Jump to content

Cum se conduce o masina cu peste 200 cai putere?


ciprianborbei

Recommended Posts

Nu am intalnit BMW care sa nu aiba frane excelente si bine dimensionate pe model.

 

Am simtit diferenta chiar pe pielea mea. Am dat 525-ul E34 din 1988, mi-am luat Volvo S40 din 1999, cu ABS si EBD, si, la primul drum era sa o patesc. Am luat o curba in exact acelasi fel in care am luat-o de mii de ori cu BMW-ul, si era sa sar parapetul... Desi era uscat si vara, a intrat ABS, scartait, etc. M-a tinut pe traiectorie, dar... :) My ride was not the same since my BMW days ... :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu am intalnit BMW care sa nu aiba frane excelente si bine dimensionate pe model.

 

Am simtit diferenta chiar pe pielea mea. Am dat 525-ul E34 din 1988, mi-am luat Volvo S40 din 1999, cu ABS si EBD, si, la primul drum era sa o patesc. Am luat o curba in exact acelasi fel in care am luat-o de mii de ori cu BMW-ul, si era sa sar parapetul... Desi era uscat si vara, a intrat ABS, scartait, etc. M-a tinut pe traiectorie, dar... :) My ride was not the same since my BMW days ... :blink:

Din ultimele posturi am inteles ca franele sunt excelente la un BMW. Asta e un lucru bun care imi da o senzatie de siguranta; parca mai diminueaza puterea celor 286 de cai. Directia? Ce stiti de ea? Asistata? Se simte interventia calculatorului ori e mai bine fara?

Link to comment
Share on other sites

imi inchipui ca 535d este chiar o placere de condus, nu o masina care sa te incordeze foarte tare. daca am fi vorbit de un M5 E34, sa zicem, intr-adevar acomodarea ar fi mult mai grea. sunt si masini moderne care te pot obosi foarte tare, si nu neaparat de puteri extreme... gen HONDA S2000, SUBARU IMPREZA, etc. BMW-urile sunt insa din alta liga, au 'civilizat' si M-urile recente.

Din ce ai scris aici eu inteleg ca cei de la BMW au facut in asa fel incat cei 286 CP sa fie usor de strunit datorita interventiilor calculatorului masinii. Sper ca asa sa fie deoarece pe mine nu ma deranjeaza deloc electronica in masina asta desi multi sunt contrar acestei pareri.

Sunt usor de strunit datorita DSC-ului care franeaza orice roata care pierde aderenta.

 

Astfel este foarte greu sa pierzi controlul masinii.

 

Din ultimele posturi am inteles ca franele sunt excelente la un BMW. Asta e un lucru bun care imi da o senzatie de siguranta; parca mai diminueaza puterea celor 286 de cai. Directia? Ce stiti de ea? Asistata? Se simte interventia calculatorului ori e mai bine fara?

Directia este foarte exacta, daca vei lua o masina cu Active Steering, vei fi foarte multumit.

Link to comment
Share on other sites

cand vine masina ??? ai gasit-o ? ce / cat de multe dotari are/ va avea ??? ca sa nu ne mai dam cu presupusu ce trebuie si ce nu...sau cum e cu / sau fara....tu ce vrei ? cat de mult vrei sa investesti in ea ? o ALPINA nu te tenteaza ????? Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

cand vine masina ??? ai gasit-o ? ce / cat de multe dotari are/ va avea ??? ca sa nu ne mai dam cu presupusu ce trebuie si ce nu...sau cum e cu / sau fara....tu ce vrei ? cat de mult vrei sa investesti in ea ? o ALPINA nu te tenteaza ?????

Masina vine cam intr-un an de zile pentru ca mai strang niste bani la ciorap; deci inca nu e data nici o comanda. Sunt inca in faza de a cerceta, ma informez de unde apuc pentru ca e o investitie care presupune un efort financiar urias din partea mea.

PS: Nu Alpina. Prefer BMW. M-am uitat si la Alpina dar deocamdata nu am fost convins inspre asa ceva. Raman la BMW.

Mai jos am trecut dotarile masinii configurate de mine. E cam veche configuratia insa la un dealer BMW o sa ma consult mai mult sa vad ce trebuie modificat; nu sunt sigur de compatibilitatea dotarilor.

Dotari:

Vopsea metalizata

Tapiterie piele Dakota

Cutie de viteze automata

Servodirectie activa

Dinamic Drive

Volan incalzit

Volan piele-Sport

Airbag lateral pentru pasagerii din spate

Jante de aliaj usor radial spoke 244

Roata de rezerva

Alarma cu telecomanda

Telecomanda universala

Access comfort

Soft-Close function for doors

Pachet M Sport

Ornamente exterioare geamuri laterale Chrome Line

Parbriz stratificat pentru confort climatic

Carlig de remorcare electric detasabil

Jaluzea pentru luneta actionata electric

Jaluzea pt. luneta-act. el. si pt. geamuri laterale spate act. Manual

Covorase din velur

Oglinzi interioara si exterioare autoreglabile antiorbire

Ornamente interioare din lemn de nuc deschis

Suport pentru pahare(fata)

