Jump to content

e46 2.0dA proaspat achizitionat.


barzanv

Recommended Posts

Salut. In sfirsit pot sa postez ca mindru posesor de 320dA din 2001.

 

Nu m-a pasionat niciodata BMW pina nu si-a luat tata 525 din 2002. In acel moment m-am decis sa vind mondeo al meu si sa imi iau 320dA.

L-am cautat si l-am gasit. :blink:

 

Prima intrebare...

Am mininavigatie cu unitate cdrom in portbagaj si loc gol deasupra. Probabil acolo intra o magazie de cd-uri. De unde pot sa achizitionez magazia la un pret rezonabil?

 

A doua intrebare...

Cutia automata, ce intretinere necesita? filtru? Pt ca pe cutie am vazut ca scrie .. no maintance.

 

Deocamdata atit.

 

Vlad

Link to comment
Share on other sites

Salut. In sfirsit pot sa postez ca mindru posesor de 320dA din 2001.

 

Nu m-a pasionat niciodata BMW pina nu si-a luat tata 525 din 2002.  In acel moment m-am decis sa vind mondeo al meu si sa imi iau 320dA.

L-am cautat si l-am gasit. :)

 

Prima intrebare...

Am mininavigatie cu unitate cdrom in portbagaj si loc gol deasupra. Probabil acolo intra o magazie de cd-uri. De unde pot sa achizitionez magazia la un pret rezonabil?

 

A doua intrebare...

Cutia automata, ce intretinere necesita? filtru? Pt ca pe cutie am vazut ca scrie .. no maintance.

 

Deocamdata atit.

 

Vlad

52928[/snapback]

 

vezi ca stie WLF pe unu kr aduce magazii orig care citesc si MP3. Dar iti mai trebuie si un cablu pe care-l poti lua de la Filaret sau de la Augsburg. cu comanda vine in few days.

nu ai treaba cu cutia.

Si-n rest...felicitari si sa-l stapinesti sanatos si fara belele... :blink:

Link to comment
Share on other sites

salut,

 

Mai am o intrebare:

 

1. Am facut 1200 de km in 4 zile cu 4 mil rol. Nu e cam mult? calc arata 9%.

Cam asta e consumul sau nu m-am obisnuit eu inca cu ea si ii dau aiurea?

 

2. Uneori imi ramine becul galben de la ulei aprins 15 sec. Desi ulei am la max, poate chiar un pic peste maxim. Oare din acest motiv sa ramina aprins?

 

 

3. Ceva sfaturi sa pot sa o controlez pe zapada? Am fost in zona Bran- Predeal si luni dimineata era zapada peste tot. Fugea spatele cum vruia el. Si ma incurcam destul de mult cu cutia automata. Adica am vrut la un moment dat , la o panta abrupta sa trec din3 in 2 si....cind a cuplat aproape m-a invirtit desi aveam ~35 km.

 

Multumesc

 

Vlad

Link to comment
Share on other sites

Si daca aveai cutie manuala pateai acelasi lucru. Cand faceai frana de motor, ti-ar fi fugit fundul. 35km/ora e o viteza mare pentru zapada si coborare abrupta.

 

Consumul daca e de oras e bine, daca e de afara, e cam mare. Dar tine cont ca ai cutie automata care ar trebui sa ia mai mult un pic.

 

Ar trebui sa ramana galben daca nivelul e jos. Nu cred ca daca ai peste maxim sa se aprinda.

Link to comment
Share on other sites

Si daca aveai cutie manuala pateai acelasi lucru. Cand faceai frana de motor, ti-ar fi fugit fundul. 35km/ora e o viteza mare pentru zapada si coborare abrupta.

 

Consumul daca e de oras e bine, daca e de afara, e cam mare. Dar tine cont ca ai cutie automata care ar trebui sa ia mai mult un pic.

 

Ar trebui sa ramana galben daca nivelul e jos. Nu cred ca daca ai peste maxim sa se aprinda.

53440[/snapback]

Sal :blink: am o intrebare.Aisi step tronik pe cutie?

Link to comment
Share on other sites

Cred ca raspunsul e evident, aparent a schimbat din 3 in 2 si la o cutie automata...

