Jump to content

Coupe vs. Sedan


exxe

Recommended Posts

Doar n-a inteles cum anume functioneaza. Dupa ce intelege, mare mirare sa nu spuna EVRIKA! Si sa-l iubeasca. Si pe semnalizator si pe inginerii de la BMW.
Din cate mi-am dat eu seama pana acum, daca-l dau in jos, semnalizez stanga, si daca-l dau in sus semnalizez dreapta. Am I wrong? :twoup:

 

Mi se pare ca are cursa prea scurta, nu imi dau seama cand il pun pe neutru... parca revine cand nu e cazul... chestii d-astea de incepator :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cand o sa iti iei masina nu cred ca te va mai deranja aia...ori te obisnuiesti, ori uiti !

 

Felicitari pentru viitoarea achizitie ! :twoup:

Multumesc! Stiu ca nu e mare lucru, o sa ma obisnuiesc cu el. Dar tot naspa e :twoup: Oricum, mai important e sa ma asigur decat sa semnalizez :D
Link to comment
Share on other sites

Doar n-a inteles cum anume functioneaza. Dupa ce intelege, mare mirare sa nu spuna EVRIKA! Si sa-l iubeasca. Si pe semnalizator si pe inginerii de la BMW.
Din cate mi-am dat eu seama pana acum, daca-l dau in jos, semnalizez stanga, si daca-l dau in sus semnalizez dreapta. Am I wrong? :twoup:

 

Mi se pare ca are cursa prea scurta, nu imi dau seama cand il pun pe neutru... parca revine cand nu e cazul... chestii d-astea de incepator :twoup:

 

Ti-am spus eu ca n-ai priceput. :D

 

E un sistem destept, un pas inainte. Ma mir totusi ca nu-l cunosti, ca si Golf IV si Golf V are daca nu ma insel.

 

1. Maneta se misca sus jos dar intotdeauna revine la pozitia initiala. Asta are un avantaj ca maneta e intotdeauna IN ACEEASI pozitie.

2. Maneta are doua feluri de a o actiona. Impingere scurta, pana intampini o anumita opozitie. Asta face sa semnalizezi, fie odata, fie de 3 ori, depinde cum e setata masina. Eu o las pe "de 3 ori" ca e absolut bestial.

3. O impingere mai lunga, cu trecere peste "obstacol". Asta desi aduce maneta pe pozitia normala, face sa se semnalizeze continuu, ca la orice alta masina.

4. Rotirea volanului, anuleaza semnalizarea ca la orice alta masina.

5. Pentru a anula semnalizarea continuua, e suficient sa atingi maneta in orice directie, fara a trece peste "obstacol".

 

Pare o explicatie complicata, dar e foarte logica si usor de folosit. Doar trebuie inteleasa. Super frumos!

Link to comment
Share on other sites

Doar n-a inteles cum anume functioneaza. Dupa ce intelege, mare mirare sa nu spuna EVRIKA! Si sa-l iubeasca. Si pe semnalizator si pe inginerii de la BMW.
Din cate mi-am dat eu seama pana acum, daca-l dau in jos, semnalizez stanga, si daca-l dau in sus semnalizez dreapta. Am I wrong? :twoup:

 

Mi se pare ca are cursa prea scurta, nu imi dau seama cand il pun pe neutru... parca revine cand nu e cazul... chestii d-astea de incepator :twoup:

 

Ti-am spus eu ca n-ai priceput. :D

 

E un sistem destept, un pas inainte. Ma mir totusi ca nu-l cunosti, ca si Golf IV si Golf V are daca nu ma insel.

 

1. Maneta se misca sus jos dar intotdeauna revine la pozitia initiala. Asta are un avantaj ca maneta e intotdeauna IN ACEEASI pozitie.

2. Maneta are doua feluri de a o actiona. Impingere scurta, pana intampini o anumita opozitie. Asta face sa semnalizezi, fie odata, fie de 3 ori, depinde cum e setata masina. Eu o las pe "de 3 ori" ca e absolut bestial.

3. O impingere mai lunga, cu trecere peste "obstacol". Asta desi aduce maneta pe pozitia normala, face sa se semnalizeze continuu, ca la orice alta masina.

4. Rotirea volanului, anuleaza semnalizarea ca la orice alta masina.

5. Pentru a anula semnalizarea continuua, e suficient sa atingi maneta in orice directie, fara a trece peste "obstacol".

 

Pare o explicatie complicata, dar e foarte logica si usor de folosit. Doar trebuie inteleasa. Super frumos!

 

Romulus, stiu cum functioneaza... ca asa e cam la toate masinile noi, inclusiv la "pacanitoarea" mea actuala. Dar la asta parca revenea cand nu e cazul, nu-mi dadeam seama daca il impingeam scurt sau pana la capat. O fi chestie de obisnuinta, dar la alte masini nu m-a deranjat asa :/

Link to comment
Share on other sites

News:

 

Am facut test-drive cu un 320D de vreo 140 CP. Mi-a placut masina, singura chestie enervanta e semnalizatorul (mi se pare naspa rau). Dar asta sa fie problema. Am fost cat de cat cuminte la test-drive, dar tot a trebuit sa pun vreo 2 frane cu scartait taricel. Mi-a placut ca nu i s-a miscat fundul deloc. Chestia ciudata cu RWD-ul e la demarajul in curba (cand am schimbat sensul de mers). S-a miscat un pic necontrolat, dar nu cine stie ce.