Scaune fata ventilate

Scaun activ fata

Scaune fata tip "Confort" reglabile electric

Scaune fata reglabile electric cu memorie pt.scaunul soferului

Spatar bancheta spate rabatabil, impartit asimetric(inclusiv sac ski)

Cotiera centrala fata

Suport lombar pentru scaunele din fata

Scaune fata incalzite

Scaune spate incalzite

Ornamente interioare high-gloss ( gri)

Ornamente interioare din bambus grain anthracite

Sistem spalare faruri cu jet de apa subpresiune

Sistem de avertizare la parcare (PDC)

Faruri xenon

Faruri adaptive

Aer conditionat automat

Incalzire in stationare cu telecomanda

Cruise control cu functie de franare

Pachet aditional de iluminare

Asistent faza lunga

Avertizor la schimbare de banda

Active cruise control cu oprire si pornire

TV function

Navigation System Professional

Head-Up Display

BMW Night vision

Voice control

Pregatire pentru telefon mobil Business cu interfata Bluetooth

Sistem audio Professional Logic 7

Pregatire montare CD changer

Sistem DVD in spate

Interfata audio USB

Pachet M Aerodinamic

Sistem audio BMW Individual High End( 16 boxe )

Spoiler M

Inscriptie individuala BMW pe usi

Link to comment
Share on other sites

286 cp pe E60 nu sunt asa multi, nu pleaca masina singura de sub tine. chiar si M-urile din ultimii ani sunt civilizate si ascultatoare.

 

altceva era daca vorbeam despre un E30 mai naravas

 

cum spuneau si altcineva mai inainte - just drive it :blink:

Link to comment
Share on other sites

fa un drivetest,e cel mai fair;mda e bun motoru asta de 3L si la taxe...

sincer daca m as orienta spre un e60 in nici un caz nu ar fi de nou...avand in vedere ca navi profi' la bmw costa "doar" 3800 euro.

asta e o masina care trebuie sa ti permiti sa o intretii,sa nu uiti!am vazut multe masini bune care in 2 ani de RO s-au stricat....pt ca romanasul e f inventiv.....

nu cred ca vei auzi aici pe forum decat vorbe de bine in ce priveste 535d...asa ca go for it!

Link to comment
Share on other sites

De ce crezi ca nu apare nimeni cu date concrete.

Un 316i si un 525d, franare de la 100km/h-0km/h.

Iti raspund tot eu, deoarece nu se fac astfel de teste, se masoara doar diametrul discului.

Cel mai mare este castigator :blink:

Problema nu cred ca se pune la franarea de la 100 km/h la 0 km/h, ci de la 200 km/h la 100 km/h sau cam asa ceva. Parerea mea e ca acolo se simte diferenta, cum am zis si mai devreme, nu la viteze mici.

Link to comment
Share on other sites

De ce crezi ca nu apare nimeni cu date concrete.

Un 316i si un 525d, franare de la 100km/h-0km/h.

Iti raspund tot eu, deoarece nu se fac astfel de teste, se masoara doar diametrul discului.

Cel mai mare este castigator :blink:

 

Comparatia oricum ar fi aberanta din moment ce sunt masini din alta clasa si au alta greutate.

Link to comment
Share on other sites

fa un drivetest,e cel mai fair;mda e bun motoru asta de 3L si la taxe...

sincer daca m as orienta spre un e60 in nici un caz nu ar fi de nou...avand in vedere ca navi profi' la bmw costa "doar" 3800 euro.

asta e o masina care trebuie sa ti permiti sa o intretii,sa nu uiti!am vazut multe masini bune care in 2 ani de RO s-au stricat....pt ca romanasul e f inventiv.....

nu cred ca vei auzi aici pe forum decat vorbe de bine in ce priveste 535d...asa ca go for it!

Daca tot ai atins subiectul taxe as vrea mai mult detalii aici. Cat costa pe an:

1. Impozitul

2. Asigurarea RCA

3. Rovineta

4. Alte taxe necesare intretinerii unui 535d

Link to comment
Share on other sites

3. Rovineta

4. Alte taxe necesare intretinerii unui 535d

 

din cate stiu e standard 100 ron

in ceea ce priveste intretinerea eu cred ca sunt aceleasi costuri ca si in cazul unui 530 dar mai pui o turbina in joc :blink:

Link to comment
Share on other sites

3. Rovineta

4. Alte taxe necesare intretinerii unui 535d

 

din cate stiu e standard 100 ron

in ceea ce priveste intretinerea eu cred ca sunt aceleasi costuri ca si in cazul unui 530 dar mai pui o turbina in joc :blink:

Ii dai turbinei o probabilitate de 100% ca se va defecta la 535d?

Link to comment
Share on other sites

fa un drivetest,e cel mai fair;mda e bun motoru asta de 3L si la taxe...

sincer daca m as orienta spre un e60 in nici un caz nu ar fi de nou...avand in vedere ca navi profi' la bmw costa "doar" 3800 euro.

asta e o masina care trebuie sa ti permiti sa o intretii,sa nu uiti!am vazut multe masini bune care in 2 ani de RO s-au stricat....pt ca romanasul e f inventiv.....

nu cred ca vei auzi aici pe forum decat vorbe de bine in ce priveste 535d...asa ca go for it!

