Jump to content

Anvelope si drift


swimmer

Recommended Posts

ce ai facut tu acolo a fost ceva fortat, si nu ceva controlat, lsd-ul te ajuta ca driftul sa il controlezi, in momentul in care pe jos este alunecos, sau sunt - 10 grade de exemplu, e ceva normal sa derapeze, si sal poti controla incat sa nu dai in masinile din lateral, dar daca incerci de exemplu in polus sa faci un drift controlat (defapt sa aluneci controlat = drift, sorry) nu vei reusi decat sa faci o tentativa, ba te intorci de tot 180 de grade, ba nu te duci cu lateralul masinii deloc, etc... daca incerci mai ales vara sau pe uscat, cand este aderenta buna cu asfaltul, nu vei reusi absolut nimic, doar pe nisip, apa etc

 

vad ca ai 530i, nu ai cumva din fabrica LSD ?

 

ma indoiesc ca ar avea din fabrica LSD, nu stiu, dar chiar o sa incerc la un moment dat sa fac drift numai ca ma doare sufletu pentru bucsi rotule amortizoare, asa ca o sa incerc pe umed poate in parcare la polus numai ca si acolo sunt o mie de stalpi si tot felul de chestii borduri , ma cam tem sa nu imi fac de lucru ...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

in fata la media galaxy, aproape de zona carturilor este un spatiu suficient sa te distrezi un pic cu masina, un platou foarte mare fara obstacole, sper sa il gasesti :), si la iulius in parcare este loc in fata lacului, succes <_<

 

acolo langa lac nu ma incumet, nu ca nu stiu sa inot dar ....nu mai bine nu... la polus trebuie sa ma duc sa inspectez zona ziua ca noaptea sa ma pot desfasura in liniste si fara obstacole

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 2 weeks later...

am incercat, am scos dsc-ul si am incercat in curba, retrogradez in treapta de viteza inferioara si lovit puternic in acceleratie....drifteaza cat vreau eu...

si este chiar usor sa o fac sa intre in derapaj, chiar cu gume 275, ideea este ca trebuie sa ii dau gaz tare ca sa rupa aderenta deoarece michelin ps2 sunt superbe in privinta aderentei... probabil ca diferentialul blocant o faci mult mai usor sa drifteze dar credema se poate si cu diferential normal,

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Cu un diferential normal nu poti sa faci drifturi, poti sa pornesti un derapaj insa nu il poti sustine. Daca nu ai lsd, roata care pierde aderenta prima va continua sa se invarta in gol (de obicei cea din interior), la cele cu lsd cand o roata pierde aderenta, puterea este transmisa si pe cealalta roata si astfel, daca ai skill, poti sa tii masina in drift. Intreaba-l pe Ciupanezu care are ditamai motoru insa nu are lsd daca poate sa faca cerculete complete. De facut le face dar mai largi si problema nu e ca n-ar avea putere ci faptul ca nu are diferential autoblocant. Ia in schimb un 318is pisica cu lsd sa vezi ce te invarti cu el si nu are decat 143 de cai.
Link to comment
Share on other sites

Nici daca e nisip nu faci mai mult de un cerc complet fara lsd. Acum depinde ce intelegi tu prin cerc complet. La un cerc complet roata din fata de pe interiorul cercului trebuie sa ramana la punct fix. Atasez un filmulet cu masina cand am luat-o si uita-te la cercul de la sfarsit sa vezi ca nu e complet, eluat mai larg.

 

am incercat, am scos dsc-ul si am incercat in curba, retrogradez in treapta de viteza inferioara si lovit puternic in acceleratie....drifteaza cat vreau eu...

si este chiar usor sa o fac sa intre in derapaj, chiar cu gume 275, ideea este ca trebuie sa ii dau gaz tare ca sa rupa aderenta deoarece michelin ps2 sunt superbe in privinta aderentei... probabil ca diferentialul blocant o faci mult mai usor sa drifteze dar credema se poate si cu diferential normal,

 

Poate se intelege gresit termenul de drift...

Link to comment
Share on other sites

Da, eu ma refeream la faptul ca poti face cerculete "complete" ,fara sa faci juma' de cerc si masina sa dea tendinta sa stea pe loc,daca te joci upic cu volanul nu se mai opinteste asa. Ca roata de pe fata sa stea la loc fix si cerculetu sa iasa perfect rotund recunosc ca trebuie autoblocant:) numai bine..
Link to comment
Share on other sites

Aici era combatuta ideea ca poti face drift fara putere mare.

Poti face.

 

Nu stie el bine, insa masina poate.

Si nu vorbesc de cerculete cu frana de mana, ci pur si simplu din puterea motorului. rupe aderenta, aia e.

Mai trebuie soferul sa stie, driftul e facut.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Cauta pe net AE86 sa vezi ce se poate face cu doar 130 de cai.

:) "smenul" este sa ai skill si LSD nu neaparat putere mare

 

Cred cĂŁ nu ĂŽnĂželegi ideea de drift.

 

Drift ĂŽnseamnĂŁ derapaj controlat.

