Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Coupe vs. Sedan


exxe

Recommended Posts

M-am mai uitat un pic pe la configurari, pachetul M e mai scump la Sedan cu 1000 EUR, asa ca se mai micsoreaza diferenta.

 

Chestia e ca sunt tare nehotarat. Coupe-ul imi place mai mult decat Sedan-ul, dar e mai nepractic si mai scump. Nu e chiar mare lucru 4000 EUR, dar nu imi place sa arunc cu banii (mai ales cand muncesc pentru ei :twoup: ), si din punctul meu de vedere nu e normal sa coste cu 4000 mai mult Coupe-ul. La masina mea actuala, Golf GTI, daca vroiam doar 2 usi plateam mai putin cu vreo 600 EUR... In fine.

 

Un alt punct in minus la Coupe e ca va fi singura masina si uneori va fi nevoie sa mai car cate ceva. In Coupe n-o sa pot pune nici macar un amarat de boiler pe bancheta din spate, de exemplu.

 

Alex18, cutie automata nu imi pun. Daca vroiam automata luam un CLK 500, imi place de mor masina aia, dar din pacate nu se poate pune cutie manuala pe ea. Are un 7G-tronic foarte performant, dar tot nu imi place.

 

Da,dar vezi tu...Golful nu este coupe,este un hatchback in 3 usi :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

335i cu steptronica chiar scoate 5.5 sau chiar mai bine ..... ma rog :D

Ai masurat tu personal?

 

Daca da, in ce mod?

 

 

 

am un prieten cu 335d si crede-ma ca ma plimbat destul de mult ....sigur scoate sub 6 :twoup: daca citesti si tu putin pe e90post.com vezi ce zic aia de 335i stock cat scoate :twoup:

 

 

P.S. e cam greu sa scoti cu manuala 5.5..... poate daca esti The Stig :D)

Edited by Allex18
Link to comment
Share on other sites

Iti recomand coupe-ul deoarece este mai frumos si mai exclusivist. Nu inteleg diferenta de 5000 de euro dintre cele doua modele mai ales ca intre 320i si 320ci este diferenta de 2800. De ce la motor mai mare creste diferenta?? Coupeul E92 stiu ca are standard xenon si suspensie sport..(vreo 1500 eur in total), dotari care la sedan sunt optionale.Probabil ca mai sunt si alte dotari in plus la E92. Oricum ca si la E46 Coupe absolut fiecare element de caroserie este diferit de corespondentul de pe sedan(masina fiind mai joasa si mai lata, poate si putin mai lunga), deci comparatia cu golful nu isi are rostul.La E46 coupe singurele elemente de caroserie care se potrivesc pe sedan sunt manarele de la usi si plasticul semnalelor de pe aripi :twoup:. Bafta in alegere si te asteptam cu poze cat mai curand :twoup:
Link to comment
Share on other sites

M-am mai uitat un pic pe la configurari, pachetul M e mai scump la Sedan cu 1000 EUR, asa ca se mai micsoreaza diferenta.

 

Chestia e ca sunt tare nehotarat. Coupe-ul imi place mai mult decat Sedan-ul, dar e mai nepractic si mai scump. Nu e chiar mare lucru 4000 EUR, dar nu imi place sa arunc cu banii (mai ales cand muncesc pentru ei :twoup: ), si din punctul meu de vedere nu e normal sa coste cu 4000 mai mult Coupe-ul. La masina mea actuala, Golf GTI, daca vroiam doar 2 usi plateam mai putin cu vreo 600 EUR... In fine.

 

Un alt punct in minus la Coupe e ca va fi singura masina si uneori va fi nevoie sa mai car cate ceva. In Coupe n-o sa pot pune nici macar un amarat de boiler pe bancheta din spate, de exemplu.

 

Alex18, cutie automata nu imi pun. Daca vroiam automata luam un CLK 500, imi place de mor masina aia, dar din pacate nu se poate pune cutie manuala pe ea. Are un 7G-tronic foarte performant, dar tot nu imi place.

Mi se pare incredibil faptul ca compari Golful (care este un hatch) cu coupe-ul E92! Tu ai vazut cum arata coupe-ul pe langa sedan????? Pe cand la pocnitoarea aia de Golf singura diferenta este ca i-au scos 2 usi! Ce argumente sunt astea? Nu spui ca si Peugeot 307 cu 2 usi e mai ieftin cu 10 EUR decat cel in 4 usi!?! Si atunci, vezi doamne, de unde diferenta de pret intre BMW E90 si E92! LOOL

Mie mi se par comentariile astea ale unui om care a condus fix Logan si Supernova pana acum!