Daca tot ai atins subiectul taxe as vrea mai mult detalii aici. Cat costa pe an:

1. Impozitul

2. Asigurarea RCA

3. Rovineta

4. Alte taxe necesare intretinerii unui 535d

Mai, nene, ia in calcul si CASCO neaparat...!

Link to comment
Share on other sites

3. Rovineta

4. Alte taxe necesare intretinerii unui 535d

 

din cate stiu e standard 100 ron

in ceea ce priveste intretinerea eu cred ca sunt aceleasi costuri ca si in cazul unui 530 dar mai pui o turbina in joc :blink:

Probabil si o caseta de directie

Link to comment
Share on other sites

Referitor la CASCO ar fi bine sa te mai gandesti. Nu se stie niciodata ce se poate intampla si daca Doamne fereste faci o boacana, cred ca innebunesti. La o masina de genul asta costurile de reparatie sunt imense. Ziceai ca pt tine un 535d este un efort financiar f mare . In aceste conditii eu cred ca asigurarea de tip CASCO este o necesitate.
Link to comment
Share on other sites

Referitor la CASCO ar fi bine sa te mai gandesti. Nu se stie niciodata ce se poate intampla si daca Doamne fereste faci o boacana, cred ca innebunesti. La o masina de genul asta costurile de reparatie sunt imense. Ziceai ca pt tine un 535d este un efort financiar f mare . In aceste conditii eu cred ca asigurarea de tip CASCO este o necesitate.

Cred ca este o necesitate insa si 1500 de EURO (sau cred ca si mai mult de atat e CASCO pe an) sunt bani buni pe care nu vreau sa ii arunc pe fereastra. Conduc de ceva vreme si nu am avut nici un incident. Nu se stie niciodata insa daca in 2-3 ani imi lovesc masina eu zic ca ma descurc cu banii mei sa imi repar masina decat sau dau cateva mii de EURO anual pentru asigurarea asta. Sincer nu sunt 100% pe pozitie impotriva CASCO insa mai trebuie sa cercetez sa vad cum sta cu adevarat treaba si daca intradevar e necesar pentru mine.

Edited by ciprianborbei
Link to comment
Share on other sites

Eu te sfatuiesc in contnuare sa iti faci CASCO, daca zici ca sunt bani multi, atunci nu te supara pe mine, insa ia-ti o masina mai ieftina.

 

Si vorbesc numai de cazul in care intra unul in tine, si tu nu ai nici o vina!

Nu ma supar pe tine ca n-am de ce. Eu ma bucur de orice post, idee, sfat pe care-l primesc insa nu pornesc de la premisa ca cineva urmeaza sa intre in mine desi stiu ca e o probabilitate destul de mare dupa cum se conduce aici. Incerc sa ma feresc cat pot.

Cat despre "masina mai ieftina", nici daca imi cumpar mai ieftina tot nu imi fac CASCO. Si acum am masina de pana in 10 000 EURO dar nu am CASCO la ea si nu intra nimeni in ea. Cel putin deocamdata :blink:. Eu sunt mai strangaret de felul meu si poate gresesc insa mi se pare exorbitanta suma asta pentru asigurare.

Link to comment
Share on other sites

De ce crezi ca nu apare nimeni cu date concrete.

Un 316i si un 525d, franare de la 100km/h-0km/h.

Iti raspund tot eu, deoarece nu se fac astfel de teste, se masoara doar diametrul discului.

Cel mai mare este castigator :blink:

 

Si cand te gandesti ca dimensiunea discului de frana nici macar nu are legatura cu distanta de franare ... :)

Link to comment
Share on other sites

Probabil si o caseta de directie

Directia??? De ce?

Casco...inca nu sunt convins ca vreau.

 

Casetele de directie sunt destul de slabe la E60.

 

Fara Casco este destul de tragic.

 

Uita-te cat costa un far xenon nou, un airbag...

 

Nu poti avea o masina ca E60 fara casco, o reparatie te-ar costa enorm.

Link to comment
Share on other sites

Probabil si o caseta de directie

Directia??? De ce?

Casco...inca nu sunt convins ca vreau.

 

Casetele de directie sunt destul de slabe la E60.

 

Fara Casco este destul de tragic.

 

Uita-te cat costa un far xenon nou, un airbag...

 

Nu poti avea o masina ca E60 fara casco, o reparatie te-ar costa enorm.

Nu stiu ce sa zic insa nu ma incanta deloc ideea de a da cateva mii de euro, poate si zeci de mii in cativa ani si sa stiu ca nici macar nu am zgariat odata masina. Nu sunt deacord cu o suma asa mare aruncata pe apa sambetei. Probabil nu sunt pregatit inca pentru E60. Eu de 5 ani sofez si nu am avut nici un incident. Daca eram deja posesor de E60 ar fi insemnat sa fi dat deja aprox 10000 EURO degeaba. E ridicol.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.