Jump to content

Cum se conduce o masina cu peste 200 cai putere?


ciprianborbei

Recommended Posts

  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

La 300 CP cat are 535i nu are tendinta de a patina? Cum se comporta la acceleratii brutale ori in depasiri in forta? Electronica chiar face minuni?

 

Are tendinta brutal si violent de a pleca de spate. Cred c-ar avea nevoie de 4x4 sa poti controla asta... :twoup:

 

 

 

Glumesc, in mod evident. Ideea e ca rotile spate in general sunt dimensionate bine pentru uscat si nu rupi usor aderenta pe uscat. Pe ud, electronica generatiei E60, da, face minuni. Rezista oamenii si cu 550i. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

La 300 CP cat are 535i nu are tendinta de a patina? Cum se comporta la acceleratii brutale ori in depasiri in forta? Electronica chiar face minuni?

 

Are tendinta brutal si violent de a pleca de spate. Cred c-ar avea nevoie de 4x4 sa poti controla asta... :twoup:

Pai din cate am inteles este si modelul 535xi care e cu foarte putin mai scump. Ar fi ceva dezavantaje in achizitionarea lui in loc de 535i? Ei daca glumesti spune asta din timp, nu later edit ca nu aveam de unde sa stiu.

Edited by ciprianborbei
Link to comment
Share on other sites

N-a fost "later edit", sunt doua posturi separate. Le uneste, daca sunt postate succesiv intr-un anumit interval de timp.

Whatever. Nu asta conteaza. Era o simpla intrebare. Ma gandesc ca nu sunt singurul care nu stie toate detaliile de genul asta; asta nu inseamna ca trebuie sa fiu luat la misto

Link to comment
Share on other sites

La mine in dictionar e o mare diferenta intre "a lua la misto" si o gluma. La tine cum e?

Las-o balta. Ai dreptate. Insa eu chiar vroiam sa aflu niste informatii aici referitoare la comportamentul masinii; inca nu mi s-a raspuns decat cu o gluma. Astept si alte pareri la subiect daca se poate. Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Pai din cate am inteles este si modelul 535xi care e cu foarte putin mai scump. Ar fi ceva dezavantaje in achizitionarea lui in loc de 535i? Ei daca glumesti spune asta din timp, nu later edit ca nu aveam de unde sa stiu.

 

Nu are rost sa iei 535xi, farmecul marcii BMW este tocmai tractiunea spate.

 

Cei 306 cp ai 535i-ului nu sunt atat de greu de stapanit, nu trebuie sa-ti faci probleme.

 

Iti recomand sa citesti aceste topicuri:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=18516

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=9898

Link to comment
Share on other sites

Ai pus o intrebare la care nu se poate raspunde decat prin gluma. Asa intrebare asa raspuns. Sper ca patineaza cu 300 CP.

Cum adica asa intrebare??? Crezi ca toata lumea a condus avioane ca tine? Eu pana acum am condus cea mai puternica masina mai mult de 1 zi Reno'ul ce il detin si are 102 CP. Pana la 300 CP e distanta mare si nu am cum sa imi dau seama cum e decat daca conduc asa ceva sau ma mai informez si eu. Intrebarile care sunt absurde pentru tine, poate pentru altii prezinta interes maxim.

 

Nu are rost sa iei 535xi, farmecul marcii BMW este tocmai tractiunea spate.

 

Cei 306 cp ai 535i-ului nu sunt atat de greu de stapanit, nu trebuie sa-ti faci probleme.

 

Iti recomand sa citesti aceste topicuri:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=18516

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=9898

Voi citi astazi ce mi-ai indicat si revin cu pareri Ciupanezu'le. Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca e nevoie sa-ti raspund serios, ca sa intelegi despre ce vorbeam...

 

1. La 300 CP cat are 535i nu are tendinta de a patina? 2. Cum se comporta la acceleratii brutale ori in depasiri in forta? 3. Electronica chiar face minuni?

 

1. Pe ce suprafata? Cu ce pneuri? La plecarea de pe loc?

2. Te infunda in tetiera.

3. Da.

 

Te-ai lamurit?

Link to comment
Share on other sites

Cred ca e nevoie sa-ti raspund serios, ca sa intelegi despre ce vorbeam...

