Jump to content

Ce nu va place la BMW


Leusor

Recommended Posts

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ai pus degetul pe rana. Asta vroiam sa spun cind am deschis polemica asta despre diversi looseri care nu inteleg absolut nimic dintr-un BMW si totusi conduc unul ptr k sa arate ca-si permit si ptr. k asa este la moda...

marturisesc vinovat "SUNT FAN BMW" :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Moama ce neplaceri au unii frate, pe mine ma deranjeaza zimtii de la cheia de contact, numai ca ultimele modele nu mai poarta asa ceva, huh ce bine, acum nu mai am in ce sa ma zgarii.

 

Ce nu-mi place la un BMW e ca nu am si eu unu. Si ma mai dernajeaza ca nu scoate si marca asta un Z9, sau macar un Z8 sa arate ce poate el si nu poate SLR-ul. :blink:).

 

Bafta!! P.S. No Offence italia, dar ai gasit niste defecte de m-ai facut sa rad, oricum inca sunt convins ca ai spus in gluma.

Link to comment
Share on other sites

Bafta!!  P.S. No Offence italia, dar ai gasit niste defecte de m-ai facut sa rad, oricum inca sunt convins ca ai spus in gluma.

60393[/snapback]

 

:blink: Pai ce defecte ar putea gasi la un BMW? Ca nu-i place cheia. Sigur a scris ceva si de rau, ca altceva...

Link to comment
Share on other sites

:blink: Pai ce defecte ar putea gasi la un BMW? Ca nu-i place cheia. Sigur a scris ceva si de rau, ca altceva...

60397[/snapback]

 

Pai sa stiti voi ca la modelele de E39 din 97-98 era o cheie cu butoane de cauciuc, de fapt si E38 si E46 a avut. Si de la tinutul in buzunare stramte, butoanele se mancau, si aratau foarte urat. Si cu timpul acel cauciuc devenea foarte moale, ca o guma de sters. Deci cei care au cheie stil carapace, sa fie bucurosi.

Link to comment
Share on other sites

Hai sa va zic ce-mi place de nu mai pot la orice BMW.

Consola fata (distanta de la roata fata la botul mainii) foarte scurta.

Ma apuca toti nervii din lume cind ma uit la consola aia de la 407. Ma tot mir cum de nu ramin posesorii de 407 fara bara din fata, ptr. k ma gindesc k la orice denivelare ating cu botul de asfalt. Or avea suspensia fata foarte tare??? :blink:

53532[/snapback]

Un dezechilibru estetic dupa parerea mea de asemenea. Nu veniti cu argumente gen Ferrari - sunt masini pentru care as putea sa mananc si un r*h*t, dar categoric nu Peugeot 407 (si as adauga eu nici Audi A6). OK, amplasarea motorului e probabil argumentul (nu la Ferrari!!!) dar chiar nu s-o putea altfel?

 

Cu proportiile BMW a dus-o intotdeauna foarte bine. In ultima vreme cam dau rasol insa la unele detalii - vezi spatele la E90, arata aiurea rau dupa umila mea parere... si nu cred ca era greu sa-si mai zdrobeasca un pic creierii. Eu as fi dat cu ei de pamant de nu se vedeau...

Link to comment
Share on other sites

O sa razi ,dar e buna.Daca cineva iti forteaza usa si o deschide,alarma va suna.Nu se dezactiveaza.

Daca ti se tracteaza masina,  suna.Daca lasi geamul deschis si cineva baga mana :blink:  suna.

 

Este adevarat,nu exista senzor de perimetru(cred ca asta este problema :) ).

 

Un senzor de perimetru reglat prost iti va da numai bataie de cap.Daca vrei sa furi o oglinda,senzorul de perimetru nu poate impiedica asta.

 

Sa nu iti para rau ca ai dat banii pe ea :)

Parerea mea...

51072[/snapback]

 

o alarma cu pager...iti va spune tot ce se intampla la ea

ce crezi?

Link to comment
Share on other sites

Laur spunea ca nu-i place la BMW distanta scurta de la roata fata la botul masinii, eu cred ca asta e tot farmecul, toate BMW-urile au avut "defectul" asta.

60495[/snapback]

Pai nu zicea pe dos? Ca-i place? "Hai sa va zic ce-mi place de nu mai pot la orice BMW"...
Link to comment
Share on other sites

Si eu cred ca spunea ca ii place. Si mie imi plac BMW-urile la consola fata. 407 mi se pare ca pierde mult din cauza acelei console impinse mult in spate. Afecteaza spatiul interior si estetica. Eu cred ca dpdv al design-ului, e greseala majora, ca in rest, e ok. Si sunt de acord ca stopurile la noile serii 3 si 5 vor fi printre cele atinse la primul face.
Link to comment
Share on other sites

Si sunt de acord ca stopurile la noile serii 3 si 5 vor fi printre cele atinse la primul face.