 

barzanv, sa-l stapanesti sanatos.

 

Cu cutia automata te obisnuiesti relativ usor. Cu tractiunea spate, ceva mai greu, dar nu e un capat de tara. Trebuie sa "inveti" din nou, ce si cum, in special pe suprafete alunecoase. Si cum vine iarna, grabeste-te...

Link to comment
Share on other sites

Da,consum mare dar e din 2001 si cred ca dupa un timp normal.

Ca fuge spatele e normal abia dupa 2002 am reusit cu DSC I sa il potolesc si cu DSC II nu mai sunt de loc probleme.Trebuie sa te obisnuiesti cu masina cu tractziune pe spate si iarna trebuie sa conduci mai tot timpul caci fuge.Vezi si unde opresti fie ca parchezi sau stai la semafor caci cateodata e cam greu dar asta e la toate masinile cu tractziune pe spate cand te obisnuiesti uti de tot.

Link to comment
Share on other sites

Consumul este normal pt. cutie tiptronic.Cosnsumul urban dat de fabricant la modelul de 150 CP este 9,9l/100km, fata de 8,1 la cutie manuala. Eu unul, sub 10,5 pe bord ( 11,5 real calculat de mine) nu am reusit sa consum in oras.

 

Calculatorul nu indica bine nici la cati km mai ai de parcurs cu motorina.Am ramas fara motorina cand calculatorul imi arata ca mai am de facut 75km.Acelasi lucru i s-a intamplat si unui prieten dar la 50km.Asa ca fi atent sa nu scazi sub 100km.Era si pe aici un topic despre lucrul asta.

 

Nu mai umbla cu uleiul peste nivel ca am inteles ca nu e bine.La audi scrie pe buson sa nu depasesti nivelul maxim, ca distrugi convertorul catalictic.

 

Iar pentru zapada, CAUCIUCURI DE IARNA.Sunt foarte eficiente, nu iti vine sa crezi ce aderenta ai cu ele.

Link to comment
Share on other sites

Good point. Cauciucuri de iarna...RULES. Altfel degeaba sunt toate sistemele active...

Vei vedea ca nu vei avea nici un fel de probl iarna. dar nu trebuie sa o bruschezi si sa te dai foarte tare la ea. Mai exerseaza pe pietris pina vine iarna. Obisnuieste-te cu contrabracarea si vei vedea k vei deveni king of the road. Dupa ce te inveti vei deveni addicted si cind traficul iti permite o sa te incinte foarte tare sa provoci miscarea fundului. O simti in spate, in spatar...

Link to comment
Share on other sites

in primul rind va multumesc pentru sfaturi si raspunsuri.

 

Noi intrebari.

 

Cind o pornesc are o tacaneala ciudata si pe urma in 2-3 sec isi ia mersul frumos.

oprirea tacaneli corespunde cu stingerea becului de ulei. Asa fac toate?

 

Din cite am inteles de la vechiul meu mecanic care mi-a tinut mondeo in viata 300.000 km fara sa desfaca motorul, in capsula filtrului de ulei ar fi niste supape care tin circuitul etans si ca poate au obosit si dureaza pina reface presiunea uleiului. Oare?

 

cam atit,

 

Inca odata tin sa va multumesc. Sunt inca in starea acea obsesiva in care ascult fiecare trosnet , ma invirt de 3 ori in jurul ei cind parchez...etc. De exemplu ma scoate din minti cind ploua ca incepe geamul soferului sa frece in cheder si tre sa-l tin un pic deschis sa taca.

Link to comment
Share on other sites

in primul rind va multumesc pentru sfaturi si raspunsuri.

 

Noi intrebari.

 

Cind o pornesc are o tacaneala ciudata si pe urma in 2-3 sec isi ia mersul frumos.

oprirea tacaneli corespunde cu stingerea becului de ulei. Asa fac toate?

 

Din cite am inteles de la vechiul meu mecanic care mi-a tinut mondeo in viata 300.000 km fara sa desfaca motorul, in capsula filtrului de ulei ar fi niste supape care tin circuitul etans si ca poate au obosit si dureaza pina reface presiunea uleiului. Oare?

