Jump to content

seria7 sau a8


miguel66

Recommended Posts

eu raman la parerea mea: cine alege audi este unu ce ii nehotarat intre ce sa aleaga?BMW sau mercedes! asta e parerea mea. am avut ocazia sa conduc si seria 7, inclusiv 760li, si a8 inclusiv s-line, iar la fel si de mercedes s 65 amg, dintre toate clar s 65 amg este peste daca vorbim de motorizarile cele mai mari, daca ne intoarcem cu picioarele pe pamant la 3 litri diesel parerea mea este ca au suficienta putere ca sa faca fata la ce sunt folosite, iar ca sa ma intorc la subiect as alege clar seria 7 dacat a8, audi mi se pare foarte banal si in interior mi se pare super naspa fata de 7-ar, cel mai urat este volanul .

si era sa uit, as alege 7-ar si din cauza ca este mai ieftin de intretinut decat A8, mi se pare aiurea ca audi este mai scump la intretinere decat bmw.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da, si mie mi-a placut si e TOHAVE list. la cum creste motorina cred ca ii spun la revedere la mister diesel. in romania e mai avatnajoasa benzina din cauzacalitatii proaste a motorinei si prafului excesiv care face un diesel greu de intretinut.

daca nu ma insel la audi a8 4.2 diesel si 4.2 benzina au aproape acelasi consum, trebuie sa fii nebun sa iei dieselul... 8 injectoare de schimbat, turbina... si la audi preturile sunt exagerate.

 

concluzia e urmatoarea: pe bmwclub.ro normal 7erul e mai cool si pe forumul vw audi va fi :twoup:

 

eu inca insist pe ideea ca nici nu observ audi cand trece pe langa mine sau pe contrasesc. singurele care ies in evidenta sunt r8-urile si q7 si a5. in rest, imi capteaza atentia la fel ca un renault megane de pilda :twoup:

dupa S intorc capul, dupa alte 7erul intorc capul ( concurenta ) si dupa raritati intorc capul. asta sunt eu

Link to comment
Share on other sites

eu inca insist pe ideea ca nici nu observ audi cand trece pe langa mine sau pe contrasesc. singurele care ies in evidenta sunt r8-urile si q7 si a5. in rest, imi capteaza atentia la fel ca un renault megane de pilda :twoup:

dupa S intorc capul, dupa alte 7erul intorc capul ( concurenta ) si dupa raritati intorc capul. asta sunt eu

 

Tu iti iei o masina sa intoarca lumea capu dupa ea? Poate unii asta cauta, o masina excelenta si discreta. Dupa parerea mea limuzinele nu trebuie sa fie masini de "intors capete".

Link to comment
Share on other sites

eu inca insist pe ideea ca nici nu observ audi cand trece pe langa mine sau pe contrasesc. singurele care ies in evidenta sunt r8-urile si q7 si a5. in rest, imi capteaza atentia la fel ca un renault megane de pilda :twoup:

dupa S intorc capul, dupa alte 7erul intorc capul ( concurenta ) si dupa raritati intorc capul. asta sunt eu

 

Tu iti iei o masina sa intoarca lumea capu dupa ea? Poate unii asta cauta, o masina excelenta si discreta. Dupa parerea mea limuzinele nu trebuie sa fie masini de "intors capete".

 

e vorba de look.

 

dan am mers cu a8

Link to comment
Share on other sites

Mergi cu amandoua si vezi care iti face cu ochiu, nu cred ca decizia ta va fi influentata de pret, daca ai bani sa dai pe un a8 sau un seria 7...cred ca vei avea bani sa le intretii pe oricare din ele.

Amandoua merita banii, ideea este sa te simti bine si sa nu regreti ca ai dat banii.

Dupa cum am spus, du-te la un testdrive cu fiecare si atunci vei sti singur raspunsul.

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

design exterior: seria 7

design interior: A8

fiabilitate: egala, aproape inexistenta :twoup:

costuri de intretinere: mari pentru ambele, doar sunt masini de lux

tinuta de drum: directia net superioara a seriei 7

 

Ramane doar de ales. Cin' sa fie? Cin' sa fie? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

la a8 interiorul e nice dar luminile alea sunt nasoale rau, adica arata bine dar nu sunt foarte practice.

 

la fiabilitate ambele sunt varza dar audi are piesele mai scumpe si au tot felul de kituri de gen: daca schimbi bucsa aia ghinion ca vine numai alaturi de einspe brate si nu mai stiu ce.

Link to comment
Share on other sites

la a8 interiorul e nice dar luminile alea sunt nasoale rau, adica arata bine dar nu sunt foarte practice.

