Jump to content

BMW 335i vs M3 (E46)


Cossmin

Recommended Posts

putem face un mic concurs: start din Brasov .. finish in Poiana . vedem care ajunge primul :PPPPPPP

335i-ul isi bea cafeaua pana ajunge M-ul.

 

 

Ei aici cred ca te inseli...poate ca pe linie dreapta merge insa pe viraje controlate...Plus pentru M3

335i este pentru strada ,M3 este o masina pentru circuit

 

 

eu am vrut sa pun in evidenta faptul ca motoarele turbo la altitudine mare se descurca .. pe cand M3-ul .. cu motorul lui amarat aspirat .. moare.

n-ai condus nici o masina aspirata pe traseu montan la altitudine mare? :D

Haha, pe aceste traseu 335I nu are nici o sansa!

 

Incercam cand vrei tu..........

 

Se vede ca nu ai mers niciodata cu un M3 condus de un meserias :twoup: :twoup:

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

putem face un mic concurs: start din Brasov .. finish in Poiana . vedem care ajunge primul :PPPPPPP

335i-ul isi bea cafeaua pana ajunge M-ul.

 

 

Ei aici cred ca te inseli...poate ca pe linie dreapta merge insa pe viraje controlate...Plus pentru M3

335i este pentru strada ,M3 este o masina pentru circuit

 

 

eu am vrut sa pun in evidenta faptul ca motoarele turbo la altitudine mare se descurca .. pe cand M3-ul .. cu motorul lui amarat aspirat .. moare.

n-ai condus nici o masina aspirata pe traseu montan la altitudine mare? :D

Haha, pe aceste traseu 335I nu are nici o sansa!

 

Incercam cand vrei tu..........

 

Se vede ca nu ai mers niciodata cu un M3 condus de un meserias :twoup: :twoup:

 

Cand e cursa ? sau doar s-au lansat vorbe ? :D

Link to comment
Share on other sites

nefiind vb de viteza maxima (traseu montan), si cum 335i-ul are cuplu mai mare, merg pe "mana" lui (a 335-ului)..... normal cu conditia sa fie condus tot de un "meseriash" :D

Pai mergi, mergi, insa s-ar putea sa ai o surpriza..... ( cu Andreeea Alpin ( nu Marin)) :twoup: :twoup: :D

De ce nu faci pariu? :D

Link to comment
Share on other sites

nefiind vb de viteza maxima (traseu montan), si cum 335i-ul are cuplu mai mare, merg pe "mana" lui (a 335-ului)..... normal cu conditia sa fie condus tot de un "meseriash" :twoup:

 

pe langa faptul ca 335i-ul are cuplul mai mare... beneficiaza de avantajul ca nu si-l pierde pe la jumatatea cursei :twoup:.

motoarele aspirate isi pierd mult din putere respectiv cuplu la altitudini mari.

 

@Tien: intr-adevar nu am mers cu un M3 dus la limita. imi dau si eu cu parerea. din ce am vazut in filmulete 335i-ul se tine bine bine de m3 in linie dreapta.. iar daca in linie dreapta se tine bine... sunt convins 100% ca pe traseul de care am zis va iesi invingator.

 

peace!

Link to comment
Share on other sites

Pariez pe M3, cu toate ca ce a spus leoberti despre pierderea puterii la altitudine mare(datorita aerului mai rarefiat) este complet adevrata. Zilele trecute am fost la munte si am simtit-o pe pielea mea, ce-i drept la un modest 318ci. Dar cealalta masina a mea care este turbo benzina nu pierde pic de putere pe acelasi traseu. Eu pana acum credeam ca aceasta problema e pur teoretica.
Link to comment
Share on other sites

Pariez pe M3, cu toate ca ce a spus leoberti despre pierderea puterii la altitudine mare(datorita aerului mai rarefiat) este complet adevrata. Zilele trecute am fost la munte si am simtit-o pe pielea mea, ce-i drept la un modest 318ci. Dar cealalta masina a mea care este turbo benzina nu pierde pic de putere pe acelasi traseu. Eu pana acum credeam ca aceasta problema e pur teoretica.

 

 

pei si de ce?!? :twoup: nu primeste acelas aer :twoup: ?!?chiar daca foloseste gaze arse si le baga inapoi in admisie ,nu se foloseste de aceeasi cantitate de oxigen?! deci ardere mai proasta ...eu zic ca la Balea Lac sa fie freo problema dar la Poiana Brasov nu prea cred :D

si aporopo de meserias am vazut un reportaj in care spunea ca BMW-urile mai noi adica 2008 vireaza mult mai bine ,fiind mult mai usor soferilor sa ia viraje stranse si in forta.. :D

 

p.s. 318 are cuplu mic ,in ciuda celor 143cp si este normal sa simti asta la orice deal mai mare :D

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Deci eu unul, am fost cu M3-ul meu si pe drumul spre Poiana Brasov si pe Transfagarasan.

 

Nu am observat vreo scadere de putere datorata altitudinii.

 

Eu cred ca e situatia similara ca si al un om normal care respira , nu se vede o diferenta sesizabila pana la vtreo 2000 m

Link to comment
Share on other sites

Deci eu unul, am fost cu M3-ul meu si pe drumul spre Poiana Brasov si pe Transfagarasan.

 

Nu am observat vreo scadere de putere datorata altitudinii.

 

Eu cred ca e situatia similara ca si al un om normal care respira , nu se vede o diferenta sesizabila pana la vtreo 2000 m

 

 

mergi cu o masina mai slaba sa vezi diferenta . in special pe transfagarasean. am avut inainte de bmw-u asta un vectra de 1.6 .. si-a dat duhul pana sus la balea lac :twoup:)

la un m3.. nu cred ca simti diferenta (tu ca om) dintre 343 cp la poale .. si 300cp sa zicem sus in varf, insa daca il pui langa un motor biturbo de 306 cai iti spun ca turbo-ul se va duce mult in fata.

 

 

bine .. poate am ales eu prost traseul .. Poiana brasov fiind relativ joasa ca altitudine.

Link to comment
Share on other sites

mergi cu o masina mai slaba sa vezi diferenta . in special pe transfagarasean. am avut inainte de bmw-u asta un vectra de 1.6 .. si-a dat duhul pana sus la balea lac :twoup:)

la un m3.. nu cred ca simti diferenta (tu ca om) dintre 343 cp la poale .. si 300cp sa zicem sus in varf, insa daca il pui langa un motor biturbo de 306 cai iti spun ca turbo-ul se va duce mult in fata.

Ceea ce spui tu o fi adevarat la masini mai slabe. la mine, repet, nu am sesizat nimic!

 

Afirmatia cu turbo care se va duce mult in fata e bazata pe ce? Eu zic ca nu se va duce!

Link to comment
Share on other sites

mergi cu o masina mai slaba sa vezi diferenta . in special pe transfagarasean. am avut inainte de bmw-u asta un vectra de 1.6 .. si-a dat duhul pana sus la balea lac :twoup: )

la un m3.. nu cred ca simti diferenta (tu ca om) dintre 343 cp la poale .. si 300cp sa zicem sus in varf, insa daca il pui langa un motor biturbo de 306 cai iti spun ca turbo-ul se va duce mult in fata.

Ceea ce spui tu o fi adevarat la masini mai slabe. la mine, repet, nu am sesizat nimic!

 

Afirmatia cu turbo care se va duce mult in fata e bazata pe ce? Eu zic ca nu se va duce!

 

si cu pariul cum ramane :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.