Jump to content

seria7 sau a8


miguel66

Recommended Posts

salut.am si eu o mare dilema.mi-am pus in cap sa imi iau o alta masina si nu stiu ce sa imi iau.mam uitat mult la seria 7 (02-04)si nu stiu ce sa zic.imi place mult mai mult seria 7 decat audi a8 la design dar nu mi se pare la fel de buna.sincer nu prea ma pricep la masini mai deloc si din acest motiv mam gandit sa va intreb pe voi.ma gandesc ca voi stiti mai multe despre masini(clar).nu stiu care este mai fiabila si mai usor de intretinut.si nu stiu cat ar consuma.eu ma gandesc exclusiv la diesel.multumesc.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut.am si eu o mare dilema.mi-am pus in cap sa imi iau o alta masina si nu stiu ce sa imi iau.mam uitat mult la seria 7 (02-04)si nu stiu ce sa zic.imi place mult mai mult seria 7 decat audi a8 la design dar nu mi se pare la fel de buna.sincer nu prea ma pricep la masini mai deloc si din acest motiv mam gandit sa va intreb pe voi.ma gandesc ca voi stiti mai multe despre masini(clar).nu stiu care este mai fiabila si mai usor de intretinut.si nu stiu cat ar consuma.eu ma gandesc exclusiv la diesel.multumesc.

 

 

1.Personal as alege E65 , parerea mea este ca e mult mai frumoasa

2.Nici una nu ii usor de intretinut avand in vedere costurile de intretinere destul de ridicate

Link to comment
Share on other sites

salut.am si eu o mare dilema.mi-am pus in cap sa imi iau o alta masina si nu stiu ce sa imi iau.mam uitat mult la seria 7 (02-04)si nu stiu ce sa zic.imi place mult mai mult seria 7 decat audi a8 la design dar nu mi se pare la fel de buna.sincer nu prea ma pricep la masini mai deloc si din acest motiv mam gandit sa va intreb pe voi.ma gandesc ca voi stiti mai multe despre masini(clar).nu stiu care este mai fiabila si mai usor de intretinut.si nu stiu cat ar consuma.eu ma gandesc exclusiv la diesel.multumesc.

 

a8 mi se pare mai frumos atat la interior cat si la exterior ,are greutate mai mica,dar modelele diesel mai putin recente de la audi nu au tehnologie commonrail ci pumpe diuze;puterea confera un usor avantaj diesel-urilor de la audi(3.0vs3.0 si 4.0vs4.0);eu daca ar fi sa aleg,as merge pe a8.

Link to comment
Share on other sites

salut.am si eu o mare dilema.mi-am pus in cap sa imi iau o alta masina si nu stiu ce sa imi iau.mam uitat mult la seria 7 (02-04)si nu stiu ce sa zic.imi place mult mai mult seria 7 decat audi a8 la design dar nu mi se pare la fel de buna.sincer nu prea ma pricep la masini mai deloc si din acest motiv mam gandit sa va intreb pe voi.ma gandesc ca voi stiti mai multe despre masini(clar).nu stiu care este mai fiabila si mai usor de intretinut.si nu stiu cat ar consuma.eu ma gandesc exclusiv la diesel.multumesc.

 

a8 mi se pare mai frumos atat la interior cat si la exterior ,are greutate mai mica,dar modelele diesel mai putin recente de la audi nu au tehnologie commonrail ci pumpe diuze.

 

2.5 V6 TDI nu este PD, e clasic cu pompa rotativa

Si io zic ca A8 e mai fain

Link to comment
Share on other sites

a8 e clar superior, quattro ala ajuta mult, suspensiile sunt mai confortabile, etc.

dar totusi, are un look banal tipic audi, neimpersionant. si intre a4 a6 si a8 sunt diferente doar de marime, paractic arata aproape la fel. pretul insa difera

totusi, mai bine ma simt intr-un seria 7, e mai frumos... mai ales interiorul.

eu personal mi-as luat un jaguar XJ :twoup:

sau un s klasse care e cel mai fiabil din clasa/segmentul ei. si e fiabil

Link to comment
Share on other sites

asta nu stiu ce sa spun legat de cutiute, am un vecin aici care pune becurile prin oras, a avut s-ul vchi de nou 0 km 2002 a mers cu el pana in 2006 nu s-a stricat nimic major dar da, i-a cazut cutia. era un s300 cdi.

asta nou il are din 2006, un s300 cdi 4matic, de la 0 km pana acum, nu i-a cazut inca absolut nimic pe ea a facut cam 120 000. si e varianta lunga full. intotdeauna o sa bata mercedesul audi si bmw la fiabilitate.

