Jump to content

Anvelope de iarna


Leusor

Recommended Posts

recomandari- si la cauciucurile de iarna si la cele de vara: nu le lasati pe balcon si /sau fara jante.parerea mea!  :blink:

150018[/snapback]

de ce nu? ce probleme ar putea sa apara? in afara de vecinii care se pling ca put a cauciuc ca naiba....

 

on topic: eu am trecut iarna trecuta cu ContiWinterContact TS790 (non-RFT). super multumit.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 378
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am un BMW 320d touring cumparat in septembrie 2006, din Germania, pe care mi l-au dat cu un set complet de cauciucuri de iarna care nu sunt bune pentru masina mea: Continental ContiWinterContact TS790 225 55 R16 Radial 95H, in stare excelenta (au "carnea" de 7mm; noi e de 8.5 sau 9mm). Le dau cu 1000 RON pe toate 4. Tel. 0746-118-891.
Link to comment
Share on other sites

am facut iarna trecuta cu cauciucuri de ploaie.Michelin Energy nu mai stiu cum.Erau noi , puse in toamna dar oricum alunecau la plecarea din rampa .E bine sa nu bruschezi masina de nici un fel cu cauciucuri care nu sunt de iarna si mai ales tractiune spate.Cel mai greu e in primele zile de ninsoare pt ca inca mai ai impulsul sa franezi ca pe timp de vara sau sa ii dai blana la acceleratii , in depasiri etc.Si inca ceva.O sa mergi ca melcul.Dar oricum e plin de melci pe sosea si nici cu cauciucuri de iarna nu prea ai unde sa mergi.

148940[/snapback]

 

:blink: .. cu 316le meu nu o sa am probleme ca alte bmwuri cu cai seriosi. adik demareaza si el dar nu e asa violent. daca te referi la melci o sa fie un test bun pt mine sa merg si eu ca ceilalti melci adik ca un om normal :)

 

am testat-o destul pe sosea uda .. e timpu pt un pic de zapada.. oricum pe polei nu ies deloc .. pt cateva sute de mii la taxi

Edited by e46_316i
Link to comment
Share on other sites

pai nu stiu cu ce e mai bine sa le tii in balcon decat la Sama sau invers.din punct de vedere al integritatii cauciucului datorat depozitarii acolo.Daca ai balcon izolat atunci e ok.Daca e deschis atunci e ca si cum le tii afara. Oricum un cauciuc se coace dupa cativa ani.Nu poate dura la nesfarsit.colegul nostru poate are totusi alte informatii.e drept ca economisesti spatiu , miros de cauciuc etc.Dar totusi nu cred ca aceste cauciucuri sunt tablouri rare care trebuiesc pastrate in conditii de umiditate controlata. Edited by Cosminbad
Link to comment
Share on other sites

pai nu stiu cu ce e mai bine sa le tii in balcon decat in la Sama.din punct de vedere al integritatii cauciucului datorat depozitarii acolo.Daca ai balcon izolat atunci e ok.Daca e deschis atunci e ca si cum le tii afara.

151418[/snapback]

Pai si ce daca le tin afara? Se oxideaza? Ruginesc? Se degradeaza in vre-un fel? Sincer, habar nu am sa fie vreo problema in afara de tyre flatspotting (scuze dar nu stiam cum sa iti spun in romaneste, poate... deformare?), dar asta parca e valabil doar daca pneurile stau "in picioare" si mai ales daca au greutatea masinii pe ele, altfel... Deci? Gogule, probleme, ma?

 

Apropos, eu le tine montate pe jante, umflate (cum le-am dat jos de pe masina), culcate pe lateral. Vezi (sau vede careva) vreo problema? Adevarul e ca vecinii de balcon s-au plins ca miroase a caucic si e deranjant, dar altceva? Ah, si Sama e la 600 de km de mine, in portbagaj nu-mi incap (sa merg cu ele, sa le schimb acolo, sa vin cu cele schimbate inapoi - teoretic vorbind) si teleportor n-am.

Link to comment
Share on other sites

Apropos, eu le tine montate pe jante, umflate (cum le-am dat jos de pe masina), culcate pe lateral. Vezi (sau vede careva) vreo problema? Adevarul e ca vecinii de balcon s-au plins ca miroase a caucic si e deranjant, dar altceva?

