Jump to content

achizitionare 535i e39


ursuletz

Recommended Posts

Mai am un prieten cae a avut un 525d e39 si a avut costuri apropiate de ale mele (fara sa schimbe caseta si telescoape)....uite, am gasit si o poza cu fostul meu :twoup:

...mie-e dor de el..:twoup:

Ce costuri sunt in plus, in afara de consumabile gen placute, filtre, ulei....plus BENZINA...?

post-5723-1209210436_thumb.jpg

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

Seriile 5 E39 cu motorizare V8 sunt mai greu de intretinut decat cele cu motor L6.

 

Pe langa faptul ca in general cu cat creste capacitatea cilindrica cresc si costurile de intretinere, E39-urile cu motor V8 impart piese cu M5 E39 si cred ca este clar ca piesele sunt mai scumpe.

Articulatia, directia cat si suspensia.

Alte cateva piese sunt mai scumpe decat in cazul E39-urilor cu motor L6, de exemplu pompa de apa, compresorul de clima, alternatorul, etc.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Da, dar piesele de suspensie pentru M5 sunt si mult mai "sanatoase", mai mult maaterial, facute sa reziste la solicitari mai mari....nu schimbi toata ziua la ele, daca vorbim de intretinere.....alternatorul este scump cam la oricare, nu stiu ce sa zic de pompa...Tu vorbesti de piese de parca faci masina de la zero....mai ramane sa schimbi motorul si gata....ce-i drept ai mai multe bujii, fise pentru ele, injectoare , filtre de aer....E clar ca daca iei masina second trebuie sa te gandesti la un service si la niste bani pe care o sa-i scoti din buzunar....:twoup:

In fine, paste fericit va doresc la toti !

Link to comment
Share on other sites

Eu am bagat in masina mea 4500 euro intr-un an jumate ca sa o aduc la o stare impecabila.

 

Cred ca stiu ce inseamna sa intretii un 535i. :twoup:

Ma rog, eu sunt si pretentios, nu am vrut sa am o masina in stare proasta.

 

E39 este o masina cu destul de multe probleme, daca vrei sa le rezolvi pe toate trebuie sa bagi ceva bani.

 

535i are un singur filtru de aer.

 

Imi pare rau dar nu realizezi ce inseamna o astfel de masina.

Suspensia de M nu este facuta sa reziste in transee ci este facuta pentru performanta.

Acele piese le-am enumerat ca sa vezi ca sunt mai scumpe destul de multe piese fata de E39 cu motorizare L6.

 

Din acest motiv majoritatea masinilor din Romania nu sunt intretinute, toata lumea crede ca e usor sa intretii o astfel de masina.

 

Este mult mai usor sa cumperi o masina premium decat sa o intretii corespunzator.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Eu am vazut telescoape de M care aveau tija dubla ca grosime, la directie si ce mai este pe la roata nu stiu exact dar banuiesc....poate ca ai pus totul doar la Auto Bavaria si cu ceva adaos la ei, desi nu cred ca te-ai lasat pe mana lor...Suspensia M este facuta ca sa reziste la solicitari...supensia de e39 nu este extrem de complicata, e mai complicata la Passat pe fata....Ca ai schimbat tu alternator, poate electromotor, suspensia cap-coada, compresor de clima si ce mai sunt, cred ca ai fost si ghinionist...sunt milioane de masini la care clima e ok, alternatorul nu pica....

Imi dau seama ca ai tinut-o din scurt si ai pus totul ca la carte. Imi pare rau dar cam realizez ce inseamna o masina si banii pe care trebuie sa incepi ai scoate din buzunar la un moment dat, fie ea e39 L6 sau V8. Mie mi s-a parut ca ai dramatizat putin la modul cum ai pus problema....

Iti iei o masina, te apuci de ea, o faci, daca ti se pare ca e prea costisitor, o vinzi si iei alta mai ieftina si...asta e...cand iei masina second e mai la risc dar poti sa si castigi....