 

O sa iau un 335i Coupe, e hotarat :twoup: Nu am platit inca avansul, astept sa imi spuna luni in cat timp e gata masina. Daca dureaza pana in 3 luni, dau comanda imediat, daca dureaza mai mult, o comand peste vreo luna.

 

E90 320d are 163 cp.

 

Ai facut o super alegere.

Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru alegere! La ce dotari te-ai hotarat?(daca te-ai hotarat)

 

Aha, mi s-a parut mie ca se misca acceptabil 320d-ul.

In comparatia cu Volkswagenul e racheta oricum..... :twoup:

totusi...

Edited by ryso
Link to comment
Share on other sites

Meh, nu te lega de GTI-ul meu ;) Ca am depasit 40 de beemere pe autostrada azi :twoup:

Pai daca se oprisera sa se relaxeze......... :twoup: :D :D

Daaaa, si toti aveau M-uri :)

 

 

Felicitari pentru alegere! La ce dotari te-ai hotarat?(daca te-ai hotarat)

 

Aha, mi s-a parut mie ca se misca acceptabil 320d-ul.

In comparatia cu Volkswagenul e racheta oricum..... :D

totusi...

Era gluma, cred ca stie ca GTI-ul e peste 320d :P

 

 

Felicitari pentru alegere! La ce dotari te-ai hotarat?(daca te-ai hotarat)
Alarma, vopsea metalizata, pachet M, pachet Oglinzi, compartimente de depozitare, asistent parcare spate, senzor ploaie si faruri automate. Edited by exxe
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru alegere! La ce dotari te-ai hotarat?(daca te-ai hotarat)
Alarma, vopsea metalizata, pachet M, pachet Oglinzi, compartimente de depozitare, asistent parcare spate, senzor ploaie si faruri automate.

 

Eu mi-as mai pune scaune cu reglaj lombar, volan M si sistem audio HiFi professional sau macar HiFi.

Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru alegere! La ce dotari te-ai hotarat?(daca te-ai hotarat)
Alarma, vopsea metalizata, pachet M, pachet Oglinzi, compartimente de depozitare, asistent parcare spate, senzor ploaie si faruri automate.

 

Eu mi-as mai pune scaune cu reglaj lombar, volan M si sistem audio HiFi professional sau macar HiFi.

Nu am probleme cu spatele. Volan M este, ca am pachetul M (sper sa nu gresesc). La metalele groaznice pe care le ascult eu, n-am nevoie de HiFi :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Pe configuratorul de pe bmw.ro nu este inclus si volanul M odata cu pachetul M.

 

Nu am probleme cu spatele. Volan M este, ca am pachetul M (sper sa nu gresesc). La metalele groaznice pe care le ascult eu, n-am nevoie de HiFi :twoup:

 

E pacat sa iei o masina atat de scumpa fara un sistem audio pe masura.

Parerea mea.

 

In general, sistemele audio standard de pe BMW sunt varza.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca am volan M, dar ma mai interesez... Oricum, ii voi simti lipsa volanului de GTI, e demential. Nici la BMW, nici la Merc, nici la Audi nu exista volan care sa-mi place mai mult decat cel de pe GTI :twoup: Poate doar la R8

 

Eu nu iau masina pentru muzica, daca se aude cat de cat decent e OK. E drept ca nu am incercat sistemul audio standard, dar sper sa nu fie chiar prost.

 

In general, sistemele audio standard de pe BMW sunt varza.
:twoup: , de ce ai scris cu caractere mai mici? Nici nu am bagat de seama.

 

Chiar asa prost sa fie? Ma pui pe ganduri.

Link to comment
Share on other sites

In general, sistemele audio standard de pe BMW sunt varza.
laugh.gif , de ce ai scris cu caractere mai mici? Nici nu am bagat de seama.

 

Chiar asa prost sa fie? Ma pui pe ganduri.

 

 

 

Sa nu se supere cineva :twoup:

 

Chiar sunt proaste, distorsioneaza foarte mult cand dai tare, nu au fidelitate, sunt varza.

 

Nu sunt genul care sa aiba nevoie de discoteca pe roti..

Link to comment
Share on other sites

Sa nu se supere cineva :twoup:

 

Chiar sunt proaste, distorsioneaza foarte mult cand dai tare, nu au fidelitate, sunt varza.

Uhm, ce rau imi pare ca nu l-am incercat. La masina de test-drive a pornit muzica automat si primul lucru pe care l-am facut a fost sa-i dau OFF :twoup: Edited by exxe
Link to comment
Share on other sites

exxe, ce cutie iti iei automata sau manuala? si de ce ai ales asa, daca poti sa ne spui te rog.
Manuala. Pai nu-mi place automata, atata tot. Altfel am control la manuala.

 

 

Optiunea de sistem HiFi costa 579 euro, eu zic sa o adaugi. :twoup:
O sa ma gandesc, dar mi se pare cam mult, sincer. Nici acasa n-am sistem audio asa scump :twoup: La PC am un 2+1 Altec Lansing pe care am dat vreo 7 milioane cu 3 ani in urma si sunt foarte multumit.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.