 

la fiabilitate ambele sunt varza dar audi are piesele mai scumpe si au tot felul de kituri de gen: daca schimbi bucsa aia ghinion ca vine numai alaturi de einspe brate si nu mai stiu ce.

seria 7 mult mai frumos si la finisaje

Link to comment
Share on other sites

seria 7 este nava amiral a BMW, pe ea s-au pus tehnologii prentru prima oara, intai pe seria 7 si apoi au fost introduse pe ale modele BMW.

eu zic sa iei o seria 7, este BMW, cealalta este un audi, adica un vw mai dragut.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Buna ziua. M-a atras comparatia intre aceste modele deoarece am avut timp de 1 an un Audi A8 2,5 tdi Quattro Alb cu interior albastru, apoi am adus un A8 -din 2004-cel cu face lift 3,0 Tdi Quattro cu un super interior-vedeti pozele -( doar l-am adus din Germania + 3 zile in tara) , iar in paralel am condus( timp de 2 luni un septar diesel de 218 CP ).Mai demult am avut si un S-classe, clasica ''balena''-S420 -un v8....Modelele din 2001 incoace le stiu-dar din pacate in afara de efortul celor de la mercedes de a implanta tot ce e mai nou pe masini, FIBILITATEA a lasat de dorit:

Dar sa o luam pe rand:desi vin dintr-un fanclub audi, n-o sa va mint-dimpotriva: cum cineva zicea mai sus-Audi e un VW mai dragut-premium.Intr -adevar quattro e bestial- la Paltinis acum 2 ierni dak ajungeam cu altceva-NU mai plecam de acolo dupa ce ninsese de revelion. Avantaje Audi: e mai usoara: ASF- Audi Space Frame, Quattro, iar int + ext sunt discrete si sunt facute sa NU epateze: sunt cuminti, discrete & cu bun gust: Audi NU risca cu potentialii cumparatori-la concurenta NU e asa.

Un ultim avantaj ar fi de fapt ( desi fac pariu k nimeni NU a observat-nici macar posesorii de Audi-NU e cazul aici-unde clar fanii BMW s-au plimbat cu Audi, dar nu l-au disecat chiar asa bine) :celebrul I-drive-NU e inventie BMW!!!! exista pe audi din 2001 dar NU ERA ATAT DE VIZIBIL K SA ZIC ASA: joysticul la audi era mai mic, si ''ascuns'' dupa un ornament din spatele cutiei de viteze pe care intai deschideai ornamentul si langa suportul de pahare AUDI ARE UN JOYSTICK MAI MIC CU CARE UMBLI LA MAI TOATE FUNCTIILE MASINII: TELEFON-TELEMATIK FUNCTION, MENIU, BORD COMPUTER ) .BMW doar a pus la vedere acest joystick si a urcat displayul color mai sus-fata de modele din vremea aia, cand navi-plus era plasat in centrul consolei centrale a masinii( la TOATE masinile premium) .

Greutatea la un A8 din 2002 2,5 TDI e de 1790 kg -la gol-e din aluminiu -de aceea si consumul e super bun-dak mergi cuminte cu masina.

Acum putin despre seria 7: e mult prea greu fata de Audi-si se observa asta - nu e la fel de agil, desi cu timpul te obisnuiesti , dar asta nu inseamna k e un plus -dimpotriva.Din 2002 BMW ( adoptand noua tendinta Bangle) a devenit mult mai opulent- ca si la seria 5 - dar formele sunt foarte controversate -aici chiar e chestie de gust.Audi a continuat linia discreta care i-a consacrat - iar in Germania de ex. de aceea a si castigat teren fata de concurenta.

Revin la Audi: urmatorul model-A8 din 2004 incoace, e mai greu-din pacate, si desi producatorul se lauda k a scos 3,0 TDI cu puterea de la fostul 3,3 TDI-V8 ( adik 224 CP) si consumul de la 2,5 TDI ( undeva la 9,9 mixt) eu personal NU am reusit NICIODATA sa ma apropii de datele producatorului.Si stiu sa merg si linistit, super calculat, fara franari& accelerari bruste, etc)

Mai jos totusi o sa postez cateva poze si cu S-ul meu clasic pe kr l-am avut in urma cu ceva ani-acum normal ca e la un tigan , cu intentia de a NU uita ca totusi in 1992 Audi NU avea modelul A8 -din '94 se fabrica , 1000 de brevete de inventie ( multe inutile , dar ....asta e....) sunt brevetate de Mercedes( ex: Vacumul la usile & porbagajul de la S-ul meu au fost introduse MULT TARZIU de BMW si Audi pe seria 7 si A8, bancheta spate reglabila electric-inca din 1992!! , tetiere fata =spate electrice, scaune pe perne de aer, suspensia SPATE reglabila electric pe 2 trepte-atunci nu se ridica decat spatele -oricum- fata de concurenta care nici macar nu facea ''nave amiral'' pt clientela bussines a marcii, e ceva de laudat.

