Jump to content

Anvelope si drift


swimmer

Recommended Posts

Pe cine intereseaza pentru un seria 3, de ex. 318i. I-am luat cauciucuri de vara Michelin Energy Saver 195/65 R15 91H NEU Made in Italy. Le am de 2 saptamani si sunt foarte multumit. Le-am luat de la AZ(cauciucuri dela a la z Constanta) 270RON/Buc. Am impresia ca fura ceva din puterea motorului si la mine cu cei 118 CP se simte. Aderenta e dusa la extrem. Nu le recomand celor care vor sa faca drifting.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tentativa de drift fara LSD ramane o simpla tentativa.

Daca e carosabilul umed nu faci drift cu un 316?

 

Tentativa de drift fara LSD ramane o simpla tentativa.

Daca e carosabilul umed nu faci drift cu un 316?

Si acum sincer vorbind un V8 in Romania? La ce-ti foloseste? Doar daca ai pompa de benzina in curte... Altfel nu dai in ea ca-ti afiseaza consumul instantaneu pe la 34 l/100km nu?

Link to comment
Share on other sites

Driftul este un derapaj controlat.

 

Poti derapa controlat pe ud?

Ce tehnica folosesti?

 

 

 

Si acum sincer vorbind un V8 in Romania? La ce-ti foloseste? Doar daca ai pompa de benzina in curte... Altfel nu dai in ea ca-ti afiseaza consumul instantaneu pe la 34 l/100km nu?

 

Consumul in oras este de 20%.

 

Exista destule momente cand ma pot bucura de masina.

Link to comment
Share on other sites

Driftul este un derapaj controlat.

 

Poti derapa controlat pe ud?

Ce tehnica folosesti?

 

 

 

Si acum sincer vorbind un V8 in Romania? La ce-ti foloseste? Doar daca ai pompa de benzina in curte... Altfel nu dai in ea ca-ti afiseaza consumul instantaneu pe la 34 l/100km nu?

 

Consumul in oras este de 20%.

 

Exista destule momente cand ma pot bucura de masina.

Folosesti exact aceles metode de revenire in axul longitudinal al drumului ca si pe uscat dar cu mai multa finete. Consumul mediu la el te referi nu? Si mergi cu multa grija

Link to comment
Share on other sites

Consumul mediu la el te referi nu? Si mergi cu multa grija

 

Merg fara sa ma gandesc la consum, daca la asta te gandesti.

 

Ai condus cumva unul si ai alta parere?

 

Poti sa faci Powersliduri si fara lsd si nu trebuie 400cp :twoup:

 

Insa nu poti sa faci un drift lung iar controlul este minim.

Link to comment
Share on other sites

De ce minim ? Mai greu este de controlat o masina cu LSD de aceea nu toate masinile au LSD, doar cele sport. Tocmai asta face ca diferentialele normale sa nu ajute la cercuri, drifturi etc. :twoup:

 

Ontopic: Sunt niste anvelope extraordinare pt drifturi :twoup:

Link to comment
Share on other sites

De ce minim ? Mai greu este de controlat o masina cu LSD de aceea nu toate masinile au LSD, doar cele sport. Tocmai asta face ca diferentialele normale sa nu ajute la cercuri, drifturi etc. :twoup:

 

Ontopic: Sunt niste anvelope extraordinare pt drifturi :twoup:

Nu spun drift pentru ca nu am facut si nu fac. Dar aderenta e fantastica pe uscat. Puteti vedea profilul pe cauciucuridirect.ro. Eu nu le-am luat de pe net ca erau mai scumpe si trebuia sa astept 2 saptamani

Link to comment
Share on other sites

Eu folosesc asa ceva, aderenta este foarte buna insa trebuiesc folosite doar pe asfalt, nu cum fac unii, iau cauciucuri sport si merg la mos Ion la tara :twoup:

http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?ti...=Eagle+F1+GS-D3

http://www.tirerack.com/images/tires/goodyear/gy_eagle_f1_gsd3_ci2_l.jpg

Link to comment
Share on other sites

De ce minim ? Mai greu este de controlat o masina cu LSD de aceea nu toate masinile au LSD, doar cele sport. Tocmai asta face ca diferentialele normale sa nu ajute la cercuri, drifturi etc. :twoup:

 

O masina cu LSD este mai usor de controlat in drift decat una fara LSD.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca un diferential open nu te ajuta sa faci drifturi prin reducere la absurd nu are de ce sa fie manevrabila in drifturi :twoup: Am condus un e34 520i cu LSD si mi se parea criminal pe langa a mea, ma luptam cu el sa nu il indoi. :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Pai daca un diferential open nu te ajuta sa faci drifturi prin reducere la absurd nu are de ce sa fie manevrabila in drifturi smile.gif Am condus un e34 520i cu LSD si mi se parea criminal pe langa a mea, ma luptam cu el sa nu il indoi. smile.gif

 

 

Avea vreun sistem de control al tractiunii?

Link to comment
Share on other sites

Pai daca un diferential open nu te ajuta sa faci drifturi prin reducere la absurd nu are de ce sa fie manevrabila in drifturi :twoup: Am condus un e34 520i cu LSD si mi se parea criminal pe langa a mea, ma luptam cu el sa nu il indoi. :twoup:

Eu la astea ma refeream

 

Pai daca un diferential open nu te ajuta sa faci drifturi prin reducere la absurd nu are de ce sa fie manevrabila in drifturi :D Am condus un e34 520i cu LSD si mi se parea criminal pe langa a mea, ma luptam cu el sa nu il indoi. :D

Eu la astea ma refeream

Acelas profil l-am avut si la cele vechi dar erau Firestone si deci cauciuc net inferior.

post-9935-1208297111_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.