De ce crezi cĂŁ maÂşinile fĂŁcute pentru drift au ĂŽn general V8-uri sau alte motoare mari?

 

Ai nevoie ºi de putere ca sã menÞii drift-ul pe distanÞã mai mare.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Cauta pe net AE86 sa vezi ce se poate face cu doar 130 de cai.

:) "smenul" este sa ai skill si LSD nu neaparat putere mare

 

Cred cĂŁ nu ĂŽnĂželegi ideea de drift.

 

Drift ĂŽnseamnĂŁ derapaj controlat.

De ce crezi cĂŁ maÂşinile fĂŁcute pentru drift au ĂŽn general V8-uri sau alte motoare mari?

 

Ai nevoie ºi de putere ca sã menÞii drift-ul pe distanÞã mai mare.

 

Abia acum am vazut postul tau si vreau neaparat sa-ti dau replica :)

imi spui mie ca nu inteleg ideea de drift lasand impresia ca tu stii... ori nu ai avut nici macar curiozitatea sa cauti pe net AE86 ori ai vrut doar sa dai un raspuns care sa te puna intr-o pozitie superioara desi e clar ca nu ai foarte multe informatii in zona aceasta.

Sper sa nu te superi pe mine :lol: dar nu ma mai contrazic niciodata cu tine pe nici un subiect, asta a fost prima si ultima oara :)

 

PS: AE86 este o legenda printre impatimitii drift-ului chiar daca are doar 130 de cai, cauta pe net D1 unde nu este un lucru neobisnuit sa vezi in finale AE86 (vechi de 25 de ani) impotirva unor masini de ultima generatie si cu toate acestea sa faca fata lejer.

Link to comment
Share on other sites

Am căutat, ştiu despre ce maşină e vorba.

E adevărat că face drift, ĂŽnsă e mult mai mare spectacolul când maşina are mai multă putere.

Sunt destul de bine documentat, ĂŽnsă recunosc că nu mi se pare o mare realizare, ĂŽţi trebuie mult mai multă pricepere să fii pilot de raliu decât să faci drift-uri. :)

 

De exemplu, uită-te aici:

 

AE86 este o maşină populară pentru drift pentru că este ieftină.

Ăntotdeauna e mai bine să ai mai multă putere, inclusiv la drift.

Iar motivul pentru care AE86 are succes este greutatea mică.

 

P.S: Poţi să mă contrazici de câte ori doreşti, doar suntem pe un forum. :lol:

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
eu dau fara diferential blocabil drift intr-o singura directie cat vreau cu contitia sa fie raza cercului de o marime potrivita daca e prea mic nu reusesc sa tin la fel si daca e prea mare. si il dau cu un 320 d de 136 de cai, la care ii patineaza abreiaju, si nici frana de mana nu tine ca sa scot spatele, si mai are si un turbo lag imens, si din 136 de cai .. destui sunt magari(0-100 in 11 secunde jumate). pe ud.. merge doar ca nu trebuie sa fi lacom la unghi. mai importanta e practica decat masina. mentionez ca eu dau drifturi si cu tractiune fata (stiu ca multi o sa zica ca nu exista asa ceva dar v-as putea demostra contrariu la nevoie) inclusiv cu schimbari de directie. problema la mine sunt anvelopele. pe passat am continetaluri la a doua frana de mana deja le pot arunca ca fac zgomot ca un tren. pe bmw am pireliuri si vad ca daca tin driftu pana se incalzesc cauciucurile incepe sa scoata un fum teribil si se tocesc in draci. bine ca showu e garantat la ce fum scot dupa ce tin pe laterala 2 sensuri zici cas mai ceva decat cei de la king of europe(nu ma refer la tehnica mea ci la fum) :twoup:)
Link to comment
Share on other sites

eu dau fara diferential blocabil drift intr-o singura directie cat vreau cu contitia sa fie raza cercului de o marime potrivita daca e prea mic nu reusesc sa tin la fel si daca e prea mare. si il dau cu un 320 d de 136 de cai, la care ii patineaza abreiaju, si nici frana de mana nu tine ca sa scot spatele, si mai are si un turbo lag imens, si din 136 de cai .. destui sunt magari(0-100 in 11 secunde jumate). pe ud.. merge doar ca nu trebuie sa fi lacom la unghi. mai importanta e practica decat masina. mentionez ca eu dau drifturi si cu tractiune fata (stiu ca multi o sa zica ca nu exista asa ceva dar v-as putea demostra contrariu la nevoie) inclusiv cu schimbari de directie. problema la mine sunt anvelopele. pe passat am continetaluri la a doua frana de mana deja le pot arunca ca fac zgomot ca un tren. pe bmw am pireliuri si vad ca daca tin driftu pana se incalzesc cauciucurile incepe sa scoata un fum teribil si se tocesc in draci. bine ca showu e garantat la ce fum scot dupa ce tin pe laterala 2 sensuri zici cas mai ceva decat cei de la king of europe(nu ma refer la tehnica mea ci la fum) :))

Vezi ca fumul ala iese de pe teava de esapament.. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.