Spuneam undeva ca am un prieten care pe un e60 3.0d este la a treia turbina si la a doua cutie (automata), masina fiind cumparata de noua din reprezentanta, avand pana in 200.000 km, nu mai zic de 2 jante de 18" crapate si schimbate.....Altul are un bmw tot 3.0d cu peste 300.000 km si nu a bagat nimic in ea, in afara de ceva pe la suspensie si consumabile....

Link to comment
Share on other sites

Nu mi-am reparat masina la Automobile Bavaria, am schimbat niste nimicuri la Filaret si am vazut ca sunt praf si n-au respect fata de client.

 

Aveam evacuarea blocata de o bucata de catalizator iar ei mi-au recomandat sa schimb toate injectoarele si cand le-am zis ca trebuie facut test de injectoare au zis ca sigur sunt toate uzate pentru ca masina e sh.

Am schimbat si un cablu de capota la ei iar dupa 2 zile s-a rupt si celalalt, destul de dubios. :twoup:

 

M-am dus si la AB unde am primit aceeasi recomandare imbecila...

In final am schimbat catalizatorul in alta parte la un service neautorizat.

Aproape toate reparatiile le-am facut la un service neautorizat BMW insa unde se repara doar BMW-uri.

 

Poate ca am avut si ghinion insa multe din piesele pe care le-am schimbat au picat datorita uzurii.

 

Am schimbat discuri fata-spate, amortizoare de M fata-spate, compresor clima, pompa apa, toate garniturile si simeringurile de la motor si cutie pentru ca pierdea ulei cand am cumparat-o, bujiile si toate consumabilele, termostatul, senzorul de temperatura de 2 ori, diferentialul (care a picat in mod sigur de la forja, in mod normal nu pica la E39), sonda de nivel combustibil dreapta, debitmetru, sonde lambda, cabluri capota, bratul inferior stang, manerul usa sofer, broasca usa sofer, senzor axa cu came, etc.

 

Am mai schimbat unele chestii pentru estetica, in total am ajuns la vreo 5000 euro, am folosit doar piese noi cu exceptia broastei de la sofer.

 

Stiam ca trebuie sa schimb toate aceste piese in afara de diferential si compresorul de clima de cand am luat masina (am verificat-o la Filaret inainte sa o cumpar) insa am negociat pretul si am considerat ca daca are si facelift-ul facut si arata impecabil atat la exterior cat si la interior, merita cumparata.

Plus ca in momentul cumpararii, vanzatorul mi-a dat si facturile pentru alternatorul nou pe care-l cumparase cu o luna inainte (1200 euro), vascocuplajul nou si factura pentru kit retrofit facelift facut la reprezentanta cu un an in urma.

 

Din punctul meu de vedere a meritat investitia, am ajuns la vreo 16 000 euro.

 

Nu dramatizez insa cam stiu ce pica la E39 in general iar un E39 cu motor V8 a fost forjat, nimeni nu ia o asemenea masina ca sa mearga cu 50 la ora.

 

Daca vrei sa ai o masina in stare impecabila trebuie sa bagi ceva bani. :twoup:

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Ai avut si ceva ghinion....ce e drept, la ce ai enumerat tu aici:

***

"amortizoare de M fata-spate, compresor clima, pompa apa, toate garniturile si simeringurile de la motor si cutie pentru ca pierdea ulei cand am cumparat-o, bujiile si toate consumabilele, termostatul, senzorul de temperatura de 2 ori, diferentialul, sonda de nivel combustibil dreapta, debitmetru, sonde lambda, cabluri capota, bratul inferior stang, manerul usa sofer, broasca usa sofer, senzor axa cu came, etc."

