Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu am 318i 2002 N42 de-ala de 1995 cmc si 105kw. imi consuma in oras intre 12 si 13, depinde cate forje ii dau. (cele mai multe pedale serioase i le dau la deal, ca asa-i cluju asta, cu denivelari). afara nu i-am facut consumu...

 

apropo, chestia aia cu consumul in frana de motor = 0 mi-o poate explica cineva? ca sincer nu prea inteleg. adica 0.0000 n-are cum sa fie, tot trebe sa consume ceva si acolo ma gandesc...

52008[/snapback]

In frana de motor este oprita alimentarea cu combustibil, S-a mai discutat...

Link to comment
Share on other sites

Consum mic ? poate la Tico :)

 

Am un 530 i E39, cutie automata Steptronic. In perfecta stare de functionare.

 

Consumurile in manual sint 15.7 in oras, 8. 1 afara.

Optimisti nemtii astia ....

 

Real consumurile sint asa : in oras 19-20 l. Consumul OBC concorda cu cel calculat de mine la alimentare.

Recunosc ca am un stil de condus extrem de neeconomic. Mi-am propus sa incerc sa o conduc mai calm sa vad cit consuma, insa pina acum nu am reusit :)

 

In afara consumul meu real depinde extrem de mult de viteza.

La un drum Constanta - Iasi consumul mediu a fost cam de 12.5.

Pe autostrada la 175 - 180 ( viteza de croaziera la care setez cruise control ) consumul este cam 13.

 

Peste aceasta viteza consumul creste neplacut de mult :blink:. La 200 ajunge spre 15-16, pentru ca la 230-240 sa fie vreo 18.

 

Prin comparatie E34 525 pe care l-am avut inainte consuma cam asa :

In oras 14-15.

In afara , la o viteza medie de 150-160 consumul era de 12.3.

Cel caruia i-am vindut-o, avind un stil mai temperat - cam 130 - a obtinut un consum de 9-10 in afara.

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa imi explici care este greseala,te rog :)

52656[/snapback]

Pai sa fie mai practic, luam E46 320d :blink:

Pornesti, bagi in viteza 1, sa zicem ca ajungi pe la 10kmh. Iei piciorul de pe acceleratie si mergi asa constant pana ti se termina gazul sau strada.

Link to comment
Share on other sites

sa va zic eu cu e46 1,9i imi arat in oras 10-11 dar real e 13-14-15

afara imi arat 7-8 dar real e 9-10

asa ca nu va mai luati dupa calculator ca trisaza :blink:

52658[/snapback]

 

Vezi ca poti seta un factor de corectie al consumului la OBC.

Probabil este setat gresit. Trebuie sa fie 1000 normal.

Link to comment
Share on other sites

Pai sa fie mai practic, luam E46 320d :blink:

Pornesti, bagi in viteza 1, sa zicem ca ajungi pe la 10kmh. Iei piciorul de pe acceleratie si mergi asa constant pana ti se termina gazul sau strada.

52661[/snapback]

 

 

 

In momentul cand ai luat piciorul dupa acceleratie,benzina este taiata.Practic cand faci frana de motor nu accelerezi.Deci mi se pare ca este cam acelasi lucru.

Link to comment
Share on other sites

cum fac asta?de unde se regleaza?ca sunt tare urios :blink:

52664[/snapback]

 

Cheia in 1 sau 2.

Merge si cu motor oprit si pornit.

Tii apasat Check control ( buton dreapta ) pina apare pe display CHECK CONTROL OK. Tii apasat in continuare inca citeva secunde pina apare "TEST-NR. 01"

Eliberezi butonul.

La fiecare check control avanseaza testul. In fiecare test prin apasare Reset ( buton stinga ) afiseaza optiunile disponibile.

Factorul de corectie al consumului este la testul 20. Valoarea 1000 este cea default. Prin apasare reset poti modifica parca 750 si 1200.

 

TEST-NR. 20

KVBR: 1000

 

 

This "test" is actually a way to adjust the OBC's fuel consumption factor. There's a sensor in the fuel injector system that indicates fuel consumption back to the OBC. This "KVBR" value is used to calibrate that sensor using the following process:

 

Reset one of the OBC mileage indicators and the trip odometer, and fill your tank.

Record the actual fuel consumption for your car over a long period (one to two months at least).

Divide this reading into the trip odometer value to calculate your actual mileage.

Divide this result by the OBC indicated mileage over the same period and multiply by 1000.

You now have your fuel consumption factor. To enter the factor into the OBC, get into Test 20 and press Reset. This will start the KVBR value counting down. It will count down to 750, then start over at 1250. A crude user interface to be sure, but it works.

 

You probably don't need to change the KVBR value; the default value of 1000 should be accurate. And if your calculated fuel consumption factor is outside the 750–1250 range, there's probably something wrong.

 

Descriere testelor o gasesti aici : http://www.ideaphile.com/bmw/540-obc.html

 

Sper sa te ajute ...

Link to comment
Share on other sites

Pai e simplu :)

 

Ai 10 km/h,iei contactul si arunci cheia pe geam :blink: (deci 0 benzina)

 

Masina va mai merge din inertie.

52671[/snapback]

 

daca scoti cheia pe coasta in jos 0 benzina 0 sanse de supravietuire ,deci masina va merge din inertie dar nu mult :)

Link to comment
Share on other sites

Cheia in 1 sau 2.

Merge si cu motor oprit si pornit.

Tii apasat Check control ( buton dreapta ) pina apare pe display CHECK CONTROL OK. Tii apasat in continuare inca citeva secunde pina apare "TEST-NR. 01"

Eliberezi butonul.

La fiecare check control avanseaza testul. In fiecare test prin apasare Reset ( buton stinga ) afiseaza optiunile disponibile.

Factorul de corectie al consumului este la testul 20. Valoarea 1000 este cea default. Prin apasare reset poti modifica parca 750 si 1200.

 

 

stai ca ma duc jos la masina sa incerc daca nu merge :blink: .....asta e :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.