60508[/snapback]

Mie la 5 imi place, dar la 3 sper sa fie precum zici, sa le vina mintea la cap... Spatele la 3 e in completa distonanta cu stilul fetzei, pe cand la 5 e o armonie de stil taios (chiar daca per global E60 nu poate fi categorisita ca frumoasa, macar nu are parti urate - la exterior).
Link to comment
Share on other sites

la e30 yala de la portbagaj are 2 pozitii..

pe o pozitie se deschide o data cu usile si cu capacul de la rezervor, iar pe cealalta pozitie nu se deschide o data cu astea.. sta mereu inchis. ca sa-l deschizi trebuie sa bagi cheia.. :blink:

50710[/snapback]

poti foarte bine sa ti porbagajul inchis cu cheia pt hoti si cind coboara cineva cum ai spus scoti cheia din contact si il deschizi din chieie fara sa te dai jos

Link to comment
Share on other sites

o alarma cu pager...iti va spune tot ce se intampla la ea

ce crezi?

60494[/snapback]

 

 

Este foarte buna ,daca si politia vine in 5 minute la fata locului.Daca nu,doar asa sa stiu ca cineva imi fura masina ,nu ma incalzeste prea mult.

 

PS

 

Vitejiile de genul,cobor la ei ,ii alerg....etc ,nu ma intereseaza. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pe mine ma enerveaza in mod special instalatia de climatizare. Zici ca e degeaba automata. Iarna si vara merge f bine facand cald si /sau frig dupa cum e cazul dar primavara si toamna cand nu e nici frig nici cald ma innebuneste! Imi incinge picioarele de ex. ceea ce ma scoate rau din sarite. Si imediat cum ai atins un buton de directioanare a aerului dispare modul auto. La celelalte masini ce le-am avut clima era brici. O puneai pe 22 grade si uitai de ea. Aici nu si nu ...non-stop trebuie sa invart butoanele alea... Si ce e porcaria aia de rotita cu rosu si albastru de la aeratoarele centrale? Nu am reusit inca sa inteleg cum functioneaza....
Link to comment
Share on other sites

:blink:

Aia e o chestie faina... Daca tu dai aer mai rece sau mai cald pe geamuri si in restul masinii, de acolo poti sa iti reglezi temperatura aerului care vine spre tine, independent de temperatura reglata.

Nu inteleg cum iti incinge picioarele daca e pe automat... Iti merge si AC cand e pe automat?

Link to comment
Share on other sites

Si ce e porcaria aia de rotita cu rosu si albastru de la aeratoarele centrale?  Nu am reusit inca sa inteleg cum functioneaza....

60614[/snapback]

 

De acolo poti regla temperatura aerului independent de reglajul general al temperaturii.

E extrem de util de exemplu vara cind dai pe racire maxima reglezi un pic mai caldut de acolo ca sa nu-ti bata in fata aerul prea rece.

 

Mie mi se par utile.

Link to comment
Share on other sites

De acolo poti regla temperatura aerului independent de reglajul general al temperaturii.

E extrem de util de exemplu vara cind dai pe racire maxima reglezi un pic mai caldut de acolo ca sa nu-ti bata in fata aerul prea rece.

 

Mie mi se par utile.

60690[/snapback]

 

 

si mie- acum de ex... caldura la picioare si pe sus.... si foarte placut la fata, aerul p care'l respir...

 

mie nu'mi place la bmw .... sa ma gandesc....faptul ca ..... se schimba greu filtru de aer al motorului :) :blink: ... chiar am stat si m'am gandit mult si bine dar nu stiu ce nu'mi place.... multe sunt exact pe unde le vreau ... in legatura cu filtru asta trebuiau ei sa faca ceva sa te scoate din nervi la schimbarea lui... cum era filtru de polen la vechiul seria 3... desfaceai torpedou si era pe acolop e undeva

Link to comment
Share on other sites

mie nu'mi place la bmw .... sa ma gandesc....faptul ca ..... se schimba greu filtru de aer al motorului :)  :blink: ... chiar am stat si m'am gandit mult si bine dar nu stiu ce nu'mi place.... multe sunt exact pe unde le vreau ... in legatura cu filtru asta trebuiau ei sa faca ceva sa te scoate din nervi la schimbarea lui... cum era filtru de polen la vechiul seria 3... desfaceai torpedou si era pe acolop e undeva

60694[/snapback]

Cel de polen e foarte simplu si la E46. Cel de aer (de la motor) in schimb e aiurea pentru un filtru de aer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.