Jump to content

Bec-ul galben care reprezinta motorul


Recommended Posts

Maine, adica Vineri?

Eu ma duc azi. Ai sa razi, dar s-a aprins si la mine :blink: . Azi de dimineata, cand veneam la servici, am trantit o frana, pentru a evita un taximetrist prost, si PAC!, s-a aprins...

Oricum, la tine banuiesc ca ti-au sters erorile din ECU. Fiind OBDII, nu se mai foloseste un eprom, ci o memorie programabila tip flash. E mai usor de modificat, dar, contine ceva mai multe bug-uri... Daca sonda de temperatura nu functioneaza normal, mai devreme sau mai tarziu se va aprinde din nou...

Link to comment
Share on other sites

Oricum, la tine banuiesc ca ti-au sters erorile din ECU. Fiind OBDII, nu se mai foloseste un eprom, ci o memorie programabila tip flash.

aici m-ai pierdut... :blink:

 

... despre faptul ca va reapare, nu ma indoiesc... insa o sa schimb si senzorul de temperatura, dar sa-mi iau mai intai toata lista de piese care trebuie inlocuite

 

(cand am suit maisna pe rampa am descoperit si niste scurgeri de ulei... am citit ca si voi le aveti... deh, masinuta are deja 125.000 km)

Link to comment
Share on other sites

cand am suit maisna pe rampa am descoperit si niste scurgeri de ulei... am citit ca si voi le aveti... deh, masinuta are deja 125.000 km

iar m-am speriat degeaba...

se pare ca uleiul ajunsese pe la cutie si intre cutie si motor, doar pentru ca-l suflase vantul din fata, de pe un furtun din acelea care ajung la radiatorul de ulei

 

In rest, mi-au spalat motorul si acum asteapta sa vada exact pe unde supura...

Link to comment
Share on other sites

si la mine se aude la fel cand o pornesc:ca un diesel si a inceput sa porneasca mai greu acum.tot aceleasi motor ca si tine il am.daca aflii soluti spune

am primit raspuns oficial de la cei de la Service-ul Filaret:

Cica nu e nimic anormal pentru ca aceste motoare au tacheti hidraulici si pana ajunge uleiul sa amorseze toata suprafata motorului, se aude sunetul respectiv.

 

cu cat e mai frig afara, cu atat e mai vascos uleiul si atunci si ungerea se face mai greu, de aceea durata sunetului poate sa difere

Link to comment
Share on other sites

iar m-am speriat degeaba...

se pare ca uleiul ajunsese pe la cutie si intre cutie si motor, doar pentru ca-l suflase vantul din fata, de pe un furtun din acelea care ajung la radiatorul de ulei

 

In rest, mi-au spalat motorul si acum asteapta sa vada exact pe unde supura...

3837[/snapback]

 

mai, baieti, astea-s probleme? astea-s nimicuri. am vorbit cu un baiat acum 2 zile. are un 330xi. l-a cumparat de nou in 2001 si este singurul proprietar. a facut pana acum 170.000 si a schimbat de 3 ori pana acum ambreiajul. prima data la 80.000 si inca de 2 ori dupa aia. de fiecare data il costa cate 1.000 de oiro. asta da probleme.

Link to comment
Share on other sites

Daca sta cu ambreiaju apasat cu vreo 5 minute inainte sa se faca verde la semafor sau la orice frana apasa ambreiaju e normal sa-l schimbe de 3 ori pana acum :blink:

3842[/snapback]

 

s-au poate merge cu piciorul usor sprijinit in pedala de abreiaj ca am citit ca afecteaza chiar daca piciorul sta foarte putin pe pedala sau cine stie ce plecari din 6000 de ture face si fiind si 4x4 ii mananca ambreiajul imediat.Eu consider amreiajul consumabil :)

Link to comment
Share on other sites

Sau poate ca au scazut astia calitatea componentelor la bmw. La ce vad eu la BMW Filaret, am impresia ca asta se intampla. Conteaza mult si cum mergi cu masina, e adevarat, dar eu stiu un tip cu un 320d din 2003 care are probleme cu turbina (s-a dus rulmentul si suiera de te da jos, cu ambreiajul, abia intra in viteze, si credeti-ma, nu cocoseaza masina, as putea spune ca e un sofer bun, care stie sa o menajeze...)
Link to comment
Share on other sites

Mike, masina ta are radiator de ulei?