 

cam atit,

 

Inca odata tin sa va multumesc. Sunt inca in starea acea obsesiva in care ascult fiecare trosnet , ma invirt de 3 ori in jurul ei cind parchez...etc. De exemplu ma scoate din minti cind ploua ca incepe geamul soferului sa frece in cheder si tre sa-l tin un pic deschis sa taca.

53653[/snapback]

Nu stiu ce sa-ti spun cu tacanitul. Ar fi o supozitie....Citi KM are motorul? Imi facea si mie asa le E36 cu motor M43 pina se umpleau cu ulei tachetii hidraulici. Si mi-a aparut pe la 130mii de KM. Dura 2-3 secunde.

si cu scirtiitul vezi k e pe aici un topic si un Spray de la Wurt care te scapa de stress.

Te intelegem cu starea obsesiva. Cred k am avut-o toti :blink:

Link to comment
Share on other sites

Asa se aud la pornire multe motoare de 136 CP. Are un prieten, si la inceput il obseda si pe el treaba asta, si a observat ca majoritatea fac asa.Nu stiu de ce.Poate un defect de fabricatie....El o are de 3 ani, si nu s-a intamplat nimic.Asa ca stai linistit...

Incearca treaba cu supapa de la filtru, dar nu te apuca sa bagi prea multi bani pe cine stie ce piese.

Link to comment
Share on other sites

si cu scirtiitul vezi k e pe aici un topic si un Spray de la Wurt care te scapa de stress.

Te intelegem cu starea obsesiva. Cred k am avut-o toti :)

53665[/snapback]

 

 

Geamul deja ma scoate din minti... unde gasesc acest miraculos spray WURT? am cautat netul in lung si lat, am umblat de nebun prin magazine si benzinarii...se uita toti la mine de parca as fi nebun...

 

Adevarul este, ca de cind cu BMW parca am luat-o razna... vreau angel eyes, coada de m3, magazie... + a inceput sa porneasca cam greutz..cam 2-3 secunde dimineate cheie continua , probabil o bujie. Also , se pare ca se aude o bataie fina in stinga fata... sau mi se pare? :blink:

 

Din toate dorintele astea am reusit sa indeplinesc casco si 4 cauciucuri de iarna cu jante de tabla separate + capace, vredestein ... asa cum m-ati sfatuit (winter tyre is a must) :)

 

 

Deasemenea ... un suierat cind o turez, chiar si in gol, care urmeaza turatia motorului mai ales la deturare.

 

Ce ar mai fi?

 

La masinutza desenata in bord, imi apare un bec in fata. Clar m-a dus capul ca s-ar fi ars vreun bec pe fatza, dar totul e la locul lui.. pozitiile si fazele.

Cind dispare , cind apare.

 

Cam atit...

Va multumesc si imi cer scuze pt incoerenta postului

Link to comment
Share on other sites

Geamul deja ma scoate din minti... unde gasesc acest miraculos spray WURT? am cautat netul in lung si lat, am umblat de nebun prin magazine si benzinarii...se uita toti la mine de parca as fi nebun...

 

53836[/snapback]

 

Nu stiu inca sa-ti spun de unde. Exista Wurt Romania. Au calendare f frumoase cel putin. Eu l-am luat din Germania. Sa ma uit dak mai am si ne vedem si-ti aplic un tratament. O sa mai imi comand unu' dak nu mai am, si vedem cum facem.

Ma grabesc acum, revin spre seara....

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu inca sa-ti spun de unde. Exista Wurt Romania. Au calendare f frumoase cel putin. Eu l-am luat din Germania. Sa ma uit dak mai am si ne vedem si-ti aplic un tratament. O sa mai imi comand unu' dak nu mai am, si vedem cum facem.

Ma grabesc acum, revin spre seara....

54044[/snapback]

Mii de scuze .... :blink: se scrie WURTH. Cauta asa pe net. Vorbim p seara

Link to comment
Share on other sites

Deasemenea ... un suierat cind o turez, chiar si in gol, care urmeaza turatia motorului mai ales la deturare.

 

Ce ar mai fi?