Esti sigur ca vrei sa-ti cumperi masinile astea de care vorbesti??

COME ON....

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
M-am mai uitat un pic pe la configurari, pachetul M e mai scump la Sedan cu 1000 EUR, asa ca se mai micsoreaza diferenta.

 

Chestia e ca sunt tare nehotarat. Coupe-ul imi place mai mult decat Sedan-ul, dar e mai nepractic si mai scump. Nu e chiar mare lucru 4000 EUR, dar nu imi place sa arunc cu banii (mai ales cand muncesc pentru ei :twoup: ), si din punctul meu de vedere nu e normal sa coste cu 4000 mai mult Coupe-ul. La masina mea actuala, Golf GTI, daca vroiam doar 2 usi plateam mai putin cu vreo 600 EUR... In fine.

 

Un alt punct in minus la Coupe e ca va fi singura masina si uneori va fi nevoie sa mai car cate ceva. In Coupe n-o sa pot pune nici macar un amarat de boiler pe bancheta din spate, de exemplu.

 

Alex18, cutie automata nu imi pun. Daca vroiam automata luam un CLK 500, imi place de mor masina aia, dar din pacate nu se poate pune cutie manuala pe ea. Are un 7G-tronic foarte performant, dar tot nu imi place.

Mi se pare incredibil faptul ca compari Golful (care este un hatch) cu coupe-ul E92! Tu ai vazut cum arata coupe-ul pe langa sedan????? Pe cand la pocnitoarea aia de Golf singura diferenta este ca i-au scos 2 usi! Ce argumente sunt astea? Nu spui ca si Peugeot 307 cu 2 usi e mai ieftin cu 10 EUR decat cel in 4 usi!?! Si atunci, vezi doamne, de unde diferenta de pret intre BMW E90 si E92! LOOL

Mie mi se par comentariile astea ale unui om care a condus fix Logan si Supernova pana acum!

Esti sigur ca vrei sa-ti cumperi masinile astea de care vorbesti??

COME ON....

 

Ce logica.. de cand e GTI-ul pocnitoare, tu, atotstiutorule ? pocnitoare... hmda :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Da,dar vezi tu...Golful nu este coupe,este un hatchback in 3 usi :twoup:
Eh, normal, dar vroiam sa evidentiez ideea ca daca usile sunt mai putine pretul scade :twoup:

 

Coupeul E92 stiu ca are standard xenon si suspensie sport..(vreo 1500 eur in total), dotari care la sedan sunt optionale.
Da, s-ar putea sa nu fie Xenon-ul in standard. Am configurat un Sedan si Xenon-ul era la optionale, la 640 EUR. E totusi ciudat, ca daca bifez Xenon-ul, nu mi se adauga la pret :/

 

Oricum ca si la E46 Coupe absolut fiecare element de caroserie este diferit de corespondentul de pe sedan(masina fiind mai joasa si mai lata, poate si putin mai lunga),
Da, ai dreptate, am verificat. Si lungimea difera.

 

Acum, ca vad diferentele, pot sa "inghit" pretul marit la Coupe. Eu crezusem ca era pretul marit aiurea, si asta ma cam deranja...

 

Parerea mea 335i coupe manuala cu pachet M si fara x-drive.
De ce sa nu iau x-drive? Performantele masinii cu x-drive sunt mai bune. Eu pana acum nu am condus deloc masini cu tractiune pe spate si asta ma sperie un pic, nu mi-ar placea sa derapez aiurea. Mai ales ca sunt obisnuit cu GTI-ul... Conduc destul de bine si sunt rapid, dar atat... habar n-am (si nici n-am incercat) sa fac drift-uri, de exemplu :D

 

M-am mai uitat un pic pe la configurari, pachetul M e mai scump la Sedan cu 1000 EUR, asa ca se mai micsoreaza diferenta.

 

Chestia e ca sunt tare nehotarat. Coupe-ul imi place mai mult decat Sedan-ul, dar e mai nepractic si mai scump. Nu e chiar mare lucru 4000 EUR, dar nu imi place sa arunc cu banii (mai ales cand muncesc pentru ei :D ), si din punctul meu de vedere nu e normal sa coste cu 4000 mai mult Coupe-ul. La masina mea actuala, Golf GTI, daca vroiam doar 2 usi plateam mai putin cu vreo 600 EUR... In fine.

 

Un alt punct in minus la Coupe e ca va fi singura masina si uneori va fi nevoie sa mai car cate ceva. In Coupe n-o sa pot pune nici macar un amarat de boiler pe bancheta din spate, de exemplu.

