Jump to content

DIY - Filtru epurator


Recommended Posts

banuiesc ca era raspuns ironic nu ? cum sa aiba randament mai bun ala de pasla, deci astia de la bmw au studiat problema cativa ani degeaba ? ca romanu ignorant sa mearga la filtru de panza ?

bree... :twoup:

 

piesa 11 de ce da doua variante...(adica cu plasa si cu plastic) !?!?asa ca ia mancat pe ei in partile dorsale...pentru ca sunt niste sisteme Bosch care interactioneaza cu ele...in fuctie de niste parametrii

p.s. masina mea e 2004/09 de ce nu ar fi pus d-astea avansate...?!?

 

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Despre cele de pasla se stie ca daca nu sunt inlocuite foarte mult timp, se pot intari, devenind casante si, cu putin ghinion, pot sa se rupa bucatele din ele care pot ajunge in turbina. De-aici va ganditi singuri :twoup:

 

Probabil asta e motivul pentru care au trecut la filtrul de plastic mai "evoluat".

Link to comment
Share on other sites

Despre cele de pasla se stie ca daca nu sunt inlocuite foarte mult timp, se pot intari, devenind casante si, cu putin ghinion, pot sa se rupa bucatele din ele care pot ajunge in turbina. De-aici va ganditi singuri :twoup:

 

Probabil asta e motivul pentru care au trecut la filtrul de plastic mai "evoluat".

 

tu care  ai tot 320d din 2004...cand ai schimbat ,de care ai avut?!? :twoup: (p.s. daca sti cumva ,e cel cu care a plecat din fabrica..?!?caci la mine asa a venit masina varianta cu plasa si daca astea au avut probleme de ce tot d-asta a pus..!?)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

din cate stiu eu ,la modelele mai vechi acest filtru nu este separat ,este situat undeva prin zona capacului culbutori...este acolo definit undeva in functie de fiecare motor si masina...se spala si asta e...un mecanic stie soto si locul...eu insa nu sunt mecanic... :twoup:

 

de avut are sigur...

Link to comment
Share on other sites

din cate stiu eu ,la modelele mai vechi acest filtru nu este separat ,este situat undeva prin zona capacului culbutori...este acolo definit undeva in functie de fiecare motor si masina...se spala si asta e...un mecanic stie soto si locul...eu insa nu sunt mecanic... :twoup:

 

de avut are sigur...

 

 

pai dati-mi un cod si mie pls, daca stiti careva :twoup:

http://bmwfans.info/original/E36/tou/318td.../1998/11/mg-11/

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...47440&hg=11

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.