 

si la cutii, audi e campion la caderi

Link to comment
Share on other sites

asta nu stiu ce sa spun legat de cutiute, am un vecin aici care pune becurile prin oras, a avut s-ul vchi de nou 0 km 2002 a mers cu el pana in 2006 nu s-a stricat nimic major dar da, i-a cazut cutia. era un s300 cdi.

asta nou il are din 2006, un s300 cdi 4matic, de la 0 km pana acum, nu i-a cazut inca absolut nimic pe ea a facut cam 120 000. si e varianta lunga full. intotdeauna o sa bata mercedesul audi si bmw la fiabilitate.

 

si la cutii, audi e campion la caderi

 

In primul rand nu exista S300 CDI si in al 2-lea rand vorbind la modul general, Mercedes a avut probleme grave de fiabilitate. Despre S model nou nu ma pronunt pentru ca nu stiu.

Link to comment
Share on other sites

rysu s320, mii de scuze, 3 pt mine e tot un drac

 

legat de cutii chiar 100% nu ma pot pronunta, practic doar unu il vad aproape zilnic si ma intalnesc des cu omul sa-i vad evolutia asta nou. restul dupa zvonuri. am si mers cu el nu am simtit nimic in neregula cu cutia, schimba bine, nici un simteam a schimba. ce nu mi-a placut era ca e PUTIN mai rigida decat ala vechi, spre surprinderea mea si asta are suspensie reglabila, si pe confort tot rigida e. mai rigida decat a8 dar nu mai rigida decat e65 cu suspensia standard. nici una din astea 3 nu sunt fiabile, dar mercedes e cat de cat aproape de termen.

asta e parerea mea si poate fi atacata prin istanta :twoup:

 

si e65 nu este o masina fiabila dar are totusi multa electronica. si daca stau sa ma gandesc problemele sunt cam aceleasi ca la celelalte serii. articulatie, injectoare, turbina, caseta directie, discuri.

in rest nu vad ce ar cadea pe ele... electronica e de nota 10 fata de mercedes, nu patesc tot felul de ciudatenii ca trapa blocata, etc...

nu sunt multumit de articulatie care e cam sensibila la gropi. turbina iar are ceva joc foarte mic, la 150 000 km... si caseta de directie a fost schimbata acum pe la 95 000 km din cate am vazut in carte... in rest nix probleme majore. cutia e buna, suspensia e super, desi are tractiune spate nu am probleme cu dansuri si iarna dtc-ul ala e destul de simpatic. piesele sunt scumpe dar in orice caz nu mai scumpe decat la audi. a8 efectiv nu ma atrage deloc si s clasee... mai pe la 40 de ani sigur o sa fie o optiune pt mine dar pana atunci nu.

 

si ryso, da... stiu de problemele avute de mercedes la fiabilitate. si eu eram convins de ele dar la S klasse e foarte diferita treaba.

Edited by Roland
Link to comment
Share on other sites

a8 e clar superior, quattro ala ajuta mult, suspensiile sunt mai confortabile, etc.

dar totusi, are un look banal tipic audi, neimpersionant. si intre a4 a6 si a8 sunt diferente doar de marime, paractic arata aproape la fel. pretul insa difera

totusi, mai bine ma simt intr-un seria 7, e mai frumos... mai ales interiorul.

eu personal mi-as luat un jaguar XJ :twoup:

sau un s klasse care e cel mai fiabil din clasa/segmentul ei. si e fiabil

 

de departe nu un s..care se strica pe capete....are computer ptr fiecare usa(daca ai soft close)....stii cam care sunt sansele sa cada???sau o perna de la suspensie ??? e 1000 eur bucata....doar asa ca exemplu...

 

e65 dar doar var pe benzina sau 4.0d...cel de 3l zici ca e castrat, nu face nimic.....

a8-ul e mai frumos in interior..

Link to comment
Share on other sites

S-klasse a fost si va ramane cea mai buna limuzina.

 

Insa, daca esti pasionat de BMW, nu poti trece cu vedea seria 7.

 

A8 mi se pare cam banal.

