Jump to content

e90 320d vs. e90 320si


scarlat

Recommended Posts

pai nu trebe sa lasi tu motoru sa devina leguma. schimbi pe la 4500 si nu mai ai probleme.

trebe sa te gandesti ca la diesel se preteaza foarte bine cutia automata. acuma la motoru de 3.0d cu siguranta e valabil, la 2.0d nush ce sa zic exact. nu am condus 320d automat dar s-ar putea sa fie umpic mai lent. daca alegi insa 3.0d, parerea mea e sa alegi automata. ascunde foarte bine imperfectiunile turbo dieselului si protejeaza si motorul.

 

despre fiabilitate... pai nu cred ca BMW sta asa de prost. cu siguranta ca pot aparea probleme mai multe la un diesel decat la un benzinar dar daca conduci masina cum trebe teoretic ar trebui sa nu te sperii. adica nu tre sa turezi motoru pana nu se incalzeste si, fiind un diesel se incalzeste mai greu. de aceea dieselu se preteaza la drumuri ceva mai lungi. daca faci doar drumuri scurte prin oras, dieselu nu lucra in regimu optim de functionare. de asemenea, daca turezi masina si conduci sportiv, inainte sa opresti motoru, lasa-l sa functioneza asa usor pt putin timp. teoretic, daca ti cont de aceste chestii, nu ar trebui sa ai probleme cu turbina. acuma sti cu ii .... depinde si de noroc.

 

dupa cum am spus mai sus, chiar daca eu as alege benzina, sunt constient de atu-urile dieselului si, daca factorul financiar are un cuvant greu de spus, e un lucru normal sa te duci pe diesel.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

330d steptronic ramane?

 

Daca gasesc steptronic cu scaune sport , piele ( de preferabil cat mai deschisa la culoare ) , comenzi volan , geamuri electrice , maxim 20 000 km atunci da . Daca nu cred ca o sa aleg una manuala ca asa am gasit exact cum vreau.

 

320si-ul trebuie sa mai astepte mai ales dupa ce am citit posturile de pe e90post.com . Cred ca o sa pastrez 318i-ul pentru drumurile scurte prin bucuresti ( cumparaturi ) si 330d-ul pentru excursii sau drumuri mai lungi sa vad cum ma descurc cu banii.

Link to comment
Share on other sites

Daca gasesc steptronic cu scaune sport , piele ( de preferabil cat mai deschisa la culoare ) , comenzi volan , geamuri electrice , maxim 20 000 km atunci da . Daca nu cred ca o sa aleg una manuala ca asa am gasit exact cum vreau.

Multa bafta!!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

dar este stiut faptul ca diselaru in mers este mai rapid ,raspunde mai prompt la apasarea aceleratiei,deci automat la o depasire cred ca te ajuta mai mult.

 

cred ca te-ai exprimat gresit aici.

benzina raspunde mult mai prompt la acceleratie decat dieselu, doar ca trebuie sa fi in viteza care trebuie.

la diesel, avand cuplu de la sub 2000 ture, nu trebe sa retrogradezi si simti ca masina trage.

mai apare insa o problema aici.

cuplu motor este mult mai mare la diesel decat la benzina dar nu asta e cel mai important.ci conteaza cuplu la roata.

tinand cont ca 320i && 320d au rapoartele: 1: 4.32 --- 5.14

2: 2.45 --- 2.83

3: 1.65 --- 1.80

4: 1.23 --- 1.25

5: 1.00 --- 1.00

6: 0.84 --- 0.83

 

diferenta de cuplu e mult mai mica.

cu alte cuvinte, o benzina condusa asa cu trebe face un diesel de aceeasi capacitate.

acuma in functie de stilul tau de condus, trebuie sa iei decizia.

daca nu-ti place sa turezi masina foarte tare si vrei performante cu un minim de efort, atunci "diesel is the choise". asta tinand cont ca dieselurile din ziua de azi au devenit destul de rafinate si destul de sportive. Si, daca stai sa te gandesti la avantaje, dezavantaje, clar dieselu e alegerea rationala.

