Jump to content

DIY - Filtru epurator


Recommended Posts

vezi ca vinde nikybmw pe forum, eu de la el l-am luat. original bmw, sigilat...e modelul de pasla vechi dar sincer pt banii astia nu ma deranjeaza deloc sa-l schimb la 30-40.000km :)

 

se schimba foarte usor...cred ca nu a durat mai mult de 5 minute, dar iti trebuie ceva scule sa dai jos tot pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

vezi ca vinde nikybmw pe forum, eu de la el l-am luat. original bmw, sigilat...e modelul de pasla vechi dar sincer pt banii astia nu ma deranjeaza deloc sa-l schimb la 30-40.000km :)

 

se schimba foarte usor...cred ca nu a durat mai mult de 5 minute, dar iti trebuie ceva scule sa dai jos tot pe acolo.

ok ms mult...sper sa nu mai dea nici fum asa

Link to comment
Share on other sites

hmzzzzz sunt pus pe ganduri ....... cred ca il schimb si eu ........ mie imi da fum destul in sarcina .... cand ii dau pe la 3,500 4,000 ..... dupa ce il schimb va zic ce am rezolvat cu fumul :) frumos topicul l-am citit cap coada .... pacat de intepaturi .... Edited by Bogdy66
Link to comment
Share on other sites

cred ca glumesti.... nu ma mai duc in viata mea la mizeriile astea 2 de mi-ai spus.... mai ales ca nu inteleg cum poti spune ca nu e foarte scump

eu cautam un meserias particular... nu la Bavaria

 

 

 

OK,nu ai spus nicaieri ca vrei un meserias particular asa incat nu aveam de unde sa stiu asta.Acel egr nu este greu de curatat si spun asta din proprie experienta , dupa cum vezi si ceilalti confirma asta.

Legat de Filaret si Bavaria bineinteles ca nu ti-as recomanda sa mergi acolo sa schimbi motorul de exemplu dar pentru curatarea unui egr nu vad de ce ar fi o prostie atat de mare...stii ca la filaret ai voie sa stai langa mecanic atunci cand bagi masina in service??

Legat de pret la filaret este cam 100 ron de curatat acel egr probabil la un meserias particular probabil este ceva mai ieftin.Dpdv al meu nu este f scump tinand cont ca iti va face masina sa mearga mai bine.Daca iti pare scump poti cauta un DTY dar asta inseamna sa te murdaresti bine pe maini

Nu fac reclama nici unu service,acestea sunt parerile mele asa incat rog pe fiecare sa faca cum crede mai bine de cuvinta

Link to comment
Share on other sites

EGR ca EGR ...dar cu admisia ,nu va puneti probleme de curatare?! ....ca e praf saraca daca egr este asa incarcat la unii...

apropo cum se poate curata o admisie prin interior?!? caci eu sincer nu am gasit rezolvare...cred ca trebuie alta noua si gata...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

EGR ca EGR ...dar cu admisia ,nu va puneti probleme de curatare?! ....ca e praf saraca daca egr este asa incarcat la unii...

apropo cum se poate curata o admisie prin interior?!? caci eu sincer nu am gasit rezolvare...cred ca trebuie alta noua si gata...

 

dai jos admisia, astupi toate gaurile si bagi in ea alcool tehnic. Si incepi sa scuturi bine, dupa care golesti lichidu murdar, pui altu si tot asa pana curge curat :)

Asa am curatat eu o admisie da nu de Bmw. Era de aluminiu si am bagat in ea diluant, a iesit ca noua

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

dai jos admisia, astupi toate gaurile si bagi in ea alcool tehnic. Si incepi sa scuturi bine, dupa care golesti lichidu murdar, pui altu si tot asa pana curge curat :)

Asa am curatat eu o admisie da nu de Bmw. Era de aluminiu si am bagat in ea diluant, a iesit ca noua

 

unde se gaseste minunea de alcool tehnic :)

Link to comment
Share on other sites

dai jos admisia, astupi toate gaurile si bagi in ea alcool tehnic. Si incepi sa scuturi bine, dupa care golesti lichidu murdar, pui altu si tot asa pana curge curat :)

Asa am curatat eu o admisie da nu de Bmw. Era de aluminiu si am bagat in ea diluant, a iesit ca noua

 

unde se gaseste minunea de alcool tehnic :)

 

mai peste tot, peco, magazine piese auto, selgros, etc. Zic alcool tehnic ca admisia la Bmw e din plastic, normal mai bine s-ar curata cu diluant dar probabil afecteaza plasticu, alcoolu n-are treaba si curata bine. Unde ai loc poti folosi si o perie din aia de spalat sticle da dupa aia trebe clatit bine sa nu ramana ceva par de pe perie.