 

1. La 300 CP cat are 535i nu are tendinta de a patina? 2. Cum se comporta la acceleratii brutale ori in depasiri in forta? 3. Electronica chiar face minuni?

 

1. Pe ce suprafata? Cu ce pneuri? La plecarea de pe loc?

2. Te infunda in tetiera.

3. Da.

 

Te-ai lamurit?

Da, multumesc. Un consum aveti idee la benzinaru asta cam cat ar fi...in oras ma intereseaza mai putin aglomerat ca Bucurestiul :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Nu avem nici un propietar E60 535i pe forum, deci nu are cine sa iti spuna concret consumul real.

 

Dar cu siguranta o sa vina Ciupanezu sa iti zica consumul de 22-23 :twoup:

:twoup:) De ce spui asta? Ciupanezul are replica la toate? Sau le stie pe toate? In fine... Un raspund cat mai acurat ar fi ok. 22-23 e cam mult. Nu as accepta sa depaseasca 20 sub nici o forma.

Link to comment
Share on other sites

Numai sa fii atent la masini puternice, pt ca din ce scrii se vede ca nu ai condus foarte mult asa ceva, sunt o specie mai aparte :twoup:

 

Daca esti sofer bun si experimentat, o masina puternica inseamna confort si siguranta

 

Daca nu esti obisnuit, o sa iti dea o senzatie falsa de siguranta la viteze mari. Ajungi la 120 kmh pana tragi un fum de tigara si la viteaza aia simti ca stai pe loc. In conditii de aderenta e ok, dar cu toata electronica daca prinzi nisip/ pietris sau motorina varsata pe drum cum a prins un amic, nu mai e ok.

 

Apropo de ce spuneai tu mai devreme, nu stiu exact la ce drum te referi cand spui ca ai viteza de croaziera 140 kmh, dar eu stiu bine drumul cj-oradea f bine si nu zic ca nu poti, si eu am facut curse pana la baile felix cu amicii mei, dar o faci 1-2 ori / an. Daca faci regula din mersul la 140 kmh in romania si mai ales in zone cu dealuri si vizibilitate redusa in curbe, sunt 50% sanse sa faci o greseala mica pe termen mediu.

 

Deci repet sfatul meu, ai mare grija ca ceea ce simti ca e siguranta poate fi fals. In rest, enjoy it !

Link to comment
Share on other sites

Numai sa fii atent la masini puternice, pt ca din ce scrii se vede ca nu ai condus foarte mult asa ceva, sunt o specie mai aparte :twoup:

 

Daca esti sofer bun si experimentat, o masina puternica inseamna confort si siguranta

 

Daca nu esti obisnuit, o sa iti dea o senzatie falsa de siguranta la viteze mari. Ajungi la 120 kmh pana tragi un fum de tigara si la viteaza aia simti ca stai pe loc. In conditii de aderenta e ok, dar cu toata electronica daca prinzi nisip/ pietris sau motorina varsata pe drum cum a prins un amic, nu mai e ok.

 

Apropo de ce spuneai tu mai devreme, nu stiu exact la ce drum te referi cand spui ca ai viteza de croaziera 140 kmh, dar eu stiu bine drumul cj-oradea f bine si nu zic ca nu poti, si eu am facut curse pana la baile felix cu amicii mei, dar o faci 1-2 ori / an. Daca faci regula din mersul la 140 kmh in romania si mai ales in zone cu dealuri si vizibilitate redusa in curbe, sunt 50% sanse sa faci o greseala mica pe termen mediu.

 

Deci repet sfatul meu, ai mare grija ca ceea ce simti ca e siguranta poate fi fals. In rest, enjoy it !

Intradevar nu am condus decat masina mea in proportie de 80% dar nimic mai puternic ca si asta. Aici nu ma refer la plimbatul de mai putin de 1 zi cu o masina. Deci peste 102 CP nu am condus constant si asa e, nu stiu cum e cu 300 de cai.

Cand o sa trec si eu la clasa asta nu ma aventurez din prima cu viteza pentru ca sunt precaut si mai bine invat cum se comporta masina in diferite situatii. Si nici nu sunt pasionat de viteza mare. 140 km/h nu consider ca e viteza mare atat timp cat ai drum drept si vizibilitate, trafic care sa iti permita asta. E clar ca in curbe si la dealuri nu alerg masina cu viteza asta.

