Jump to content

bucsi...de care?


poope

Recommended Posts

salutare...am cautat si nu mam lamurit si rog moderatorii daca gasesc sa ma indrepte spre un topic de genu asta si sa il inchida pe asta....deci: masina mea bate la trecerea peste gropi mici sau sine de tramvai sau denivelari...si vreau sa imi spune-ti care sti-ti ce bucsi trebe schimbate????numai bucsile de la brate adika alea 2 in care se prinde bratu de masina?sau si altele? si si pe fata si pe spate....ca m-as duce la magazin acuma inainte e sarbatori sa le iau si sa le pun...
Link to comment
Share on other sites

salutare...am cautat si nu mam lamurit si rog moderatorii daca gasesc sa ma indrepte spre un topic de genu asta si sa il inchida pe asta....deci: masina mea bate la trecerea peste gropi mici sau sine de tramvai sau denivelari...si vreau sa imi spune-ti care sti-ti ce bucsi trebe schimbate????numai bucsile de la brate adika alea 2 in care se prinde bratu de masina?sau si altele? si si pe fata si pe spate....ca m-as duce la magazin acuma inainte e sarbatori sa le iau si sa le pun...

 

mai mult ca sigur e vorba despre bucsile mari de la bascula - bucsile hidraulice, dar du-te la un mecanic

Link to comment
Share on other sites

bucsi si / sau bielete antiruliu. nu de directie, alea cunt altceva. si ca sa intelegi, bieletele antiruliu se prind de bara stabilizatoare si amortizoare. bieletele de directie cunt legate de caseta de directie si au in prelungire capetele de bara care actioneaza bratul fuzetei. mai poate sa bata amortizor, daca nu mai are ulei/ gaz, sau pivot din rotula bratului. cam astea pot bate pe fata. capetele de bara/ bieletele de directie isi fac joc si simti in volan sau daca misti de roti, dar nu bat, cel mult pot trozni pe viraje. pe mine atata ma duce capu, atata am reusit sa spun, cine ma contrazice, sper sa fie un bun cunoscator. Edited by florentincristea
Link to comment
Share on other sites

io unu nu am intalnit pana acum sa bata bieletele de directie, nu ca ar fi imposibil , dar ca sa bata astea masina tre sa fie foarte varza. ele se uzeaza in miscarea stanga dreapta nu sus jos. de aceea nu au cum sa bata, ci sa trosneasca la viraje. dar ma rog eu sunt doar eu si mecanicii care " stiu tot " sunt alta specie. si daca o sa le schimbi si tot o sa bata o sa ajungi sa mi dai dreptate alex. a mai spus cineva de bucsi bara stabilizatoare pe care eu le am omis. poate fi si de acolo. dar bataile sunt diferite si tre sa mearga cu ea unu care are un pic idee de diagnosticari si sa o verifice si pe un elevator.

 

sfatul meu e ca atunci cand vei face reparatiile necesare sa schimbi tot ce e de schimbat pe fata, nu doar o bucsa care bate acum sau un pivot sau amortizor. ca sa fie bine tre dat tot jos si pus nou. la mine e concert cand merg pe drum cu pb, da cand ma apuc le schimb pe toate.

Link to comment
Share on other sites

Constatarea am facut-o la Augsburg.O sa ma duc si in alta parte ca m-ai pus pe ganduri,in viraje nu trosneste absolut nimic :twoup: Doar bate f usoar cand tec peste denivelari mici sau sine de tramvai

 

Ms frumos! :twoup:

bieletele antirului cred ca sunt, eu le-am schimbat saptamana trecuta, tot asa facea si sa mine, doar la denivelari mici trosneste

Link to comment
Share on other sites

Constatarea am facut-o la Augsburg.O sa ma duc si in alta parte ca m-ai pus pe ganduri,in viraje nu trosneste absolut nimic :twoup: Doar bate f usoar cand tec peste denivelari mici sau sine de tramvai

 

Ms frumos! :twoup:

identic se comporta si la mine si am fost la un mecanic cu ea care imi este si prieten,constatarea a fost urmatoarea: pivotu si bieleta antiruliu,cred ca asta este si la tine,treaba nasoala este ca se schimba cu tot cu brat nu poti schimba pivotu separat si asta costa cam 6 mil doar piesa iar bieleta undeva la 1 mil maxim

Link to comment
Share on other sites

Constatarea am facut-o la Augsburg.O sa ma duc si in alta parte ca m-ai pus pe ganduri,in viraje nu trosneste absolut nimic :twoup: Doar bate f usoar cand tec peste denivelari mici sau sine de tramvai

 

Ms frumos! :twoup:

 

este pivotul din cap de la bascula stg. :D (si la mine a fost la fel)

Link to comment
Share on other sites

Constatarea am facut-o la Augsburg.O sa ma duc si in alta parte ca m-ai pus pe ganduri,in viraje nu trosneste absolut nimic :twoup: Doar bate f usoar cand tec peste denivelari mici sau sine de tramvai

 

Ms frumos! :twoup:

 

este pivotul din cap de la bascula stg. :D (si la mine a fost la fel)

da asta este acum are de ales ia pe original sau nu.eu iam dat pretul pe ne original dar nemtesti

Link to comment
Share on other sites

din cate am auzit se pot inlocui doar pivoti insa nu e recomandat si tot cam pe acolo se ajunge ca pret. nu mi aduc aminte sigur unde se poate face asta. insa nimic nu e imposibil. deci spor la treaba

si eu cred ca se poate dar sincer nu mas risca in plus ai si pivotu dinspre spate nou,poate costa ceva in plus asa dar macar stii o treaba,acum fiecare face cum crede...eu unu asa cred ca este cel mai bine...brat nou...