 

Insa eu personal nu as face-o. Pt mine dieselu e bun doar pt faptul ca are un consum redus. as alege oricand o benzina decat un diesel.

am sa pun aici post-ul lunii februarie 2006, daca nu ma insel, din Pistonheads, poate te convinge....

 

 

""""""""

Thursday 2nd February

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

At the age of 38 I've finally discovered that life is infinitesimally short. It is osbcenely brief and you must squeeze every moment out of it.

 

I, to my very great shame, have not been doing this. Two years ago I made a huge blunder. A blunder greater than the vast amount of money I lost in an internet venture in 2000, greater than the preposterous game of "who can leave starting their revison latest" I used to play with my (cleverer) friend for our A-levels and indeed considerably more foolish than hitherto most foolish time of my life - when I tried to drive through a road block set up specifically to stop me after an 8 mile chase by the garda just outside Drogheda.

 

I bought a 530D.

 

I was driving 25,000 miles a year and had read too many car magazines. I'd absorbed too much smug toss about "real world performance", read about "effortless overtaking" once too often and actually started to believe that torque was all that really mattered.

 

Oh dear.

 

So there it sat on the driveway. Sucking the very life out of me every time I got into it. Every time I tried to overtake and ran out of revs. Every time there was another injector problem, maf-fecking-sensor issue, a turbo on it's way out. Every wee slide on my favourite roundabouts that was curtailed by a lack of revs. The hideous clatter. The teeth grindingly tedious conversations with fellow 530D drivers about how fast they are (even though they're not) and all the made up stories about how economical they are.

 

I started off the period of ownership looking like the fellow on Lord of the Rings that the ladies like. Full of bravado, swagger and a bit of a cheeky grin. By the end of the two years when I finally had enough I was like Gollum. I'd had every inch of life sucked clean out of me and my only obsession was to get out of that fecking car even if I had to cover hundreds of miles in a stinking loincloth through the camera crew infested mountains of New Zealand.

 

I had to get out of it and purify myself. Cleanse my smug middle-class mind of the filth that it had absorbed in the previous two years. The hideous all-pervading nightmare and lie that is the modern diesel.

 

On Tuesday of this week I chopped it in for a last of the line E39 540i Sport and gradually my life is seeping back. The exquisite pleasure of keeping my average mpg below 15. The relentless glares and tutting from casual road users as I pointlessly blip at every opportunity. Every roundabout becomes a glorious wail of preposterous wheelspinning slides. Horror from Grannies and mums with prams. Even my 8 year old daughter insists on keeping her window down just to hear it.

 

But with every look of horror and every tut my life seeps back. I get stronger, I get wiser and a few of the mums are starting to give me little coy looks. Deep down they despise their diesel driving husbands and they know that I represent freedom. Freedom from yet another fvcking story about how many miles they got out of a tankful.

 

I'm back and I'm happy. Not fully well yet by any means but I'm getting there.

 

So 330i v 330d. I really don't think that's a question that any truly sane car fan should be asking. There's a finite amount of oil left. Don't let it simper away in justifications of real world performance. Get yourself out there in the 330i and let those revs wail.

 

"""""""""

 

mult succes in alegere si, cred ca ar trebui sa fim multumiti de faptul ca putem alege, in functie de stilul nostru de condus, masina care ni se potriveste cel mai mult

 

Nice.

 

E bun sa vezi si altii aici decat 320d fanatici :blink:

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca esti nehotarat. In cazul asta pune pe o coala de hartie + si - pt fiecare motororizare. In functie de rezultatul final alegi masina.

 

Sunt foarte nehotarat , pe o parte as alege 320si pentru ca : editie limitata ( nu prea o vezi pe la toti ) , destul de dotata , motorizare pe benzina cu un consum acceptabil. Ca minus : motorul nu prea zice nimic , nu are cine stie ce performante si ma ingrijoreaza faptul ca in caz de se intampla ceva nu voi gasi piese asa de usor ca pentru una normal(mai ales ca motorul este foarte diferit fata de un 320i ) .

