Jump to content

Probleme temperatura lichidului de racire


Recommended Posts

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mie nu mi-a scazut niciodata temperatura nici iarna, nici vara la drum intins..dupa ce se incalzeste sta fix la 90 de grade

Asa imi statea si mie inainte si nu avea importanta daca era la drum intins sau in oras, statea numai la 90, adica pe jumatetea indicatorului. Cand am venit imi ajunsese la un sfert, deci prea putin............ Astept sa vad ce zic baietii, daca mi-au pus termostatul :twoup:

Link to comment
Share on other sites

E normal sa scada la drum intins. Ideea e sa nu scada ff mult. Daca in oras sta intre 80-90 afara de obicei cade pe la 70. Intra ff mult aer in compartimentul motor si se raceste cu acel aer.

 

Nu este normal sa scada temperatura.

 

Eu am schimbat termostatul anul trecut si temperatura nu scade niciodata.

Link to comment
Share on other sites

pe bune

chiar nu trebuie sa scada

hai sa facem lectii de logica

oras 25 de grade anuntat,temperatura asfalt 35 mai stai si bara la bara mai pui 10 grade

afara iesi din oras 5 grade sub cele 25 si tu spui ca ca nu scade temperatura motorului cu cat aer ia in nas masina

vorba cantecului NU VORBI FARA SA STII,NU SOPTII MEREU CE AUZI DE LA ALTII,NU TE DA CE NU POTI SA FII :twoup:

acum in alta ordine de ideii este normal ca afara sa mai scada temperatura motorului dar nu atat de mult

sunt 2 variante cu au zis si baietii mai sus ori nu ai termostat ori este blocat pe descchis

succes :twoup:

Link to comment
Share on other sites

E normal sa scada la drum intins. Ideea e sa nu scada ff mult. Daca in oras sta intre 80-90 afara de obicei cade pe la 70. Intra ff mult aer in compartimentul motor si se raceste cu acel aer.

Nu e normal sa scada, aceeasi problema am avut-o si eu si dupa ce am schimbat termostatul acul de la temperatura sta nemiscat indiferent de viteza si temperatura exterioara.

Si termostatul vechi nu era blocat, pur si simplu se decalibrase, probabil deschidea prea devreme. L-am fiert in apa sa vad ca functioneaza si era in regula, n-am avut insa termometru cu 100 de grade sa verific temperatura la care deschide.

 

Si tu si vali_eva trebuie sa va schimbati termostatul ca sa nu va mai scada temperatura.

Link to comment
Share on other sites

Imi creste temperatura la apa dupa ce termostatul de la EGR mi-a pocnit si l-am schimbat. Nivelul lichidului este in regula, masina nu a fost forjata, nu am trecut de 2200 ture, 70 km/h. Nu stiu ce sa fac. Daca dau drumul la aerul conditionat imi creste si mai tare. Trece de 95-100 grade. Vreau sa incep cu o aerisire adevarata si am citit aici pe forum cum trebuie aerisit profesional instalatia dar nu mai gasesc unde am citit. Am cauta o zi intreaga si nu am gasit topicul. Ma puteti ajuta cu topicul si cu sfaturi? 525d 2002

 

 

Multumesc ptr sfaturi...intre timp am gasit si topicul :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc mult pentru sfaturi!! Este clar ca este din termostat! Am lasat masina la Targoviste sa il schimbe! Daca or mai aparea probleme de genul asta, o sa va spun ulterior!

Inca odata, va multumesc pentru sfaturi!!!

Link to comment
Share on other sites

E normal sa scada la drum intins. Ideea e sa nu scada ff mult. Daca in oras sta intre 80-90 afara de obicei cade pe la 70. Intra ff mult aer in compartimentul motor si se raceste cu acel aer.

Nu e normal sa scada, aceeasi problema am avut-o si eu si dupa ce am schimbat termostatul acul de la temperatura sta nemiscat indiferent de viteza si temperatura exterioara.

 

Ce bine ca exista si oameni care nu vorbesc din auzite.

Link to comment
Share on other sites

A fost ieri cu masina si nu au avut timp sa il schimbe...........erau ocupati cu alte masini!!! Ideea este ca sefu' de acolo a zis ca e mai bine sa scada temperatura .................. :twoup: ...........ca e vara si sa nu se incinga motorul ............ in fine ........... nu i-am mai zis nimic ......... astazi nu pot sa ajung ....... poate joi ......... sper!!! :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut aceeasi problema la E34. Cand am scos termostatul, un brat al lui era rupt, deci statea deschis tot timpul.

 

Sefu de acolo e cam cretinel, am mai auzit parerea asta si la alti cretinei, motorul trebuie sa functioneze la o temperatura, nu rece "sa nu se incinga"

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.