***

, nu aveai cum sa stai cu masina fara sa schimbi piesele alea, nu au fost "chichite"...asta e de acum, insa logica spune (sau cel putin logica mea), ca un motor v8 sau cu capacitate mai mare duce sau ar trebui sa duca mai multi kilometri la acelasi stil de forja ca sa zic asa fata de un motor mai mic, pe aceeasi caroserie....cred ca cel dinaintea ta s-a purtat cu ea ca si cu un dusman :twoup:....sau poate ca pur si simplu au fost imbatranite piesele......

Ma gandeam la discuri.....chiar de le iei noi si o incingi tare, apoi treci printr-o balta mai mare...deja se ovalizeaza....

Poate ca acum, daca tot ai pus tot ce trebuie pe ea si o exploatezi mai omeneste o sa se intinda "investitia ta" pe mai multi ani (daca o mai tii) si astfel, o sa se diminueze per total "investitia/an"....:twoup:

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

Ai avut si ceva ghinion....ce e drept, la ce ai enumerat tu aici, nu aveai cum sa stai cu masina fara sa schimbi piesele alea, nu au fost "chichite"...

Nu chiar :twoup:

Amortizoarele poate mai mergeau 15-20 000 km insa am vrut sa le schimb ca sa fie totul ok pe masina.

Discurile spate la fel..

Altul poate ar fi mers cu pierderi de ulei, in fond nu pierdea mult ulei insa imi statea pe creier. :twoup:

 

asta e de acum, insa logica spune (sau cel putin logica mea), ca un motor v8 sau cu capacitate mai mare duce sau ar trebui sa duca mai multi kilometri la acelasi stil de forja ca sa zic asa fata de un motor mai mic, pe aceeasi caroserie....cred ca cel dinaintea ta s-a purtat cu ea ca si cu un dusman :D ....sau poate ca pur si simplu au fost imbatranite piesele......

 

Erau piese uzate, masina e fabricata in a 10-a 1998.

Motorul rezista, alte piese nu.

 

Poate ca acum, daca tot ai pus tot ce trebuie pe ea si o exploatezi mai omeneste o sa se intinda "investitia ta" pe mai multi ani (daca o mai tii) si astfel, o sa se diminueze per total "investitia/an".... :D

Nu vreau sa o vand vreodata, imi place foarte mult E39, este unul dintre cele mai frumoase modele BMW.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca e39 este o masina fiabila...toate se mai strica...intre masinile care le-am mai avut eu (nu stiu cate si de care ai mai avut tu), consider ca e39 a fost o masina fiabila si tine la tavaleala....si eu zic ca realizez ce inseamna o "astfel" de masina :twoup:
Link to comment
Share on other sites

E39 este intr-adevar o masina fiabila, sunt de acord, insa doar daca o compari cu masini din clasa ei si din anii ei de fabricatie.

 

Fiind o masina moderna, fiabilitatea este relativa.

Orice masina complexa va avea probleme de fiabilitate, este marketing.

 

In orice caz, eu sunt multumit de E39 si nu o voi vinde vreodata, este o masina foarte buna si foarte frumoasa.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
E39 este intr-adevar o masina fiabila, sunt de acord, insa doar daca o compari cu masini din clasa ei si din anii ei de fabricatie.

 

Fiind o masina moderna, fiabilitatea este relativa.

Orice masina complexa va avea probleme de fiabilitate, este marketing.

 

In orice caz, eu sunt multumit de E39 si nu o voi vinde vreodata, este o masina foarte buna si foarte frumoasa.

 

 

ciupanezu are perfecta dreptate....am 535 ca al lui de aproaope 2 luni....am bagat pana acum 2000euro...si ca sa o aduc in stare impecabila plus inca unele imbunatatiri mai trebe min 3500E(cauciucuri, telescoape cu rulmenti la ele, vopsit aripi+capota+bara fata, etc etc).

535i este mult mai scumpa ca 525d (vb ca le am pe ambel) insa merita fiecare ban mai ales ca si eu o tin si nu o voi da niciodata. In primul rand sunt fan e39 iar dupa aia ma innebuneste ursul ala de sub capota care daca "il superi iese din barlog si face ravagii".

este destul de puternica...se poate inca putin mai mult...este adevaratul BMW!!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru postul tau!

