Jump to content

Recommended Posts

Ieri am schimbat uleiul in cutie si grup(Mobil 80w90), iar azi dimineata, dupa ce am pornit, la plecare, am observat ca intra destul de greu in viteza intr-a l-a, cat si in celelalte. Pana acum nu am avut problema asta si ma ingrijoreaza, mai ales ca fenomenul s-a repetat si cand am plecat de la serviciu, adica dupa 8 ore. A inceput sa isi dea drumul dupa ce am schimbat de cateva ori, pe masura ce s-a incalzit motorul si transmisia. Uleiul pe care l-am dat jos era f. subtire si cam straveziu, a curs aproape ca apa. Cand l-a pus pe cel nou, mecanicul a bagat pana a curs din cutie pe la busonul de nivel. A intrat cam 1 litru jumate in cutie(E36 316i).

E posibil sa fi pus prea mult, iar nivelul sa fie mai jos, adica ar trebui sa mai scot din el sau ce se putea intampla?

In total, cutie+ grup=2,5 litri.

Link to comment
Share on other sites

pe cutie ar trebui sa fie o eticheta pe care scrie ce tip de ulei pui: MTF sau ATF.

s-ar putea sa trebuiasca sa pui ATF, care e mult mai subtire, si atunci asta poate fi explicatia.

 

in diferential, trebuie sa vezi ce fel de diferential ai. habar n-am ce are e36, stiu ca la e30 trebuie pus ulei de diferential non-hypoid. nu stiu ce ulei trebuie la LSD.

Edited by jaffar
Link to comment
Share on other sites

Rectific, din 3 litri, mi-au ramas 0,8 l in bidon.

Am pus Mobil 80w90, 140.000 litrul, asa mi-a recomandat tipul de la magazin, pana acum mi-a dat sfaturi bune. Nu stiu daca e ATF sau MTF, o sa ma uit pe bidon si va spun, sper sa nu fi gresit. (cine pana mea?!?), de ce se pune diferit in cutie fata de grup?

Link to comment
Share on other sites

Ieri am schimbat uleiul in cutie si grup(Mobil 80w90), iar azi dimineata, dupa ce am pornit, la plecare, am observat ca intra destul de greu in viteza intr-a l-a, cat si in celelalte.

51669[/snapback]

 

 

Daca acum intra greu, la iarna nu o sa mai intre deloc :blink:

 

Probabil ai avut ATF.

Link to comment
Share on other sites

Uleiul nou e Mobil mobilube 80w90HD. Mai avea un tip pe care scria ATF 200, dar ala era pt. cutii automate, asa mi-a zis si vanzatorul, asa scrie si pe bidon.

Azi dupa-amiaza surpriza: la rece, cand am bagat a lll-a, a inceput sa fluiere cutia. Am schimbat a lV-a, a mai fluierat putin, apoi nu s-a mai auzit. Dupa aceea, din nou, fluierat scurt intr-a doua si a treia, apoi nimic pana am ajuns acasa, indiferent de treapta.

Am fost din nou la service, m-am bagat sub ea, nu e curs nimic, am controlat nivelul din nou, totul era ok. Ca intra mai greu la rece, inteleg, probabil uleiul e mai vascos, dar sa fluiere cu ulei mai vascos si inca la rece, asa ceva n-am mai auzit, cu ulei nou si la nivel. :blink: :) :)

Vrei sa faci un lucru bun si iti iese pe dos. :)

Pt. cei care vor spune asta, nu mi s-a parut sau a fost altceva, era clar fluierat de cutie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.