 

Alex18, cutie automata nu imi pun. Daca vroiam automata luam un CLK 500, imi place de mor masina aia, dar din pacate nu se poate pune cutie manuala pe ea. Are un 7G-tronic foarte performant, dar tot nu imi place.

Mi se pare incredibil faptul ca compari Golful (care este un hatch) cu coupe-ul E92! Tu ai vazut cum arata coupe-ul pe langa sedan????? Pe cand la pocnitoarea aia de Golf singura diferenta este ca i-au scos 2 usi! Ce argumente sunt astea? Nu spui ca si Peugeot 307 cu 2 usi e mai ieftin cu 10 EUR decat cel in 4 usi!?! Si atunci, vezi doamne, de unde diferenta de pret intre BMW E90 si E92! LOOL

Mie mi se par comentariile astea ale unui om care a condus fix Logan si Supernova pana acum!

Esti sigur ca vrei sa-ti cumperi masinile astea de care vorbesti??

COME ON....

Foarte inteligent, imi place cum ti-ai dat seama! Ai cumva ceafa groasa?
Link to comment
Share on other sites

daca incalti masina corespunzator nici nu vei simti nevoia tractiunii integrale .... nu vei derapa... sistemele electronice de stabilitate te pazesc si iti iau puterea si iti controleaza franele ..cand faci o manevra gresita.
Da, am inteles ca s-a rezolvat problema deraparii la BMW-urile noi. Dar, totusi, presupun ca un xi sta mai sigur pe drum. Mai ales ca nu am de gand sa schimb cauciucuri vara/iarna. Edited by exxe
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Da,dar vezi tu...Golful nu este coupe,este un hatchback in 3 usi :twoup:
Eh, normal, dar vroiam sa evidentiez ideea ca daca usile sunt mai putine pretul scade :D

 

Coupeul E92 stiu ca are standard xenon si suspensie sport..(vreo 1500 eur in total), dotari care la sedan sunt optionale.
Da, s-ar putea sa nu fie Xenon-ul in standard. Am configurat un Sedan si Xenon-ul era la optionale, la 640 EUR. E totusi ciudat, ca daca bifez Xenon-ul, nu mi se adauga la pret :/

 

Oricum ca si la E46 Coupe absolut fiecare element de caroserie este diferit de corespondentul de pe sedan(masina fiind mai joasa si mai lata, poate si putin mai lunga),
Da, ai dreptate, am verificat. Si lungimea difera.

 

Acum, ca vad diferentele, pot sa "inghit" pretul marit la Coupe. Eu crezusem ca era pretul marit aiurea, si asta ma cam deranja...

 

Parerea mea 335i coupe manuala cu pachet M si fara x-drive.
De ce sa nu iau x-drive? Performantele masinii cu x-drive sunt mai bune. Eu pana acum nu am condus deloc masini cu tractiune pe spate si asta ma sperie un pic, nu mi-ar placea sa derapez aiurea. Mai ales ca sunt obisnuit cu GTI-ul... Conduc destul de bine si sunt rapid, dar atat... habar n-am (si nici n-am incercat) sa fac drift-uri, de exemplu :D

 

M-am mai uitat un pic pe la configurari, pachetul M e mai scump la Sedan cu 1000 EUR, asa ca se mai micsoreaza diferenta.

 

Chestia e ca sunt tare nehotarat. Coupe-ul imi place mai mult decat Sedan-ul, dar e mai nepractic si mai scump. Nu e chiar mare lucru 4000 EUR, dar nu imi place sa arunc cu banii (mai ales cand muncesc pentru ei :D ), si din punctul meu de vedere nu e normal sa coste cu 4000 mai mult Coupe-ul. La masina mea actuala, Golf GTI, daca vroiam doar 2 usi plateam mai putin cu vreo 600 EUR... In fine.

 

Un alt punct in minus la Coupe e ca va fi singura masina si uneori va fi nevoie sa mai car cate ceva. In Coupe n-o sa pot pune nici macar un amarat de boiler pe bancheta din spate, de exemplu.

 

Alex18, cutie automata nu imi pun. Daca vroiam automata luam un CLK 500, imi place de mor masina aia, dar din pacate nu se poate pune cutie manuala pe ea. Are un 7G-tronic foarte performant, dar tot nu imi place.

Mi se pare incredibil faptul ca compari Golful (care este un hatch) cu coupe-ul E92! Tu ai vazut cum arata coupe-ul pe langa sedan????? Pe cand la pocnitoarea aia de Golf singura diferenta este ca i-au scos 2 usi! Ce argumente sunt astea? Nu spui ca si Peugeot 307 cu 2 usi e mai ieftin cu 10 EUR decat cel in 4 usi!?! Si atunci, vezi doamne, de unde diferenta de pret intre BMW E90 si E92! LOOL

Mie mi se par comentariile astea ale unui om care a condus fix Logan si Supernova pana acum!