Iar pentru 320d sau 330d : ca plusuri :pretul putin mai mic , consum mai mic , motor mai puternic . Minus : sunetul de tractoras incomfundabil , intretinere mai scumpa fata de motorul pe benzina. Totusi din ce imi aduc aminte 320d e90 a fost masina anului in 2006 iar motorul este unul foarte apreciat de critici .

 

P.S. Poate ma lamureste si pe mine cineva cum sta treaba cu scaunele alea "gomflabile" :blink:

mie unul chiar imi place sunetul de tractoras, suna a motor.

si sunt foarte multumit de dieselul meu, motor super, consum si mai super.

Edited by danfoto
Link to comment
Share on other sites

mie unul chiar imi place sunetul de tractoras, suna a motor.

si sunt foarte multumit de dieselul meu, motor super, consum si mai super.

 

Am mai trecut si eu pe landa e90-uri diesel , rau nu suna cel putin comparativ cu tdi-urile de pe golfuri e chiar silentios :blink: ( fanii VAG sa nu sara pe mine ) .

Link to comment
Share on other sites

M-am hotarat.Saptamana asta ma duc sa imi iau dieselarul . Acum am cateva intrebari pentru voi :

1) E prima oara cand cumpar o masina de la o firma si nu stiu la ce acte trebuie sa fiu atent.E46 l-am cumparat din autovit de la o persoana fizica deci mare lucru nu a trebuit sa fac. Cand cumpar de la o firma difera ceva ? Masina a fost luata din Munchen de la reprezentanta si mi s-a spus ca mai are garantie pana in 2009 , exista vreun act care sa ateste asta ?

2)Avand in vedere ca masina are doar 12000 km banuiesc ca nu ar trebui sa aiba probleme dar totusi la ce ar trebui sa ma uit la un e90 in afara ce chestiile obisnuite (ulei , jante , interior ) ?

3)Firma respectiva emite si factura dar eu am firma neplatitoare de tva deci nu ma ajuta prea mult , credeti ca daca nu vreau factura ar putea sa imi faca o reducere avand in vedere ca il scutesc pe el de ceva bani dati la stat ?

4)Daca nu imi face vreo reducere in caz ca nu vreau factura pot sa iau factura pe firma unui prieten care e platitor de tva si sa ma inteleg cu el sa imi dea jumatate din deducerea de TVA si masina sa fie pe numele meu ? Adica factura o iau pe firma lui dar masina o trec pe numele meu m se poate ?

Link to comment
Share on other sites

Daca masina este cumparata de la o firma, obligatoriu trebuie sa iti faca o factura. Nu ai nici o sansa sa faci vreo smecherie cu aia atata timp cat nu sunt turci, rusi sau mai stiu eu ce. Actele pe care le-am primit eu cand am luat e90-ul au fost: brief-ul mare, brief-ul mic si contractul de vanzare -cumparare. A, daca faci contract aia nu iti mai dau factura pt ca scriu totul in contract. Ar fi bine sa fie contract ca la mine acolo au scris si ca masina nu a fost lovita. Mai poti scrie si de garantie. De fapt nu ar fi rau ca sa iti dea ceva scris . Ca din gura...pot spune orice. De asemenea trebuie sa faci asigurare pt perioada pe care primesti numerele.

In legatura cu lucrurile pe care trebuie sa le verifici: daca masina este de la o reprezentanta, in mod normal aia fac un checking al masinii inainte sa ti-o dea.

Daca ai garantie nu trebuie sa iti faci probleme. Din ce an este masina?

Cum spuneam si mai sus obligatoriu sa faci factura. Ca sa poti fi acoperit in caz ca.... Eu nu cred ca o firma serioasa care are masini in regula de vanzare, nu iti da factura. Pt ca oricum trebuie sa se justifice si ea mai departe.

Nu poti lua masina pe alt nume decat pe cel de pe care se face plata.

In rest multa bafta si sa ne spui si noua ce si cum.

