Jump to content

Probleme temperatura lichidului de racire


Recommended Posts

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

De cand am schimbat vasul nu am completat deloc decat in prima zi ca a mai tras pe instalatie.

De atunci nimic si azi am verificat si este la acelasi nivel.

P.S.Pe la fisura este umed iar pe vasul de expansiune(care este exact sub fisura) s-a depus ca un praf alb.Cred ca se prelinge...

Edited by alexandru_83
Link to comment
Share on other sites

ote=alexandru_83,9/Jun/2006, 18:39]

Asta inseamna alt antigel? :blink:

93139[/snapback]

 

 

Pai nu,doar completezi si faci aerisirea.Daca pierde pe undeva trebuie sa rezolvi problema.

Daca era termostatul defect,blocat pe inchis,nu mai scadea deloc temperatura :)

Link to comment
Share on other sites

Eu am lipit un radiator pe Colentina, cum vi dinspre Obor treci de intersectia cu Fundeni si e undeva pe dreapta pana in prima statie de tramvai. Nu pot sa spun nici daca fac treaba buna nici daca sunt ieftini...ca a fost singurul radiiator reparat si nu am cu ce sa compar :blink: . Dar de cand l-am reparat acolo si pana acum radiatorul e ok.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Asa e.Am uitat.Cumparasem 3l de antigel si un bidon de 5l de apa distilate de aia imi ramasesera 8l in minte :)

129439[/snapback]

 

mda.. am fost la Bavaria si mi-au recomandat sa iau 4,5 litri de antigel... asta inseamna vreo 9 in total (cu apa)... o sa am si de rezerva... oricum vreau sa aerisesc sistemul si sa curat bine circuitul (atat de bine cat o sa pot)...

 

multzam de promptitudine...:blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
La un e36 aveam o fisura la radiator, a trebuit sa il schimb. L-am schimbat cu unu cumparat de la arabii de pe Mihai Bravu singura problema e ca acul de la temperatura apei e mult mai coborat, adica primi 50 de km nici nu se misca si dupa ce merg mai mult acesta ajunge la limita superioara a partii albastre. Ce anume este?
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Buna , am observat zilele astea (la un E34 din 1994) ca daca merg cu clima pornita , creste temperatura la motor ( acul ind. de temp. , care statea inainte de linia de la jumatate , trece de aceasta cam cu 2-3 mm. ) Este normal acest lucru sau am o problema ? Edited by Lancer
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Am un 318iS din `92.Am schimbat ventilatoru de la motor,cu unu de la un diesel.Nu mai crestea temperatura,dar ramanea la 90 de grade constant,chiar daca mergeam vara in ture mari.Precizez ca urca mult temperatura,aproape de rosu cu ventilatoru vechi,ala stock.Acum de curand i-am schimbat si radiatoru,ca era fisurat,si acum nu mai urca nici la 45 de grade cred.E de bine,e de rau?Stiu ca el ar trebui sa mearga in conditii normale,la 90 de grade,ceva de genu...90-95.Nu le am cu astea :blink: Ce ar trebui sa verific?Merci anticipat !
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.