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

mai peste tot, peco, magazine piese auto, selgros, etc. Zic alcool tehnic ca admisia la Bmw e din plastic, normal mai bine s-ar curata cu diluant dar probabil afecteaza plasticu, alcoolu n-are treaba si curata bine. Unde ai loc poti folosi si o perie din aia de spalat sticle da dupa aia trebe clatit bine sa nu ramana ceva par de pe perie.

 

 

esti sigur ca nu ataca plasticul?! adica ..daca este in stare sa curete admisia de "carbunele" din ea...nu dizolva si plasticu?!...scrie la indicatii ca nu topeste plastic...!? sau asa crezi tu?

Link to comment
Share on other sites

mai peste tot, peco, magazine piese auto, selgros, etc. Zic alcool tehnic ca admisia la Bmw e din plastic, normal mai bine s-ar curata cu diluant dar probabil afecteaza plasticu, alcoolu n-are treaba si curata bine. Unde ai loc poti folosi si o perie din aia de spalat sticle da dupa aia trebe clatit bine sa nu ramana ceva par de pe perie.

 

 

esti sigur ca nu ataca plasticul?! adica ..daca este in stare sa curete admisia de "carbunele" din ea...nu dizolva si plasticu?!...scrie la indicatii ca nu topeste plastic...!? sau asa crezi tu?

 

nu ataca nimic, daca-l diluezi cu apa poti sa si bei :). E un alcool de vreo 90 gr.

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

eu l-am schimbat de curand, odata cu revizia generala. la mine nu pot sa spun ca dadea cu fum exagerat (adica la 4000 ture e cam normal la un diesel sa scoata ceva fum), insa am zis sa-l schimb si pe ala. ce am gasit acolo nu pot descrie...era plin de ulei si mazga, se umflase elementul ala filtrant de abia mai incapea in cutiuta :)

 

dupa revizie masina mi s-a parut ca trage ceva mai bine si urca mai repede in ture. acum ca a fost de la filtrul epurator sau de la cel de aer...sau de la toate combinate, nu pot sa spun...cert e ca nu-i face rau deloc.

 

Sa arunc si eu o vorba ca sa avem ce dezbate:

-cand elementu ala filtrant se umfla si se blocheaza apare principalul motiv pentru care se fisureaza galeriile de admisie la e46 dar nu numai!

asa ca astept pareri si cineva care sa demonteze "ipoteza".

Link to comment
Share on other sites

baronu:explica-mi te rog mai pe larg, cum se umfla elementul filtrant si se blocheaza, si cum produce fisurarea galeriei de admisie.

Mersi

 

nu pot explica acum ca nu sunt mecanic(inca) dar in 3 -4 zile cand ma duc la cineva sa fac revizia sigur iti pot explica.

este vb de modelul vechi cu pazla. azi am fost intrebat de respectivul daca l-am schimbat pina acum si de la el stiu.

dar tu fiind mult mai experimentat decat mine, stii de la ce este problema cu galeria de admisie fisurata probabil stii ca este o problema intalnita si nu una sporadica .nu ne spui de la ce apare fisura?

Edited by baronu25
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

tot am citti despre acest filtru ... m-am convins si l-am cumparat si eu. am vazut cum pot ajunge la el ca sa-l schimb solito...dar o singura problema.

impreuna cu acest filtru mi-a venit si vreo 3 garnituri . cu alea ce fac? unde vin puse? sau odata ce ajung la vechiul filtru imi voi da seama unde trebuie sa pun si acele garnituri ?

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

tot am citti despre acest filtru ... m-am convins si l-am cumparat si eu. am vazut cum pot ajunge la el ca sa-l schimb solito...dar o singura problema.

impreuna cu acest filtru mi-a venit si vreo 3 garnituri . cu alea ce fac? unde vin puse? sau odata ce ajung la vechiul filtru imi voi da seama unde trebuie sa pun si acele garnituri ?

Multumesc!

 

 

Cand scoti alea 3 suruburi cu cap impus... o sa poti da jos "capacu+filtru"... capacul e format din 2 compartimente.. un compartiment are garnitura pe capac, si pentru celalalt compartiment, garnitura ramane in cealalta parte "in motor" sa zic asa... + o garnitura rotunda presupun ptr filtru... ai cumparat din ala de pasla ? sau de plastic ?

 

sunt 2 garnituri dubioase la forma.. nici patrate nici rotunde nu ? o sa iti fie clar cand dai jos capacu+filtru

Link to comment
Share on other sites

mi-am comandat si eu filtrul asta epurator..saptamana viitoare il schimb..l-am desfacut acum vreo doua saptamani si l-am spalat cu decarburol(filtrul de de pasla)... a iesit ca nou...admisia mi-am curatat-o tot atunci si pot spune ca era jale,nu stiu dc dar am impresia ca a mea trebuie schimbata ..nu mi-a placut deloc cum actionau clapetele..pentru cei ce vor sa isi curete admisia le recomand decarburol,celelalte solutii incercate spray pt frane,contacte,chestia aia uw-40(parca) nu fac mare lucru.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.