Link to comment
Share on other sites

Daca masina este cumparata de la o firma, obligatoriu trebuie sa iti faca o factura. Nu ai nici o sansa sa faci vreo smecherie cu aia atata timp cat nu sunt turci, rusi sau mai stiu eu ce. Actele pe care le-am primit eu cand am luat e90-ul au fost: brief-ul mare, brief-ul mic si contractul de vanzare -cumparare. A, daca faci contract aia nu iti mai dau factura pt ca scriu totul in contract. Ar fi bine sa fie contract ca la mine acolo au scris si ca masina nu a fost lovita. Mai poti scrie si de garantie. De fapt nu ar fi rau ca sa iti dea ceva scris . Ca din gura...pot spune orice. De asemenea trebuie sa faci asigurare pt perioada pe care primesti numerele.

In legatura cu lucrurile pe care trebuie sa le verifici: daca masina este de la o reprezentanta, in mod normal aia fac un checking al masinii inainte sa ti-o dea.

Daca ai garantie nu trebuie sa iti faci probleme. Din ce an este masina?

Cum spuneam si mai sus obligatoriu sa faci factura. Ca sa poti fi acoperit in caz ca.... Eu nu cred ca o firma serioasa care are masini in regula de vanzare, nu iti da factura. Pt ca oricum trebuie sa se justifice si ea mai departe.

Nu poti lua masina pe alt nume decat pe cel de pe care se face plata.

In rest multa bafta si sa ne spui si noua ce si cum.

 

Masina este din septembrie 2007 deci teoretic ar trebui sa aiba garantie bmw internationala insa eu nu stiu cum arata acel act ( sau daca exista vreun act care sa ateste asta ) , garantie nu imi da firma respectiva (sau cel putin nu cred ) .

Ce inseamna brief ?

Deci in mare nu am cum sa fac nici o smecherie sa mai scad putin din pret decat sa mai negociez putin cu ei , cu toate ca la pretul ala numai cred ca lasa.

Masina este inscrisa deja si are numere de Bucuresti pe care le voi pastra daca vor fi si ei de acord pentru ca imi plac.

Edited by scarlat
Link to comment
Share on other sites

Poate ma lamureste cineva si cu garantia internationala a masinii.

Nu prea beneficiezi in Romania de garantia internationala.Si eu am EuroPlus Garantie=0(zero).

Exista un topic pe forum.Uite-l: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=29175

 

 

Am citit , interesant dar totusi se pare ca daca te agiti putin iti iei banii inapoi . Eu ma gandesc ca daca masina e noua macar garantia sa o am , eu sper ca in 2 ani sa nu am nevoie de ea dar sa fie acolo in caz de ceva.

Link to comment
Share on other sites

Eu acum am vazut ca este vorba de o masina din tara. De-aia spuneam de rusi,turci ,etc. Credeam ca o iei din Germania :twoup: In tara poti face smecherii si anume: daca o iei pe persoana fizica te poti intelege cu aia sa treaca o suma mai mica pe factura. Si astfel aia vor plati tva mai putin. De ex: masina este 29000 cu tot cu tva . Asta inseamna ca tva-ul reprezinta 4630 E, respectiv ca pretul masinii net este de 24370. Daca iti fac aia o factura de 15000 cu tot cu tva, inseamna ca tva=2394E. Deci economisesti diferenta de tva, adica 2236E.

Iar in legatura cu garantia, stai linistit ca daca masina este in cei 2 ani de garatie pe care ii are, beneficiezi de ea oriunde. Eu e70 l-am luat din Luxemburg si beneficiez de garantie oriunde in Europa.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu chiar. Am fost cu el ca imi faceau urat placutele de pe partea stanga fata. Au constatat cei de la Mhs , mi-au dat jos placutele si au curatat locul pt ca intrase niste praf. Eu chiar am crezut ca imi vor lua bani ca nu era defect din fabrica. Si sa vezi surpriza dracului cand mi-au dat cheile si mi-au urat drum bun. :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.