 

Aceasta este realitatea, un 535i E39 este greu de intretinut, mult mai greu decat un E39 cu motor L6.

 

Costurile sunt mari, foarte multe piese sunt mai scumpe decat in general si datorita puterii destul de mari a masinii, uzura isi spune cuvantul mai repede asupra anumitor piese.

 

Eu am bagat cam 5000 euro in masina ca sa o aduc la o stare impecabila tehnic si optic.

Si asta in conditiile in care am bagat numai piese noi, cu exceptia unui diferential pe care l-am achizitionat la mana a doua.

Link to comment
Share on other sites

....si inca ceva..nu merge sa te "milogesti" la piese...adica sa iei de exemplu placute frana mai ieftine sau tot asa..pt ca, cum a zis si ciupanezu, masina este destul de puternica s.a.m.d.

In plus de asta daca pui piese aftermarket mai ieftine, de o mai slaba calitate...exista in primul rand riscul sa te lase cand nu te astepti si 2: schimbi mai des sau se mai strica si altceva pe langa ele.

Parerea mea este ca 535 e o masina "pretentioasa' din pct asta de vedere (depinde si de posesor f mult ).

Puterea este mare, greutatea ei la fel, sofisticata tehnic etc...

Un exemplu simplu...la 525d bag ulei original bmw din germania..20E/litru (0w-40) dar am bagat innainte Mobil 5w-40 (350.000/L)....la 535i Mobil 1 5w-50 680.000/L

Link to comment
Share on other sites

Cand cumperi o masina e si normal sa te apuci de schimbat la ea, una alta....piese ieftine nu pun nici eu, cat despre ulei, nu tin neaparat sa fie de la bmw....insa din experienta mea, o masina, cu cat am ingrijit-o mai mult, parca se strica mai repede :twoup:)) 2000 eur nu e mult, daca zici ca o pui pe picioare, insa eu zic ca Ciupanezul a avut si putin ghinion, a fost cam incinsa a lui, desi a fost spalata la timp si interiorul pastrat foarte bine...:D si tu micky daca ai de vopsit toata fata inseamna ca ai stiut ce iei si ti-ai facut un calcul privind banii care ii mai ai de bagat in ea....

Sunt de acord ca trebuie bagati bani in masina, cand nu mai poti o dai si asta e....oricum la 535i nu o sa faci kilometri ca la 525d :twoup:....

Link to comment
Share on other sites

fac saptamanal Bucuresti-TgJiu dus-intors (300+300km) cu 35i, iar 525 sta in garaj mai mult (mai merge al batran cu ea).

Capota, bara si aripile tb vopsite ca sunt numai ciublituri de la drum, far exagerare dar la 525 (ca il am mai de mult) am vopsit capota si bara aproape anual din cauza asta.

 

p.s. depinde si ce maisina iei, in ce stare este...ca poti lua una f f ieftina dar sa te duca reparatiile de iti iei campii, mare grija la viciile ascunse. de exemplu am dat un golf 4 cu un astfel de viciu....adica se dusesera niste filete prin punte si trebuia schimbata puntea fata care costa o caruta...iar cel care a luat-o stia doar ca scartaie bucsile de la bara stabilizatoare...si s-a spalat pe cap cu ea, ca si asa i-am dat-o in 9000euro.

