Jump to content

Coupe vs. Sedan


exxe

Recommended Posts

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu cel mai bine faci un test drive si cu i si cu xi si iti faci o parere asa?oricum sa fii sigur ca daca este o zapada mai serioasa cum a fost iarna asta nu te descurci fara cauciucuri de iarna.Nu stiu ce cauciucuri ai la GTI dar eu unu cu Dunlop SP01 sau cu Continental Sport Contact 2 nu prea ma miscam de pe loc...Repet la zapada serioasa. Cel mai bine e sa ai si un set de jante de iarna ceva mai mici si cu cauciucuri mai inguste deoarece cu cat e mai mica suprafata cu care intra in contact cu zapada cu atat ai aderenta mai buna in zapada. Oricum ansamblul coupe+motor mare benzina+tractiune spate e cam tot ce isi doreste orice pasionat de masini :twoup:

 

edit : daca cumva te gandesti sa o echipezi cu cauciucuri all season parerea mea e sa te gandesti bine.. E un compromis si compromisurile nu sunt bune niciodata.

Edited by ryso
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg ce are discutia de tractiune integrala cu titlul topicului......

:twoup: :D

 

@exxe, eu zic inainte sa iti iei nu un 335 ( fie el i sau xi) daca nu ai mai condus o masina cu tractiune spate, ci sa iti iei un 325 i COUPE.

 

Din ceea ce ai postat, deduc ca e cea ma bun alegere!

 

PS: daca vrei sa iei o masina pentru performante, ia un M3.

 

Uita de 335xi, asta e un hibrid intre performante si o masina de zi cu zi.

 

Si eu mai raman nedumerit la o chestie: zici ce vrei sa iti iei un 335xi ( masina de cel putin 60 000 euro) si nu vrei sa ii schimbi gumele iarna ? Dar ce e, problema ca mai dai niste bani pe niste gume? Pai masina asta e GANDITA sa mearga iarna cu anvelope de iarna! :twoup:

Edited by Tien
Link to comment
Share on other sites

Nu cel mai bine faci un test drive si cu i si cu xi si iti faci o parere asa?
O sa fac, dar e greu sa-ti dai seama la test-drive de ce poate masina. Mai ales ca acum nu e iarna.

 

Nu stiu ce cauciucuri ai la GTI dar eu unu cu Dunlop SP01 sau cu Continental Sport Contact 2 nu prea ma miscam de pe loc..
Bridgestone Potenza. Aluneca bine pe zapada.

 

E un compromis si compromisurile nu sunt bune niciodata.
Depinde daca iti permiti sa nu faci compromiuri... Vezi tu, viata e de asa natura ca unele compromisuri nu pot fi evitate. Strict la masini, daca as putea, sigur ca mi-as lua si M3, si Lambo, si CLK 63 AMG, si chiar si un Land Rover (sa-i fac pe plac lui Romulus) :twoup:

 

Nu inteleg ce are discutia de tractiune integrala cu titlul topicului......
Pai nu are, dar pe initiatorul topicului nu-l deranjeaza, chiar il ajuta :D

 

eu zic inainte sa iti iei nu un 335 ( fie el i sau xi) daca nu ai mai condus o masina cu tractiune spate, ci sa iti iei un 325 i COUPE.
Teoretic ar fi mai bine, dar m-am saturat sa tot schimb masini. Ce o sa iau acum va fi cam pentru 5-7 ani. Probabil va fi 335i-ul. O sa merg lejer o perioada, sa ma acomodez...

 

Si eu mai raman nedumerit la o chestie: zici ce vrei sa iti iei un 335xi ( masina de cel putin 60 000 euro) si nu vrei sa ii schimbi gumele iarna ? Dar ce e, problema ca mai dai niste bani pe niste gume?
Pai am mai zis: "Trebuie sa pierd timp sa schimb pneurile, trebuie sa gasesc un loc sa le stochez..." Nu toti oamenii sunt la fel, unii sunt mai comozi, altii au idei fixe... :twoup: Asa ca am si eu ideile mele. Nu zic ca nu e bine sa schimb anvelopele, doar ca nu am chef. Sa vad si cum e prognoza meteo pentru iarna viitoare, poate va fi ca in 2006-2007. Edited by exxe
Link to comment
Share on other sites

probabil ca te incapatanezi aiurea cu cauciucurile de vara/iarna, poate nici nu stii importanta lor, probabil nici nu stii ca un cauciuc de vara (de fuga, sport sau cum vrei sa-i zici) la <7* nici pe asfalt curat nu mai are aderenta (si viceversa), eu nu mi-as dori sa afli pe propria ta piele, mai intreaba totusi

 

PS: probabil ca nici casco nu o sa vrei sa faci la masina..... este? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

poate nici nu stii importanta lor, probabil nici nu stii ca un cauciuc de vara (de fuga, sport sau cum vrei sa-i zici) la <7* nici pe asfalt curat nu mai are aderenta (si viceversa)
Ce sens are sa faci presupuneri cu privire la ce stiu? In caz ca te intereseaza, stiam asta de mult.