Mersi de tip'uri insa sunt precaut de felul meu si de aceea incerc sa aflu informatii de pe unde apuc.

Link to comment
Share on other sites

Mie o sa-mi vina un 335i in iunie, sper, si probleme din astea imi cam fac si eu... la mine trecerea nu e asa mare ca in cazul tau (conduc un GTI de 200 cp), dar ma cam sperie felul meu de a conduce. Eu sunt obisnuit cu accelerari in curba, la turatii mari, schimbari bruste de directie uneori... Cu GTI-ul nu am probleme, simt care e limita masinii :twoup: Acu', n-o fi dracu' chiar asa negru cu BMW-ul, doar ca va trebui sa ma controlez o perioada. Eu zic ca daca nu esti agitat din fire, nu ai de ce sa-ti faci atatea probleme. Ma pot insela, dar parerea mea e ca se si exagereaza mult cu derapajele astea la BMW. Pe la jurnalele TV se pot vedea fel de fel de masini date-n gard, cu toate tipurile de tractiune, nu doar BMW-uri. Eu unul nu am derapat prea mult cu nicio masina si nu am de gand s-o fac nici de-acum incolo.
Link to comment
Share on other sites

eh, eu stiu ce vrea sa spuna.. subvirarea o simti imediat pe cand supravirarea te poate lua prin surprindere mult mai usor.. mai ales cand vii de pe o masina cu tractiune fata. dupa ce te obisnuiesti o sa observi ca 335i-ul e incomparabil cu orice masina rapida cu tractiune fata.
Link to comment
Share on other sites

eh, eu stiu ce vrea sa spuna.. subvirarea o simti imediat pe cand supravirarea te poate lua prin surprindere mult mai usor.. mai ales cand vii de pe o masina cu tractiune fata. dupa ce te obisnuiesti o sa observi ca 335i-ul e incomparabil cu orice masina rapida cu tractiune fata.

 

Asa e doar ca la subvirare esti 70% spectator, pe cand la supravirare te poti juca cu masina daca esti sofeur :twoup:

Link to comment
Share on other sites

335i-ul este mult mai manevrabil decat GTI-ul tau, vei fi impresionat.

 

Ai mers ceva cu 335i-ul sa inteleg :twoup:

Am un amic care si-a luat 335i, l-am condus destul de mult.

 

Chiar daca nu a mers, a fost impresionat.

 

Chiar am mers.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Cum (naiba) se conduce o masina cu atatia cai putere?

 

Recunosc si imi cer scuze ca nu am citit decat primele 4 pagini din acest topic.

Raspunsul e simplu : NU dupa manual

Si NU experimenta masina la inceput decat la turatii mici( nu viteza te sperie la masini de peste 200 hp ci momentul cand esti in cuplu plin si tu nu sti sa il stapanesti ) si pe asfalt uscat si pe strazi pe care le cunosti atat ca si infrastructura cat ca si trafic.

Eu am fix 200 hp la roata , tractiune fata si m-am obinuit destul de repede.

Cu propulsie cred ca e ceva mai dificil.

Oricum, mare grija cand dai de polei in curbe cu forta mare in motor. Este foarte buna forta aia sa te scoata din rahat daca esti extrem de insiprat sa faci ceea ce trebuie in momentul X. O masina mai slaba s-ar duce la garla, una mai degraba puternica are forta sa te scoata din situatie.

In aceeasi masura trebuie sa ai grija cand ai multicei cai pentru ca te vei obisnuii sa depasesti usor si fara efort si sa iei fata celui depasit dupa care vei frana ( mai ales la depasiri in scurt ) . Trebuie sa fi constient ca el are sau nu masina capabila sa franeze la fel de bine ca tine.

Eu era sa iau pe unu in portbagaj in urmatorul fel :

Mergeam in coloana la 50-60 km/h

Distanta dintre el si cel din fata lui = 20-25 metrii

Dau semnal, ma incadrez sa ma vada, bag I-a, o duc in 80km/h, il depasesc in blana, cu semnal cu tot tacamul, loc era destul. Dar berbecul nu a crezut probabil ca o sa se intample asa repede manevra sau ...... ideea e ca l-am vazut calcand frana violent desi nu avea de ce. Ramasesera intre mine si el cel putin 10 metrii.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.