 

La masinutza desenata in bord, imi apare un bec in fata. Clar m-a dus capul ca s-ar fi ars vreun bec pe fatza, dar totul e la locul lui.. pozitiile si fazele.

Cind dispare , cind apare.

 

Cam atit...

Va multumesc si imi cer scuze pt incoerenta postului

53836[/snapback]

 

Suieratul poate fi si de la o rola de la intinzatoarele de curea. Pune-i sa le verifice la revizie. Mie imi suiera 2 minute in fiecare dimineata dupa care toata ziua nu mai am nici un zgomot. Nu e o urgenta, nu e cazul sa te alarmazi.

Cu masinuta in general pindest-o cind se aprinde, opreste, du-te in fata si vezi. Mie ii apare frecvent la pozitii. Mai schimb becurile, mai dau cu contact spray (tot de Wurth, SIC) cred ca de la mufa e problema...Becurile h7 de la faruri nu fac probleme si nu se aprind la masinuta

decit daca sunt arse.

Link to comment
Share on other sites

Bun venit domnu' Barza, se poate sa pui asa intrebari, tu un profesionist al pieselor auto ...

54086[/snapback]

 

Bine te-am gasit domule Dibax. Ne cunoastem cumva? sau imi poti spune cum ti-ai creat impresia ca sunt un bun cunoscator al pieselor auto? :blink:

Link to comment
Share on other sites

mi-am amintit. Nu-l mai am. L-am terminat pe tot cind am fost nevoit sa-mi regenerez culoarea de la kederele exterioare. O spalasem la o spalatorie NO touch, d-aia cu spume active (by the way pe Panduri la Academie) si mi se albisera intr-un fel foarte naspa.

Am acum unu pe care l-am akizitionat de la benz. MOL si se numeste Maxy Tyre Black si pare k are aceleasi proprietati cu miraculosul Wurth - Gummi Pflege...

Dak vrei spune-mi sa-l iau la mine in masina si ne vedem cumva sa vedem dak-ti dispare scirtiitul.

Link to comment
Share on other sites

La masinutza desenata in bord, imi apare un bec in fata. Clar m-a dus capul ca s-ar fi ars vreun bec pe fatza, dar totul e la locul lui.. pozitiile si fazele.

Cind dispare , cind apare.

 

Cam atit...

Va multumesc si imi cer scuze pt incoerenta postului

53836[/snapback]

 

am patit si eu asa pana intr-o zi cand nu s-a mai stins deloc alarma si atunci am vazut ca becul de pozitii in farul dreapta era ars... parerea mea e ca o sa se ti se arda si tie vre-unul curand sau ai un contact imperfect... desfa becurile pe rand uitate la ele cu atentie si vezi daca ti se pare ceva ciudat... alt sfat e sa stai calm si sa astepti aprinderea permanenta a alarmei si gata treaba... :blink:

si eu cand am luat prima data BMW-ul am fost exasperat cu toate becurile care aprind pe bord uneori si una din faze a fost geniala de-a dreptul... Intr-o zi cand plec de la job, pe la vreo 6 seara dau drumul la motor si mi se aprinde alarma de computer... Nu stiam ce inseamna dar avand in vedere acest lucru am gandit ca gata masina, am belit-o... singurul gand care ma consola era ca alarma e galbena deci era o avertizare mai degraba... cum insa nu puteam sta asa am zis ca trebuie verificat ce e cu ea si a trebuit sa deschid laptopul sa accesez manualul masinii (nu am varianta in engleza printata) sa ma calmez... dupa ce am asteptat in masina sa deschid laptopul, sa gasesc manualul si sa deschid fisierul au mai trecut vreo 10 minute si normal totul era de rau in manual la respectivul semn... Indicatia lor era sa ma duc cat mai urgent la un BMW service Center si sa ma ajute ei... in josul explicatiei (care era destul de mare) mai erau scrise 2 randuri in care se spunea ca acea alarma se refera la motor ca un sistem si ca orice afecteaza vre-o componenta a sistemului apare in aceasta alarma si oamenii dadeau de exemplu rezervorul... cu alte cuvinte daca busonul rezervorului nu e inchis bine apare aceasta alarma... cu inima ca un purice m-am dus la buson si l-am refixat amintindu-mi ca in ziua anterioara am pus benzina si nu am inchis eu personal busonul ci baiatul de la pompa... alarma a disparut si nu a mai reaparut dar efectiv am avut o stare de usurare imensa... cam asta e cu alarmele la BMW...:) obisnuieste-te....:)

