Jump to content

E30 325i


SiloS

Recommended Posts

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pai performantele scad in timp.

 

Un motor de 20 de ani nu mai are puterea de fabrica.

 

A fost o editie Top Gear in care masurau puterea de fabrica a mai multor masini sport din anii '80, fiecare avea o putere mult mai mica decat cea declarata de producator prin urmare puterea motorului s-a micsorat in timp.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Multi spun ca un motor de 2.5 12v in mintile lui impinge masina pana la 240 ( daca nu 240, macar 230 ) . E vorba de viteza de pe ceas . Poate ca in realitate ceva mai putin .

 

Conteaza foarte mult si cauciucurile folosite . Niste cauciucuri cu o idee mai mica inseamna mult cand vine vorba de top-speed .

Eu am 205/55R15. Niste 215/40R16 sunt cu 5% mai mici decat rotile pe 15, deci cu noile cauciucuri la 105 pe vitezometru ai 100 real si la 210 pe bord, 200 in realitate . Cu jantele pe 16 230 pe bord inseamna 218 in realitate .

 

 

Apropo de motoarele vechi si puterea dezvoltata, sunt de parere ca e foarte important tipul motorului vizat . Un motor de 1.6 aspirat si 160cp@8000 rpm "pierde" caii mult mai usor decat un V8 5.7 si 250cp . :D

In emisiunea de care s-a pomenit mai sus era vorba de un Lamborghini, un Ferrari si un Maserati... deci motoare de turatie care pe deasupra nici nu erau ingrijite . Era de asteptat sa traga prost .

 

In ceea ce priveste masina mea, in curand o sa primeasca un set nou de frane pe fata si daca ajuta Cel de Sus, si pe spate .

 

Eu am avut discuri ATE precum in poza, dar pe partea dreapta s-a ovalizat si imi vibreaza volanul urat de tot :twoup: Vreau sa pun Zimmermann perforate :twoup: .

http://www.grassrootsgarage.com/full/ate_premiumOne_rotor.jpg

Edited by SiloS
Link to comment
Share on other sites

Eu am auzit cum ca ar fi bune ATE Power Disc, insa personal nu ma incanta deloc.

 

La discul din dreapta pe o jumatate de disc se vad santurile, pe cealalta jumatate sunt sterse. De aici am tras concluzia ca sunt ovalizate .

 

Nu stiu ce placute de frana are masina, dar cred ca sunt proaste . Nu am nici frane beton si scot si fum ( murdaresc jantele foarte usor ) .

 

Pedala de frana este de nota 10, am frana dozata corect, tine sus, doar ca masina nu opreste foarte repede. Imi intra ABS-ul prea usor . Sa fie de la cauciucuri ? Nu cred . Cred ca discurile sunt batrane iar placutele ( care sunt FOARTE importante la o masina ) sunt proaste . :twoup:

 

Nu cred ca are efect daca franez puternic de cateva ori .

Link to comment
Share on other sites

Eu am ATE normale şi sunt mulţumit.

Frânează foarte bine.

 

Imi intra ABS-ul prea usor . Sa fie de la cauciucuri ? Nu cred .

 

Cel mai probabil.

 

VerificĂŁ codul DOT de pe pneuri, degeaba au carne pe ele dacĂŁ sunt fabricate acum 3-4 ani.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Hmmm... cauciucurile sunt cam vechi din cate imi aduc aminte.

 

Dar totusi placutele au o importanta foarte mare . Din cauza lor mi se innegresc jantele foarte repede .

 

Nu-ţi intra ABS-ul prea repede din cauza plăcuţelor.

 

Se murdaresc de ferodou, depinde de stilul tău de frânare.

 

Cel mai bine ar fi să schimbi pneurile cu unele fabricate cât mai recent.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Viteza maxima constructiva nu poate fi depasita fara modificari.

Ma bag si eu, offtopic :twoup: : Eu inainte sa-mi i-au E46 am avut un Opel Vectra B, cu motor de 1,6 16V, stock. In talon, la viteza maxima constructiva scria 183 Km/h, iar eu am atins 190Km/h (si eram si 3 persoane in masina) :twoup: . Cum iti explici?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.