Imi aduc aminte un amanunt legat de S -classe-ul meu: avea o servodirectie EXTRAORDINARA!! NICI IN ZIUA DE AZI , nimeni nu face asemenea pompe de servo- si sa nu zica nimeni k BMW nu vrea o servo directie super lejera -pt ca la masini MARI nu e deloc recomandat si binevenit o servo ''ferma'' de seria 3 sau mai stiu eu ce.

K o concluzie la ce am scris mai sus- desi poate NU am fost destul de explicit: incepand cam de 10 ani incoace, toti producatorii de masini dorind sa-si diversifice gama de modele si-au creat modele ca sa faca fata concurentei: dar BMW ( sau Audi) nu au fost in trecut masini elegante , luxoasase, etc, ....Dak au reusit sau NU, fiecare cu parerea lui, dar totusi:

Si Skoda s-a apucat sa faca Superb-un Passat mai mare (dar prea mare succes NU prea au avut), ca si cei de la Peugeot cu 607 cand au vrut sa concureze seria 5 si E -classul de la Mert...Si daca va interesati, o sa vedeti ca Peugeot vinde ce stie sa faca cel mai bine: masini mici & utilitare. Wellsatis de la Renault e un alt exemplu de dat din categoria : ''am vrut sa ne intindem mai mult decat ne e conditia, sa intram in segmentul Prepremuim, sau premium, etc....

In 2002 cand BMW a scos noul seria 7, pana cand NU i-a facut acel face-lift, vanzarile au fost dezastruoase fata de concurenta.

Iar Audi desi are multe acum de spus pe piata auto, acum vreo 27 de ani era sa intre in faliment-daca nu-i cumpara VW erau istorie ACUM! Cititi istoria REALA , nu cea '' romantata '' a firmei pt mai multe detalii: VW i-a cumparat ca sa aibe si ei in portofoliu o firma premium, pe care sa implementeze tehnologii noi, care daca ar fi fost puse pe cutiile lor de conserve de la vremea aia, nu s-ar fi vandut: au incercat ei si mai de curand cu Phaetonul si au vazut care e crunta realitate a opticii unui cumpartor de masina din clasa mare.

Adevarul e ca Phaeton cand a aparut era peste toate modelele de pe piata ( inclusiv S -clasee) ca inovatie , etc, si NU s-a vandut.

Intre A8 si seria 7 dak ar fi sa ma intorc la masini atat de mari as alege Audi: e mai discret-NU MAI BANAL-depinde cum il vede fiecare acum-chestie de gust, suspensia e mai buna decat la seria 7- LOW RANGE (airmatic -varianta Mercedes) introdusa pe Allroad e fiabila, Quattro e fenomenal, e mai agila k masina: iar BMW desi are tractiune spate si ar trebui sa fie mai sportiva, nu e asa datorita greutatii mari : aproape 2200 kg.

Pt detalii despre benzinare din clasa asta am sa revin daca cineva vrea sa stie comparativ cam pe unde sunt cifrele....

O zi buna

post-12043-1215185633_thumb.jpg

post-12043-1215185652_thumb.jpg

post-12043-1215185699_thumb.jpg

post-12043-1215185729_thumb.jpg

post-12043-1215185756_thumb.jpg

post-12043-1215185806_thumb.jpg

post-12043-1215185834_thumb.jpg

post-12043-1215185871_thumb.jpg

post-12043-1215185902_thumb.jpg

post-12043-1215185930_thumb.jpg

post-12043-1215185984_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Singurul septar care se apropie de 2200 kg e 760i. Mai e unul care sare de 2200, dar ala e 760Li. Un 730d are 1975 kg, cu fix 70 kg mai mult decat un 3.0 TDI. Greutate care nu conteaza pentru ca amandoua fac suta in 7,8 sec.

Nu stiu de unde ai luat cifrele, dar este explicabil pentru un fan Mercedes posesor de Audi. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Singurul septar care se apropie de 2200 kg e 760i. Mai e unul care sare de 2200, dar ala e 760Li. Un 730d are 1975 kg, cu fix 70 kg mai mult decat un 3.0 TDI. Greutate care nu conteaza pentru ca amandoua fac suta in 7,8 sec.