Link to comment
Share on other sites

Constatarea am facut-o la Augsburg.O sa ma duc si in alta parte ca m-ai pus pe ganduri,in viraje nu trosneste absolut nimic :twoup: Doar bate f usoar cand tec peste denivelari mici sau sine de tramvai

 

Ms frumos! :twoup:

 

este pivotul din cap de la bascula stg. :D (si la mine a fost la fel)

 

 

hmm se pare ca e varianta costisitoare.....nasol....foarte multe pareri....probabil o sa ma duc la un mecanic doar ca mie frica de mecanici ca aia o sa puna ca si alea is duse si celelalte is duse doar ca sa scoata mai multi bani pe manopera si poate imi schimba ceva ce nui dus....as trebui tot...total de acord dar banii???o a fi cumva....

 

Constatarea am facut-o la Augsburg.O sa ma duc si in alta parte ca m-ai pus pe ganduri,in viraje nu trosneste absolut nimic :D Doar bate f usoar cand tec peste denivelari mici sau sine de tramvai

 

Ms frumos! :D

 

este pivotul din cap de la bascula stg. :) (si la mine a fost la fel)

 

 

hmm se pare ca e varianta costisitoare.....nasol....foarte multe pareri....probabil o sa ma duc la un mecanic doar ca mie frica de mecanici ca aia o sa puna ca si alea is duse si celelalte is duse doar ca sa scoata mai multi bani pe manopera si poate imi schimba ceva ce nui dus....as trebui tot...total de acord dar banii???o a fi cumva....

 

 

si cum imi dau seama ce e? adika daca descafc tot acolo se vede sau se simte care se misca si care are joc ??? ma refer la pivot mai ales ca ala e cel mai scump... si ala tre luat cu tot cu brat nu??? iara scump....hmmmm...merdeeeeee

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Continui eu daca se poate:

 

Am observat ca se misca rotile fata, inainte sau inapoi. Ce bucsi sunt duse acolo?

 

 

spers a nu fie bratzele ca omu care a avut masina nu a mers decat pe drum bun...mai mult ca sigur e din bielete si asa...o sa vina banii si pentru alea....ce nu am inteles eu este fap[tul cum se misca otile talke inainte si inapoi

Link to comment
Share on other sites

Se misca putin. Nu le poti misca cu mana, am observat cand am franat si ma uitam la masina in tabla altuia, la semafor :twoup:

 

Ce am mai simtit imediat dupa ce am luat masina, e faptul ca atunci cand apas brusc frana, simt o mica lovitura in volan, scurta. Asta ma gandesc ca e tot din aceeasi cauza, ca franez si in momentul acela roata ramane putin mai in urma, tragand de directie un pic.

 

Din cate am vazut, pe brat nu exista decat o bucsa mare, care am inteles ca e hidraulica. O fi de acolo.

Stie careva un pret? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Se misca putin. Nu le poti misca cu mana, am observat cand am franat si ma uitam la masina in tabla altuia, la semafor :twoup:

 

Ce am mai simtit imediat dupa ce am luat masina, e faptul ca atunci cand apas brusc frana, simt o mica lovitura in volan, scurta. Asta ma gandesc ca e tot din aceeasi cauza, ca franez si in momentul acela roata ramane putin mai in urma, tragand de directie un pic.

 

Din cate am vazut, pe brat nu exista decat o bucsa mare, care am inteles ca e hidraulica. O fi de acolo.

Stie careva un pret? :twoup:

 

setul (2 buc) e in jur de 2-2,3 mil

Link to comment
Share on other sites

Fratilor, recomandarea mea este sa cumparati bascula cu totul, pentru ca ea contine si cei 2 pivoti.

Daca aveti probleme cu un pivot, e indicat sa-i schimbati pe toti 4 (2 pe dreapta, 2 pe stanga) si cele 2 bucse.

2 bucse Lemforder costa vreo 800.000 lei.

 

De ce e mai bine sa cumparati bascula cu totul decat sa schimbati doar pivotii?

In primul rand, montajul dureaza mai putin. Se da jos bascula veche cu cei 2 pivoti, si se pune bascula noua.

In al doilea rand, se evita largirea gaurii in care vin pivotii.

Si in al treilea rand, o sa stati mai bine cu psihicul... in sensul ca nu o sa va ganditi "Aoleu, daca nu sunt pusi pivotii bine!", "Da' bascula mai este in regula, la cat a dat ala cu barosul in ea ca sa scoata pivotii...?" :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Se misca putin. Nu le poti misca cu mana, am observat cand am franat si ma uitam la masina in tabla altuia, la semafor :twoup:

 

Ce am mai simtit imediat dupa ce am luat masina, e faptul ca atunci cand apas brusc frana, simt o mica lovitura in volan, scurta. Asta ma gandesc ca e tot din aceeasi cauza, ca franez si in momentul acela roata ramane putin mai in urma, tragand de directie un pic.

 

Din cate am vazut, pe brat nu exista decat o bucsa mare, care am inteles ca e hidraulica. O fi de acolo.

Stie careva un pret? :D

 

 

nui bieleta de directie?? daca zici ca ramane roata poate are joc bucsa aia sau bieleta sau cu io zice si roata are alta traiectorie decat cea normala...ma gandesc... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.