Ti-am povestit azi, eu am avut un e36 care dadea putin pe la simeringul de la cutie, dinspre cardan. Mai mult de 100 de grame nu a pierdut pe acolo, iar cand m-am dus la mare, pe autostrada, am zis ca a luat masina foc. Se intinsese uleiul pana la toba finala, si ardea pe evacuare. La cum am vazut eu la tine, sunt vesnicele probleme de la m43tu: garnitura de la suportul filtrului de ulei si simeringul de la distributie.

Link to comment
Share on other sites

Mike, masina ta are radiator de ulei?

Ti-am povestit azi, eu am avut un e36 care dadea putin pe la simeringul de la cutie, dinspre cardan. Mai mult de 100 de grame nu a pierdut pe acolo, iar cand m-am dus la mare, pe autostrada, am zis ca a luat masina foc. Se intinsese uleiul pana la toba finala, si ardea pe evacuare. La cum am vazut eu la tine, sunt vesnicele probleme de la m43tu: garnitura de la suportul filtrului de ulei si simeringul de la distributie.

nu stiu daca are radiator de ulei, dar altfel nu-mi explic ce cauta furtunele alea cu ulei pe acolo... m-am gandit ca s-or duce in vreun radiator... ceva...

 

cat despre semeringul de distributie, dupa ce i-a dat aparatoarea jos, si au curatat putin locul ca sa aiba vizibilitate mai buna, si-au dat cu parerea ca locul e uscat si ca nu cred sa fie de acolo :blink:

 

vedem luni, daca apar scurgeri pana atunci...

Link to comment
Share on other sites

mai, baieti, astea-s probleme? astea-s nimicuri. am vorbit cu un baiat acum 2 zile. are un 330xi. l-a cumparat de nou in 2001 si este singurul proprietar. a facut pana acum 170.000 si a schimbat de 3 ori pana acum ambreiajul. prima data la 80.000 si inca de 2 ori dupa aia. de fiecare data il costa cate 1.000 de oiro. asta da probleme.

3840[/snapback]

 

In asa caz nu se poate vorbi de scaderea calitatii. E clar o problema de sofer. Poate conduce prietena/sotia masina, s-o vezi pe a mea cum nu are idee de ce e un ambreiaj si cum se protejeaza. Singur proprietar nu inseamna singur sofer si singur sofer nu inseamna sofer bun.

 

Invita-l pe forum sa ne spuna si noua ce s-a intamplat.

Link to comment
Share on other sites

Sau poate ca au scazut astia calitatea componentelor la bmw. La ce vad eu la BMW Filaret, am impresia ca asta se intampla. Conteaza mult si cum mergi cu masina, e adevarat, dar eu stiu un tip cu un 320d din 2003 care are probleme cu turbina (s-a dus rulmentul si suiera de te da jos, cu ambreiajul, abia intra in viteze, si credeti-ma, nu cocoseaza masina, as putea spune ca e un sofer bun, care stie sa o menajeze...)

3853[/snapback]

 

Un tip cu o problema la turbina nu spune nimic, cand nu stim cate s-au vandut si multe alte lucruri care pot lamuri. Pot fi o mie de motive pentru o turbina defecta. A generaliza dintr-un caz particular este cel putin ciudat.

Link to comment
Share on other sites

Mda, se poate sa ai dreptate. Adevarul e ca nu prea stau in service la Porsche Romania sa vad ce se intampla pe acolo. Eu am bmw, si tot bmw voi avea si de acum incolo. Poate daca as sta sa studiez in amanunt ce se intampla si la alte marci, as constata ca si alea se strica la greu. Problema e ca alte marci nu ma intereseaza. Ce nu mi se pare deloc normal este sa cumperi un bmw 540i, pe care sa dai 60.000E. La 90.000 de km, desi ai respectat service-planul, trosc se rupe o supapa, si iti distrugi un piston. Iei un alt motor, in garantie, mergi 35.000 de km, si trosc! de trezesti cu pilitura in baia de ulei, ca s-a blocat biela pe vibrochen. Mi se pare aiurea.

Sau poate sunt subiectiv si regret modelul e36...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.