Jump to content

DIY - Filtru epurator


Recommended Posts

Eu am pus filtru.. de e60, a fost 130 ron ca nu am luat toata piesa 11 care contine si piesa 15.. am luat doar piesa 15 , se potriveste perfect si e de plastic, adica nu mai necesita schimbare

 

cod gasesti pe realoem la filtru de e60

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15

 

piesa 11 cu piesa 15 de e39

 

post-10133-1208537195_thumb.jpg

 

piesa 11 cu piesa 15 de e60 in loc de e39

post-10133-1208537209_thumb.jpg

Edited by indiferent
Link to comment
Share on other sites

Este din plastic :twoup: are ceva sistem de galerii, fiindin plastic nu se imbacseste cu ulei, deci nu stiu ce ai putea sa cureti la el.. nu mai ai treaba cu filtru... de garnitura aia rosie nu stiu ce sa zic... poate intreaba cineva la BMW odata la cati km se schimba filtru epurator.... si ne lamureste.

 

Cu filtru asta..am auzit ca se poate pune de la e60 pe e39... cativa oameni mi-au spus ca ei au pus.. si am hotarat sa iau si eu.. de nu se potrivea ... luam de celalalt, dar s-a potrivit

Link to comment
Share on other sites

Si eu am auzit versiuni din astea... dar sunt curios.. de la sursa... adica la ce revizii se face schimbarea filtrului epurator... e39 (pasla) respectiv e60 (plastic)... la asta de plastic teoretic nu mai ai ce schimba..si garnitura aia rosie.. e in ulei.. e lubrifiata... nu se usuca.. habar nu am... dar asta plastic.. practic nu ai nici ce spala ... e un plastic cu ceva sistem de conducte.. si banuiesc ca undeva are o aerisire pe unde ies gazele..
Link to comment
Share on other sites

Unelte necesare : imbus de 5mm ; tubulara hexagon de 5mm.

 

1.

 

se desface capacul filtrului de la clima ,se ridica usor clemele de la "cotul" care intra in bord -se scoate "cotul".se ridica din dreapta de jos in sus cutia cu filtru` climei ( asta daca nu cumva aveti clema de prindere , vezi poza ).

 

2.

 

se scot suruburile de la sina cu firele care alimenteaza bujiile , ultimele 2 din capat tubulara hexagon de 5mm , apoi se desfac si cele de la filtrul epurator.

 

3.

 

mult ulei...

 

daca aveti intrebari , nu ezitati sa le puneti.

Edited by kretzu
Link to comment
Share on other sites

Eu nu stiu sa fie un model de hartie ci doar de pasla la e39 care NU se curata si de plastic la e60 si e46 mai noi care intr-adevar se spala.Al tau nu e ca asta din poza?

ba da e ca ala din poza si se curata :twoup:

Link to comment
Share on other sites

2.

 

se scot suruburile de la sina cu firele care alimenteaza bujiile , ultimele 2 din capat tubulara hexagon de 5mm , apoi se desfac si cele de la filtrul epurator.

daca aveti intrebari , nu ezitati sa le puneti.

 

Care bujii? Alea sint sub admisie. Firele alea care sunt prinse pe rampa de plastic sint de la injectoare, iar rampa este prinsa cu holtzsurub cu cap torx.

Bun articolul, bravo. L-ai schimbat filtrul sau l-ai spalat?

Link to comment
Share on other sites

2.

 

se scot suruburile de la sina cu firele care alimenteaza bujiile , ultimele 2 din capat tubulara hexagon de 5mm , apoi se desfac si cele de la filtrul epurator.

daca aveti intrebari , nu ezitati sa le puneti.

 

Care bujii? Alea sint sub admisie. Firele alea care sunt prinse pe rampa de plastic sint de la injectoare, iar rampa este prinsa cu holtzsurub cu cap torx.

Bun articolul, bravo. L-ai schimbat filtrul sau l-ai spalat?

l-am curatat da , a II-a oara.

 

ce sa caute bujiile sub admisie ?eu stiu ca bujiile sunt in capul injectoarelor...si ca aia e alimentarea lor :twoup:

Link to comment
Share on other sites

OK daca tu zici ca se curata asa o fi dar totusi se recomanda INLOCUIREA lui.Acuma fiecare face cum o vrea ca e masina lui. :twoup:

asa a fost si cu uleiul la cutie , ba e lifetime ba nu e , se schimba...

 

1. filtru epurator care vine stock pe e46 cred.....acu am constatat ca este exact pe dos fata de cutia cu filtrul pt e60...chestia importanta e cea alba...sa se stie...

2. filtru epurator e60 , care poate fi montat si pe e39. plastic

Edited by kretzu
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Fiecare face cu masina lui cum crede, dar sa n-o ia cineva de buna indicatiile cu privire la spalarea filtrului epurator ,ma refer la cel cu filtru,ca este o aberatie.

Nu cred ca este bine sa postam niste lucruri tehnice care nu au nici un suport si sa inducem in eroare pe cei care nu au cunostinte tehnice si spera un ajutor de la

cei de pe forum.

Nu am avut intentia sa jignesc pe nimeni.Moderatorii ar trebui sa fie si ei pe faza.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Fiecare face cu masina lui cum crede, dar sa n-o ia cineva de buna indicatiile cu privire la spalarea filtrului epurator ,ma refer la cel cu filtru,ca este o aberatie.

Nu cred ca este bine sa postam niste lucruri tehnice care nu au nici un suport si sa inducem in eroare pe cei care nu au cunostinte tehnice si spera un ajutor de la

cei de pe forum.

Nu am avut intentia sa jignesc pe nimeni.Moderatorii ar trebui sa fie si ei pe faza.

:twoup: e foarte buna indicatia parpipa,chiar nu era nevoie sa te bagi in discutie. cine o sa aiba nevoie de topicu asta o sa-l foloseasca sigur...rog un moderator sa stearga toate posturile care nu-si au rostul pana aici...

 

eu am vrut sa dau un ajutor celor care vol sa-l curete / schimbe...nu trebuie sa induci lumea in eroare...

 

nu ai nevoie nu citi nu-mi veni cu posturi dastea aicea.

Edited by kretzu
Link to comment
Share on other sites

Daca postezi ceva pe un forum public esti obligat sa accepti comentarile tuturor.

 

Filtrul epurator de E39 nu se spala ci se schimba, costa 160 Ron pe original original, 120 Ron pe producator.

 

Filtrul nu este din hartie.

 

Daca tot ai deschis un topic pe acesta tema, permite-mi sa-ti pun o intrebare.

 

Ce rol are filtrul epurator?

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

ATENTIE !

Filtrul epurator nu se curata !

Se inlocuieste.. curatirea va distruge materialul care contine o rasina ce separa gazele de ulei..

daca acesta nu isi va mai pastra propietatile se va infunda..si se va face presiune in ulei.

Daca filtrul epurator nu isi face treaba ...uleiul isi pierde propietatile devine mai vascos...si nu mai circula prin canalele destinate ungerii lagarelor turbinei...aceasta ramanand fara ungere se supraincalzeste si se gripeaza / cedeaza

 

FILTRUL EPURATOR infundat este principala cauza care duce la picarea turbosuflantei unui motor diesel !

If you don't belive me Google it

Edited by Stefan_SNK
Link to comment
Share on other sites

Daca vreti sa schimbati filtrul epurator la E39, puteti alege sa cumparati filtrul de E60 (de plastic), care se potriveste in carcasa filtrului de E39.

Filtru epurator E39 (pasla)

 

 

Filtru E60 (plastic) montat in carcasa de E39

 

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.