 

 

designul partii spate la a8 mi se pare de nota 10;(offtopic: acum vreo doua saptamani am ratat o incercare cu un S8 5.2FSI 450cp la o reprezentanta Audi de pe langa Ingolstadt din cauza vremii nefavorabile;inca mai regret si acum.)

Link to comment
Share on other sites

de departe nu un s..care se strica pe capete....are computer ptr fiecare usa(daca ai soft close)....stii cam care sunt sansele sa cada???sau o perna de la suspensie ??? e 1000 eur bucata....doar asa ca exemplu...

 

S-ul este o limuzina de lux, este normal sa coste mult intretinerea.

Link to comment
Share on other sites

de departe nu un s..care se strica pe capete....are computer ptr fiecare usa(daca ai soft close)....stii cam care sunt sansele sa cada???sau o perna de la suspensie ??? e 1000 eur bucata....doar asa ca exemplu...

 

S-ul este o limuzina de lux, este normal sa coste mult intretinerea.

 

 

intretinerea n-are a face cu fiabilitatea......am un prieten la casa auto si personal mi-a recomandat sa fug de s SH....sii doar ei asta fac/vand......nu vorbesc din carti........

Link to comment
Share on other sites

3.0 de la bmw castrat ? sincer... eu nu sunt mare fan cai si viteze si mega puteri... am 218 caluti pe ea si va spun sincer cu mana pe inima ca mie nu imi trebuie mai mult. pur si simplu sunt suficienti! consumul e ok, la depasiri nu mi-e jena sa ma bag, suna frumusel nu suna ca tractorul... e intr-adevar cel mai slab motor de pe seria 7 dar eu unu sunt multumit. daca statea in germania luam un 745i sau ceva dar aici nu prea am ce face cu caii ... decat la masini sport din pura pasiune . nefiind masina sport , imi ajung 218 cai pentru mers relaxant la drum lung si drumuri saptamanale de bucuresti.

pentru forja am un jaguar x-type care e praf la suspensii dar are un motor de nota 10+ cu steluta si tot ce mai e, semnat de parinti, etc.

 

cine zice ca 730 e masina lenesa ori are m5 in garaj ori toyota ( aia comenteaza cel mai mult )

 

a8 are un look prea banal, trebuie sa fie super ingrijit si in permanenta curat sa intoarca careva capul dupa ea.

Link to comment
Share on other sites

3.0 de la bmw castrat ? sincer... eu nu sunt mare fan cai si viteze si mega puteri... am 218 caluti pe ea si va spun sincer cu mana pe inima ca mie nu imi trebuie mai mult. pur si simplu sunt suficienti! consumul e ok, la depasiri nu mi-e jena sa ma bag, suna frumusel nu suna ca tractorul... e intr-adevar cel mai slab motor de pe seria 7 dar eu unu sunt multumit. daca statea in germania luam un 745i sau ceva dar aici nu prea am ce face cu caii ... decat la masini sport din pura pasiune . nefiind masina sport , imi ajung 218 cai pentru mers relaxant la drum lung si drumuri saptamanale de bucuresti.

pentru forja am un jaguar x-type care e praf la suspensii dar are un motor de nota 10+ cu steluta si tot ce mai e, semnat de parinti, etc.

 

cine zice ca 730 e masina lenesa ori are m5 in garaj ori toyota ( aia comenteaza cel mai mult )

 

a8 are un look prea banal, trebuie sa fie super ingrijit si in permanenta curat sa intoarca careva capul dupa ea.

 

 

nu am toyota si nici m5 ( sadly)....insa am motorul de 3.0 pe un 5 si eu vreau mai mult...si l-am si cipat si am cam ajuns la limite...

am mers cu un 730d...care mi s-a parut lenes..( din punctul meu de vedere ) ...k daca cobori din corsa de 1.0 ...e racheta....

 

m-a impresionat un 4.2 benzina de la audi care tragea grav....insa am auzit ca 4.2diesel pe a8 e mai frumos decat cel pe benzina tot de 4.2...

 

eu m-am cam obisnuit cu calutii...de aceea fac cura cu megane dci..ca sa ma trezesc la realitate...

 

nu am vrut sa jignesc doar ca motorul de baza intotdeauna e....la limita ( asa cum a fost si 728i pe e38 ) sau mai rau ( 725 tds tot pe e38 )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.