151434[/snapback]

miros de cauciuc...? :) la ce grozavii se arunca pe scara si la fumul camioanelor care trec prin fata blocului...s-avem pardon...

a, io m-am gandit ca poate ma usureaza de ele baietii aia alpinisti, betmenii care-mi tot schimba ditamai panoul publicitar din fata balconului... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Am un BMW 320d touring cumparat in septembrie 2006, din Germania, pe care mi l-au dat cu un set complet de cauciucuri de iarna care nu sunt bune pentru masina mea: Continental ContiWinterContact TS790 225 55 R16 Radial 95H, in stare excelenta (au "carnea" de 7mm; noi e de 8.5 sau 9mm). Le dau cu 1000 RON pe toate 4. Tel. 0746-118-891.

150217[/snapback]

 

 

S-au dat cauciucurile.

Link to comment
Share on other sites

si totusi.ce are daca le tii pe balcon ?

151439[/snapback]

pai... 1 la mana fiind de iarna, au in compozitie silicon, care nu suporta prea bine temperaturile ridicate( in termeni populari SE COC).2 la mana macar sa fie umbra pe balcon.( fiind cauciucuri de iarna, se subantelegea sa nu le lasati pe balcon vara)

Edited by lsdxxxdsl
Link to comment
Share on other sites

pai... 1 la mana fiind de iarna, au in compozitie silicon, care nu suporta prea bine temperaturile ridicate (in termeni populari SE COC)

152219[/snapback]

de unde ai informatia asta? si ce inseamna temperaturi ridicate? ca... eu as zice ca si iarna ajung USOR la 35-40 de grade (adica un pic mai cald decit mina mea, in mod normal), cind rulez cu ele pe asfalt rece, la sa zicem 2 grade celsius afara, sustinut cu 100 sa zicem (si sint absolut convins ca pentru asta AU FOST proiectate). deci... cele 40 de grade vara, nu vad sa fie vre-o problema. eu cel putin sint convins ca uzura pneurilor de iarna, la conditii care nu-s de iarna vine din cauza frecarii, din cauza ca materialul din care sint facute are alte proprietati la peste 5 grade celsius (unii zic 7 grade, in fine), materialul avind calitatile optime la rece (duritate, aderenta, uzura, etc).

 

alte argumente mai ai, decit pareri personale? sustinute de ceva date? terorii? articole? dovezi? (serios, nu vreau sa fiu rau, as vrea doar sa stiu daca ar fi ceva de invatat).

 

le: in plus, ale mele stau culcate pe lateral, umflate, in niste pungi mari de nylon pe care le-am primit de unde am schimbat cauciucurile.

Link to comment
Share on other sites

de unde ai informatia asta? si ce inseamna temperaturi ridicate? ca... eu as zice ca si iarna ajung USOR la 35-40 de grade (adica un pic mai cald decit mina mea, in mod normal), cind rulez cu ele pe asfalt rece, la sa zicem 2 grade celsius afara, sustinut cu 100 sa zicem (si sint absolut convins ca pentru asta AU FOST proiectate). deci... cele 40 de grade vara, nu vad sa fie vre-o problema. eu cel putin sint convins ca uzura pneurilor de iarna, la conditii care nu-s de iarna vine din cauza frecarii, din cauza ca materialul din care sint facute are alte proprietati la peste 5 grade celsius (unii zic 7 grade, in fine), materialul avind calitatile optime la rece (duritate, aderenta, uzura, etc).

 

dupa cum bine stii, nu toata lumea are geamuri ionizate la balcon.Temperatura resimtzita este cu totul alta decat cea indicata de termometru... cum itzi explici altfel ca la 38 de grade in aer, se topeste asfaltul?si mai intervin radiatii solare etc etc.Nu este acelasi lucru cand rulezi si se incalzesc cu faptul ca le lasi in soare 5 luni de zile.

Link to comment
Share on other sites

ontopic:eu nu`mi iau gume de iarna pentru ca nu le vad rostu`,doar o cheltuiala in + :blink:

152388[/snapback]

 

 

e alegerea ta si eu recunosc ca am mers iarna trecuta cu Pirelli P6000 second hand pe masina...:) nu mi-a fost deloc usor insa si de aceea nu recomand (si anul trecut in iarna aveam 2 masini, Corsa am vandut-o intre timp)...

 

si apropos, azi a fost prima 100 de kilometrii cu caucioacele de iarna pe masina si sunt incantat... mi se pare ca au un super handling pe asfaltul normal, sunt ceva mai dure dar imi place cum reactioneaza masina... desigur abia dupa catva timp maers cauciucurile or sa inceapa sa dea tot din ele insa sunt incantat in acest moment de cum se simte masina...

 

si inca ceva, e foarte posibil sa se introduca si la noi regula conform careia nu o sa poti beneficia de asigurare (CASCO sau RCA) daca masina nu era echipata corespunzator in cazul unui incident... think twice...:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.