia nu e cam mult? dintre care 29k rulati in germania.

la voi cam cat tin amortizoarele?

si poate influneta rezultatul testului presiunea f ridicata in pneuri ? am 225-55-r17 cu run flat si a bagat baiatul de acolo unde am facut testul 2,2 fata si 2,6 spate.

 

am uitat sa zic, e vorba de un e60 din 08.2006

 

 

eu cred ca nu prea eviti gropile :blink:

Link to comment
Share on other sites

stai putin ca nu ma intelegi, masina se comporta excelent in curbe la viteza, nu bate in gropi, sta foarte bine pe asfalt si amortizeaza perfect. eu am pus rezultatul testului. nu am nici o problema cu suspensia, chiar mi se pare ca e pre rigida masina.
Link to comment
Share on other sites

Pai cum sa nu aibe probleme daca suspensiile sunt uzate 45% la un numar de km atat de mic?? Eu am avut un Passat inainte cu care am facut 190.000 de km in Romania. La 165.000 km i-am facut testul la suspensii si mi-a dat rezultatul exact ca si la tine: intre 45 si 50% uzura....Concluziile le tragi tu.
Link to comment
Share on other sites

Pai cum sa nu aibe probleme daca suspensiile sunt uzate 45% la un numar de km atat de mic?? Eu am avut un Passat inainte cu care am facut 190.000 de km in Romania. La 165.000 km i-am facut testul la suspensii si mi-a dat rezultatul exact ca si la tine: intre 45 si 50% uzura....Concluziile le tragi tu.

 

 

inseamna ca toate testele asa iti dau rezultatul :blink:

 

daca schimbi amortizoarele ,eu zic sa mai faci un test sa vezi atunci rezultatul :))

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

si ce ziceti voi ca sunt km dati inapoi, cred ca o sa imi bag eu ceva in ea masina si o vand si gata. daca tot apar atatea probleme, caseta de directie schimbata , pe garantie ce e drept, acum amortizoarele astea cu rezult asta ciudat avand in vedere numarul de km. ma trec pe mercedes.
Link to comment
Share on other sites

si ce ziceti voi ca sunt km dati inapoi, cred ca o sa imi bag eu ceva in ea masina si o vand si gata. daca tot apar atatea probleme, caseta de directie schimbata , pe garantie ce e drept, acum amortizoarele astea cu rezult asta ciudat avand in vedere numarul de km. ma trec pe mercedes.

 

 

s-ar putea sa te doara capul degeaba...nu ai zis ca nu are nimic masina...?!? atunci de ce te legi la cap

Link to comment
Share on other sites

faza e ca masina arata impecabil si nu prezinta semne de uzura la interior, ma refer la tapiseria de piele nu e zgariata,roasa,volanul la fel, la exterior la fel nu are zgarieturi, farurile sunt curate, nu sunt ciobite, la 100k sau mai mult se cunosc farurile, parbrizul la fel e perfect. si plus de asta, cand am luat masina din germania am fost direct la servis si s-au uitat baietii pe sub ea, au tras de tot si era in regula si ochiometric erau km reali, mai mult de atat nu am cum sa verific.
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am zis ca sigur cauza este numarul de km dati inapoi. Este cauza logica din punctul meu de vedere. Cel mai simplu este sa te prezinti la BMW cu talonul si ii rogi sa faca o verificare a masinii in baza lor de date internationala. Daca este ceva in neregula cu ea, doar asa iti poti da seama.
Link to comment
Share on other sites

se poate face asa ceva? , eu am fost la bmw si i-am rugat sa verifice masina in baza lor de data dar mi-au bagat doar cheia intr-o prostie acolo si mi-au zis ca e in regula, si cand mi-am facut dosarul pentru garantie mi-au cerut cartea de servis, talonul si certificatul de conformitate.

am programare marti la 8 si am sa ii rog. ms mult, dar eu nu pot verifica pe net undeva pe un site chestia asta?

Link to comment
Share on other sites

In mod normal suspensia se schimba la 90000km...cel putin mie asa mi-au spus cei de la reprezentanta! Un prieten cu un e60 a schimbat caseta de directie la 40000km si turbina la 70000km , asa ca nu trebuie sa aiba kilometrajul dat inapoi ca sa apara problemele enumerate de tine.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.