 

PS: probabil ca nici casco nu o sa vrei sa faci la masina..... este? :twoup:
M-ai prins. Again.
Link to comment
Share on other sites

exxe, eu nu inteleg un singur lucru. cum adica Xi are performante mai bune ca i ???

singuru lucru unde castiga e la pornirea de pe loc, pt ca ai mai multa aderenta.

in rest, 100kg in plus o sa le simti foarte tare, de exemplu la reprize.

pai in Romania, ai sa spunem vreo 5 zile / an de zapada pe sosea, in rest..... numa daca vrei sa mergi prin zone muntoase des.... desi e un E92.

 

deci la performnte iese din calcul.

de ce e mai scump E92 decat E90 ???

pai e total alta masina. sunt foarte putine piese care se gasesc pe ambele masini.

totul a fost facut pt aspect.

gandeste-te numa la stalpu de sustinere dintre cele 2 usi de la E90. La E92 e cu totul altceva.

sunt suspensii diferite, garda la sol e diferita si, gandeste-te si la optionale.sunt mai multe in standard la coupe decat la sedan.

despre faptul ca merita sau nu diferenta de pret... pai asta depinde, pt unii merita pt altii nu.

daca nu vrei sa cari 5 oameni in masina, e loc suficient pt 2 locuri in spate si la coupe.

cat despre roti de iarna, nush ce sa zic. mi se pare putin absurd sa nu-ti iei roti de iarna pt perioada rece si roti de vara in rest.

 

oricum, oricare din variante va fi cu siguranta o alegere buna.

sa o strici sanatos :twoup::):twoup: .

Link to comment
Share on other sites

rotile de iarna ...nu se disting de cele de vara doar prin modelul profilului anvelopei ..ca e mai zimtata..sau are mai multe striuri....

anvelopele de vara au un cauciuc mai rigid care la frig vor deveni si mai rigide ... mai tari ... deci mai neplacut pt confortul masinii

anvelopele de iarna au compozitia cauciucului mai moale... care vara utilizate le vei strica dupa prima mie de km.

Link to comment
Share on other sites

rotile de iarna ...nu se disting de cele de vara doar prin modelul profilului anvelopei ..ca e mai zimtata..sau are mai multe striuri....

anvelopele de vara au un cauciuc mai rigid care la frig vor deveni si mai rigide ... mai tari ... deci mai neplacut pt confortul masinii

anvelopele de iarna au compozitia cauciucului mai moale... care vara utilizate le vei strica dupa prima mie de km.

 

nu te mai obosi cu explicatiile :twoup: nu vezi ca stie :twoup:

 

...... In caz ca te intereseaza, stiam asta de mult.
Link to comment
Share on other sites

exxe, eu nu inteleg un singur lucru. cum adica Xi are performante mai bune ca i ???
Pai asa este pe hartie, poti sa verifici pe site-ul producatorului :twoup: Sper ca nu am citit gresit.

 

 

deci la performnte iese din calcul.

de ce e mai scump E92 decat E90 ???

pai e total alta masina. sunt foarte putine piese care se gasesc pe ambele masini.

totul a fost facut pt aspect.

gandeste-te numa la stalpu de sustinere dintre cele 2 usi de la E90. La E92 e cu totul altceva.

sunt suspensii diferite, garda la sol e diferita si, gandeste-te si la optionale.sunt mai multe in standard la coupe decat la sedan.

despre faptul ca merita sau nu diferenta de pret... pai asta depinde, pt unii merita pt altii nu.

Da, m-am mai dumirit intre timp.

 

rotile de iarna ...nu se disting de cele de vara doar prin modelul profilului anvelopei ..ca e mai zimtata..sau are mai multe striuri....

anvelopele de vara au un cauciuc mai rigid care la frig vor deveni si mai rigide ... mai tari ... deci mai neplacut pt confortul masinii

anvelopele de iarna au compozitia cauciucului mai moale... care vara utilizate le vei strica dupa prima mie de km.