Nu stiu de unde ai luat cifrele, dar este explicabil pentru un fan Mercedes posesor de Audi. :twoup:

 

 

Nu sunt fan al nici unei marci-dar acum, de cand am BMW-ul seria 3 E90 ALPIN WEIS ( 320 d- 177 CP , navi bussines, steptronic , etc) sunt un adept al BMW-urilor. Dar la clasa mare, seria 7 e oricum numai frumos NU- depinde de fapt de gusturi.....Iar ideea de a pune schimbatorul de viteze la volan k la masinile americane- e de-a dreptul penibila, etc etc..

Audi NU mai am de multa vreme -by the way....

In curand am sa postez poze cu noua mea masinuta. Sper sa va placa. Bye

Edited by R. Radu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Am avut A8 2,5 tdi din 2002, acum am seria 7 730d. Audi este audi, iar BMW-ul este BMW. Eu cred ca majoritatea celor care ne ''delectam'' pe bmwclub.ro am avut si alte marci de masini(audi, mercedes, etc.). Corect...?? Si totusi suntem aici si vorbim despre BMW.

 

Eu am ales BMW !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

1000 de brevete de inventie ( multe inutile , dar ....asta e....) sunt brevetate de Mercedes( ex: Vacumul la usile & porbagajul de la S-ul meu au fost introduse MULT TARZIU de BMW si Audi pe seria 7 si A8, bancheta spate reglabila electric-inca din 1992!! , tetiere fata =spate electrice, scaune pe perne de aer, suspensia SPATE reglabila electric pe 2 trepte-atunci nu se ridica decat spatele -oricum- fata de concurenta care nici macar nu facea ''nave amiral'' pt clientela bussines a marcii, e ceva de laudat.

 

 

 

750iL din 1990 avea fotolii electrice pe spate cu climatizare pe fiecare in parte ... si tetiere electrice pe spate....si telefon...si compartiment refrigerat....si multe altele !!!! :) ( testat de subsemnatul :) ...ca proprietar !!!)

Link to comment
Share on other sites

Vorba cuiva de mai sus, nu stiu cum unii dintre voi puteti sa recomandati A8 in locul unui E65 sau chiar asa laudatul S Klass care apropo nu are nici un punct de sudura (cel putin vechea generatie asa era) chiar daca ar fi mai ok suntem pe un forum BMW unde eu zic ca ar trebui sa fie in primul rand pasionati de aceasta marca si sa acorde maxima incredere oricarui model cu atentionarile de rigoare.

Eu zic sa mergi cu toate si sa te hotarasti dupa care iti place cel mai mult.

Link to comment
Share on other sites

BMW ! BMW ! BMW !

 

Eu cred ca o limuzina este o declaratie a status-ului social . Si desi este o placere sa stai la volanul unei limuzine , cred ca ideea detinerii unei limuzine trebuie luata intreaga de la cei care au inventat-o... adica sa ai un driver la volan si tu sa te bucuri de optiunile limuzinei ! Si toata lumea stie astfel ca esti mare mahar . Altfel , exista clasa de limuzine executive in care seria 5 conduce detasat !!! si aici poti sa arati cat esti de talentat la condus ! :)

 

Sau arati ca esti si mare mahar si un bun driver...si iti iei seria 6 !!!! M6...daca se poate !

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
asta nu stiu ce sa spun legat de cutiute, am un vecin aici care pune becurile prin oras, a avut s-ul vchi de nou 0 km 2002 a mers cu el pana in 2006 nu s-a stricat nimic major dar da, i-a cazut cutia. era un s300 cdi.

asta nou il are din 2006, un s300 cdi 4matic, de la 0 km pana acum, nu i-a cazut inca absolut nimic pe ea a facut cam 120 000. si e varianta lunga full. intotdeauna o sa bata mercedesul audi si bmw la fiabilitate.

 

si la cutii, audi e campion la caderi

scuza-ma dar te inseli amarnic prietene,niciodata nu o sa bata la fiabilitate mercedes pe bmw ,asta bineinteles comparand aceeasi clasa de masina.este parere personala. o fi rau sa schimbi la o masina de 7 ani 190 000km doar o pompa de rezervor ,2 discuri frana fata si 2 capete de bara la directie ,? bineinteles plus consumabile (placute ,filtre ,ulei)

E UN SERIA 7. E38 2001 ,730d 197 cp. fara xenon si rahatul ala de navigatie cu joistic care seamana cu borcanu cu muraturi.

scuze nu intentionez sa jignesc pe nimeni !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.