Eu la 525d dupa o luna cand l-am luat a 'picat' calculatorul de abs+dsc (750E in germania)....motivul a fost ca un pin de la mufa fusese lipit pt ca a cazut...iar samsarul de la care am luat-o asa o cump el din Germ (cu becu in bord aprin si a ""reparat-o in Ro)

Link to comment
Share on other sites

Cand cumperi o masina e si normal sa te apuci de schimbat la ea, una alta....piese ieftine nu pun nici eu, cat despre ulei, nu tin neaparat sa fie de la bmw....insa din experienta mea, o masina, cu cat am ingrijit-o mai mult, parca se strica mai repede :twoup: )) 2000 eur nu e mult, daca zici ca o pui pe picioare, insa eu zic ca Ciupanezul a avut si putin ghinion, a fost cam incinsa a lui, desi a fost spalata la timp si interiorul pastrat foarte bine... :D si tu micky daca ai de vopsit toata fata inseamna ca ai stiut ce iei si ti-ai facut un calcul privind banii care ii mai ai de bagat in ea....

Sunt de acord ca trebuie bagati bani in masina, cand nu mai poti o dai si asta e....oricum la 535i nu o sa faci kilometri ca la 525d :twoup: ....

 

Nu a fost de ghinion, asa inghite bani orice masina daca decizi sa o intretii cum se cuvine.

 

Cei mai multi aleg sa faca reparatii la bordura cu piese sh, normal ca nu investesc prea mult in masinile lor.

 

345 Nm nu este mult :P

 

Dar 245 cp, da... :D

 

Tu ai tot 345 Nm la 525d insa diferenta este imensa.

 

este destul de puternica...se poate inca putin mai mult...este adevaratul BMW!!

 

sa moara bibi daca la 244 cp si 345 nm spui ca se mai poate mai mult :D acum eu nu zic ca nu se poate, da' sa moara bibi

 

Te obisnuiesti foarte repede cu puterea masinii.

Niciodata nu ai destula putere. :)

Link to comment
Share on other sites

cuplu da..e asemanator la 2.5d cu 3.5i dar problema este ca dieselu e turbo si baga turbina aia de o ia dracu...si ai senzatie de acceleratie f puternica pe cand la 3.5 am acceler constanta si nu ai chiar asa un feeling....in realitate acceleratia 535i e mult mai mare...la fel si viteza maxima care la diesel e 218(data de producator)...eu i-am dat 235-238km/h in bord(e posibil ca bordu sa arate mai mult ...eroare data din fabricatie, ca rotile le am de 225/60/15 w deci standard)....iar la 535i nu am limitator de viteza si a sarit mult bordu de ultima linie (de 250) (mare noroc ca nu mi-au explodat cauc ca-s M+S urile inca si cu indice H de 210)

 

P.S. vreau mai multa putere ceva de la 3.5 mai ales ca am steptronicu...cred ca un 290-300cai mi-ar fi de ajuns sa ma impac cu gandu....da` nu stiu daca m-ar multumii deajuns. Multumit sunt si acum de ea dar totusi parca ...un M5 E39 n-ar strica

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate in legatura cu eroarea de bord...

 

Viteza maxima constructiva pentru un 535i este de 247 km/h.

 

Ai dreptate si in legatura cu senzatiile oferite de steptronic..

Datorita acceleratiei liniare, nu iti dai seama cat de repede mergi de fapt.

Link to comment
Share on other sites

345 Nm nu este mult :twoup:

345 NM cu 163 CP (cati CP are un 525 D e39) nu e mult, da' daca pui 345 NM impreuna cu 245 CP, apoi aia e mult.

 

@Ciupanezu: stiu ca te obisnuiesti am patiti acelasi lucru de la E34 524td la e39 520i si acum la 525i. Dar stii cum stiu ca mi-e suficient ? Deci:

1) ajung la 120-130 kmh fara sa imi dau seama cum sau sa simt ca masina e stresata;

2) daca cu 520i un camion pe un drum serpuit era o problema, acum o problema sunt 2 camioane de depasit din scurt. Nici nu mai vorbesc de depasit masini mici, asta are loc in 2 sec;

3) lag-ul la turatii mici (sub 2000) e mult mai mic decat la 520i.

 

Da' nu-s ipocrit sa zic ca nu mi-ar placea, macar stii ca la o masina cu asa putere nu prea folosesti 100% din putere decat i mod exceptional.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.