Da Stefan, stiu ca au o alta compozitie si sunt mai moi :D

 

 

nu te mai obosi cu explicatiile :D nu vezi ca stie :twoup:
Problema nu e daca cineva spune ceva ce stiam, ci daca acel cineva se crede prea destept si foloseste un ton arogant :D
Link to comment
Share on other sites

ok, pai uite cateva date despre E92

m-am uitat de pe 3 site-uri ca sa nu scriu ceva gresit:

 

335i manual: 1600kg , 0-100km/h: 5.5s , 0-1000m: 24.5s , 80-120 in 4th/5th: 5.2 / 6.2

335i automat: 1615kg , 0-100km/h: 5.7s , 0-1000m: 24.6s , 80-120 in 4th/5th: - / -

 

335Xi manual: 1710kg , 0-100km/h: 5.4s , 0-1000m: 25.0s , 80-120 in 4th/5th: 5.8 / 7

335Xi automat: 1725kg , 0-100km/h: 5.5s , 0-1000m: 25.0s , 80-120 in 4th/5th: - / -

 

sigur, reprizele sunt tricky mai ales cand compari diesel cu benzina dar, tinand cont ca e vorba de acelasi motor, cred ca-si au rostul

 

deci, cele 110kg in plus afecteaza performanta masinii.

exceptia o face pornirea de pe loc, unde datorita tractiunii integrale, ai aderenta mult mai buna.

orice alta comparatie de exemplu pornire de la 20km/h, tractiunea integrala pierde in fata tractiunii spate.

asta am vrut sa spun si in primul post dar, poate m-am exprimat gresit :twoup::):twoup:

Edited by dcnitu
Link to comment
Share on other sites

Oricum, m-am cam hotarat sa nu iau xi, ca sunt influentabil :twoup:

 

Vei folosi si pneuri de iarna si iti vei face si casco? :D

:twoup: Casco s-ar putea sa-mi fac, noroc ca mi-a deschis io's ochii.

 

Cu pneurile, sa vad cum o fi vremea si cat de lenes sunt. Normal ca pneurile de iarna sunt mai bune pe timp de iarna (ca iarna nu-i ca vara, a zis-o un mare ganditor), dar depinde si de cat de scazute vor fi temperaturile, si daca va fi zapada... Si, nu in ultimul rand, conteaza stilul de mers. Bineinteles ca pneurile de vara nu se comporta bine la -10 C, dar daca la -10 C eu merg cu 50 la ora nu e mare diferenta fata de cele de vara. Daca sunt 3-4-5 grade C, anvelopa de vara merge foarte bine, comportamentul se modifica direct proportional cu scaderea temperaturii. Si diferentele se vad mai mult spre limita, daca nu iau curbele cu 100 e OK. In caz ca e zapada (si, prin absurd, reusesc sa pornesc bestia), daca merg cu 20-30 la ora nu cred sa fie probleme. Si nu e mare lucru sa merg cu 20 la ora cateva zile pe an :D

Link to comment
Share on other sites

mai gandeste-te la o treaba , iarna pe zapada mai trebuie sa ai si directie si frane, nu numai demaraj :twoup: si mai trebuie sa te gandesti si la ceilalti participanti la trafic care asteapta in spatele tau sa te urnesti de la semafor (atat timp cat e zapada, 1, 2 sau 70 de zile /an)

 

noi vrem sa iti dam niste sfaturi bune, ca doar de aia suntem (pasionati) adunati pe un forum auto, nu ne costa nimic, insa tu faci ce vrei cu banii tai :twoup:

 

bafta!

 

poate te hotarasti odata ! :D

Link to comment
Share on other sites

Sigur, banuiesc ca voi dati sfaturi bune (cei care aveti experienta), nu m-am gandit altfel :twoup:

 

Azi ma duc la dealer. Sa vad care e termenul de livrare, daca imi convine dau avansul :twoup: Bine, trebuie sa imi placa si la test-drive, dar probabil asta va fi OK.

Edited by exxe
Link to comment
Share on other sites

News:

 

Am facut test-drive cu un 320D de vreo 140 CP. Mi-a placut masina, singura chestie enervanta e semnalizatorul (mi se pare naspa rau). Dar asta sa fie problema. Am fost cat de cat cuminte la test-drive, dar tot a trebuit sa pun vreo 2 frane cu scartait taricel. Mi-a placut ca nu i s-a miscat fundul deloc. Chestia ciudata cu RWD-ul e la demarajul in curba (cand am schimbat sensul de mers). S-a miscat un pic necontrolat, dar nu cine stie ce.

 

O sa iau un 335i Coupe, e hotarat :twoup: Nu am platit inca avansul, astept sa imi spuna luni in cat timp e gata masina. Daca dureaza pana in 3 luni, dau comanda imediat, daca dureaza mai mult, o comand peste vreo luna.

Edited by exxe
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.