Esti sigur ca vrei sa-ti cumperi masinile astea de care vorbesti??

COME ON....

Foarte inteligent, imi place cum ti-ai dat seama! Ai cumva ceafa groasa?

 

are, are :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Singurul avantaj al xi-ului din punctul meu de vedere este faptul ca poate fi utilizat iarna. Cine cumpara un 335i se presupune ca are experienta la volan si stie sa controleze o masina, mai ales ca DSC-ul elimina multe neplaceri de genul asta.Bineinteles ca cu suficienta inconstienta pot sa apara probleme. Ca dezavantaj pt tractiune integrala in general as puncta un usor comportament subvirator in anumite situatii dar la E92 nu ma pot pronunta deoarece nu am mers cu asa ceva..

In concluzie tractiune spate si cauciucuri sport bune (un 255 latime pe spate) si ai o masina cu manevrabilitate superba.

Edited by ryso
Link to comment
Share on other sites

@exxe-Poate ca nu e cel mai inteligent lucru, ceea ce am sustinut (si vorbeam de Golf in gen, nu de GTI), dar oricum modul in care pui tu problema, respectiv de ce la o marca de lux coupe-ul e mai scump decat sedanul, este departe de a fi inteligent! Iar comparatia cu Golful (care nu are legatura cu un coupe) este cireasa de pe tort, aratand un mod simplist de a trata problema si deci de a rationa! Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Singurul avantaj al xi-ului din punctul meu de vedere este faptul ca poate fi utilizat iarna.
Da, si asta nu e un avantaj minor, mai ales ca eu nu vreau sa-mi schimb anvelopele iarna. Cam am de urcat si ceva dealuri, e drept nu foarte abrupte, dar daca e un pic de zapada nu cred sa reusesc fara xi.
Link to comment
Share on other sites

Singurul avantaj al xi-ului din punctul meu de vedere este faptul ca poate fi utilizat iarna.
Da, si asta nu e un avantaj minor, mai ales ca eu nu vreau sa-mi schimb anvelopele iarna. Cam am de urcat si ceva dealuri, e drept nu foarte abrupte, dar daca e un pic de zapada nu cred sa reusesc fara xi.

 

Stai linistit ca nici cu xi nu reusesti daca ai cauciucuri sport.

Link to comment
Share on other sites

@exxe-Poate ca nu e cel mai inteligent lucru, ceea ce am sustinut (si vorbeam de Golf in gen, nu de GTI), dar oricum modul in care pui tu problema, respectiv de ce la o marca de lux coupe-ul e mai scump decat sedanul, este departe de a fi inteligent! Iar comparatia cu Golful (care nu are legatura cu un coupe) este cireasa de pe tort, aratand un mod simplist de a trata problema si deci de a rationa!
Alexxx, hai sa incerc sa-ti explic :twoup: Eu nu vazusem diferentele dintre Sedan si Coupe, aveam impresia ca dimensiunile sunt identice. Asa ca mi se parea mult 4000 EUR pentru o usa mai mare in locul a 2 mai mici, si niste stopuri schimbate... In ceea ce priveste comparatia cu Golf-ul, chiar nu-mi dau seama de unde ai scos-o. NU am comparat Seria 3 cu Golf. Toate bune! Edited by exxe
Link to comment
Share on other sites

Pai tocmai cand e zapada nu o sa poti sa te misti de pe loc,mai ales sa mergi batraneste,unde mai pui ca nu e 320d e 335i cu o putere mare.

Dar nu inteleg de ce te zgarcesti si nu vrei sa cumperi anvelope de iarna ?

Si de ce vrei x-drive,stai la munte ? Mergi pe camp cu masina ? Tractiunea spate sta pe sosea la fel de bine ca x-drive,poate mai bine.

Link to comment
Share on other sites

Pai tocmai cand e zapada nu o sa poti sa te misti de pe loc,mai ales sa mergi batraneste,unde mai pui ca nu e 320d e 335i cu o putere mare.

Dar nu inteleg de ce te zgarcesti si nu vrei sa cumperi anvelope de iarna ?

Si de ce vrei x-drive,stai la munte ? Mergi pe camp cu masina ? Tractiunea spate sta pe sosea la fel de bine ca x-drive,poate mai bine.

batraneste nu o sa pornesti de pe loc :twoup:..mai ales cand sunt santurile alea ....cu zapada tare pe mijloc printre blocuri..sau pe stradute cand vei porni si daca rupe anvelopa aderenta...face gheata..sub ea cand se roteste

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.