Link to comment
Share on other sites

Ultima descoperire facuta la masinuta mea. Pierde ulei pe la un semering de la cutie(steptronic), unde intra selectorul de trepte. Oare o fi uleiul long life? sau un ulei diferit pt timonerie.

 

Sunt destul de agitat. Cine m-o fi pus sa dau jos scuturile in vizita la un prieten la service sa ma enervez... :blink:

 

daca a pierdut din uleiul longlife no maintanance?

 

 

vlad

Link to comment
Share on other sites

poveste lunga cu long life oil...

Schimbi simeringul (e doar un cauciuc) si cu ocazia asta schimbi si uleiul. Dar o sa-ti mearga ca unsa....Numai ca o sa te cam coste ceva manopera. Curge mult sau e doar asa o urma fina un fel de condens care a atras praf???

Ce ai facut cu sprayul si cu geamul? Nu ai venit la Acad mil.

Edited by Laur
Link to comment
Share on other sites

mi-am luat si eu un 318d din 2002 si am aceeasi problema cu geamul cred.. e pe dreapta... cine ma poate indruma inspre un magazin de spray-uri miraculoase? :blink:

54686[/snapback]

 

Gummi pflege (de la Nigrin cred) se gaseste si la Augsburg, la "supermarket-ul" ala auto de la Militari. E cu burete in varf, ca si chestiile alea pentru pantofi (dar mult mai mic).

Edited by mchis
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare,

First of all...sunt mai nou pe aici (evident) si citid c-am tot ce misca pe la sectiunea "seria3" am zambit ca un nebun singur in fata compului dadu-mi si eu acum seama ce era cu bmw-urile alea misto din fata de la academie...( probabil am prin una din intalnirile voastre )

 

Second....m-am oprit asupra acestui topic pentru ca momentan am un mondeo din 2003 tdci(commonrail de 116 cai) de care sunt foarte multumit din punct de vedere tehnic ..sa nu mai zic de consum(maxim 8 in oras...desi 7,5 e in mod norma...iar afara maxim 6 cam pe la 120, 130....si asta pe bune) ...dar ca fiecare baiat..la varsta aceea critica (24 de ani ) cand am un job bunicel si incep sa ma gandesc la viitor...parca mi-as dori un bmw serie 3 ( cred ca-l doresc de gand ma stiu dar pana acum n-as fi indraznit sa ma gandesc la el ) ....astefl...ca sunt cam in situatia celui care a deschis topicul si care a facut upgrade-ul de la mondeo la bmw seria 3....acum firesc ma intreb dupa toate problemele postate aici....regreti ca ai facut aceasta trecere...e mare diferenta?...si cel mai important cam cat te-a costat in plus bmw-ul.....

 

Last.....sper sa ma infiati si pe mine pe acest club pana in ziua cand imi voi face "majoratul" intr-un bmw serie 3....oricum sunt foarte incantat de acest forum si am aflat foarte multe lucruri de cand am intrat...imi fac temele....si cat de curand o sa vin si eu cu un black beauty la una in faimoasele intalniri de la academie...( sa nu mi-a luati in nume de rau dar mereu cand treceam pe acolo vedem masini de lux oprite si ma simteam frustrat...ma gandeam : uite si astia ce fitosi...baieti de bani gata...au iesit si ei la o gura de redbull si o panarama ieftina din regie....cu asa masina...parintii sa traiasca....

acum citind mai atent forumul mi-am dat seama cat de mult greseam...uite domne sunt si ei oameni ca si mine ..pasionati de acelasi bmw..care sunt ceva mai norocosi ca mine..deocamdata...)

 

SCUZE PENTRU ACEST POST IMENS...nu am vrut sa scriu un roman dar asta e sunt un mic Patapievici....:blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.